488-gtb

Μέσα στην εβδομάδα είδες την Ferrari 488 GTB να κάνει χρόνο 7:21.63 στο Nurburgring και σήμερα ας δούμε το πόσο γρήγορα κινείται η ιταλική δημιουργία στην πίστα Anglesey, εκεί όπου το βρετανικό Evo έχει δοκιμάσει αρκετά supercars, όπως η P1 GTR, η P1, η McLaren 675LT, η 911 GT3 RS και η 911 Turbo S.

  • Antonis

    Καλά, δώστε μου μια μεταχειρισμένη 458 εμένα & αφήστε την 488 για αυτούς που θέλουν να αγοράσουν κάτι καινούριο.
    ΥΓ: παρότι turbo & με μικρότερο ρυθμό περιστροφής, ο ήχος της 488 είναι μια & δυο χαρές (προτιμώ όμως το ουρλιαχτό της 458).

  • GiorisFullThrottle

    Εγραψε η κουκλα!!!!!!Φιλακια!!!!

  • manowar

    Πιστολι η κυρια

    • Mika

      Ειδες τελικα το turbo κανει δουλιτσα!!

    • manowar

      Ναι αλλα ειμαι απο αυτους που προτιμουν την 458 speciale

  • Mika

    Πολυ καλος χρονος, απο οτι ειδαμε!!!
    Καλοστημενη, οπως ειναι αναμενομενο, αλλα και πανγρηγορη…

    • mixalhs7

      Press car.. ;)

  • οταν οι ”μικρες” γραφουν τετοιους χρονους…….ποιος ο λογος να κοιτας τις μεγαλες απο θεμα επιδοσεων????
    ΔΙΝΕΙ ΠΟΝΟ στα χρονομετρα!!!!!!!!!!!!!!και χαρα στα ματια μας !!!!!!!

    • Mika

      Οι μικρες πιστες κολακευουν τα πιο μικρα μοντελα!

    • Giannis

      Σχετικά με αυτό που λες καλό είναι να το καταλάβουν ολοι.Και ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που έχτισε και φήμη μέσα απ αυτό είναι η M2.Σε συζητήσεις προσπαθώ να πεισω ότι ούτε η M4 ούτε η M6 είναι άχρηστες.Απλα στην τάδε πίστα του ενός λεπτού βολευεται παραπάνω η M2.Σε άλλες τα άλλα.

    • Αυτο πιστεύω ισχύει όταν συγκρίνουμε ένα πχ χοτ χατς με ένα σούπερ καρ ….

    • Giannis

      Οι ίδιες μεταβλητές παίζουν και στο ένα και στο άλλο.Δεν έχει σχέση πως θα βαφτίσεις το αμάξι (supercar,hot hatch κλπ). Φυσική είναι το θέμα.

    • εχει σημασια πιστευω…..πχ η 488GTB με την Laferrai μεχρι τα πρωτα 200 χιλιομετρα εχουν παραπλησιες επιδοσεις και διαστασεις…..αντιθετα σε μια μικρη πιστα ενα hot hatch μπορει να κανει τη διαφορα αν οι τελικες ειναι μεχρι 150…..

    • Giannis

      Μα το ίδιο μου λες.Και η 488 όπως ειπες μέχρι τα 200 πάει φτερό με laferrari.Απο κει και μετά μένει πίσω.Οποτέ σε πίστα με ταχύτητες μικρότερες από 200 ή laferrari δεν έχει ιδιαίτερο πλεονεκτημα.Σε πίστα με μεγάλες ευθείες πάλι θα διαπρεψει. Αντίστοιχα είναι και στο χοτ χατς .Βάλε ανάβαση των 3 χιλιομέτρων με φουρκετες και θα δεις ότι το τετρακινητο χατς θα βολευεται καλύτερα απ την 488.

    • σε ποσες πιστες αυτα τα αυτοκινητα πιανουν συνεχεια πανω απο 250 ????

    • Giannis

      Πίστες υπάρχουν όπως και δρόμοι. Δεν είναι σκεπτικό αυτό .Εγώ σου απαντησα σε τεχνικό επίπεδο .Τώρα αν μου λες που θα πας με τόσα και τι θα θες κλπ κλπ. Μ αυτό το σκεπτικό όλοι οι δρόμοι έχουν το πολύ όριο ταχύτητας 130 άρα όλοι το ίδιο είμαστε.

    • δεν λεω οτι η 488 ειναι ανωτερη απο την La…..αλλα λεω πλεον ειναι πολυ κοντα !!! ειναι η εξελιξη !!!
      η 458 ειχε διαφορα….η 488 οχι!!!
      διαφορα μεγαλη…θα εχουν μονο σε καμια daytona……

    • Giannis

      Ή εξέλιξη είναι κάτι που ισχύει αλλά ασχετο με το αρχικό θέμα μας που ήταν το σχόλιο του mika. Μιλάω για αμάξια ίδιας χρονολογίας στο παράδειγμα που έφερα πιο πάνω .

  • Akis-F1 FAN

    Εντάξει είναι κλειστή η πίστα αλλά το να είναι μόνο 2 δέκατα πίσω από την P1 με τα ίδια ελαστικά είναι φοβερό κατόρθωμα !! Η 488 speciale δηλαδή ή όπως θα την πούνε θα κοιτάει κατάματα τα hypercars ?

  • sergio360

    Φιλακια….

  • rous

    Και που να ερθει η 488 Speciale. Θα κλαψουνε μανουλες.

  • Christos Dimou

    Πλησιάζει το οριο με ένα τόσο φιλικό για κεντρομηχανο τρόπο…. .