a45-amg

Δεν μου έχει τύχει ποτέ να μου ξεβιδωθεί κάποιος τροχός από αυτοκίνητο που οδηγό και πραγματικά εύχομαι να μην συμβεί ποτέ στον καθένα, μιας και η αίσθηση πρέπει να είναι ιδιαιτέρως τρομακτική.

  • rous

    Ουτε γατα ουτε ζημια.

  • spiros

    ολοι χρησιμοποιουν αεροκλειδο. μαλλον ο λακαμας το τερματισε.
    παντως με το τι ζημιες μας προικιζουν τα συνεργεια και το οτι δεν καταλήγουμε ολοι σαν τον τυπο στο βιντεο ειναι μαλλον θαυμα.
    πχ ο κινητηρας θελει κανα δίωρο να κρυώσει ομως οι μαστοροι σφιγγουν βιδες σε μεταλλα στους 100ο c. Οχι οτι καλυτερο για τα σπειρωματα.

  • Ahilleas Tsikelis

    Ολοι χρησιμοποιουν αεροκλειδο στο τερμα……Εχει τυχει να χρειαζεται να ανεβαινω πανω στο μπουλονοκλειδο και να χοροπηδαω για να ξεσφιξει…..Του παλικαριου εν αντιθεση με εμας κοπηκαν τα μπουλονια μιας και ηταν σφιγμένα όπως να ναι(όπως και τα δικα μας δλδ) ΑΛΛΑ αυτος ηταν σε πιστα οπου τα φρενα βαρουσαν υπερωριες….Με τις διαστολες που δημιουργηθηκαν τα μπουλονια κοπηκαν.

  • Mika

    Πολυ τυχερος, στο σημειο που εφυγε, κι ετσι οπως κατεληξε, κλπ…Θα μπορουσε να ηταν πολυ χειροτερα!!

  • anagnwsths

    Εγώ θα ρίξω το φταίξιμο στα μπουλόνια. Διότι δεκάδες εκατομμύρια μπουλόνια βιδώνονται με αερόκλιδα , μανέλλες , καστάννιες κ.ο.κ χωρίς καμία μέριμνα για την ροπή σύσφιξης. Χιλιάδες αυτοκίνητα αντιμετοπίζουν προκλήσεις απο το οδόστρωμα , το φρενάρισμα , τα πεζοδρόμια κτλ Δεν έχω ακούσει παρόμοιο περιστατικό ….

    • Ahilleas Tsikelis

      Τα μπουλονια όπως τα βλεπω(σαν σχημα βεβαια,οχι σαν υλικο)τα ιδια χρησιμοποιει η μερκ εδώ και δεκαετιες…δεν βρισκω λογο να αλλαξε το υλικο τους προς κατι χειροτερο

    • anagnwsths

      Προφανώς και δεν αλλάζει το σχήμα (και ποιός ο λόγος άλλωστε) Για να έχεις μια εικόνα (θα το πω απλοποιημένα) οι μηχανολόγοι, ναυπηγοί , πολιτικοί μηχανικοί κτλ όταν σχεδιάζουν μια κατασκευή , αφού υπολογίσουν τα πραγματικά φορτία που θα δέχεται προσθέτουν εικονικά φορτία 10-35% περισσότερο (ανάλογα με την σπουδαιότητα της ) τον λεγόμενο “συντελεστή ασφαλείας”.

      Όπως αντιλαμβάνεσαι ο συντελεστής ασφαλείας επιδρά στο κόστος και σε έναν αλάνθαστο υπολογισμό, με αψεγάδιαστα υλικά , αψεγάδιαστους τρόπους κατεργασίας , ανυπαρξία του φαινομένου “κόπωσης υλικού” κτλ θα ήταν απολύτως περιττός. Άντε να βάζαμε έτσι για το καλό ένα 5%

      Παλιότερα όπως αντιλαμβάνεσαι κανένας δεν τσιγκουνευόταν τον συντελεστή γιατί και λεφτά υπήρχαν , και οι υπολογισμοί ήταν στο χαρτί (καλά γύρησα πολύ πίσω αλλά ισχύει) και τα μέταλλα παραγόταν και κατεργαζόταν σε πιο πρόχειρες συνθήκες (σήμερα μετράνε υγρασίες , θερμοκρασίες περιβάλλοντος κ.α) .

      Σήμερα , πάνε να πλησιάσουν σε αυτό που περιέγραψα παραπάνω με τον αλάνθαστο υπολογισμό, τις ιδανικές συνθήκες παραγωγής και κατεργασίας υλικών κτλ με σκοπό να μειώσουν όσο πάει τον συντελεστή και να μειωθεί το κόστος ….

      Δεν λέω οτι αυτό έγινε στην Μερσεντέ και πως άλλωστε θα μπορούσα να το πω , απλά περιγράφω μια κατάσταση που ισχύει σήμερα απο τις κατασκευές με μπετό και τα σίδερα της μελέτης με την πράξη μέχρι τα εξαρτήματα οχημάτων