bmw-675lt


Ο οδηγός αυτής της BMW 135i βρήκε μπροστά του μια McLaren 675LT και αποφάσισε να “παίξει” μαζί της, ακολουθώντας τον ρυθμό του βρετανικού supercar και παρότι στις στροφές η BMW πλησιάζει την McLaren, αυτή ανοίγει την διαφορά στις ευθείες λόγω της σχεδόν διπλάσιας ιπποδύναμης.

  • Mika

    Ο οδηγος της BMW φαινεται καθαρα πως το εχει, παιρνει σωστες γραμμες, φρεναρει επιταχυνει σωστα, ο αλλος ειναι λιγο οπου να ναι….Η δεν το εχει μαθει καλα ακομα το εργαλειο και φοβαται η δεν το κατεχει τοσο..

    • manowar

      Ειναι γνωστο το θεμα (χεραδες) το χουμε ξαναπει. :-@ χαχαχα

    • Renesis1

      Σωστός, στη συγκεκριμένη περίπτωση ίσως υπάρχει ένα ελαφυντικό, στην περίπτωση δηλαδή που το έχει πρωτοπάρει και δεν το έχει συνηθίσει ακόμα.. ;)

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Tα πισωμήχανα κεντρομήχανα, δεν νιώθουν ούτε από χεράδες ούτε από @@δάδες.
      Είναι η μεγαλύτερη trolloπαπάτζα της αυτοκίνησης.
      Εσύ νομίζεις πως θα πας την 675LT πατημένος στα στροφιλίκια, όπως πας την μπροστομήχανη μπέμπα σου;;
      Στην μπέμπα αφήνεις λίγο το γκαζάκι σου όταν έχεις υπερστροφή και επανέρχεται ή την ελέγχεις ακόμα και με το γκάζι διαγράφοντας τροχιά.

      Στα πισωμήχανα κεντρομήχανα λόγω της μεταφοράς φορτίων (ΕΚΚΡΕΜΕΣ),
      απλά προσεύχεσαι που θα καταλήξεις.
      Μελέτα στο video, την συμπεριφορά που έχει στο όριο ΚΑΙ ΑΥΤΟ το χρέπι του εκκρεμούς και άσε τα περί ”χεράδων”.
      https://www.autoblog.gr/2016/11/02/otan-h-mclaren-675lt-tsinaei/
      Οδηγοί αγώνων καραεπαγγελματίες και τα χάνουν τα χρεποειδή.

    • manowar

      νικο τα κεντρομηχανα πισωμηχανα ειναι τα πιο γρηγορα στους χρονους στο ρινγκ.πως γινεται με τετοιες τραμπαλες με ροδες να μπαινουν ετσι;;

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Επειδή τον ήπιαν από ΜΑΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΠΡΟΣΤΟΜΗΧΑΝΑ μοντέλα εδώ και 10 χρόνια και ξεφτιλίστηκαν οι παπάτζες τους,
      απλά ανέβασαν τις ιπποδυνάμεις,ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ τον χρόνο στις ευθείες.
      Όπως ακριβώς κάνει και ο ταμπελάκιας με την ΜcLaren στο άρθρο.

      Την 918 την ανέβασαν στα 887 άλογα και την Lampo στα 750,
      για να νικήσουν αυτοκίνητα με ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΛΟΓΑ…
      Για τους γνώστες,ο χρόνος τους με αυτά τα άλογα, είναι απλά ερπετοειδής.
      Το Nismo των 600 ίππων,μόνο 11 δεύτερα διαφορά έχει….
      https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/

      Το πέος θα πέσει από τον νέο μεταλλαγμένο Godzilla που εκκολάπτεται…
      Σκέψου τι έχει να γίνει, όταν ανεβεί (δεν σου λέω 887 και 750),να τον ανεβάσουν στα 700….
      Άς τους να χαίρονται με τα γκρεμοσαπάκια των εκατομμυρίων.
      ΌΠΟΤΕ μπαίνουν στο RING βελτιωμένα δυνατά μπροστομήχανα,
      πισωμήχανες κυράτσες του γκρεμού, βγάζουν δεξί φλας.

    • manowar

      Τωρα που θα βγει ελευθερο στους δρομους το νεο gt2 rs θελω να μου ξανα σχολιασεις. ????

    • sergio360

      Νικο,εχεις οδηγησει κεντρομηχανο σε πιστα σε ρυθμο εστω 70%?

    • g(r)eek εύζων

      Έτσι ακριβώς!

  • charris

    και όταν ερχόταν η ευθεία… αχχχ