diodia

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ, δεσμεύτηκε πως  εντός του 2017 οι μόνιμοι κάτοικοι πολλών περιοχών της χώρας δεν θα πληρώνουν διόδια μέσα στα όρια των Καλλικρατικών Δήμων. Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, το Υπουργείο έχει έρθει ήδη σε συνεννόηση με τους παραχωρησιούχους και έχει συμφωνήσει για συγκεκριμένες προβλέψεις σχετικά με τους μόνιμους κατοίκους.

Σε βήματα υλοποιείται αυτή η συμφωνία βήμα – βήμα. Πολύ πιο σύντομα οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού, ή αντίστοιχων Δήμων δεν θα πληρώνουν διόδια στα όρια του Δήμου τους. Αυτό θα γίνει μέσα στο 2017, σε επίπεδο Καλλικρατικού Δήμου. Μέσα στο 2017, λοιπόν, δεν θα πληρώνουν διόδια οι μόνιμοι κάτοικοι», είπε χαρακτηριστικά.

«Έχουν προβλεφθεί εκπτώσεις για τους πολύ συχνούς χρήστες που είναι οι μόνιμοι κάτοικοι και είναι εργαζόμενοι σε όμορο Δήμο, όπως έχουν προβλεφθεί να περνάνε ελεύθερα τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν άτομα με ειδικές ανάγκες. Πιστεύω ότι αυτά όφειλαν να τα έχουν οι συμβάσεις στην αρχή, όποιο και να ήταν το οικονομικό μοντέλο,

πρόσθεσε ο υπουργός Μεταφορών. Ερωτηθείς εξάλλου, πώς είναι δυνατόν το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη να κοστίζει αεροπορικώς πιο φθηνά σε σύγκριση με τη χρήση του αυτοκινήτου, εξαιτίας των “τσουχτερών” διοδίων, ο κ. Σπίρτζης απάντησε:

Έχουμε κακές συμβάσεις στους αυτοκινητόδρομους. Όφειλαν όσοι έκαναν αυτές τις συμβάσεις να έχουν προβλέψει σε περιόδους κρίσης, υπάρχουν αυτά τα εργαλεία, να κρατιούνται οι τιμές των διοδίων χαμηλά και να μπορείς να έχεις ως μεταβλητή το χρόνο της παραχώρησης.

  • gronholm89

    Εκλογες ερχονται, ας μοιρασουμε σανο ειπαν….

  • Christos Dimou

    Ο κύριος Σπίρτζης προέρχεται από παρθενογέννηση; Μήπως πάσχει από Alzheimer; Το τότε κόμμα του (ΠΑΣΟΚ), δεν ήταν αυτό που έφτιαξε τους διαγωνισμούς; Το τότε κόμμα (ΠΑΣΟΚ) το 2007 δεν ψήφισε μαζί με τη ΝΔ τις συμβάσεις παραχώρησης στη Βουλή; Ο ίδιος ως εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ δεν είχε μιλήσει για τα θετικά των συμβάσεων τότε; Αντικρούοντας τις απόψεις των μελών του ΣΥΡΙΖΑ εντός του ΤΕΕ;

    Τι είναι τούτοι …..

  • Christos Dimou

    Για να μην μιλήσω για το ποιος είναι ο διακαής πόθων των εταιρειών που έχουν πάρει τη διαχείριση των αυτοκινητοδρόμων…. Μα φυσικά η επιμήκυνση του χρόνου παραχώρησης. Αν δε μπορεί αυτό να γίνει εις βάρος του Δημοσίου ακόμα καλύτερα…. Αν το βαφτίσουμε και πολιτική παραχώρησης προς τις “ευαίσθητες ομάδες…”

    Περιμένω δε, να μου επιτραπεί να κινούμε στην Αττική Οδό τζάμπα…. Γιατί ο κάτοικος Στυλίδας να χαίρεται 30 χιλιόμετρα κλειστού αυτοκινητόδρομου και εγώ να πληρώνω 2.55€ για κάθε διέλευση;