Το ΙΚΑ κατάσχεσε τα σήματα της ΕΛΠΑ λόγω οφειλών €33 εκατ.

Σχετικά άρθρα

elpa

Το ΙΚΑ επανήλθε με νέα αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της ΕΛΠΑ, και εξασφάλισε με προσωρινή διαταγή, μέχρι την κύρια δίκη, την κατάσχεση των σημάτων του Σωματείου και όλων των συμβεβλημένων σχημάτων που το περιβάλλουν.

Η δίκη για τα ασφαλιστικά θα γίνει στις 30 Ιανουαρίου 2017 και μέχρι τότε, απαγορεύεται οποιαδήποτε μεταβολή περιουσιακών στοιχείων όπως και όποια άλλη διοικητική ή οικονομική πράξη.

Το σωματείο ΕΛΠΑ χρωστάει στο ΙΚΑ περί τα 33 εκατομμύρια ευρώ, 15 εκατομμύρια περίπου στο Ελληνικό Δημόσιο και περίπου 10 εκατομμύρια στους εργαζομένους. Σύνολο 58 εκατομμύρια ευρώ.

Πρέπει να καταστεί σαφές προς όλους πως η παραβατικότητα, όπως αυτή της διοίκησης της ΕΛΠΑ, είναι εχθρός του κοινωνικού συνόλου και πως τα όποια μέτρα αναλαμβάνονται από την πολιτεία αφορούν το σύνολο της λειτουργίας του σωματείου πανελλαδικά,

δήλωσε το Υπουργείο Εργασίας και διευκρινίζει ότι, σε συνεργασία με τη διοίκηση του ΙΚΑ, θα ρυθμίσει τα της εκτέλεσης μίας σειράς αρμοδιοτήτων της ΕΛΠΑ (πχ διεθνή διπλώματα) με τον πλέον επωφελή τρόπο και με γνώμονα το συμφέρον των εργαζομένων που είναι εγκλωβισμένοι εκεί.

Το 2010 κατασχέθηκε η κατοικία του Βασίλη Δεσποτόπουλου (προέδρου του Δ.Σ. της ΕΛΠΑ από το 2000 έως το 2012). Τέσσερα χρόνια αργότερα, με δικαστική απόφαση, πραγματοποιήθηκε η άρση της κατάσχεσης του ακινήτου στο Χαλάνδρι. Το 2015 έγινε εκ νέου κατάσχεση του ίδιου ακινήτου με εκτιμώμενη αξία πολύ χαμηλότερη της αρχικής. Το ΙΚΑ επανήλθε με νέα αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της ΕΛΠΑ και εξασφάλισε με προσωρινή διαταγή, μέχρι την κύρια δίκη. Κύκλοι της αγοράς πάντως κάνουν λόγο για ένα παρωχημένο επιχειρηματικό μοντέλο που ακολουθούσε η εταιρεία η οποία δεν κατάφερε ουσιαστικά να συμβαδίσει με τις απαιτήσεις της εποχής όσον αφορά το προϊόν της οδικής βοήθειας.

Σημειώνεται ότι το σωματείο ΕΛΠΑ δημιουργήθηκε το 1924 με στόχο την προώθηση ενός χόμπι σε πρώτη φάση. Σήμερα και ύστερα από σχεδόν έναν αιώνα, έρχεται η κατάρρευση του σωματείου το οποίο κατά τη διάρκεια των 92 ετών λειτουργίας του πήρε διάφορες μορφές. Από το 1960 παρέχει υπηρεσίες οδικής βοήθειας, οι οποίες επί σειρά ετών αποτελούσαν αποκλειστικό προνόμιο της ΕΛΠΑ. Πριν από μερικά χρόνια ο αριθμός των εργαζομένων ξεπερνούσε τους 350, το 2014 μετρούσαν 221, ενώ σήμερα ελάχιστοι συνεχίζουν να εργάζονται, πολλοί εκ των οποίων έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας. Οι συνδρομητές της ήταν το 2013 ήταν πάνω από 250.000 ενώ σήμερα εκτιμάται ότι είναι σημαντικά μειωμένοι. Το 1952 έκανε το ντεμπούτο του το Ράλλυ Ακρόπολις το σήμα του οποίου αποτελούσε ιδιοκτησία της ΕΛΠΑ. Μέχρι σήμερα αποτελεί ένα από τα κορυφαία αθλητικά γεγονότα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ενώ ονομάζεται «Seajet Acropolis Rally» με δικαιούχο σήματος την εταιρεία «Seajet II Ναυτική Εταιρεία».

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

To νέο Suzuki Swift ήρθε στην Ελλάδα [Τιμές]

Η τέταρτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου βρίσκεται στη χώρα μας και είναι ήδη διαθέσιμο, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει σήμερα τις τιμές του...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr