first_drive_toyota_c_hr_04

Δε γίνεται να είσαι η αυτοκινητοβιομηχανία με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο, καθώς και με την μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία, και να μην έχεις παρουσία στην διαρκώς αυξανόμενη κατηγορία των C-SUVs, που τα τελευταία 5 χρόνια έχει τριπλασιάσει τον όγκο των πωλήσεων της.

Αυτό, όμως, αλλάζει με το C-HR για την Toyota, καθώς ο ιαπωνικός κολοσσός μπαίνει δυναμικά και άκρως επιθετικά στα μεσαία crossovers, με μια εντελώς επαναστατική και ρηξικέλευθη, για τα δεδομένα της Toyota, πρόταση.

H εταιρία δεν θέλησε να προσφέρει άλλο έναν ανταγωνιστή, αλλά ένα αυτοκίνητο που δεν υπάρχει όμοιο του. Το όνομα του C-HR ήταν η αρχική εσωτερική ονομασία του project, αλλά στην συνέχεια οι ιθύνοντες της εταιρίας το κράτησαν και προέρχεται από τα αρχικά Coupe High-Rider.

Είναι καταδικασμένο να πετύχει, τόσο για το image της εταιρίας, όσο και για να αποβάλει από πάνω της η Toyota την παταγώδη αποτυχία του Urban Cruiser. Και δηλώνω με πάσα βεβαιότητα πως θα τα καταφέρει.

Με το C-HR, η Toyota στοχεύει σε σένα που θες να ξεχωρίζεις, το συναίσθημα να είναι κύριο χαρακτηριστικό των επιλογών σου, και να είσαι από τους πρώτους που θα δοκιμάσει νέες εμπειρίες και προϊόντα. Αυτό που το κάνει να διαφέρει από όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς είναι ο σπορ προσανατολισμός του. Ακόμα, αν το στιλ και η ποιότητα είναι αδιαπραγμάτευτες αρχές σε κάθε αγορά σου, και το αυτοκίνητο είναι προέκταση της προσωπικότητας σου, τότε το C-HR σε ενδιαφέρει.

Η εταιρία το τοποθετεί ανάμεσα στο Auris Touring Sport και το RAV4, ευελπιστώντας να ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις ετησίως, και με αφορμή, λοιπόν, την πανευρωπαϊκή του παρουσίαση, ταξιδέψαμε μέχρι την Μαδρίτη για να πάρουμε την πρώτη οδηγική εμπειρία με το αυτοκίνητο, πριν αυτό έρθει στη χώρα μας μέσα στον Δεκέμβριο.

  • xtra

    παρα πολυ πρωτοτυπο και για εμενα ομορφο.
    Θα το αγοραζα και οδηγουσα ευχαριστως !
    Mπραβο τους που τολμησαν στον σχεδιασμο , χωρις ομως υπερβολικα κωμικες γραμμες

    Θεωρω οτι ειναι ουσιαστικη εξελιξη της ιδεας πισω απο το πρωτο rav4 , αλλα και πραγματικος απογονος ενος προτζεκτ απο τα παλια :
    http://www.conceptcarz.com/images/toyota/toyota-rsc_a_chicago_01.jpg

  • g(r)eek εύζων

    Εντυπωσιακό σίγουρα,όμορφο όμως δεν το λες..
    Με τιμή προσαρμοσμένη στα σύγχρονα ελληνικά δεδομένα θα πουλήσει σαν ζεστά ψωμάκια…

    • karjo

      Δεν το βλέπω,μην ελπίζεις :))

  • ad276

    Δενξερω γιατι αλλα μ αρεσει αν δεν ηταν και τοσο ακριβο………

    • Smartass

      Ε δεν είναι και τόσο ακριβό όταν το QQ έχει τιμή εκκίνησης τα 18.572€ (1.2 ENERGY).

    • ad276

      Κοιταξε εδω που ζουμε με αυτην την κατασταση οτιδηποτε με τιμη εκκινησης ανω των 17-18.000 ευρω για μενα θεωρειται ακριβο (δυστυχως βεβαια).
      Αλλα απο την αλλη το Auris με το ιδιο κινητηρα κοστιζει απο 19065 αρα ειναι φυσιολογικη συνεχεια η τιμη του…..Παρολα αυτα φυσικα και θα το αγοραζα.Eιναι ιδιαιτερο χωρις να ειναι βλακεια (οπως τοC4 Cactus) και στην τελικη ειναι και Toyota με οτι συνεπαγεται αυτο σε αξιοπιστια και after sales…..

