2016 Brazilian Grand Prix, Sunday

Την πρώτη του νίκη στη Βραζιλία πανηγύρισε ο Lewis Hamilton, σε έναν πραγματικά χαοτικό και δραματικό αγώνα! Με τη βροχή, την κόκκινη σημαία και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να πρωταγωνιστούν, ο Hamilton κατάφερε να πάρει την 9η φετινή και την 52η νίκη της καριέρας του, ξεπερνώντας τον Alain Prost, έτσι ανέβηκε στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Michael Schumacher.

Ο Nico Rosberg συμπληρώνει το «1-2» για τη Mercedes, με τον Max Verstappen να οδηγεί εξαιρετικά στους τελευταίους γύρους και να ανεβαίνει στο βάθρο. Ακολούθησαν οι Sergio Perez, Sebastian Vettel, Carlos Sainz, Nico Hulkenberg, Daniel Ricciardo, Felipe Nasr και ο Fernando Alonso, που παίρνει τον τελευταίο βαθμό της 10άδας. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι 71 γύροι του αγώνα:

GP BRASILE F1/2016

Ο καιρός ήταν βροχερός και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 18°C στον αέρα και τους 20°C στην άσφαλτο. Στο οδόστρωμα υπήρχε νερό, έτσι αποφασίστηκε 10λεπτη καθυστέρηση για την εκκίνηση. Όλοι οι οδηγοί είχαν τα βρόχινα ελαστικά και δυστυχώς τα μονοθέσια ξεκίνησαν πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, το οποίο έμεινε στην πίστα για 7 γύρους. Οι 10 πρώτοι ήταν: Hamilton, Rosberg, Raikkonen, Verstappen, Vettel, Ricciardo, Hulkenberg, Perez, Alonso και Bottas. Ο Grosjean χτύπησε στον τοίχο στον δρόμο για το grid, έτσι δεν πήρε μέρος στον αγώνα.

Μόλις οι οδηγοί ήταν ελεύθεροι να τρέξουν, ο Verstappen πέρασε τον Raikkonen στα φρένα για την πρώτη στροφή. Ο Magnussen έβαλε αμέσως τα ενδιάμεσα ελαστικά, δείχνοντας ότι ο αγώνας θα μπορούσε να ξεκινήσει και νωρίτερα. Το ίδιο έκανε και ο Button, ενώ ήταν η σειρά Alonso, Button, Massa, Kvyat, Palmer, Ericsson, αν και οι χρόνοι έδειχναν ότι τα βρόχινα ελαστικά ήταν πιο γρήγορα.

GP BRASILE F1/2016

Τετ-α-κε για τον Vettel στον 10ο γύρο, ενώ αμέσως μετά μπήκε για να βάλει τα ενδιάμεσα, πέφτοντας στην 19η θέση. Ο Hamilton ήταν με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός, ανοίγοντας σημαντικά τη διαφορά του από τον Rosberg, η οποία είχε φτάσει στα 3,5 δευτερόλεπτα. Ο Ericsson έχασε τον έλεγχο και διέλυσε την Sauber, μένοντας ακινητοποιημένος στην είσοδο του pit lane.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε ξανά στην πίστα και το pit lane έκλεισε αμέσως, ωστόσο οι Verstappen και Ricciardo μπήκαν πολύ γρήγορα, ίσως προλαβαίνοντάς το ανοιχτό. Οι κατάταξη πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήταν: Hamilton, Rosberg, Raikkonen, Verstappen, Hulkenberg, Perez, Sainz, Nasr, Ricciardo, Ocon. Το pit lane άνοιξε ξανά και ο Magnussen έβαλε πάλι τα βρόχινα.

F1 - BRAZIL GRAND PRIX 2016

Ο αγώνας ξεκίνησε στον 20ο γύρο, αλλά ο Raikkonen έχασε τον έλεγχο της SF16-H στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, έτσι διέλυσε το ιταλικό μονοθέσιο! Αμέσως βγήκε κόκκινη σημαία, με τα μονοθέσια να επιστρέφουν στο pit lane, προκειμένου να δεχτούν τις περιποιήσεις των μηχανικών και να συνεχίσουν αργότερα τον αγώνα. Ποινή 5 δευτερολέπτων στον Ricciardo, επειδή μπήκε στο pit lane όταν ήταν κλειστό, και άλλα 5 δευτερόλεπτα στον Massa, καθώς προσπέρασε πίσω από τη γραμμή του Αυτοκινήτου Ασφαλείας.

Χρειάστηκαν να περάσουν 35 λεπτά για να βγουν ξανά τα μονοθέσια στην πίστα, αλλά και πάλι πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Στην πίστα υπήρχε πολύ νερό, έτσι όλοι ήταν με τα βρόχινα ελαστικά, ενώ οι προβλέψεις έκαναν λόγο για ακόμα περισσότερη βροχή στα επόμενα λεπτά. Ο Hulkenberg μπήκε για να βάλει νέα βρόχινα ελαστικά, λόγω κλαταρίσματος.

Motor Racing - Formula One World Championship - Brazilian Grand Prix - Race Day - Sao Paulo, Brazil

Η κατάταξη ήταν: (1)Hamilton, (2)Rosberg, (3)Verstappen, (4)Perez, (5)Sainz, (6)Nasr, (7)Ricciardo, (8)Ocon, (9)Wehrlein, (10)Alonso, (11)Bottas, (12)Magnussen, (13)Button, (14)Vettel, (15)Hulkenberg, (16)Massa, (17)Gutierrez και (18)Kvyat. Εκτός αγώνα και ο Palmer, λόγω της ζημιάς που είχε υποστεί το μονοθέσιο του Βρετανού από την επαφή με τον Kvyat.

Μετά από 17 λεπτά και 8 γύρους που έκαναν τα μονοθέσια πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, είχαμε ξανά κόκκινη σημαία! Ο Hamilton επισήμαινε πως η πίστα είναι αρκετά καλή για να τρέξουν, όπως και ο Verstappen. Το κοινό ήταν πολύ δυσαρεστημένο, συνεπώς ήταν εμφανείς οι αποδοκιμασίες προς τους ανθρώπους της FIA. Ο Hamilton επανέλαβε πως οι συνθήκες ήταν κανονικές και όχι ακραίες, αλλά το αφτάκι της FIA δεν ίδρωνε…

GP BRASILE F1/2016

Μετά από 26 λεπτά (20:02 ώρα Ελλάδας) είχαμε ξανά πράσινο φως. Το σκηνικό ήταν ίδιο: Αυτοκίνητο Ασφαλείας και μονοθέσια με βρόχινα ελαστικά πίσω του. Ο Hulkenberg άκουγε πως περιμένουν την ίδια βροχή ίσως και περισσότερη για τα επόμενα 50 λεπτά. Ο Hamilton έλεγε πως η πίστα είναι στην ίδια κατάσταση με πριν.

Ο αγώνας ξεκίνησε ξανά στον 32ο γύρο, με τον Hamilton να παραμένει άνετα μπροστά και τον Verstappen να πιέζει τον Rosberg. Ο Ολλανδός πέρασε τον Γερμανό από την εξωτερική της στροφής 3, δείχνοντας ότι έχει τρομερή εμπιστοσύνη στο μονοθέσιό του. Η διαφορά του από τον Hamilton ήταν 1,2 δευτερόλεπτα και ο Ricciardo πέρασε τον Sainz για ανέβει στην 5η θέση.

wx4i7132

Ο Vettel ασκούσε πίεση στον Wehrlein για την 10η θέση και τελικά τον προσπέρασε στα φρένα για την πρώτη στροφή. Ο Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:25.995), ρίχνοντας τη διαφορά στο δευτερόλεπτο, όμως ο Hamilton ανέβασε αμέσως μετά τον ρυθμό του. Ο Button μπήκε για να βάλει τα ενδιάμεσα, πέφτοντας στην 18η και τελευταία θέση.

Ο Hamilton κέρδισε μισό δευτερόλεπτο στον 35ο γύρο, όντας μάλιστα 8 δέκατα πιο γρήγορος από τον team-mate του. Ο Bottas πέρασε τον Wehrlein και ο Hulkenberg τον Magnussen, ενώ αμέσως μετά ο Γερμανός πήρε και την 12η θέση από τον Wehrlein. Ο Vettel προσπέρασε τον Ocon για την 9η θέση, που έβλεπε πίσω του τους Hulkenberg και Magnussen να πλησιάζουν.

p-20161113-0123

Παραλίγο ατύχημα για τον Verstappen! Ο οδηγός της Red Bull έχασε το πίσω μέρος πριν από την κύρια ευθεία, ο Rosberg τον πίεσε πολύ αρχικά, όμως ο Ολλανδός κατάφερε να απομακρυνθεί από τον Γερμανό. Ο Ricciardo μπήκε από την 5η θέση για τα ενδιάμεσα, βγαίνοντας στην 11η θέση, πίσω από τον Hulkenberg. Το ίδιο έκανε και ο Magnussen στον 42ο γύρο, πιστεύοντας ότι τα ενδιάμεσα είναι τα ταχύτερα ελαστικά.

Εκπληκτική μάχη μεταξύ Vettel και Alonso! Ο Γερμανός πέρασε τον Ισπανό, αλλά ο Ferni δεν το έβαλε κάτω, κάνοντας παράπονα πως ο Seb τον έβγαλε εκτός πίστας. Πιο πίσω, ο Ricciardo έγραφε τον ταχύτερο γύρο (1:25.532), όσο ο Verstappen έμπαινε στον 44ο γύρο για να τοποθετήσει τα ενδιάμεσα στο μονοθέσιό του, βλέποντας ότι ο team-mate του ήταν πιο γρήγορος.

