1990-bmw-m3-e30-evo-iii-1_1


Αν το μείγμα αίματος/βενζίνης στις φλέβες σου προσεγγίζει το 1:1, έχεις αρχίσει ήδη να φαντασιώνεσαι μπασίματα σε ορεινά “φίδια” με την κόκκινη καλλονή της φώτο. Πόσα θα έδινες για να την κάνεις δική σου, όμως;

Με το Τζόκερ να μοιράζει 8 εκατομμύρια και σε ένα ουτοπικό σενάριο όπου πιάνουμε το “6αρι”, προφανώς δεν αποτελούν πρόβλημα τα 110 – 135 χιλιάρικα που εκτιμά η Silverstone Auctions πως θα πιάσει η εμβληματική Μ3. Το θέμα είναι αν τα αξίζει.

1990-bmw-m3-e30-evo-iii-6

Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μια από τις 600 Μ3 Εvo III που κυκλοφόρησαν από το 1989 μέχρι το 1990. Την ξεχωρίζεις από τις “απλές” Μ3 χάρις στον εμπρός προφυλακτήρα και το ρυθμιζόμενο splitter του, τα κενά που υπάρχουν στη θέση των προβολέων ομίχλης για την ψύξη των φρένων και την αεροτομή. Κάτω από το σαγηνευτικό περιτύλιγμα, ο S14 έχει “πάρει” 164 κυβικά και αριθμεί 2.467, ενώ τα 235 άλογα που παράγει στις 7.000 σ.α.λ. συναντάνε την άσφαλτο μέσω του 5ταχυτου dogleg της Getrag. Aυτά από το εργοστάσιο.

1990-bmw-m3-e30-evo-iii-15

Επειδή ετούτη η Evo III, όμως, είχε για πρώτο της ιδιοκτήτη την Alpina καταλαβαίνεις ότι δεν έμεινε “μαμά” για πολύ. Λίγο μετά από την αγορά, στάλθηκε στην Αγγλία και την Windynook Motorsport για να χρησιμοποιηθεί ως βιτρίνα. Κατευθείαν οι αναρτήσεις αντικαταστάθηκαν με αυτές της AC Schnitzer, μαζί με τα φρένα, τον συμπλέκτη, το ψυγείο, το τιμόνι, ενώ προστέθηκε και θολόμπαρα.

1990-bmw-m3-e30-evo-iii-9

Στα 26 χρόνια της ζωής της, η Εvo έχει γράψει μόλις 104.611 χιλιάδες χλμ και από τις φωτογραφίες φαίνεται πως είναι σε κατάσταση “κουτιού”. Το ερώτημα, ωστόσο, παραμένει: Αξίζει 135.000 ευρώ;

  • mother1russia

    Αν κερδιζα το τζοκερ ?? Τα εδινα για πλακα

    • manowar

      Κορυφαιο σπορ αυτοκινητο της εποχης του τα εβαζε και με τερατα και δεμονες.σπανιο πλεον αλλα και για πορτοφολια που εχουν αλλα 4 αυτοκινητα..χαχσχα ;-)

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Στέλιο δεν είναι απλως από τα κορυφαία της εποχής,είναι η αρχετυπη και διαχρονική συνταγή στο πως πρέπει,και στο πως ειναι πραγματικά η σπορ κατασκευές.
      Τωρα,όσοι γνωρίζουν, εκτιμουν,και μπορουν,αποκτουν.
      Τα υπόλοιπα μοιάζουν περιτα.

    • manowar

      οπως το ειπες οσοι γνωριζουν..ειναι υψηλη η τιμη αλλα ειναι ενα σπανιο αυτοκινητο,,, που απο κατι μπρικια που διαθετουν μερικοι,, που συστηματικα κραζουν ονειρεμενα αυτοκινητα για εμας,,κατι τετοια μπρικια του σημερα 2λιτρα χωρις βυζοτουρμπινες τα περναει για πλακα και στην ευθεια και στις στροφες..αν ειχα τα πολλα φραγκα θα τα εσκαγα.. ;-Ρ

    • manowar

      οπως το ειπες οσοι γνωριζουν..ειναι υψηλη η τιμη αλλα ειναι ενα σπανιο αυτοκινητο,,, που απο κατι μπρικια που διαθετουν μερικοι,, που συστηματικα κραζουν ονειρεμενα αυτοκινητα για εμας,,κατι τετοια μπρικια του σημερα 2λιτρα χωρις βυζοτουρμπινες τα περναει για πλακα και στην ευθεια και στις στροφες..αν ειχα τα πολλα φραγκα θα τα εσκαγα.. ;-Ρ

  • Mrdesperado32

    ουτε για πλακα…

    • LJ

      ουτε για πλακα^2

    • Smartass

      Ούτε για πλάκα III

    • Mika

      Oυτε για πλακα quattro??
      :p :p

    • manowar

      κλαψοuattro

    • biiALFA

      χαχαχα εκλαψα με ολους σασ!!!

