samsung-galaxy-note-7

Με την Samsung να σταματά την παραγωγή και τις πωλήσεις του ολοκαίνουργιου Note 7 λόγω των προβλημάτων υπερθέρμανσης της μπαταρίας που οδηγούσε στην έκρηξη του έξυπνου κινητού τηλεφώνου της κορεατικής φίρμας, το Bloomberg αναφέρει πως η Samsung και η Fiat Chrysler σταμάτησαν τις συνομιλίες τους οι οποίες είχαν ως σκοπό να αποτιμήσουν την Magneti Marelli, για να δουν αν μπορούσε να δημιουργηθεί μια συνεργασία ανάμεσα τους, με την Samsung να μπορούσε να λειτουργεί, εκτός από προμηθευτής της FCA, και ως ένας βασικός στρατηγικός εταίρος της.

Το δημοσίευμα αναφέρει πως οι δύο πλευρές είναι απίθανο να καταλήξουν σε συμφωνία μέχρι το τέλος του έτους, όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί, διότι πλέον προτεραιότητα της Samsung είναι να διαχειριστεί όσο γίνεται καλύτερα το φιάσκο του Note 7. Αυτό σημαίνει πως οι δύο πλευρές βάζουν στον πάγο τις μεταξύ τους συνομιλίες, μέχρις ότου η Samsung να καταφέρει να αφήσει πίσω της τα προβλήματα που δημιούργησε το προβληματικό Note 7.

  • SAMURAI-66

    Τρομακτικη καταστροφη απο το πουθενα για τον κορεατικο μεγαθηριο που κατρακυλα στης διεθνης αγορες αφηνοντας σε ανταγωνιστες του χωρο να το γλεντησουν στον χωρο της τηλεφωνιας.
    Εδω αντιθετα με το ασμα της γλυκεριας δεν ειναι ο ερωτας…αλλα το κινητο η αιτια!!

    • a_f_a

      καθόλου από το πουθενά νομίζω.
      οι μηχανικοί αν διαβασα σωστά κάπου είχαν προειδοποιήσει για θέματα που είχαν εντοπίσει με τις μπαταρίες αλλά επειδή το μανατζμεντ ήθελε να προκάμει το ιφον 7 πίεσε χρονοδιαγράμματα να το βγάλουν στη παραγωγή.
      μια αναφορά έλεγε επίσης οτι οι μηχανικοί κοιμόντουσαν με βαρδιες στο γραφέιο μέσα για να προλάβουν τις προθεσμίες, πράγμα που βρίσκω πολύ πιθανόν.

      στην ασία πάντως να ξέρετε, υπάρχουν αρκετά παραδείγματα 30αρηδων μηχανικών σε τέτοιες εταιρίες που πάνε να κοιμηθούν και το πρωι δε ξυπνάνε. πρόσφατα άκουσα για άλλο ένα τέτοιο παράδειγμα.
      θυμάμαι σε συνεργασία με πολύ μεγάλο oem που συνεργάζεται και με την αππλε, για τη κατασκευή μιας συσκευής, μετά μια παρουσιάση όπου η ομάδα των μηχανικών είχε περάσει μια βδομάδα κόλασης να ικανοποιήσει αμερικάνό πελάτη, όταν τους είπαμε αν μπορούν να αλλάξουν τη θέση 2-3 βιδών, ο επικεφαλής ήταν έτοιμος να καταρεύσει μιας και αυτό θα σήμαινε αλλαγή των εσωτερικών… του είπα (μιας και ήταν δική μου δικαιοδοσία) “χέστο, έχεις και παιδία” σκεφτόμενος αμέσως αυτά τα σκηνικά που ακούω. να πανε να γ@μηθουν οι βιδες.

      δε το ξέρει, δε το βλέπει ο κόσμος, αλλά πέρα απο τους κινέζους εργάτες σε γραμμές παραγωγής, υπάρχεί πολύ ιδρώτας και πόνος για να κατασκευαστουν όλα τα σύγχρονα γκατζετ που χρησμοποιούμε και πετάμε σε ένα χρόνο. να μη μιλήσουμε για ορυχεία και παιδακια σε αφρική για να βγάλουν πολύτιμα μεταλλέυματα που χρειάζονται στα ηλεκτρονικά τμήματα. για αυτά οι εγκαταστάσεις στη φοξκον και οι βαρδιες θα ήταν παιδικές χαρές.

  • Petros K

    “Να εδώ μωρέ έβαλε λίγο το Note 7 να φορτίσει!”
    Άμα ανατινάζονται έτσι και οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά αμάξια, όπως στα iPhone και τα Note, να μου λείπουν, χίλιες φορές ΜΕΚ!
    https://uploads.disquscdn.com/images/951b9033a3bae96b8c4b8fb19c5602fa153b9cbf2e3676f6d683c81dc053cf48.jpg

    • spiros

      πω ρε φιλε σκιαχτηκα με την φωτο (γαματο ομως)
      μπρρρρρρρ

  • DarkV12Tdi
  • manowar

    ουτε κορεα ουτε τιποτα…..china power πλεον σε αυτα τα μαραφετια..εχουν γινει γιγαντες στην τεχνολογια και στα γκατζετς οι κινεζοι μεσα σε λιγα χρονια….εγω παντως θα παω να παρω το καινουριο xiaomi το 10πυρινο με τα 6gb ram το κινεζικο και θα βγαλω την dynavin απο το bmw να βαλω την κινεζικη την eonon την adroid 4πυρινη [[αν δειτε τι κανει θα χασετε το τραμ]] να τα βαλω να δουλευουν μαζι,,κινεζικα ξεκινεζικα θα εχει δυνατοτητα το αυτοκινητο [[να μου τα γλυφει]] κιολας στις δυσκολες ωρες στο μποτιλιαρισμα..τι dynavin και samsung μονο φιρμα και παπατζα πουλανε μου φαινεται..;-Ρ

  • HRC

    Πολύ τρολάρισμα με το Note 7 και στο GTA…
    https://www.youtube.com/watch?v=_GhODn4FRoE

  • Talos the Robot

    Εδώ διαβασα ότι οι μπαταριες που χρησημοποιει η BMW είναι της Samsung:
    http://cleantechnica.com/2016/07/16/bmwsamsung-batteries-vs-teslapanasonic-batteries-better/
    H BMW εχει κανει τους απαραίτητους ελέγχους που να βεβαιώνουν ότι οι μπαταριες της είναι ασφαλεις? Γιατι άλλη αξια εχει ένα κινητο που κανει 800 ευρώ και άλλη ένα αμαξι που κανει κοντα στις 50.000 ευρω.