traffic_congestion_solutions car traffic

Την απόφαση να μην προχωρήσει σε αλλαγές, ως προς τα τέλη κυκλοφορίας του 2017, έλαβε το υπουργείο Οικονομικών, επικαλούμενο τις ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια.

Την ίδια ώρα, υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου αναφέρουν ότι έχει ήδη ξεκινήσει η επεξεργασία δεδομένων για τη δημιουργία μίας νέας εφαρμογής, η οποία θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών, εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών.

Με τον τρόπο αυτό, τονίζουν οι ίδιες πηγές:

  • Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας
  • Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό
  • Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας
  • mixalhs7

    θα…θα..θα…

    • Xarhs

      παλι θα πληρωσουν αυτι που δεν πρεπει. καθε χρονο τα ιδια και τα ιδια.

    • Mika

      Mαυρογιαλουρος style!!!!

  • Παναγιώτης Κλεάνθης

    Τελικα ποιο ευκολο ειναι να εκβιασει ο Ελληνας για καταθεση πινακιδων παρα να κανει προσφυγη στον ΣΤΕ για τον Ενφια.

  • jonjon
  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Τα ίδια Παντελακη μου, τα ίδια Παντελή μου.

  • Christos F4

    εγω θα το πω κι οποιος θελει να διαφωνησει ας διαφωνησει. αλλωστε οπως λεει και ο ΑutoΒlog ο καθενας εχει δικαιωμα να εκφραζει ελευθερα την αποψη του

    ναι, τα τελη κυκλοφοριας ειναι απατη. ειναι απο τους πιο αδικους φορους του ελληνικου κρατους απο οποια πλευρα κι αν το δει κανεις. γενικοτερα πολλοι ειναι οι αδικοι φοροι αλλα δε θελω να σταθω πολυ σε αυτο, δε θελω να αγορευσω περι πολιτικης

    ομως…
    ειναι πολυ ευκολο για τους περισσοτερους απο δω μεσα (βγαζω τον εαυτο μου απεξω διοτι δεν καταφερα ακομα να αποκτησω ενα δυνατο αυτοκινητο) αφενος να πληρωσουν αυτο το φορο και να συνεχισουν τη ζωη τους και να χαιρονται το αμαξι τους σα να μη τρεχει μια (οι περισσοτεροι εχετε αλλαξει πανω απο 3 αυτοκινητα, και καλα αυτοκινητα οχι οτι ναναι) αφετερου να πατσισουν τη “χασουρα” του φορου με διαφορες φοροδιαφυγες οπως πχ μη εκδοση αποδειξεων για παροχη υπηρεσιων. . υπαρχουν ακομα και ατομα που κινουν τα αυτοκινητα τους χωρις πινακιδες. κοινως, μια η αλλη. γι αυτο αλλωστε η φοροδιαφυγη της ελλαδας εκτιμαται (?) στα 60 δις

    • Anestis Genk

      Το κόστος ζωής στην Ελλάδα είναι πολύ μεγάλο, γι’αυτό και η φοροδιαφυγή είναι αναγκαία για αρκετούς.
      Όταν λέω κόστος ζωής εννοώ πόσο είναι η μπετζίνα, τα ΜΜΜ, τα parking, τα νοίκια, τα κόστη ενδιαίτησης, τα ψώνια supermarket σε σχέση με τον μισθό. Στην ΕΕ είμαστε πολύ ψηλά σε αυτή την αναλογία, αν όχι στην κορυφή.
      Συν του ότι πολλοί πλέον είναι αναγκασμένοι για να βρουν δουλειά να ψάχνουν σε περιοχές μακρυά από το σπίτι τους, άρα πολλές ώρες στους δρόμους μαζί με τα αντίστοιχα έξοδα.

    • Christos F4

      συμφωνω σε ολα και κυριως στο οτι η φοροδιαφυγη ειναι πλεον ΑΝΑΓΚΑΙΑ (κι οποιος λεει το αντιθετο μαλλον ζει στο δικο του κοσμο). παρολαυτα εγω μιλησα για τα τελη κυκλοφοριας και συγκεκριμενα για ατομα τα οποια διαμαρτυρονται οτι τα τελη ειναι μεγαλα.
      με αλλα λογια, θα μπορουσα να συμπυκνωσω ολο αυτο το κειμενο σε μια μικρη προταση: Ορισμενοι “παντρεμενοι” καλο θα ηταν να μη κλαινε με εμας τους “χηρους”

    • περαστικός

      Οι περισσότεροι που ξέρω με δίλιτρα+ και κράτησαν πινακίδες κάθε χρόνο κάνουν διακανονισμό στην εφορία και δίνουν το ελάχιστο ποσό κάθε μήνα…μέχρι να έρθει ο επόμενος χρόνος και πάλι απο την αρχή…
      Ξέρεις τι δύσκολα είναι να ξαναπληρώνεις “δόσεις” για κάτι που έχει ξεπληρώσει ..?