    • μαζι σου !!!!!!!!
      υ.γ νομιζω πως ειδα μια τετοια στις σερρες !!!!!!!!

    • manowar

      Εσας του τουοτοβαγκενακιδες με τα σκανδαλα των ρυπων (οι μεν) των κολλημενων γκαζιων και και ασφαλεια ψαροκασελας (οι δε) περιμενε η κ@υλα να πουληθει..ου ρε .. ;-@@

    • χαχαχαχαχχααχ
      για το μονο Μ3 που θα τα εδινα….ειναι για το E46 M3 csl!!!!
      γιαυτην την τσοντα ναι…γιαυτο που βλεπω …δυσκολα !!!!

    • manowar

      Πες μου ρε ιμιθεε ενα μπρικι απο αυτα που φτιαχνετε τον καφε οι απο πανω ;’@@@@ χαχαχα ,,,,που να εχουν την 10ετια του 80,,,40 χρονια πριν 4κυλινδρο ατμοσφαιρικο μοτερ 240 ιππων …. ;-Ρ που αν πας με σπορ αμαξι του 80 να στριψεις [[[ εξεπτ αλφα ρομεο ]]]με ταχυτητα καλυτερα πριν ερθει η στροφη να πηδξεις απο το παραθυρο μπας και μεινει τιποτα…πλακα με κανεις ??:-))

    • εγω λεω οτι αυτο το Μ3 ποτε δεν μου αρεσε…και ποτε δεν θα εδινα τοσα χρηματα για κατι τετοιο !!!!!!! :-D

    • manowar

      Δεν σου αρεσε το ε30 Μ3 εβο??ρε τι καπνο φουμαρεις ? ;-ρ

    • ποτε η Ε30 δεν μου αρεσε……

    • Giannis

      Φυρι φυρι το πας και συ !!!! Σε λιγο θα μας πεις οτι δεν σ αρεσε και η E36.Σωστα???? :P

      Y.γ.Την E30 για την εποχη της, την θεωρω οκ.Η e36 δεν μ αρεσε καθολου.

    • Ε30 και Ε36 δεν μαρεσαν….

    • mother1russia

      Ασε θα το παρω εγω συλλεκτικο σαν επενδυση και θα βγαλω και κερδος

  • Giannis

    135 χιλιάρικα για ένα αμάξι 30 χρόνων σχεδόν, που βασίζεται και σε αμάξι μαζικής παραγωγής (δεν είναι supercar) .Καλό χρυσό για όταν βγήκε πριν 30 χρόνια αλλά σημερα μ αυτά τα λεφτά υπάρχουν πάρα πάρα πολλές επιλογές και εννοείται καλύτερες.

    • manowar

      δεν ειναι supercar αλλα ειναι k@υl@car

    • Giannis

      Ας είναι ότι θέλει .Με 135 χιλιάρικα παιρνεις M2 και άμα σ αρέσουν και τα παλιά παίρνεις και μία E30 κουπέ και ρίχνεις αλλά 15χιλιαρικα και έχεις φτιάξει ένα αμάξι όπως το θες εσύ (driftαμαξο,track car).Και σου μένει η χαρά ότι εσύ το έκανες και τέλος κάνοντας αυτά, σου περισσεύουν και περίπου 30 χιλιάρικα .

      Τωρα αν μου πεις να αγοράσεις αυτό του άρθρου για συλλεκτική αξία πάω πάσο αλλά σκέψου ότι δεν θα το οδηγας και πολύ.

    • manowar

      Ειναι για πολυ παχια πορτοφολια το αθλημα με τα συλεκτικα ρε συ

  • panos

    να γινει πρωτα η κληρωση κ βλεπουμε :ρ

  • Sciroccomaniac

    Χαλαρά, άνετα, οπωσδήποτε!!!!!!!!

  • Renesis1

    Πανέμορφο και διαχρονικό, αλλά η τιμή εξωγήινη…

  • Sciroccakias

    Εργαλείο από τα λίγα!!

  • Mikoyan Gurevic

    Σε Γερμανικό εποχής θα προτιμούσα 190Ε EVO II…