    • Smartass

      Αυτή την στιγμή αν μπορούσα να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο θα αγόραζα το Fiat Panda, βενζίνη όχι πετρέλαιο.4×2
      ;)

    • ad276

      Περα απο το CHR (η αληθεια ειναι οτι δεν συμπαθω τα SUV αλλα αυτο ειναι κατι ιδιατερο και γι αυτο ισως μ αρεσει) η επιλογη μου για νεο αυτοκινητο στην σημερινη Ελλαδα θα ηταν το Leon 1.2 tsi 110hp η το Focus 1.0 ecoboost 100hp τα οποια θεωρω ευκαιριες στα 15 χιλιαρικα.Εαν παλι πηγαινα για σουπερμινι θα επαιρνα το Clio 1.2 75hp η το i20 1.2 84hp αλλα επειδη ερχεται νεο μελος στην οικογενεια μαλλον θα πηγαινα για ενα απο τα δυο πρωτα.Παντως και το Pandaki ειναι πολυ καλο και τιμιο αυτοκινητακι :)
      ΥΓ Απο οτι βλεπεις ολες οι προτασεις μου ειναι βενζινης!!!!!!!!!!!!

    • axilleas07

      Γνωμη μου το Focus 1.0 ecoboost 100hp ειναι η καλυτερη επιλογη .

  • Smartass

    H Toyota έφτιαξε ένα όχημα ελεύθερου χρόνου τόσο σύγχρονο σχεδιαστικά που τα υπάρχοντα μοντέλα των άλλων κατασκευαστών δεν μπορούν να σταθούν δίπλα του!!

    • Ψυχίατρος

      Με λίγο ποτό νομίζω μπορεί να θεωρηθεί πανέμορφο!

    • Smartass

      Πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ;)

  • sergio360

    Παλι μια ζωγραφια εβγαλε η TOYOTA!!!!Πανεμορφο ειναι!!!!Σαν καστορας!!!Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!Δεν υπαρχει σωτηρια….

    • Stefán Jah Tzatζ

      Εσυ μονο με καμια φερραρι των 200.000 ικανοποιεισαι οπτικα. Μια φορμουλα ειχατε και εκει φαπες τρωτε. Μεχρι να την αγορασεις παιξε με αυτες που εχεις σε μινιατουρες.

    • sergio360

      Έχω ήδη 😉

    • Stefán Jah Tzatζ

      Εεε αντε κοιτα την τοτε…

    • sergio360

      Αν σταματαγε ο κοσμος να εχει κομπλεξ θα εβλεπαν ολοι οτι αυτο το πραγμα και η λεξη ομορφια ή αρμονια δεν εχουν καμια σχεση.
      Υ.Γ.Ωραιο το ”ματι” αλλα προτιμω να την οδηγω…

    • Mrdesperado32

      θυμισε μου ποιο megane εχεις?

    • Stefán Jah Tzatζ

      Ολοι ειναι κομπλεξικοι δηλαδη που τους αρεσει….
      Αρμονια υπαρχει στη μουσικη, για τα αυτοκίνητα δεν ξερω. Η ομορφια εξαρταται απο πολλους παραγοντες. Και ειτε το θες ειτε οχι το τουγιοτα ναι ειναι ομορφο. Αντιθετα η εταιρια που υποστηριζεις, πολυ ακριβα πουλαει τα ομορφα μοντελα της. Και δεν ειμαστε σε θεση να τα εχουμε ως σημειο αναφορας… εκτος του οτι ολα ανηκουν και στην κατηγορια των σουπερκαρ – αχρηστων περαν της μοστρας αυτοκινητων.
      ΥΓ. Μη την οδηγεις πολυ και μεινει το autoblog παραπονεμενο για τα επομενα λεπτα που δε θα μπεις να σχολιασεις…. Εκτος αν τα κανεις και τα δυο ταυτοχρονα. Αλλα τι λεω? Αυτο το εργο τεχνης σε συνεπαιρνει και αφηνεσαι αποκλειστικα στην εμπειρια…

    • sergio360

      ΟΤΑΝ και ΑΝ μπεις και συ ποτε μεσα σε ενα αντιστοιχο αμαξι,τοτε ελα και πες μου.Μεχρι τοτε πηγαινε στο σουπερ μαρκετ μονο με το χρηστικο σου αμαξι ;-)

    • Stefán Jah Tzatζ

      Να χαμε να λεγαμε και να χαμε να πουμε παλι…. Αυτο που εχουν αποψη μερικοι εδω μεσα για τους αλλους χωρις να τους γνωριζουν με ξεπερναει. Σκεφτομαι να αγορασω μια Ferrari FF για να πηγαινω σουπερμαρκετ…

    • sergio360

      Μπορεις ΚΑΙ super market να πηγαινεις με την FF,μπορεις να τρεξεις σε δρομο,πιστα,χιονι,μπορεις να απολαμβανεις τον V12 και ταυτοχρονα να εχεις και ενα πανεμορφο αμαξι μεσα-εξω,σε αντιθεση με ολα αυτα που θαυμαζεις ;-)

  • Mrdesperado32

    να και ενα suvοειδες που δε μοιαζει με περιπτερο…πολυ ομορφο και οι τιμες σχετικα καλες.μπραβο στη toyota

  • NSchinas

    Άπαπαπα , σαν το καινούριο 3008 δεν έχει , ειδικά μέσα !

    • Mrdesperado32

      πραγματι ειναι οτι καλυτερο το 3008..αν και εξω προτιμω αυτο,μεσα το πεζο δεν εχει αντιπαλο ουτε και σε παραπανω κατηγορια.το οδηγησα στη γλυφαδα και μονο τα καλυτερα λεω απο σαμσαν μεχρι μοτερ.ειναι καπως ακριβο ομως ειδικα με πλουσιο εξοπλισμο κοντευει 32.τα αξιζει ομως

  • ΙΔΗΣ

    Άψογο, εντός εκτός και επί τα αυτά..!

  • thodoris91

    Το πιο όμορφο αυτοκίνητο στη γκαμα της toyota αυτή τη στιγμή…λογικά θα πάει καλα

  • Φωτόνιον

    Σχεδιαστικά μου αρέσει πολύ τόσο μέσα όσο και έξω! Πρωτότυπο, τολμηρό, σύγχρονο και μέσα μόνο το 3008 το αφήνει πίσω.
    Θα είχε τεράστιο ενδιαφέρον εάν η υβριδική έκδοση μπορούσε να κινηθεί έστω και για κάποια χιλιόμετρα με τον ηλεκτροκινητήρα μόνο (αλλά με 1,31kW μπαταρίες και δη NiMH το βλέπω αδύνατον, ή θα έκανε μόνο 5-6 χλμ). Για μένα μεγάλο φάουλ, όπως και η απόσταση απ το έδαφος. 16 εκατοστά είναι λίγα και ακόμα χειρότερα τα 14,5 της υβριδικής. Βέβαια, δε νομίζω να δει ποτέ άμμο, χαλικοπετρόδρομους ή λάσπες οπότε μάλλον οκ για τη μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού.
    Για να πω την αλήθεια δεν βλέπω να κλέβει πωλήσεις απ το Qashqai, καθώς τα λεφτά είναι πολλά και νικάει αυτός που δίνει το πιο ολοκληρωμένο και ‘future-proof’ (βλέπε χώρους) πακέτο.

  • ZafMio

    Αν σχεδίαζαν τέτοια οχήματα και για τη Scion, (και όχι εκείνα τα βαρετά και περιέργα που είχε στη γκάμα της) θα υπήρχε ακόμα…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Είναι τόσο δυναμικό ωραίο και ξεχωριστό που μου αρέσει πολύ μέσα κι έξω! Τολμα να είναι διαφορετικό σε σχέση με τα άλλα. Ανετα θα το χτυπαγα στο 1,2 Turbo. Μπράβο Toyotaρα.

  • SAMURAI-66

    Σε καθε τεστ που εχω διαβασει και βιντεοπαρουσιαση ολοι εχουν να πουν τα καλυτερα κατι που επιβεβαιωνεται και στο παρον site και αυτο μονο καλο μπορεις να το χαρακτηρισεις.
    Ειναι πραγματικα εξαιρετικα ομορφο και ποιοτικα αριστο με υπεροχο σαλονι με εντονη σχεδιαστικη φινετσα,φοραει δυο μοτερ που θα του δωσουν ωθηση τρελη στην πωλησεις με τα 100 χιλ. κομματια που υπολογιζουν να διαθεσουν στην ευρωπαικη αγορα να βλεπω να ερχονται ευκολα…το ιδιο ειναι πολος ελξης για της εκθεσης της toyota αφου σου κανει αμεσως κλικ να το δεις και απο κοντα.
    Τιμολογιακα ειναι σε επιπεδα μετρια προς λογικα και αν κρινω απο τα auris-yaris hybric που εχουν μεγαλη απηχηση θα πουλησει σε ικανοποιητικα επιπεδα και αυτο στην ελλαδα.
    Ειναι το ομορφοτερο στην κατηγορια του ξεκαθαρα και πιθανος αμφισβητιας της παντοκρατοριας του Qashqai γιατι εχει ολα τα εχεγγυα να το κανει.
    Συνολικα μεσα στην χρονια το θεωρω μαζι με το επισης εξαιρετικο citroen c3 το c-hr της καλυτερες παρουσιες μακραν σε οχηματα πανευρωπαικα…πετυχε διανα η toyota!!

  • rous

    Προκλητικος σχεδιασμος με εντονες γραμμες και γωνιες. Σιγουρα θα τραβαει τα βλεματα οχι για την ομορφια του αλλα για τον εντονο σχεδιασμο του, αν και προσωπικα θεωρω οτι δεν υπαρχει ”συνεχεια΄΄ του σχεδιου εμπρος κ πισω.
    Το εσωτερικο εχει πολυ ωραιο σχεδιασμο μακαρι και καλα υλικα. Για την σταθερη οθονη – tablet δεν βλεπω κραξιμο ( σε αντιθεση με τη mercedes που ειχε φαει το κραξιμο της ζωης της οταν το ξεκινησε πρωτη).
    Απο τεχνικης αποψης, πιστευω οτι αξιζει πολυ περισσοτερο το 1.2 turbo. Σιγα την οικονομια που μπορει να σου προσφερει το υβριδικο.
    Οι τιμες ειναι λιγακι αλμυρες, πιστευω θα πουλησει ομως.

    • Φωτόνιον

      Το υβριδικό θα ήταν αχτύπητο έαν μπορούσε έστω και για λίγα χιλιόμετρα (καμιά 20αριά) να δουλέψει χωρίς να ανάψει καθόλου ο ΚΕΚ. Κρίμα, γιατί θα είχε τεράστιο ενδιαφέρον έτσι και θα έκανες τεράστια οικονομία σε μετακινήσεις εντός πόλης (που όλοι οι ΚΕΚ καίνε τα άντερά τους). Με αυτό το δεδομένο συμφωνώ κι εγώ ότι ο τουρμπάτος είναι ο μόνος με ενδιαφέρον.

  • Billy Mos

    Προχωρημενη σχεδιαση, ποιοτητα και εγγυηση Τογιοτα, και υβριδικο, οχι πολυ ακριβο, αν σκεφτειτε ποσο κανει το αντιστοιχο Αουρις υβριδικο. Ηταν μεσα στις υποψηφιοτητες για αλλαγη αυτοκινητου στην οικογενεια, μεχρι που μπηκα μεσα και εκατσα στις πισω θεσεις. Λες και εισαι σε πολεμιστρα… Δε νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος που θα νιωθει ανετα εκει μεσα… Ισως εγω απεκτησα κλειστοφοβια, τι να πω……
    ΥΓ: Ισως θα μπορουσε να κανει και ενα βημα παραπανω στη σχεδιαση του ταμπλο που μαλλον δεν ακολουθει σε ποιοτητα και σχεδιασμο το υπολοιπο αυτοκινητο

    • rous

      Εαν εχεις σκοπο να διαθεσεις 25 χιλιαρικα για οικογενειακο αυτοκινητο, εχεις απειρες επιλογες με πολυ καλυτερους χωρους.