    • Christos F4

      ξερω τι δυσκολα ειναι, αλλα μπορω να σε ρωτησω ορισμενα πραγματα?? και θα μου απαντησεις μονο αν θεωρεις οτι δε γινομαι αδιακριτος
      τι δουλεια κανουν οι γνωστοι σου??
      οταν αγορασαν τα 2.0 2.2 2.5 3.0 κλπ κλπ δεν γνωριζαν για το φορο? δεν ειχαν σταθερη δουλεια?
      μπορουν να ισοσταθμισουν την πληγη των τελων με μια “εξοικονομηση” χρηματων απο αλλου?

    • περαστικός

      Άσχτετα με την δουλειά που κάνουν (κάποιοι εργάζονται στο δημόσιο κάποιοι στον ιδιωτικό τομέα) δεν υπήρχε πάντα “κρίση” στην Ελλάδα και όχι δεν γνώριζαν ότι σε κάποια φάση θα πληρώνουν 1 χιλιάρικο κοντά τον χρόνο για το αυτοκίνητο τους..

    • Christos F4

      για τους ιδιωτικους υπαλληλους να πω οκ, επωμιζονται βαρος. για τους δημοσιους ομως δε θελω να πω τιποτα γιατι θα μπορουσα να μιλαω ωρες

    • Christos F4

      για τους ιδιωτικους υπαλληλους να πω οκ, επωμιζονται βαρος. για τους δημοσιους ομως δε θελω να πω τιποτα γιατι θα μπορουσα να μιλαω ωρες

    • Christos F4

      για τους ιδιωτικους υπαλληλους να πω οκ, επωμιζονται βαρος. για τους δημοσιους ομως δε θελω να πω τιποτα γιατι θα μπορουσα να μιλαω ωρες

    • Christos F4

      για τους ιδιωτικους υπαλληλους να πω οκ, επωμιζονται βαρος. για τους δημοσιους ομως δε θελω να πω τιποτα γιατι θα μπορουσα να μιλαω ωρες

    • περαστικός

      Δεν μπαίνω και δεν μπήκα ποτέ στον “τρυπάκι” που θέλουν να μας βάλουν να κατηγορούμε ο ένας τον τομέα του άλλου..
      Δεν φταίει ούτε ο δημόσιος υπάλληλος ούτε ο ιδιωτικός που κάποιοι θέλουν να μας βάλουν να ξαναπληρώσουμε την περιουσία μας…

    • Christos F4

      για τους ιδιωτικους υπαλληλους να πω οκ, επωμιζονται βαρος. για τους δημοσιους ομως δε θελω να πω τιποτα γιατι θα μπορουσα να μιλαω ωρες

    • Christos F4

      για τους ιδιωτικους υπαλληλους να πω οκ, επωμιζονται βαρος. για τους δημοσιους ομως δε θελω να πω τιποτα γιατι θα μπορουσα να μιλαω ωρες

  • Anestis Genk

    Να δω μια θετική μεταρρύθμιση στα τέλη και να μην το πιστεύω!

    Ο στόχος που βάζουν για 1 δις από τα τέλη είναι χαζός. Γιατί μπορούν να πουν θα βάλουμε στόχο 0.5 δις και τα υπόλοιπα θα τα αρπάξουμε από την αύξηση στην κυκλοφορία. Δλδ από βενζίνες, διόδια και διάφορα ΦΠΑ(ανταλλακτικά, service κτλ).
    Αντίστοιχα τα έξοδα για την παιδεία δεν τα βγάζεις από τα δίδακτρα, αλλά από την αύξηση της οικονομικής δραστηριότητας που δημιουργούν οι πιο μορφωμένοι εργαζόμενοι.

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Η αδικία θα συνεχιστεί άλλη μια χρονιά.
    Κι ας έχει ψοφήσει η περίφημη κατσίκα.
    No problem, συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια.

    ΥΓ Να μην ξεχάσουν κατά τον Απρίλιο να ξανασυγκροτήσουν την επιτροπή (αμοιβόμενη?) για τα τέλη του 2018 που δεν θα βγάλει (πάλι) πόρισμα.

  • ducatos

    Τέλος τα σενάρια για το 2017 καιρος για σενάρια του 2018 απο την αλλη εβδομάδα.

  • rous

    Φετος θα παρουν τα @@ του πατερα μου, μιας και πουλησε το Rav4 που ειχε και πηρε το καινουριο Panda Twinair. Μειον ενα χιλιαρικο απο εμας λοιπον, λαμογια.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Άρα το χιλιάρικο θα το εισπράξουν από τον αγοραστή του Rav.