Jenson Button on track.

Ο Vettel πέρασε τον Nasr για την 6η θέση, με τον Button να λέει ότι τα βρόχινα ελαστικά ήταν πιο κατάλληλα. Η McLaren του έλεγε πως οι άλλοι οδηγοί βάζουν τα ενδιάμεσα, με τον Βρετανό να απαντά «δε μ’ ενδιαφέρει.» Ο Rosberg γλίστρησε και του κόστισε χρόνο, αλλά δεν χτύπησε το μονοθέσιό του. Η διαφορά του από τον Hamilton ήταν 19 δευτερόλεπτα.

Τέλος αγώνα για τον Massa! Στον 49ο γύρο, ο Βραζιλιάνος έχασε τον έλεγχο της FW38, με αποτέλεσμα να χτυπήσει. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε ξανά στην πίστα, και ο Massa βρήκε την ευκαιρία να ανεμίσει την βραζιλιάνικη σημαία μπροστά στους συμπατριώτες του. Ο Hamilton είπε στη Mercedes πως τα ελαστικά του είχαν αρχίσει να τελειώνουν.

wx4i7893

Ο Ricciardo μπήκε για να βάλει τα βρόχινα, τη στιγμή που ο Hamilton έκανε παράπονα για τη χαμηλή ταχύτητα του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Και ο Verstappen μέσα, βάζοντας τα βρόχινα, αφού η RB12 γλιστρούσε πολύ στο τελευταίο κομμάτι της πίστας, με αποτέλεσμα να υπάρχει ο κίνδυνος απώλειας του ελέγχου, κάτι που ίσως οδηγήσει σε ατύχημα.

Η πράσινη σημαία ήρθε στον 56ο γύρο και ο Hamilton έμεινε μπροστά από τον Rosberg με άνεση, παρόλο που έκανε παράπονα για χαμηλές θερμοκρασίες στα ελαστικά του. Εν τω μεταξύ, ο Alonso έκανε τετ-α-κε μόλις έφυγε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, πέφτοντας στην 17η και τελευταία θέση. Ο Hamilton ήταν πολύ ταχύτερος από τον Rosberg, ανοίγοντας χαρακτηριστικά τη διαφορά.

p-201

Οι δύο Red Bull βρισκόταν στις θέσεις 10 και 11, με τον Perez να είναι αυτός που βρίσκεται πίσω από τις Mercedes, αλλά ήταν φανερά πιο αργός από τον Rosberg. Σκληρές μάχες στις τελευταίες θέσεις τις 10άδας: ο Verstappen πέρασε τον Ricciardo, ενώ ο Kvyat ακολούθησε γρήγορα, περνώντας στην 9η θέση, με τον Ocon να είναι ανίκανος να προβάλει αντίσταση στον Ολλανδό.

Εκτός αγώνα ο Gutierrez, κάτι που ουδόλως απασχολούσε τον Verstappen, ο οποίος πέρασε και τον Nasr. Ο Ricciardo πήρε την 9η θέση από τον Ocon. Όλο το θέαμα ερχόταν από τη Red Bull στους τελευταίους γύρους. Ο Ricciardo είχε ανέβει στην 8η θέση, ενώ ο Verstappen είχε περάσει τον Hulkenberg και πίεζε σκληρά τον Vettel, που βρισκόταν στην 5η θέση.

p

Οι δυο τους είχαν άλλη μία σκληρή μάχη και τελικά ο Ολλανδός βγήκε νικητής, με τον Vettel να πατάει στο γρασίδι. Ο Verstappen δεν έλεγε να σταματήσει, έτσι ο Sainz δεν ήταν δύσκολος αντίπαλος. Μάλιστα, έγραφε και τον ταχύτερο γύρο (1:25.305), για να πλησιάσει τον τρίτο Perez στο δευτερόλεπτο. Ο Μεξικανός προσπάθησε να αντισταθεί, όμως το προσπέρασμα δεν άργησε να έρθει.

Ο Vettel ανέβηκε στην 5η θέση, αφού πέρασε τον Sainz, όσο είχαμε μπει στον τελευταίο γύρο. Τίποτε άλλο δε συνέβη, και ο Hamilton είδε την καρώ σημαία, με τους Rosberg και Verstappen να είναι μαζί του στο βάθρο.

2016 Brazilian Grand Prix, Sunday

Επόμενο Grand Prix στις 25-27 Νοεμβρίου, στο Abu Dhabi.

  • Gestione Sportiv@

    Η Mercedes απλά βολεύτηκε, έκανε το 1-2 και το δίδυμο Lewis-Nico πάνε στα Η.Α.Ε για τον τίτλο.
    Η RBR από πλευράς απόδοσης ήταν πολύ καλή και ειδικά ο Max ήταν όλα τα λεφτά, αλλά στην στρατηγική θα μπορούσαν να πάρουν και καλύτερο βαθμό.
    Η F.I. πολύ δυνατή και με τα δύο μονοθέσια στους βαθμούς.
    Η STR με τον Ισπανό και Ρώσο εντός δεκάδας.
    Η Ferrari είχε έναν Kimi που δεν μπορούσε και τον Vettel που προσπάθησε αρκετά
    Η Sauber με μονοθέσιο από τα IKEA πήρε βαθμούς, με τον Nasr να κάνει τον αγώνα της ζωής του.
    Η McLaren τον τελευταίο βαθμό με τον Alonso.
    Η Williams πολύ άσχημα και ο Massa έφυγε με το κεφάλι κατεβασμένο.
    Η Manor δεν κατάφερε βαθμό.
    Η Haas σήμερα ήταν άτυχη, στην αρχή με το ατύχημα του Grosjean πριν καλά καλά ξεκινήσει ο αγώνας και ο Esteban δεν μπορούσε πολλά.
    Η Renault φάνηκε δυνατή, αλλά ο Palmer είχε την αστοχία και με τον Δανό “Let him alone”!!!!!!

  • sexybabinos

    τους ξεφτυλισε ο Max και εκλεισε τα στοματα!!!

    • Κούκος

      Μα είναι ταλενταρα κάνεις δεν αμφιβαλλει για αυτό. Απλά είναι και με διαφορά το πιο σκατοκακομαθημενο κωλοπαιδο.

    • sexybabinos

      o Simoncelli της F1! =D

  • Gestione Sportiv@

    Και για τον οδηγό της ημέρας!!!!!
    And the winner is………. https://uploads.disquscdn.com/images/b68a734522aa2233eb3e2f3b5a7e1c784cc8e8f4c38f038605af8ce1d507cfed.jpg

  • Renesis1

    Τελικά σήμερα είδαμε 2 μαραθώνιους… 3 ώρες αγώνας, που η βροχή βοήθησε στο να έχει ενδιαφέρον και ανατροπές τουλάχιστον στις πιο πίσω θέσεις..

  • George11

    Χαμος λοιπον !! Ειμαι λιγο απογοητευμενος απο τον οδηγο μου Fernando ! Θα μπορουσε να παει λιγο καλυτερα αλλα οι συνθηκες ηταν πραγματικα δυσκολες..Ves τι να πει κανεις απιστευτη οδηγηση αν και η στρατιγικη της Rb θεωρω ηταν λαθος. Τρελος μεγαλος και πανω απο ολα υγρος αγωνας !!!

  • georgekaras

    Απιστευτος ο Μαξ απιστευτος τον εβριζα αλλα σημερα τι να πω μου θυμισε πνευμα Senna οσο βαρυ και αν ακουγεται δεν εχω ξαναδει τετοιο απυθμενο ταλεντο pure driving εκανε σημερα ,αν καταφερει ο τυπος στο μελλον να παρει κουπα ,αυτος ο αγωνας θα ειναι το οροσημο του .Ο Μασσα εσπασε καρδιες καλυτερος τελος δεν θα μπορουσε να ειχε .Νομιζω ο νικολακης αν δεν σπασει τιποτα θα το παρει.(ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΡΕΝΤ ΜΠΟΥΛ ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΛΑΖΕ ΛΑΣΤΙΧΑ)

    • Geopan

      Σκεφτόταν να μην γίνει καμμία στραβή και πάρει ο Μαξ την πρώτη θέση και χαλάσει την μανέστρα της Mercedes-Bernie …

    • λεωνιδας34

      Εχεις απολυτο δικιο. Τετοια οδηγηση στο βρεγμενο εχω να δω απο το σενα το 93 στο ντονιγκτον και απο τον σουμι στην ισπανια το 96! Μπορει να ακουγεται βαρυ, μπορει να ακουγεται καπως, αλλα ο μικρος ειναι ενα ταλεντο που βγαινει μια φορα στα 20 χρονια, αναλογο οπως ηταν ο σενα οταν πρωτοβγηκε και ο σουμι αντιστοιχα!!! Δεν ειναι ευκολο να κανεις τετοια πραγματα στο βρεγμενο να περνεις τετοιες γραμμες με ενα μονοθεσιο της φ1, ειδικα οταν βλεπαμε οτι ολοι οι συναδελφοι του πηγαιναν εκτου ασφαλους και σαν σταματημενοι μπροστα στην οδηγηση του μαξ. Γιατι??? Γιατι απλα δεν εχουν το ταλεντο να κανουν οτι εκανε ο ολλανδος και να οδηγησουν ετσι! Το ιδιο και οταν οδηγει στο στεγνο. Οι επιθετικες και οι αμυντικες του κινησεις ειναι ιδιες με του σενα!! Σαν χαρακτηρα δεν τον συμπαθω, αλλα στην τελικη δεν εχει σημασια. Ειναι ο μονος λογος να δει καποιος φ1 στις μερες μας, καθως μονο αυτος προσφερει θεαμα με την απιστευτη οδηγηση του με το πηγαιο ταλεντο του!!! ΚΑΙ ναι ειναι αυτη τη στιγμη συνολικα ο καλυτερος πιλοτος στην φ1!!