    • Billy Mos

      Ψάχνω κάτι σε οικογενειακό υπερυψωμένο. Μάλλον θα πάω προς MokkaX ή Q2

    • NSchinas

      Το Q2 θα το βρεις και αυτό μικρό. Δες τα όλα και μετά πάρε 3008

    • Billy Mos

      Έχω κάνει και στα δύο τεστντραιβ και το πεζό έχει πολυ καλους χώρους, ωραία ποιότητα κύλισης, αλλά πάσχει από ποιότητα, τουλάχιστον σε αυτό που οδηγησα εγώ. Και επειτα, με τοσα ηλεκτρονικά μέσα και πεζό, δε ξέρω, με ανησυχεί. Το αουντι είναι απαιχτο μέσα και με μεσαιας δύναμης κινητήρα, αλλά πάσχει λίγο από χώρους. Και ακριβουτσικο, άμα αρχιζεις και το φορτωνεις. Γι αυτό σκέφτομαι τη πιο τιμία λύση, το μοκκα. Θα δούμε…

    • Κώστας

      δες και το captur εξαιρετικοι χωροι-πορτ παγκαζ,οδηγικη συμπεριφορα,εξοπλισμος,μοτερ diesel

    • Billy Mos

      Για ρενό, θα πηγαινα στο καινουργιο Σενικ… Αλλα τοσα λεφτα για γαλλικο αυτοκινητο, δε ξερω, δισταζω.. Ευχαριστω για τις προτασεις σας, παιδια..

    • Κώστας

      μη δισταζεις καθολου,η ρενω εβγαζε και βγαζει τα καλυτερα mpv τα τελευταια 20 χρονια και οσο αφορα την καραμελα που λενε ολοι με τα ηλεκτρικα,σου λεω οτι ολα τα ρενω πλεον,εδω και 6-7 χρονια, ειναι πιο αξιοπιστα και απο τα ιαπωνικα

    • Κώστας

      μη δισταζεις καθολου,η ρενω εβγαζε και βγαζει τα καλυτερα mpv τα τελευταια 20 χρονια και οσο αφορα την καραμελα που λενε ολοι με τα ηλεκτρικα,σου λεω οτι ολα τα ρενω πλεον,εδω και 6-7 χρονια, ειναι πιο αξιοπιστα και απο τα ιαπωνικα

    • Κώστας

      μη δισταζεις καθολου,η ρενω εβγαζε και βγαζει τα καλυτερα mpv τα τελευταια 20 χρονια και οσο αφορα την καραμελα που λενε ολοι με τα ηλεκτρικα,σου λεω οτι ολα τα ρενω πλεον,εδω και 6-7 χρονια, ειναι πιο αξιοπιστα και απο τα ιαπωνικα

  • Mika

    Ιδιαιτερος σχεδιασμος, που ξεφευγει απο τα βαρετα σχεδια της Toyota….To προτιμω σιγουρα απο ενα Nissan Joke….Ωραιο φαινεται και το εσωτερικο του.
    To μπροστινο μερος ειναι δυναμικο, καλο ειναι και το πισω κι ας ειναι αντιγραφη των φωτων του Civic, Aυτο ομως που δεν μπορω να δεχτω και το χαλαει πολυ ειναι η σχεδιαση στις πισω πορτες..Ατσουμπαλη, με μικρα παραθυρα,και μια χειρολαβη οτι να ναι…θα ειναι σαν να τους εχεις βαλει τιμωρια τους πισω επιβατες..
    Κριμα, γιατι ακομα και με πιο συμβατικες πορτες και παραθυρα, θα ηταν μια χαρα μοντερνο, δυναμικο και νεανικο, το σχημα του αυτο υποδηλωνει..
    Για τις τιμες, να δουμε τελικο εξοπλισμο και τα ξαναλεμε…

  • ionized

    αν και αντιπαθω την toyota στο θεμα ντιζαιν το συγκεκριμενο ειναι εντυπωσιακο και ευχαριστη εκπληξη σχεδιαστικα!..γιατι τιμολογιακα στο μπαναναλαντ δεν νομιζω

  • DimiE92

    Αυτα τα πισω φαναρια ειναι λες και τα πηραν απο το civic. Ειναι λιγο χαλια… Αλλα οποιος λεει οτι αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι οαση αναμεσα στις μπουρδες που κυκλοφορουν στους δρομους, μαλλον πρεπει να παει σε οφθαλμιατρο. Συνολικα ειναι πολυ καλο. Το evoque των φτωχων θα ελεγα εγω!

