2017-f1-wet-tyres

Ένας από τους δυσκολότερους αγώνες της φετινής σεζόν ήταν αυτός στο Interlagos. Στην πίστα υπήρχε πολύ νερό, επομένως οι οδηγοί ήταν αναγκασμένοι να τρέξουν σχεδόν και στους 71 γύρους με τα βρόχινα ελαστικά. Η υδρολίσθηση ήταν ένα σημαντικό πρόβλημα για κάποιους, ειδικά στην ανηφορική ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

Ο Kimi Raikkonen δεν ολοκλήρωσε ποτέ τον αγώνα, καθώς γλίστρησε και τράκαρε, ρίχνοντας ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης στα ελαστικά, τονίζοντας ότι τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά πριν από 12 χρόνια. Ο Christian Horner αναφέρεται στο θέμα, λέγοντας ότι τα νέα ελαστικά του 2017 μπορούν να είναι καλύτερα σε αυτόν τον τομέα, αφού η ιταλική εταιρεία έχει δεδομένα για να καλύτερη απαγωγή του νερού.

Θα βοηθούσε αν είχαμε ένα καλύτερο βρόχινα ελαστικό. Μπορείτε να δείτε τους οδηγούς να έχουν θέματα με την υδρολίσθηση περισσότερο από τα ενδιάμεσα. Ο Kimi τράκαρε μπροστά μας με τα βρόχινα, όταν ο Ericsson φορούσε τα ενδιάμεσα. Κάναμε κάποιες δοκιμές στο βρεγμένο με την Pirelli στην αρχή του χρόνου, και φαίνεται πως υπάρχει χώρος για βελτίωση σε αυτές τις ακραίες συνθήκες.

  • F1fan

    Το acquaplanning στην ευθεια ειναι πραγματι πολυ ανησυχητικο…Φτιαξτε σωστα βροχινα,για να μην εχουμε 2 & 3 κοκκινες σημαιες σε καθε βροχινο αγωνα…

    • rantaplan

      Και εκηνήσεις πίσω απ’ το SC λες και βλέπουμε Indycarts.

    • rantaplan

      Και εκηνήσεις πίσω απ’ το SC λες και βλέπουμε Indycarts.

    • rantaplan

      Και εκηνήσεις πίσω απ’ το SC λες και βλέπουμε Indycarts.