    • Geopan

      Για να είμαστε δίκαιοι, παρόμοια οδήγηση είχε κάνει και o Vettel το 2008 στη βρεγμένη Monza (αν θυμάμαι καλά) και μάλιστα με Sauber παρακαλώ…

    • dimitris90

      Καταρχήν ήταν με Toro rosso. Δεύτερον είχε πολύ καλό σασί, και το καλύτερο με διαφορά στη βροχή το 2008. Και τέλος, πρώτος εκκινησε, πρώτος τερμάτισε χωρίς μάχες και χωρίς να ενοχληθει από κανένα όπως και στις περισσότερες νίκες του. Επομένως καμία σχέση.

    • Geopan

      Σωστός για την Toro Rosso. Παρολ’ αυτά νομίζω πως αν και καλό το σασί υπολείπετο σημαντικά σε δυνατότητες σε σχέση με τα πρωτοκλασσατα μονοθέσια του ανταγωνισμού. Το γεγονός ότι είχε κάνει και τον καλύτερο προκριματικό επίσης προσθέτει στο “κατόρθωμα”, δηλαδή η νίκη δεν προήλθε από ατυχήματα άλλων. Τέλος, και ο Φερσταπεν έχει πολύ καλό σασί (δεύτερο τουλάχιστον) άρα υπάρχει σχέση, και αρκετή μάλιστα.

    • λεωνιδας34

      Το θεμα ειναι η συνολικη εικονα του μαξ χθες, οι γραμμες που ακολουθουσε σε σχεση με τους αλλους, το φιλινγκ της πιστας που ειχε που εκανε ολους τους αλλους να μοιαζουν σταματημενοι. Αυτο δεν ειχε συμβει με τον φετελ στη μοντσα το 08, οπου εκανε μια επαγγελματικη νικη απο την πρωτη θεση χωρις να δειξει κατι το τρομερο με την οδηγηση του ουτε εκεινη τη μερα, ουτε και σε καποιο αλλο σημειο της σεζον του 2008. Εδω για τον μαξ σε καθε αγωνα μιλαμε για την οδηγηση του και σε καθε αγωνα στεγνο ή βρεγμενο βλεπουμε πραγματα που δεν εχουμε δει απο κανεναν αλλον στην φ1 και που δεν ειδαμε απο τον φετελ το 2008 ουτε και στην μετεπειτα πορεια του φυσικα.

    • Geopan

      Σεβαστή η άποψή σου. Μέχρι εκεί όμως. Δεν αλλάζω τη δικιά μου ότι ο Φέτελ πέτυχε κάτι αντίστοιχα εντυπωσιακό εκείνη την εποχή. Γνώμη μου.

    • Akis-F1 FAN

      Η Torro Rosso ήταν το μορυφαίο σασί ?? χαχαχα οκ….επίσης η RBR του Max είναι το κορυφαίο σασί…..δε μειώνω το κατόρθωμα του Max ήταν τρομερό, αλλά το ίδιο τρομερό ήταν και αυτό του Vettel το 2008.

    • dimitris90

      Μη γελάς αν δε γνωρίζεις. Έριχνε ξύλο στη μαμά red bull που ακόμα μοιράζονταν τότε το ίδιο σασί με μόνη διαφορά τον ισχυρότερο κινητήρα της Ferrari. Ήταν κορυφαίo στο βρεγμένο είπα. αν δε το αποδεχεσαι αυτό δε θυμάσαι μάλλον καλά εκείνη τη σεζόν.

    • Akis-F1 FAN

      Ναι μόνο που η μαμά red bull δεν ήταν και κάνα τρομερό μονοθέσιο για να είναι επίτευγμα το να έχει καλύτερο σασί η toro rosso. Επίσης ακόμα και αν ήταν το κορυφαίο στο βρεγμένο το ίδιο μπορούμε να πούμε και για την Rbr φέτος.

    • dimitris90

      Μάλλον δε θέλεις να καταλάβεις, οπότε θα το εξηγήσω περισσότερο. Ήταν καλό το σασί της red bull το 2008, σχεδιασμένο εξ’ ολοκλήρου υπό την επίβλεψη του Newey και η toro rosso για τελευταία χρονιά τότε χρησιμοποιούσε ακριβώς το ίδιο σασί. Η μόνη διαφορά ήταν ότι η red bull χαντακωνόταν από το μοτέρ της renault σε σχέση με το μοτέρ της ferrari που είχε η toro rosso. Ειρωνεία βέβαια, καθώς αυτός ο συνδυασμός τα επόμενα χρόνια με τις αλλαγές των κανονισμών πετούσε. Εκείνη τη χρονιά δε στη βροχή το σασί του newey βολευόταν αφάνταστα στη βροχή. Απλά ανέτρεξε και στους υπόλοιπους βρόχινους αγώνες εκείνης της σεζόν. Αν δε γνωρίζεις λεπτομέρειες για κάποια γεγονότα και δεν έχεις παρακολουθήσει κάποιες σεζόν, καλύτερα να μη βιάζεσαι να απαντήσεις απλά για να υπερασπίζεσαι το vettel σε κάθε ποστ. Ούτε εγώ υποστηρίζω το max, όμως οφείλω να παραδεχθώ ότι έχει φέρει μια νέα πνοή στη f1, σε βαθμό που ούτε ο vettel είχε πετύχει στο ξεκίνημά του.

    • Akis-F1 FAN

      Δεκτό αυτό που λες αλλά αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι ούτε ο Max το έκανε το χθεσινό με καμιά manor….το έκανε με το καλύτερο μονοθέσιο στη βροχή και 30 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά. Γι αυτό θεωρώ το κατόρθωμα του Seb to 2008 το ίδιο σπουδαίο που μάλιστα πήρε και pole και νίκη. Επίσης ναι μεν ταλεντάρα αλλά το 90% του ντόρου ο max το κάνει με το χαρακτήρα του και το marketing της RBR όχι με το ταλέντο του.

  • F1fan

    Ενοχλητικες οι καθυστερησεις…Ο Hamilton τα ειχε υπο ελεγχο,ο Rosberg τυχερος με το ρισκο της RBR,o Verstappen DOTW,ο Ricciardo οχι καλα,Ferrari ανοστα,η F.Ι εξασφαλισε την 4η θεση,καλα οι STR,βαθμοι για τον τρομερο Nasr,κριμα για τον Ocon.Williams τπτ,αλλα το standing ovation στον Massa ηταν πολυ συγκινητικο.McLaren οχι τιποτα ιδιατερο,με τον Button να ειναι εκτος τοπου κ χρονου.Δυστυχως δεν ειδαμε τον αναμενομενο καλο αγωνα,αλλα οι συνθηκες δεν ηταν τοσο χαλια…

  • GiorisFullThrottle

    Ρε το κ@λοπαιδο…οδηγησε καλα…..(ειχε κ πιο φρεσκα λαστιχα απ ολους βεβαια)

    • georgekaras

      Θα λεμε στο μελλον γι αυτο τον αγωνα απο το Μαξ αν ωριμασει και καταφερει να γινει αυτο που πρεπει

  • Gestione Sportiv@

    Αν είχαμε μερικούς γύρους ακόμα και δεν έπαιρνε τηλέφωνο ο Toto τον Jos μπορεί να είχαμε και άλλα πολλά………. https://uploads.disquscdn.com/images/f8679bcd72d5223bb9b873459cc2eb6356bb33db9532176011db0a5363ef187a.jpg χαχαχαχα

    • Nerazzuro21

      Κάποιος έγραψε ένα ωραίο στο Twitter πριν τον αγώνα:
      O Wolff πήρε τηλέφωνο τον Δία ζητώντας του να σταματήσει τον Ποσειδώνα να στέλνει καιρό που μπορεί να επηρεάσει την μάχη του πρωταθλήματος.

  • F1fan
    • georgekaras

      περνανε τα χρονια γαμωτο τοσο γρηγορα

    • Renesis1

      Η παλιά φρουρά σιγά σιγά αποδεκατίζεται… Περνάνε τα άτιμα το χρόνια..

    • F1fan

      Δυστυχως η παλια καλη γενια τελειωνει…Αλλοι 2 για το 2017,κι μετα πολυ πιθανο να αποσυρθουν κι οι Alonso/Raikkonen…

    • Renesis1

      Μετά και από αυτούς, τέλος (μιας ωραίας) εποχής.. :(

    • Mika

      Ρε μπας και το εκανε επιτηδες, για το standing ovation???
      :p :p
      Θα περιμενα καποιος με τη πειρα του να μην υποπεσει σε τετοιο λαθος..

    • F1fan

      Οχι ρε😂😂😂😂Μετα επρεπε να παει κι στο νοσοκομειο για προληπτικους λογους,λογω καποιων ενδειξεων.+ ειχε τα πιο φθαρμενα ενδιαμεσα.

    • Mika

      Ξαναλεω, δεν τον χαλασε ομως!!!
      :p :p

  • Mika

    Τη ψυχη μας εβγαλαν μεχρι να τελειωσει, αλλα ολα καλα!
    Σχολια σε λιγο….
    😜😜😜
    Αλανθανστος ο Χαμιλτον, αγωνα συντηρησης ο Νικο, που ειχε τη στιγμη του, φοβερος σημερα ο Μαξ, χωρις αμφιβολια!

  • Giannis

    Πάμε για τελευταίο αγώνα που θα κρίνει τον πρωταθλητή.Βλεπω Rosberg αφού πλέον τον βολευει και η 3η θέση.Ο αγώνας ήταν ζορικος.Πολυ αυτοκίνητο ασφαλείας.Ειχε αρκετή βροχή αλλά η FIA υπερέβαλλε .Ακούγοντας και σχόλια οδηγών ίσως έπρεπε να τρέξουν πιο πολύ χωρίς safety car.Τέλικα δεν είναι γραφτό να ξαναδουμε εκκίνηση με βροχή.

  • Ferrarακιας

    Πάλι το 1-2 η Mercedes,και ο Hamilton οδεύει για το τέταρτο,περνώντας δυστυχώς,τον Prost σε νίκες.Μέτρια η McLaren σήμερα,πάλεψε για τα δεδομένα της η Renault.
    Ουδέν σχόλιον για Manor και Sauber,πολύ καλή η Force India,ιδίως ο Perez που σε μια φάση πάλευε για 3η θέση.Κακή ημέρα για την Haas,όπως και για την Williams.
    Δυνατή η Toro Rosso,εξαιρετική η Red Bull με Man of the Match τον μικρό.
    Τέλος,η Ferrari απλά δεν….
    Υ.Γ.:Αχ εκεί στην ΕΡΤ2 με τον Max.Κάποια έγινε υγρή πάλι.:Ρ

    • Christos-

      Δεν βρίσκω λογικό και εφικτό το 4ο, με μια 3η θέση ο Rosberg το παίρνει.

    • Ferrarακιας

      Mακάρι να μην πάρει το 4ο…

    • Christos-

      Εγώ θέλω να το πάρει αλλά δεν νομίζω πως θα γίνει.

  • Gestione Sportiv@

    Μετά από τον αγώνα αυτό έχουμε και κάποιες αλλαγές…………………. https://uploads.disquscdn.com/images/4594aa77c6c23aaec90d6ad5ab44f6f280d98db49003b7864e78b5663d438ccf.jpg χαχαχαχαχα

  • Ahilleas Tsikelis

    Με δυο λογια….Τα λάστιχα της Pirelli για τα σκουπίδια,Ορισμενοι οδηγοι(βλεπε Φετελ )ο ορισμος του ότι να ναι…..Γενικα βαψιμο μπλε και ολοι μαζι βουρ στην θαλασσα.Απορω ο Φετελ αφου δν ηθελε να οδηγησειας αποσυρονταν….Ξερεις εχει υδρολισθηση κτλ….κοψε αν εισαι μαγκας και πατα γκαζι μετα,παρε άλλη γραμμη….Ποιοτητα σύγχρονης Φ1 και οδηγων πιο χαλι και από το χαλι…
    Γτ αναμενω να εγκριθεί το σχολιο μου?

  • Maleas George

    Στα μισά του αγώνα ήμουν τόσο αγανακτισμένος που δεν ήξερα ποιον να πρωτοκράξω. Την Pirelli για τα “υπέροχα” ελαστικά της ή τα τρομερά μυαλά της FIA? Από τη μία τρακάρει ο Grosjean πηγαίνοντας στο grid(!!!!), δείχνοντας ότι τα ελαστικά είναι για τον…. κάλαθο των αχρήστων, και έπειτα η FIA περίμενε να τρακάρει ο Kimi για να δείξει κόκκινη σημαία!!! Μέτα τους βγάζει να κάνουν γύρους χωρίς λόγο και μετά ξαναβγάζει κόκκινη σημαία!! Και τελικά ξαναξεκινάει τον αγώνα με φαινομενικά χειρότερες συνθήκες από πριν!!! Τουλάχιστον όσο είδαμε αγώνα άξιζε, καταπληκτικός ο Verstappen κυρίως, και οι Hulkenberg, Ricciardo έκαναν ωραία προσπεράσματα.

    Κάτι πρέπει να γίνει πάντως για να καθαρίσει η FIA από ανθρώπους που απ’ ότι φαίνεται δεν έχουν ιδέα για το τι κάνουν… Όσο για την Pirelli…. μ’ αρέσει που κάνουν και αποκλειστικά βρόχινες δοκιμές το χειμώνα…

    • Κούκος

      Φίλε μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, θεωρώ την pirelli με διαφορά το χειρότερο κακό που έχει βρει την F1 τα τελευταία χρόνια. Τους θεωρώ λίγους και γελοιους,μη μου πει κανένας αυτό της ζητούν αυτό κάνει, πολύ απλά δεν έχει ιδέα.

    • Christos-

      Αυτα εχει το μονοπώλιο, το οποίο βέβαια απο την νεα χρόνια θα μπορούσε να μην υφίστανται, αλλά αλλη άποψη εχει ο βρωμογερος.

    • Maleas George

      Ή απλά ας φτιάξουν σοβαρά ελαστικά!! Και τα slick θέλουν βελτίωση!! Τα hards χρησιμοποιήθηκαν πραγματικά μόνο σε 2 αγώνες φέτος, σίγουρα θα μπορούσαν να ανταποκριθούν και τα μεσαία σε αυτούς τους αγώνες και να υπάρχει και μια μαλακότερη γόμα!! Πάλι καλά που μπήκε ο κανονισμός των 3 γομών φέτος, αλλιώς θα ήταν απελπιστικά τα πράγματα…

    • Christos-

      Μακάρι να γινει δραματική βελτίωση στα νεα ελαστικά του 2017, ομως εγω πιστεω οτι τα ιδια χάλια θα είναι απλα σε διαφορετικό μέγεθος

    • Maleas George

      Απ’ ότι ακούω θα είναι πιο ανθεκτικά… Προβλέπω να έχουμε μόνο 1 πιτ στοπ, κι αυτό επειδή πρέπει να χρησιμοποιηθούν 2 γόμες!! :Ρ

    • Mika

      Το θεατρο του παραλογου ηταν γενικα η FIA σημερα!

  • IgNA

    Εύκολα ο Lewis, το έχει με την βροχή… είναι γνωστό!!! Check και στην Βραζιλία, πάει και αυτή η πίστα που δεν είχε πάρει νίκη!!! Πέρασε και τον Prost σε συνολικές νίκες! 2ος πλέον στην σχετική λίστα!!!! Δεν λέει να τον εγκαταλείψει η τύχη τον Rosberg… για να δούμε ο τελικός έμεινε!!!
    Τι να πει κανείς για Max??? Βλέπω κάποιους να λένε θύμισε Senna, δεν τον έχω ζήσει τον Ayrton αλλά τον Lewis μου τον θύμισε σίγουρα στα πρώτα του βήματα στην F1!!! Θα μπορούσε να είναι άξιος αντικαταστάτης του Lewis (όταν αποσυρθεί) 100%

    • λεωνιδας34

      Δες σε youtube το gp ευρωπης του 1993 και θα καταλαβεις γιατι η οδηγηση του θυμισε Σενα!!

  • Akis-F1 FAN

    Κουραστικός αλλά φοβερός ο αγώνας σήμερα !! Έχουμε και λέμε:
    Χαμ πήρε εύκολη νίκη αλλά ήταν σαφώς πιο γρήγορος από το Νικολακη, ο οποίος απλώς έπαιζε “άμυνα” και είχε στο νου του μόνο να τερματίσει. Ο Max όσο και να μην τον πάω ήταν αλλού ο φούστης σήμερα….βοήθησε βέβαια και ότι είχε πολύ πιο φρέσκα ελαστικά στο τέλος. Perez αθόρυβος αλλά πήρε εξαιρετικό αποτέλεσμα….ο Seb έκανε εξαιρετικό αγώνα παίρνοντας την 5η θέση ενώ είχε πέσει 19ος στην αρχή. Sainz, Nasr και Ocon επίσης εξαιρετικοί. Ο Κιμι δε φάνηκε να έχει ρυθμό, βγήκε και εκτός, ευτυχώς τουλάχιστον δε χτύπησε με άλλο μονοθέσιο. Τέλος ο Μασσα κρίμα που εγκατέλειψε αλλά αποθεώθηκε από όλους !!

    Υ.Γ. Someone’s getting laid tonight https://uploads.disquscdn.com/images/8cb93dd2cddfae79ab0297f7c67ca3622d51948ebcba7a6094b98993434181d1.jpg

    • Geopan

      Έστω και αν έγινε για λόγους image-making, ωραία η χειρονομία του Hamiltoff.

  • Κρίλιν

    1)Η Pirelli δεν πρεπει να εχει αλλο το μονοπωλιο
    2)Το αυτοκινητο ασφαλειας να ειναι στην πιστα οσο χρειαζεται και οχι για 30 γυρους
    3)Συγκηνιτικο το αντιο απο και προς τον Μασσα
    4)Φερσταπεν τα εκανες ολα!
    5)RB στρατηγικα θυμισε Ferrari
    6)Δεν γινεται σε συνθηκες πολυ χειροτερες τα Moto GP να διεξαγονται και η F1 να διακοπτεται η να υπολειτουργει. Και πραγματικα, ειστε οδηγοι της F1, φτανει η γκρινια και η κλαψα..
    7)Αθορυβα και αποτελεσματικα Χαμιλτον πρωτος, δεν τον χαλασε η δευτερη θεση τον Ροζμπεργκ

  • Antonis

    Τραγική FIA (αργοπορία safety car & γενικότερα), τραγική Pirelli, τραγική περιγραφή, τρομακτικά ατυχήματα, τρομερός Verstappen!

    ΥΓ: διάβασα πως οι Merc άλλαζαν ελαστικά όποτε είχαμε διακοπή αγώνα (κακώς για εμένα αν ισχύει, έπρεπε να μην επιτρέπεται & να κάνουν pit-stop). Ας επιβεβαιώσει κάποιος.

    • Akis-F1 FAN

      Για το Υ.Γ……όλοι αυτό έκαναν λογικά….στο καθεστώς κόκκινης σημαίας μπορείς να κάνεις ότι αλλαγές θέλεις στο μονοθέσιο….η F.I. πχ άλλαξε και αεροτομή.

    • F1fan

      Aπο του χρονου δεν θα επιτρεπεται.Μεχρι φετος ειναι επιτρεπτο.Οποτε,ολοι το εκμεταλευονται.

  • Gestione Sportiv@

    Καλά, σχόλια για τον gentleman Lewis δεν θα κάνουμε…..?????? https://uploads.disquscdn.com/images/66de56d5e7394c0a5c5ce368c9c0392fd1724d01f35c3e0a1c1282c8e86daeec.jpg χαχαχαχα

    • Christos-

      Το έριξε! :P

    • Gestione Sportiv@

      Κάτι τέτοια έβλεπε σήμερα ο μηχανικός της Haas και κόντεψε να πνιγεί……… https://uploads.disquscdn.com/images/e133a5f9fb928dfebab6200932d0ed80f41547d32cc53d22b908d881e104e443.jpg χαχαχαχα

    • Christos-

      😂😂😂

    • IgNA

      Πολύ γέλιο σήμερα βλέπω!!! Για το κλάμα του Φετελ μετά την προσπέραση που έφαγε από τον Μαξ δεν είδα κανένα σχόλιο… Το teamradio μετά την προσπέραση είχε απόδοση 1.0001 χαχαχαχαχαχα

    • Christos-
    • Akis-F1 FAN

      Καταρχάς δεν ήταν κλάμα, αν παρατήρησες ήταν υπερβολικά ήρεμος και δεύτερον ακριβώς το ίδιο έκανε και Αλονσο όταν έφαγε το προσπέρασμα από τον Vettel, αλλά γι αυτό κουβέντα.

    • IgNA

      Ίσως από τα πιο ήρεμα teamradio του όντως… αλλά ίσως και από τα πιο fair προσπεράσματα του μικρού και πάλι έκανε teamradio.. Porque??? Απλά deal with it!

    • Akis-F1 FAN

      Αν εννοείς για τα προσπεράσματα που έκανε στο τέλος ο μικρός θα διαφωνήσω….αν υπάρχει ένα που θα μπορούσε να σηκώσει συζήτηση είναι μόνο αυτό. Ένιωσε ότι τον έσπρωξε εκτός και το είπε, τίποτα παραπάνω, ακριβώς το ίδιο με τον Αλονσο. Νομίζω προσπαθείς να βγάλεις από τη μύγα ξύγκι εδώ ;-P

    • IgNA

      Το πρόβλημα είναι γιατί να σηκώσει συζήτηση αυτό το προσπέρασμα… για F1 μιλάμε… racing… και αυτό έχει εκλείψει σήμερα, με αποτέλεσμα οι οδηγοί να έχουν γίνει βουτυρομπεμπέδες και το παραμικρό να τους ενοχλεί αντί να βάλουν κάτω το κεφάλι και να προσπαθήσουν να κερδίσουν πίσω την θέση τους!

    • Akis-F1 FAN

      Δε διαφωνώ με αυτό που λες αλλά έχω 2 βασικές ενστάσεις:
      1) Αν το έκανε ο Χαμ δε θα έλεγες τίποτα και
      2) Απλώς θέλεις να κράξεις τον Seb, γιατί,όπως είπα και πριν, ήταν κοπιά της φάσης με τον Αλονσο που παραπονέθηκε και αυτός όταν τον πέρασε ο Vettel αλλά γι αυτό δεν είπες τίποτα.

    • IgNA

      Κωλοτούμπας δεν είμαι! Όταν έχω μια άποψη την κρατάω! και ο Χαμ το έχει κάνει στο παρελθόν (διαμαρτυρήθηκε για κάτι χαζό στο teamradio) και πίστεψε με το θεώρησα ανόητο! Δεν με γνωρίζεις προσωπικά γιαυτό και δεν σε αδικώ για τα λεγόμενα σου ;)

    • nikos

      «Νομίζω ότι μονομαχήσαμε ρόδα με ρόδα. Δεν ήταν
      σωστό όμως να επιχειρήσει προσπέρασμα στη συγκεκριμένη στροφή γιατί
      παρότι ήταν πιο γρήγορος από μένα, βρισκόμουν πιο μπροστά.»
      αυτά είπεο φετελ. για κάτι που έκανε και αυτός.

    • nikos

      «Νομίζω ότι μονομαχήσαμε ρόδα με ρόδα. Δεν ήταν
      σωστό όμως να επιχειρήσει προσπέρασμα στη συγκεκριμένη στροφή γιατί
      παρότι ήταν πιο γρήγορος από μένα, βρισκόμουν πιο μπροστά.»
      αυτά είπεο φετελ. για κάτι που έκανε και αυτός.

    • IgNA

      Όσον αφορά τον Αλονσο που αναφέρεις και ξανά αναφέρεις… παγκόσμιοι πρωταθλητές είναι και οι 2.. απλά δεν μπορούν να δεχτούν ότι “χάνουν”

    • Gestione Sportiv@

      Γιατί να σχολιάσουμε το team radio του Vettel, αφού και εμείς οι φίλοι της Ferrari έχουμε κουραστεί με το όλο σκηνικό.
      Εδώ οι αγωνοδίκες δεν ασχολήθηκαν με το σκηνικό Hulk-Ocon, θα έδιναν σημασία στα λεγόμενα του Γερμανού!!!!!!
      Πάντως για τον Γερμανό έχουμε καλή λύση στο Maranello……. https://uploads.disquscdn.com/images/72ba975c0c01cac2de7a061fa62c0780f4b399f6669fe0272c98fbf5e960dcd8.jpg
      Εσύ πρόσεχε μην χάσει το πρωτάθλημα ο αγαπημένος σου οδηγός από τον σερβιέτα…….

    • IgNA

      Από τον σερβιετα θα το χάσει (που κατά 80% μην πω και παραπάνω το έχει χάσει ήδη) ή από την ίδια του την ομάδα το έχασε? Από την κακία σου προς τον Lewis αλληθωρίζεις για το τι γίνεται πραγματικά.. γιατί έλα τώρα βρε αδερφέ… τέτοια ατυχία μονόπλευρη δεν είναι λίγο εξωπραγματική?

    • Ferrarακιας

      Είμαι σίγουρος πως θεωρείς τον αγαπημένο σου οδηγό,καλύτερο των Senna,Prost κλπ.

    • IgNA

      Λάθος… τους παραπάνω δεν τους έχω ζήσει οπότε θα ήταν άδικο να μπω στην διαδικασία σύγκρισης! Από τους καλύτερους (αν όχι τον καλύτερο) σύγχρονους οδηγούς σίγουρα όμως!!!!! Η εικόνα και οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους!!!

    • Gestione Sportiv@

      Πρώτα πρώτα, να σου ξεκαθαρίσω πως, τον Lewis δεν το πάω μία, αλλά δεν μπορώ να αμφισβητίσω το ότι είναι ένας από τους 4 καλύτερους οδηγούς του grid.
      Κακία δεν έχω βγάλει, δεν βγάζω και ούτε πρόκειται να βγάλω για κάποιον οδηγό, αυτό όμως δεν μου στερεί το δικαίωμα να κάνω λίγη πλάκα.
      Το τι γίνεται εντός Mercedes δεν είμαι ειδικός να σου το αναλύσω, αλλά μένω σε ένα πράγμα, στο ότι ο Nico φέτος έχει κάνει υπέρβαση και είναι ο οδηγός που το αξίζει.
      Κάτι αντίστοιχο είχα αναφέρει και πέρυσι για την κατάκτηση του τίτλου από τον Βρετανό.
      Πάντως, στο τελευταίο GP θα αναπτύξω κάποιες σκέψεις και άμα θες μπορούμε να ανταλλάξουν τις απόψεις μας σε 2 εβδομάδες!!!!!!!

    • IgNA

      Διαφωνώ —>>> “ο Nico φέτος έχει κάνει υπέρβαση και είναι ο οδηγός που το αξίζει.”… ο λόγος είναι πασιφανές… ο Νίκο τυχαίνει να οδηγεί το καλύτερο μονοθέσιο του grid και πηγαίνει με safe mode (ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΤΥΧΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ) για το πρωτάθλημα καθώς φέτος τον team mate του “κάποιος τον μάτιαξε για τα καλά” (laughs laughs laughs)

      Ευχαρίστως!!! —>> “Πάντως, στο τελευταίο GP θα αναπτύξω κάποιες σκέψεις και άμα θες μπορούμε να ανταλλάξουν τις απόψεις μας σε 2 εβδομάδες”

    • κλαρινοτζεντλεμαν !!!!! :-P

  • Gestione Sportiv@

    Πάντως, Kimi και Ocon πρέπει να λερώσαν τα βρακάκια τους και για εμένα ήταν η πιο τρομακτική σκηνή του αγώνα…….. https://uploads.disquscdn.com/images/c83bf9ef360e2d2fead2819bf29c42b17295a74477b78d2a64c64d3121b1a6dc.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/3b69b456aa7cbac7fa4d48d274cf128abdd746debff1c8b1026f9d5e34580ae7.jpg

    • Renesis1

      Επίσης εξαιρετικά τρομακτική σκηνή για το Nico ήταν και αυτή.. Το σώσιμο που έκανε, του σώζει και το πρωτάθλημα! https://uploads.disquscdn.com/images/2f9f9439c79b276ba467ac55e61b34ea48a360559f353198645b19bdf36013bc.png

    • Maleas George

      Αφού δεν έχασε σήμερα έδαφος με όλο αυτό το χαμό, μάλλον τη σκαπούλαρε για το πρωτάθλημα!!!

    • Renesis1

      Όπως τα λες. Τον βοήθησε αφάνταστα και η εσφαλμένη απόφαση της RB με τα Inter του Max. Αν δεν έμπαινε πάλι στα pits για αλλαγή, θα ήταν 2ος και ο Nico θα έμπαινε σε μπελάδες…

    • Maleas George

      Και η 3η θέση του έκανε βέβαια, αλλά θα πήγαινε στο Abu Dhabi μόνο για 2η ή 1η!! Το χειρότερο που θα μπορούσε να του συμβεί ήταν αυτό της εικόνας, αλλά το έσωσε!! Ποιος ξέρει τι περνούσε από το μυαλό του τότε…

    • Renesis1

      Η ψυχούλα του το ξέρει!.. Αν τελικά πάρει το παγκόσμιο, αυτό θα είναι και το σώσιμο της χρονιάς, εντός και εκτός εισαγωγικών!

    • Mika

      Δαγκωσα τη γλωσσα μου σ εκεινο το σημειο!!!!
      Παραλιγο, να παρει!!!!
      :p

  • Vellerofontis

    Ο Χάμιλτον επισκίασε για άλλη μια φορά τον Rosberg, ο Verstappen πολύ καλός, η ομάδα του τραγικότατη με τη στρατηγική, η Ferrari στα ίδια. Ωραίος αγώνας και συγκινητικός αποχαιρετισμός Massa, όμορφες σκηνές με την οικογένεια του και όλη την πίστα να τον χειροκροτεί.

    Αυτοί στη FIA θέλουν όλοι μαζί απομάκρυνση μπας και καθαρίσει η διοίκηση από τη μίζερη και μουχλιασμένη νοοτροπία τους. Αγανάκτησαν θεατές και πιλότοι μαζί τους. Νομίζουν ότι με το να έχουν ένα safety car να πηγαίνει γαϊτανάκι κερδίζουν κάτι… Δεν βλέπουν ότι σπαταλάνε τους γύρους του αγώνα άσκοπα.

  • Ahilleas Tsikelis

    Ο λογος που μου σβησατε το σχολιο μου ενώ περιμενα και να εγκριθεί???

  • Antonis

    In the end, there can be only one 😂😝 #όσα_χρόνια_και_αν_περάσουν #Bernd_Maylander

    https://uploads.disquscdn.com/images/f9da10fbcc001ff375bd27ddf1a642d8abace49c37a5f7dc78d928e60a9f85bc.jpg

    • kai με χειροτερο αυτοκινητο…..για ποσους γυρους μπροστα απολους !!!
      για μενα driver της ημερας !!!! :-P

    • Nerazzuro21

      Το σημερινό δεν ήταν τίποτα. Θυμάμαι στο Fuji που άλλαξε αυτοκίνητο ασφαλείας γιατί με το πρώτο θα έμενε από καύσιμο.

    • Nerazzuro21

      Το σημερινό δεν ήταν τίποτα. Θυμάμαι στο Fuji που άλλαξε αυτοκίνητο ασφαλείας γιατί με το πρώτο θα έμενε από καύσιμο.

    • δεν το θυμαμαι καθολου..μπορει και να μην το ηξερα…θυμησε μου χρονια !!!!

    • Nerazzuro21

      Fuji 2007. Για να είμαι ειλικρινής δεν το είχα προσέξει. Ο ίδιος ο Maylander το είχε πει σε μια συνέντευξη.

      Βρήκα το απόσπασμα από την συνέντευξη που το ανέφερε:

      “Fuji in 2007 was the most difficult thing for me, because this was always more or less like driving in race conditions. At that time we had the CLK 63 Special Edition. It was one of the most powerful cars and it was like a beast, I have to say. In the end, we were nearly running out of fuel, quite on the limit. We could do a few more laps but no more than three or five.

      It was physically quite tough. I was happy when I got the order “safety car in this lap. Switch off your lights S2” and I went in. We swapped cars and two laps later we got another call “safety car deployed” because Alonso crashed so I did another four or five laps. I like these situations. That’s the job you have to do but this was definitely sometimes really on the limit and I enjoyed that.”

    • ελα ρε !!!! δεν το ηξερα καθολου αυτο !!!! σωραιος !!! :-)

  • Antonis

    Σήμερα θυμήθηκα αγώνα Βελγίου 1998. Μόνο που εκεί γινόταν αγώνας με πολύ χειρότερες συνθήκες… & ήταν χρονικά και τεχνολογικά ΠΡΙΝ 18 ΧΡΟΝΙΑ.

    • Nerazzuro21

      Και στη Βραζιλία το 2003 είχαμε χαμό στο βρεγμένο.

    • Antonis

      Ακόμα & σε αυτόν τον αγώνα που λες (& έχεις δίκιο βέβαια), με κάποιο μαγικό τρόπο, ο αγώνας συνέχιζε
      https://m.youtube.com/watch?v=-iikUvXPKjE

    • nikos

      αυτό τον αγώνα σκεφτόμουν όταν έβλεπα το σημερινο χάλι

    • Antonis

      Βέβαια και οι συνθήκες στον αγώνα που είπα εγώ δεν ήταν καλύτερες…
      https://m.youtube.com/watch?v=o02s_g5AUUE

      ΥΓ: έναρξη αγώνα ΧΩΡΙΣ Safety Car – άαααααλλες εποχές, με ίδιο ή και περισσότερο κίνδυνο (ασφαλείας & οδηγικό).

    • Nerazzuro21

      Ωραίες εποχές. Θεωρώ τυχερό τον εαυτό μου που πρόλαβα να τις ζήσω. Η F1 στα καλύτερά της.

    • Antonis

      Γιατί ο παλιός είναι αλλιώς… Οκ, ξέρω παίδες, και ο νέος (19χρονος) είναι ωραίος 😜

  • F1fan

    Gutierrez vs Steiner,ποιος κερδιζει? Εγω λεω Steiner :p
    https://uploads.disquscdn.com/images/e94246c606484a44958760d50112806b6289fb0a8847851f75062351e5100eb6.jpg

    • Antonis

      Φίλε Guti, εγώ δεν θα έκανα τσαμπουκά στον Steiner. Θα φυσήξει και θα πέσεις…

    • Mika

      Τελικα μαθαμε γιατι τα νευρακια?

    • Nerazzuro21

      Μήπως επειδή, αν δεν γίνει το θαύμα με τη Manor, μένει εκτός F1; :P
      Επισήμως δήλωσε ότι ήταν νευριασμένος με τα προβλήματα αξιοπιστίας του μονοθεσίου.

    • LJ

      Οταν στο Μεξικο βγαινεις και λες “θα ειμαι και του χρονου στην F1” και μετα απο μια βδομαδα εχουν κλεισει ολες (σχεδον) οι θεσεις, πως να μην εχεις νευρακια!

    • Mika

      Ξυδακι τοτε!
      Η καλυτερα να μασας παρα να μιλας!!!
      :p :p

    • Mika

      Eτσι ε???Ξυδακι του τοτε!!!!
      Η αλλιως, καλυτερα να μασας παρα να μιλας!!!
      :p :p

  • Antonis
  • Κουραστικος αγωνας σε διαρκεια αλλα ειχε ομορφες μαχες..αριστος ο μαχ. Φυσικα ευκολα πρωτος ο χαμιλτον. Ο παντα δευτερος πρεπει να νοιωθει τυχερος γιτι τον εσωσε η ρεντ βουλ. Ο φεττελ εκανε καλη προσπαθεια αφου επεσε τοσο πισω.. Ο νασρ επισης μεγαλο αγωνα οπως κ ο σαινθ.. Ο αλονσο ατυχος αν και το εσωσε αφου μπηκε δεκαδα

  • Michael

    Απιστευτος στο βρεγμενο ο Max, μοιρασε πονο στους τελευταιους γυρους. Κριμα μεγαλο για Massa, του αξιζε ενας καλητερος τελευταιος αγωνας στην πατριδα του. Πολυ σωστος ο Perez ακομα και στις μαχες που ειχε επαιξε τιμια και χωρις λαθη ασχετα αν εχασε η κερδισε. Hamilton καλητερος του Νικακου ο οποιος μαλλον τρεχει μεχρι εκει που μπορει να το κανει με ασφαλεια για να μην χασει τον τιτλο και προς το παρον τα καταφερνει μια χαρα. Οποτε παει στα εμιρατα ο τιτλος, ετσι για να εχει και ενδιαφερον.

