1990-bmw-m3-e30-evo-iii-1_1

Αν το μείγμα αίματος/βενζίνης στις φλέβες σου προσεγγίζει το 1:1, έχεις αρχίσει ήδη να φαντασιώνεσαι μπασίματα σε ορεινά “φίδια” με την κόκκινη καλλονή της φώτο. Πόσα θα έδινες για να την κάνεις δική σου, όμως;

Με το Τζόκερ να μοιράζει 8 εκατομμύρια και σε ένα ουτοπικό σενάριο όπου πιάνουμε το “6αρι”, προφανώς δεν αποτελούν πρόβλημα τα 110 – 135 χιλιάρικα που εκτιμά η Silverstone Auctions πως θα πιάσει η εμβληματική Μ3. Το θέμα είναι αν τα αξίζει.

1990-bmw-m3-e30-evo-iii-6

Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μια από τις 600 Μ3 Εvo III που κυκλοφόρησαν από το 1989 μέχρι το 1990. Την ξεχωρίζεις από τις “απλές” Μ3 χάρις στον εμπρός προφυλακτήρα και το ρυθμιζόμενο splitter του, τα κενά που υπάρχουν στη θέση των προβολέων ομίχλης για την ψύξη των φρένων και την αεροτομή. Κάτω από το σαγηνευτικό περιτύλιγμα, ο S14 έχει “πάρει” 164 κυβικά και αριθμεί 2.467, ενώ τα 235 άλογα που παράγει στις 7.000 σ.α.λ. συναντάνε την άσφαλτο μέσω του 5ταχυτου dogleg της Getrag. Aυτά από το εργοστάσιο.

1990-bmw-m3-e30-evo-iii-15

Επειδή ετούτη η Evo III, όμως, είχε για πρώτο της ιδιοκτήτη την Alpina καταλαβαίνεις ότι δεν έμεινε “μαμά” για πολύ. Λίγο μετά από την αγορά, στάλθηκε στην Αγγλία και την Windynook Motorsport για να χρησιμοποιηθεί ως βιτρίνα. Κατευθείαν οι αναρτήσεις αντικαταστάθηκαν με αυτές της AC Schnitzer, μαζί με τα φρένα, τον συμπλέκτη, το ψυγείο, το τιμόνι, ενώ προστέθηκε και θολόμπαρα.

1990-bmw-m3-e30-evo-iii-9

Στα 26 χρόνια της ζωής της, η Εvo έχει γράψει μόλις 104.611 χιλιάδες χλμ και από τις φωτογραφίες φαίνεται πως είναι σε κατάσταση “κουτιού”. Το ερώτημα, ωστόσο, παραμένει: Αξίζει 135.000 ευρώ;