ev-charger-nissan-leaf


Με τις γερμανικές εταιρίες (βλέπε Audi, BMW, Mercedes, Volkswagen) να έχουν δει πλέον σοβαρά τα ηλεκτρικά μοντέλα, η Ευρωπαική Ένωση έχει αρχίσει να ενεργεί σαν ένας ηθικός σταυροφόρος. Όπως αναφέρει το Bloomberg, η Ε.Ε αναμένει να αναθεωρήσει τα πρότυπα εκπομπών των αυτοκινήτων που κινούνται εντός των τειχών της, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017, μειώνοντας τα προς τα κάτω, όπως δήλωσε ο σύμβουλος της Κομισιόν, Peter Vis.

Η Νορβηγία είναι από της χώρες της Ευρώπης που έχει αγκαλιάσει ήδη τα φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα και τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε, σχεδόν τα μισά από τα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν ήταν “πράσινα”. Συγκεκριμένα το 46,9% του συνόλου των ταξινομήσεων των νέων αυτοκινήτων ήταν ηλεκτρικά (19%), υβριδικά (4,9%) και plug-in υβριδικά (%13%), μετατρέποντας την Νορβηγία στη μεγαλύτερη αγορά plug-in υβριδικών αυτοκινήτων της Ευρώπης, αλλά και την τέταρτη μεγαλύτερη σε παγκόσμιο επίπεδο, μιας και από το 2004, έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους της περισσότερα από 121.00 plug-in υβριδικά μοντέλα.

Οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων παρουσίασαν πτώση 39,2% τον Σεπτέμβριο, ενώ αυτών με κινητήρες βενζίνης μειώθηκαν κατά 25,8%. Το Tesla Model X πούλησε 601 μονάδες τον Σεπτέμβριο, το BMW i3 581 μονάδες, το VW e-Golf 392 μονάδες, το Golf GTE plug-in hybrid 358 μονάδες και το Nissan Leaf 199 μονάδες.

Στις σχετικές ειδήσεις, μετά την VW, και η Renault εξετάζει να κατασκευάσει ένα φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την αγορά της Κίνας. Η γαλλική εταιρία προσπαθεί να βρει την χρυσή τομή ανάμεσα στην απόδοση και στην όσο χαμηλότερη τιμή, με την κινέζικη Dongfeng να αναλαμβάνει την κατασκευή του. Οι φήμες μιλούν για ένα ηλεκτρικό μοντέλο που θα βασίζεται στο Clio και θα φορά μπαταρίες που θα προέρχονται από την LG Chem.

  • Anestis Genk

    Κατάργηση των diesel
    Problem solved!
    Τα diesel και όλα αυτά είναι τσαλίμια με τους φόρους. Ο κόσμος βλέπει πως με το diesel(ή και το ηλεκτρικό) έχει πλεονεκτήματα και γι’αυτό το προτιμάει.
    Όπως έγινε και με το αέριο(κίνησης και θέρμανσης), δεν έβαλε ο κόσμος αέριο επειδή έχει οικολογική συνείδηση, αλλά επειδή σαν καύσιμο έχει ξεφύγει λίγο από το κρατικό άρμεγμα. Αν ο ΕΦΚ του αερίου κίνησης πλησιάσει αυτόν της μπετζίνας, όλοι θα τα κλείσουν μονομιάς.