  • Antonis

    Και ακόμα ένα, τελευταίο αλλά σημαντικό, σχόλιο από εμένα: το γεγονός πως οι τηλεοπτικοί φίλοι της F1 εδώ δεν έκαναν σήμερα σχόλιο για τη μετάδοση, δε σημαίνει πως ήταν καλή κιόλας. Ίσως συνηθίσαμε σε αυτό το επίπεδο περιγραφής, ίσως δε δίνουμε πλέον σημασία, ίσως βαρεθήκαμε να τρολάρουμε. Αυτό δε σημαίνει όμως πως οι άνθρωποι που περιγράφουν είναι -πολύ ευγενικά θα το πω- παντελώς άσχετοι με αυτό τουλάχιστον το άθλημα (ίσως ο Ηλίας να ξέρει κάτι λίγα), από πλευράς γνώσεων επί της τεχνολογίας της F1, κανονισμών, εφαρμοζόμενων στρατηγικών, σύνδεσης προσώπων/γεγονότων με παλιότερα πρόσωπα/γεγονότα, περιγραφής, προετοιμασίας για τον αγώνα, παρατηρητικότητας & ανάλυσης στοιχείων ή πληροφορίας (ζούμε στην εποχή του Ίντερνετ να πάρει!) κατά τη διάρκεια της περιγραφής. Και είμαι πολύ ευγενικός.

    ΥΓ: δεν πιστεύω για τη μία & κάτι παραπάνω ώρα που δούλεψαν να ζητήσουν υπερωρία!

    • BeNikos

      Η κυρά Πόπη σε μια φάση νόμιζε ότι πρώτος στον αγώνα ήταν ο Ροσμπεργκ!!! και εννοώ έκανε υπολογισμούς(!) πόση θα ήταν η διαφορά του χαμιλτον με τον ροσμπρκ αν τερμάτιζαν όπως ήταν και έπαιρναν τους μισούς βαθμούς σε περίπτωση που δεν συμπληρωθεί το 75%… και είπε σε μια φάση συμφέρει τον χαμιλτον να είναι πίσω από τον ροσμπεργκ για να μη χάσει πολλούς βαθμούς!!! χτυπιόμουν πραγματικά

    • Mika

      Τι ειπες τωρα! Τα καλυτερα χανω, φετος που εβαλα OTE TV!!!

    • edurakias

      Ego pali protimo tin euxaristi parea pou exoun kai den koitane pios tha prolavei ton alon na pei tin gnosi tou apla gia na kanei tous alous na poun ooooooo!!! Ta pedia analioun ton agona poli apla gia ton kathe tiletheati kai oxi polisinthetes analiseis pou ekane o takaros epidi tou arese na to kanei alla poly too much gia meso tiletheati..tespa ta pedia exoun gnoseis kai i popi idika gia gineka kai ego toulaxiston parakoloutho euxarista

    • Antonis

      Οκ, ας πούμε πως συμφωνώ ως προς το τεχνικό υπόβαθρο & την έλλειψη αυτού. Ως προς τα υπόλοιπα; Δε γίνεται ρε συ να αναλαμβάνεις μια παρουσίαση ενός αθλητικού γεγονότος & να λες πως, ενώ γίνεται κατακλυσμός στην πίστα, όλοι θα ξεκινήσουν με τη μαλακή γόμα. Ή πως “τα λέμε το επόμενο Σαββατοκύριακο” ενώ ο αγώνας είναι το μεθεπόμενο. Ή πως αλλάζουν εξάρτημα της αεροτομής ενώ όλη η αεροτομή πάει “πακέτο”. Ή να αναφέρει ο άλλος πως δεν επιτρέπεται να γίνει ανεφοδιασμός. Ναι ρε συ, έχουν απαγορευτεί οι ανεφοδιασμοί εδώ και κάτι χρόνια & δεν υπάρχει και λόγος, το καύσιμο επαρκεί (μέσω της διαχείρισης αυτού) για όλον τον αγώνα. Δεν ξέρω, απλά είμαι της λογικής πως η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας. Ο χαβαλές, χαβαλές, θεμιτός, αλλά και η επαγγελματική σοβαρότητα ενίοτε σε χαρακτηρίζει για αυτό που καλείσαι να φέρεις εις πέρας.

    • edurakias

      auto me ta kausima den to akousa giati stis red flags ekana kati epidromes stin kouzina pantos akougete terma tragiko kai ontos gia epagelmaties dimosiografous einai too much

  • Yiannis P

    Τίποτα η Ferrari πάλι, ως συνήθως….

    • georgekaras

      η ποια?απορω πως ασχοληθηκες και εκανες και σχολιο για το ανεκδοτο αχαχαχαχα .Γιατι ηταν ανεκδοτο οταν γλυστρα ο Φετελ ,περιμενεις βροχη και τον βαζεις για inters και μετα λασκαρει και ο τροχος και μετα ερχεται το κερασακι του Κιμι

    • Yiannis P

      Ακριβώς…

  • Ba’adur Subutai

    Άμα με κάνανε γενικό διευθυντή στη Φερράρι το μόνο που θα κρατούσα είναι το κόκκινο χρώμα.

  • g(r)eek εύζων

    Μαμά φοβάμαι!Πάρτους τηλέφωνο να διακόψουν το γκραν πρι…
    Αν αυτό είναι η σύγχρονη εικόνα της φ1,εγώ θα ξεκινήσω τα καρτ και σε δύο χρόνια θα είμαι έτοιμος…
    Παραδώστε τα γάντια σας ρε ανεκδιήγητοι δειλοί,σίγουρα υπάρχουν ικανότεροι να καλύψουν το…κενό σας!

  • gronholm89

    Σωπα ρε τελειωσε τελικά ο αγώνας; Κατα τις 9 παρα τους σιχαθηκα κ σηκώθηκα κ έφυγα!

  • Mika

    Τι ηταν κι αυτο σημερα…Μας εβγαλε τη ψυχη η FIA με τις αποφασεις της..Υπερσυντηρητικοι με το να ξεκινησουν πισω απο SC, το κρατησαν τοση πολλη ωρα μεσα, ενω πολλοι οδηγοι ηθελαν να τρεξουν…Ακομα και στη 2η κοκκινη σημαια, ελεγαν γιατι να σταματησουμε…
    Στα του αγωνα…
    Ο Χαμιλτον πανηγυρισε σαν μικρο παιδι τη νικη του, κι ας μην πηρε πισω του οτι καλυτερο μπορουσε…Εχει βαλει το κεφαλι κατω, εχει πει θα κανει 4/4 κι οτι γινει…Σημερα ηταν αλανθαστος, σε καθε επανεκκινηση εφευγε μπροστα κι εκανε διαφορα,και δεν τον ειδαμε να κανει ουτε μετρο λαθος!!!Για μενα, πολυ κοντα στον Driver of the Day, και μαλλον αυτον θα ψηφιζα, αν κι ο Μαξ ηταν πιο εντυπωσιακος..
    Ο Nico συντηρηση δυναμεων, δεν εκανε κανα φοβερο αγωνα, την εφαγε κι απο τον Μαξ τη προσπεραση, κι ειχε και τη στιγμουλα του, που προσωπικα με σηκωσε στις ακρες των ποδιων μου…Θα μπορουσε να την ειχε πληρωσει πολυ ακριβα, κι αφου το γλυτωσε κι αυτο, το αστερακι του καλα κρατει..
    Εντυπωσιακος σημερα ο Max, εκανε φοβερο σωσιμο, που αν δεν κανω λαθος ειπε ηταν 50 luck 50 skills. O μονος που δεν χαμπαριαζε κι εκανε ωραιες προσπερασεις, χωρις να κωλωνει…Αν δεν τον ειχε καψει λιγο η στρατηγικη της ομαδας του με τα πιτστοπ θα μπορουσε να κρατησει τη δευτερη τουλαχιστον θεση και να μας εδινε δραμα στο Αμπου Νταμπι…
    Ο Κιμι απογοητευση σημερα, οπως κι ο Vettel, αν κι ανεβηκε καπως στο τελος…
    Δεν ξερω αν ηταν πικρο το αντιο για το Massa, ο ιδιος φανηκε να το απολαμβανει παντως…Κι ισως ηταν καλυτερα ετσι, γιατι τον αποθεωσε το πληθος, μια κι αν τερματιζε στη μεση του grid δεν νομιζω να επαιρνε την ιδια προβολη…..Θα περιμενα με τη πειρα του παντως να μην υποπεσει σε τετοιο λαθος..
    Μιζερος μαλλον αγωνας για τη Μακλαρεν, ο Αλονσο 10ος, ο Μπατον πουθενα σημερα…

  • Anestis Genk

    Κάποιοι τρέχουν με μηχανάκια στην βροχή, τι να λέμε τώρα, τραγικοί.
    Επίσης η σανίδα από κάτω ένας άθλιος κανονισμός της υστερίας για τον θάνατο του Senna που έμεινε χωρίς ποτέ να αξιολογηθεί αν έκανε το άθλημα ασφαλέστερο. Πολύ από το aquaplaning οφείλεται και στην σανίδα πιθανότατα.

    Χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο όταν οι λύσεις είναι τόσο απλές και αυτοί εδώ και 20 χρόνια βιάζουν το άθλημα.

