nissan-tsuru

Πριν λίγους μήνες είχε ανακοινωθεί το τέλος του Tsuru. Πλέον η Nissan Μεξικού ορίζει ως καταληκτική χρονολογία τον ερχόμενο Μάιο, οπότε και θα μπει τέλος στο μακροβιότερο αυτοκίνητο της μεξικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Αν και σε πολλούς αυτά δημιουργούν μια αίσθηση αναπόλησης, ειδικά όταν έχουν να κάνουν με ένα τόσο ανθεκτικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο, τα στοιχεία του Global New Car Assessment Programme, δηλαδή του NCAP, είναι καταπέλτης.

Τα Ηνωμένα Έθνη έχουν θεσπίσει βασικούς κανονισμούς ασφαλείας για τα οχήματα, όμως στις χώρες της Λατινικής Αμερικής για λόγους κόστους κατά κανόνα αυτοί παραβλέπονται. Σε έκθεσή του το NCAP μιλά για 440 χιλιάδες θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς που θα μπορούσαν να αποτραπούν αν εφαρμοστούν οι βασικοί κανονισμοί ασφαλείας. Από υλικές ζημιές θα μπορούσαν εξοικονομηθούν έως και 143 δις δολάρια. Για το Tsuru συγκεκριμένα, η έλλειψη σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας, όπως οι αερόσακοι, θεωρείται υπεύθυνη για τον θάνατο 4000 ανθρώπων από το 2007 ως το 2012.

Βέβαια έχοντας παράξει 2,4 εκατομμύρια Tsuru στο Μεξικό, κατά πάσα πιθανότητα θα κυκλοφορούν στους δρόμους για αρκετά χρόνια ακόμα.