  • Βελισσάριος

    Αυτοκινητο του μελλοντος με μεροκαματα του ..παρελθοντος(Τουρκιας).Ολα κι ολα…

  • Giannis

    Oμορφο δεν θα το ελεγα αλλα ξεχωριστο.Παντως ασχημο δεν το λες.Πισω τα φαναρια θυμιζουν civic εντονα.
    Μεσα μετριο προς καλο χωρις κατι ιδιατερο.Η οθονη φαουλ που ξεπεταγεται ετσι.
    Στον δρομο μου κανουν εντυπωση τα κολακευτικα σχολια περι συμεπριφορας.Αυτο ειναι πολυ καλο για την φιρμα.
    Περι αποδοσης μπραβο για το 40%! αν και θα μπορουσαν να δωσουν συνδυαστικα περισσοτερα αλογα αφου απευθυνεται σε πιο ανησυχους .

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Κι άλλο τούρκικο.
    Όποιος έλληνας αγοράζει τούρκικα αυτοκίνητα και χρηματοδοτεί την τούρκικη στρατιωτική μηχανή να μην παραπονιέται μετά.

    Καταναλώστε υπεύθυνα.

    • Mrdesperado32

      αν ειναι ετσι φιλε μου δεν πρεπει κανεις να αγορασει γερμανικα.πληθος τουρκων μεταναστων δουλευουν στα εργοστασια τους.αυτοι τα κονομανε και στελνουν λεφτα στην τουρκια οπου ενισχυουν την οικονομια τους.αρα μας μενουν οι υπολοιποι?

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Δεν είναι λάθος η σκέψη σου. Λίγο τραβηγμένη, αλλά σωστή.
      Οι τούρκοι είναι σίγουρα εχθροί, οι γερμανοολλανδοί σίγουρα δεν είναι φίλοι μας.

    • Mrdesperado32

      οι γερμανοολλανδοι που λες και γενικα αυτοι οι ξανθοφακιδομουρηδες ειναι μια φαρα.δεν εχουν φιλιες με κανεναν λαο.οι μεγαλυτεροι μισελληνες ειναι αυτοι εστω και στη θεωρια πλεον.ο τουρκος ειναι προαιωνιος εχθρος ειναι απολιτιστοι κλπ.οι αλλοι υποτιθεται μορφωμενοι και πολιτισμενοι αιματοκυλησαν τον κοσμο παρεουλα.μια η αλλη ειναι για μενα ολοι αυτοι

  • sotirisb

    Ομορφο αλλα συνεχιζω να μη βρισκω νοημα στα υπερυψωμενα hatchback.

  • Κώστας

    δεν θα εχει τις πωλησεις που θελουν για τον απλουστατο λογο οτι αυτος που παιρνει ενα crossover το παιρνει για λογους χωρων και πρακτικοτητας και το τουοτα δεν τα εχει αυτα…
    αν καποιος θελει σπορ συμπεριφορα θα παει σε άλλη κατηγορια και οχι εδω
    επισης πισω ειναι καθαρη αντιγραφη απο το νεο civic

    • Βελισσάριος

      Και γω το ιδιο ελεγα για τη BMW X 5 coupe,αυτοκινητο τεραστιο σε ογκο αλλα με χωρους ..golf,και επεσα εξω.Οι φιγουρατζηδες ετρεξαν…

  • Panagiotis Nikolaidis

    πισω τα φωτα δεν ειναι σαν του υπαρχοντος civic;

  • BillyEliot

    Το λάτρεψα μέχρι τη στιγμή που διάβασα τις ιπποδυνάμεις.Καλό το downsizing παιδιά αλλά αυτά τα άλογα για SUV είναι ντροπή!

  • Anestis Genk

    Για πολλές τούμπες και για πολλές βλάβες. Σε 10 χρόνια από τώρα θα έχουμε πολλά να λέμε…
    Υβριδικό, άτκινσον 40%…σχεδόν διπλάσια κατανάλωση από την ανακοινωθείσα

  • Σταύρος Φύγος

    πριν μερικούς μήνες ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο που μου άρεσε. αλλά τώρα προτιμώ το SUZUKI S-CROSS 1.4 BOOSTERJET ALLGRIP το οποίο δεν αναφέρεται καν σαν ανταγωνιστής του C-HR από τον κύριο Αγαπητό .Μπορεί να μου εξηγήσει γιατί το s-cross δεν συγκαταλέγεται ανάμεσα στους ανταγωνιστές?
    Περιμένω με αγωνία μία δοκιμασία οδήγησης με το s-cross.facelift.