  • edurakias

    Bravo ston Hamilton
    Nico an to parei tha einai to pio ftino protathlima xoris na diksei pathos oti dipsaei apla voleuete
    Kimi tixeros stin atixia tou pou den idame dramata
    Max dixnei stixia terastiou odigou an kai den ton sibatho me ola auta pou exei kanei fetos
    Vetel ouuuuaaaa ouuuuaaaa ouuuuaaaa doste sto moro to galataki tou giati apla itan ena prosperasma auto tou max kai tipota fovero apla anikse tin grami tou stin eksodo gramika kai oxi apotoma..
    gia ton massa ti na po ena megalo euxaristo gia tis stigmes odigikou pathous pou mas xarize kai igeia kai eutixia stin zoi tou!!!

    • Nerazzuro21

      Συμφωνώ 100% σε αυτό που λες για τον Rosberg. Αντιπαθώ τον Hamilton για πολλούς λόγους αλλά η χτεσινή ασταμάτητη κλάψα του Nico για τη βροχή με έκανε τον πιο θερμό υποστηρικτή του Βρετανού. Ακόμα και τώρα ο άνθρωπος δείχνει τη νοοτροπία του loser που δεν μπορεί να αποβάλλει με τίποτα.

    • edurakias

      Ontos ta teamradio tou nico itan ipokritiko talento apo ta liga !!!!

    • Maleas George

      Πιθανότατα όμως στη θέση του να σκεφτόμασταν όλοι το ίδιο, ακόμα και ο Hamilton!!

  • kostas

    μεγαλος αγωνας οπου ο φερσταπεν οδηγησε εκπληκτικα, θεαματικα! αν δεν τον εβαζε μεσα για δευτερη φορα η ομαδα του ασκοπα, θα επαιζε στα ισια την νικη με τον χαμιλτον. τους αλλους τους ξεφτιλισε κανονικα. ειχαμε να δουμε τετοια οδηγηση πολλα χρονια πισω. ο αλονσο αν θυμαμαι καλα, ειχε οδηγησει ετσι με την ρενο, ο χακινεν και παλιοτερα ο σενα με μια ασημη ομαδα, τοτε που ειχε ξεφτιλισει τον προστ. το σωσιμο που εκανε ειναι ενα απο τα πιο επικα στην f1. επισης πολυ ωραιο και το σωσιμο των φετελ, αλονσο.
    υ.γ. κουλα πολυ κωλοπαιδο ο φερσταπεν!

  • John Constantine

    https://www.youtube.com/watch?v=pi0iW2lLRjM
    https://www.youtube.com/watch?v=QEhPHPvXfLY

    Αφηνω αυτα εδω και για τους ανθρωπους της FIA και απλα για να δουμε τι σημαινει βροχη στην οδηγηση…

  • LJ

    Δεν μπορω να πω οτι δεν ειχε θεαμα ο αγωνας αλλα οπως λετε πολλοι, οι διακοπες ηταν αρκετες και κουραστηκες.

    Ο 44 δειχνει οτι σε ταχυτητα και καθαρα οδηγηκες ικανοτητες ειναι μια κλασση πανω απο τον Νικολακη, ο οποιος το παλευει – οπως μπορει – και αν το παρει τελικα θα ειναι περισσοτερο “τιμης ενεκεν”. Για εμενα στα ΗΑΕ ειναι ολα αωοιχτα για τον τιτλο.

    Πειτε μου ποιος θα γυρνουσε να πει τπτ για την συμπεριφορα και τον χαρακτηρα του Ves (εντως πιστας) αν οδηγουσε οσο καθαρα οδηγησε οταν περασε τον Perez? Κανεις ειναι η απαντηση! Ολοι με την συμπεριφορα του και με την προστασια που εχει εχουν θεμα γτ οδηγηκα το παλικαρι το κατεχει κ μαλιστα πολυ.

    Αχ ρε Fernando, και καλος εισαι στο βρεγμενο και το μονοθεσιο ηταν σε πιστα που το βολευε η 6η θεση ηταν εφικτη. Αλλα την γκελα σου την εκανες οπως την ειχες κανει και στο Silverstone :( . Anyway, ετσι οπως ειμαστε οι βαθμοι ειναι παντα βαθμοι.

    Αχ ρε Κιμι, ΑΧ ΡΕ ΚΙΜΙ!!!

    Ο Vet εχει πλακα, ελεγε εκει για τον Ves οτι τον πεταξε εκτως πιστας και ο ιδιος ειχε κανει το ιδιο ακριβως πριν κατι γυρους στον Alo. XAXAXAXA.

    Μπραβο σε Sai και FI αλλα πραγματικα το χαρηκα για τον Nas και την Sauber. To να θεωρηται εκεινο το ^$#@%$$# ο Ericsson No1 στην ομαδα λογω χορηγων ειναι αστειο. Επισης αδικο ηταν ολο αυτο τον καιρο να ειναι η Manor μπροστα απο την Sauber, ηταν πλασματικη εικονα. Τωρα με τα εξτρα λεφτα της 10ης θεσης ελπιζω να κανουν σωστη διαχειριση και μην καιγεται παλι η Monisha.

    Αυτος ο Palmer ρε γμτ τι ακρες εχει και μενει ακομα στην F1? Πραγματικα δε το καταλαβαινω.

    Για τον Massa θα του πω το αντιο σε 2 βδομαδες αλλα πραγματικα δε θα μου λειψει ΚΑ-ΘO-ΛΟΥ. Οπως αναρρωτιεμαι τι ακρες εχει ο Palmer και ειναι ακομα στην F1 ετσι αναρρωτιεμαι πως ο Massa εκατσε τοσα χρονια στην Ferrari και μετα βρηκε ανελπιστη θεση στη Williams! Ενας μετριος οδηγος και τπτ παραπανω. Σαν ανθρωπος, το καλυτερο παιδι και να ναι παντα καλα! Ξερω οτι σε πολλους δεν θα αρεσουν αυτα που ειπα αλλα ειναι η γνωμη μου, την εχω πει πολες φορες και δε θα κανω κωλοτουμπα τωρα που φευγει.

    Καπου σε ολο αυτον το χαμο ηταν ο Button. Τον ειδαμε μονο οταν εμπαινε για pit stop…

    • Nerazzuro21

      Αν η McLaren έμενε στα βρόχινα και δεν έβαζε τα ενδιάμεσα(εννοείται και αν δεν είχε κάνει την γκέλα ο Ισπανός) η 6η θέση ήταν απολύτως εφικτή. Ο ρυθμός του Alonso ήταν εφάμιλλος του Sainz.
      Μετά το γλίστρημα του, o Alonso έπεσε πίσω και από τον Button. Εντούτοις, στους(όχι πολλούς) γύρους που απέμειναν κατάφερε να βρεθεί 36 δευτερόλεπτα πιο μπροστά από τον Button. Δεν μπορεί να φταίει μόνο η αδιαφορία του JB. Πρέπει να έκαναν χοντρή πατάτα με το μονοθέσιο του.

    • LJ

      Κοιτα, για τα λαστιχα το δικαιολογω γτ εισαι πισω και πας να ρισκαρεις μπας και σου βγει. Και αμα το κανει ο But ολοι τον ακολουθουν. Αυτο που δεν δικαιολογω ειναι η γκελα (οπως εκανε και στην Βρετανια ξαναλεω) γτ αν προσδοκεις καλο αποτελεσμα σε τετοιες συνθηκες πρεπει να εισαι σταθερος. Οπως σταθεροι ηταν οι Sai κ Nas.

      Και μιλησα για 6η θεση γτ οπως σωστα ειπες μετα την επανεκκινηση και την τελευταια θεση, βρεθηκε στους βαθμους σε λιγους μονο γυρους.

      Τι εκαναν στο But εχεις καμια πληροφορια?

    • Nerazzuro21

      Δεν έχει διαρρεύσει κάποια πληροφορία για αυτό. Ο ίδιος ο Button συνεχίζει να υποστηρίζει ότι το αυτοκίνητο το Σάββατο και την Κυριακή δεν είχε καμία σχέση με αυτό της Παρασκευής. Του άλλαξαν βέβαια τη μονάδα ισχύος και το κιβώτιο αλλά δεν μπορώ να φανταστώ πως αυτό χάλασε την ισορροπία του μονοθεσίου. Παραπονιόταν συνέχεια για το εμπρός μέρος. Πάντως έχει δίκιο σε αυτό που είπε. Δεν είναι δυνατόν να ξέχασε ξαφνικά να οδηγεί στο βρεγμένο. Η πιο επική του νίκη με τη McLaren ήρθε σε αυτές τις συνθήκες.

    • Mika

      Αλλου πατουσε κι αλλου βρισκοταν, οντως….Πολυ χαλια..

    • Maleas George

      Ο Ericsson όμως φέτος ήταν πολύ καλύτερος από τον Nasr, και ειδικά στους τελευταίους αγώνες ήταν πολύ κοντά στη 10αδα. Χθες όμως όντως ο Nasr οδήγησε εκπληκτικά, πιστεύω λόγω πατρίδας!! Μάλλον την κράτησε τη θέση του…

    • LJ

      Ποσα λεφτα εχει κοστησει στην ομαδα ο Ericsson με τα ατυχηματα του? Το κορυφαιο στο Monaco που διελυσε και τα δυο μονοθεσια απαιτωντας ο Nasr να κανει στην ακρη. Σιγα ρε Ericsson ποιος εισαι?

    • Mika

      Eχεις πολλα δικια σ ολα γαμωτο!!

  • Christos-

    Sauber άλλαξε το Livery πλιζ!