first_drive_toyota_c_hr_04

Δε γίνεται να είσαι η αυτοκινητοβιομηχανία με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο, καθώς και με την μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία, και να μην έχεις παρουσία στην διαρκώς αυξανόμενη κατηγορία των C-SUVs, που τα τελευταία 5 χρόνια έχει τριπλασιάσει τον όγκο των πωλήσεων της.

Αυτό, όμως, αλλάζει με το C-HR για την Toyota, καθώς ο ιαπωνικός κολοσσός μπαίνει δυναμικά και άκρως επιθετικά στα μεσαία crossovers, με μια εντελώς επαναστατική και ρηξικέλευθη, για τα δεδομένα της Toyota, πρόταση.

H εταιρία δεν θέλησε να προσφέρει άλλο έναν ανταγωνιστή, αλλά ένα αυτοκίνητο που δεν υπάρχει όμοιο του. Το όνομα του C-HR ήταν η αρχική εσωτερική ονομασία του project, αλλά στην συνέχεια οι ιθύνοντες της εταιρίας το κράτησαν και προέρχεται από τα αρχικά Coupe High-Rider.

Είναι καταδικασμένο να πετύχει, τόσο για το image της εταιρίας, όσο και για να αποβάλει από πάνω της η Toyota την παταγώδη αποτυχία του Urban Cruiser. Και δηλώνω με πάσα βεβαιότητα πως θα τα καταφέρει.

Με το C-HR, η Toyota στοχεύει σε σένα που θες να ξεχωρίζεις, το συναίσθημα να είναι κύριο χαρακτηριστικό των επιλογών σου, και να είσαι από τους πρώτους που θα δοκιμάσει νέες εμπειρίες και προϊόντα. Αυτό που το κάνει να διαφέρει από όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς είναι ο σπορ προσανατολισμός του. Ακόμα, αν το στιλ και η ποιότητα είναι αδιαπραγμάτευτες αρχές σε κάθε αγορά σου, και το αυτοκίνητο είναι προέκταση της προσωπικότητας σου, τότε το C-HR σε ενδιαφέρει.

Η εταιρία το τοποθετεί ανάμεσα στο Auris Touring Sport και το RAV4, ευελπιστώντας να ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις ετησίως, και με αφορμή, λοιπόν, την πανευρωπαϊκή του παρουσίαση, ταξιδέψαμε μέχρι την Μαδρίτη για να πάρουμε την πρώτη οδηγική εμπειρία με το αυτοκίνητο, πριν αυτό έρθει στη χώρα μας μέσα στον Δεκέμβριο.