GP USA F1/2016

Όταν ονομάζεσαι Ferrari και το τελευταίο πρωτάθλημα που έχεις κατακτήσει είναι πίσω στο 2008, τότε κάτι δεν πάει καλά. Οι περισσότερες δηλώσεις για κάθε επόμενη σεζόν μάς έχουν έρθει από το στρατόπεδο των Ιταλών, αλλά η αισιοδοξία δεν μεταφράζεται σε αποτελέσματα. Κι ενώ φέτος τα πράγματα στο ξεκίνημα φαινόταν διαφορετικά, η τελική βαθμολογία δείχνει τη Scuderia στην τρίτη θέση, με 0 νίκες, όπως συνέβη και το 2014.

Πολλά είναι τα κομμάτια που αποτελούν ένα μονοθέσιο, και σίγουρα δεν είναι μόνο ο κινητήρας που έδωσε στη Mercedes την κυριαρχία. Τα γερμανικά μονοθέσια τα πηγαίνουν εξαιρετικά και στην αεροδυναμική, εκεί που υστερούν κάθε χρόνο τα κόκκινα μονοθέσια, ενώ ο τομέας αυτός είναι ο αγαπημένος της Red Bull.

Οι αδυναμίες, λοιπόν, στην αεροδυναμική είναι απαγορευτικές για το 2017. Με τη Red Bull να ευνοείται θεωρητικά από τις αλλαγές και τη Mercedes να μπαίνει ως φαβορί στη νέα σεζόν, ο Sergio Marchionne αναγνωρίζει πως η μεγάλη τρύπα της αεροδυναμικής θα πρέπει να κλείσει όσο πιο γρήγορα γίνεται, ενώ παραδέχεται τη δουλειά που έχει κάνει φέτος η Red Bull.

sergio-marchionne

Η πιο σημαντική αναγνώριση είναι ότι η ομάδα έχει κάνει σαφή τα κενά κατά τη διάρκεια της σεζόν όσον αφορά δύο πράγματα: το ένα είναι η πραγματική απόδοση στην πίστα, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι ο ρυθμός εξέλιξης των άλλων ομάδων. Είδαμε στο ξεκίνημα του 2016 ότι η Red Bull, τουλάχιστον στα χαρτιά, δεν είχε την προοπτική να ανταγωνιστεί τη Ferrari. Και στο τέλος, η Red Bull, έγινε ο βασικότερος ανταγωνιστής μας.

Κι αυτό δεν έγινε λόγω του power unit, ήταν η δουλειά που έκαναν στην αεροδυναμική και το σασί. Κι αυτή είναι πιθανότατα μια από τις μεγαλύτερες τρύπες στην στρατηγική ανάπτυξη της Ferrari τα τελευταία χρόνια. Θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε το πρόβλημα. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν βλέπουμε το power unit ως ζωτικής σημασίας· η δουλειά γίνεται και στα δύο. Αλλά, νομίζω πως, από τη βαθμολογία του 2016, το κενό είναι στην αεροδυναμική ανάπτυξη και νομίζω πως προσπαθούμε να το κλείσουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε.

Με τα μονοθέσια να είναι σημαντικά αλλαγμένα του χρόνου, καθοριστικό ίσως ρόλο παίξει και η εξέλιξη εντός της σεζόν, με τη Ferrari να δείχνει αδυναμία στον τομέα αυτό φέτος. Όπως λέει όμως το αφεντικό του Maranello, προετοιμάζονται για να έχουν έναν δυνατό ρυθμό ανάπτυξης.

Νομίζω πως είναι αδύνατο να κάνω οποιαδήποτε πρόβλεψη για το 2017. Το μόνο που μπορώ να σας εγγυηθώ είναι θα χρησιμοποιήσουμε όλα μας τα εργαλεία. Επίσης, είμαστε προετοιμασμένοι για την ανάπτυξη εντός της σεζόν, που θα είναι σημαντική για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας που θα υπάρχει στην Αυστραλία το Μάρτιο.

  • georgekaras
  • Nerazzuro21

    Πραγματικά δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που ήταν τόσο χαμηλά ο πήχης στο Maranello.

    • Mika

      Αυτοι ξεπερασαν κι εμας να παρει!!!!
      :p :p

  • Interstellar

    Με λίγο στόκο νομίζω θα κάνετε δουλειά αλλά για να μην περνάει υγρασία θέλει μια καλή μόνωση!!!!

  • Βασιλης

    Μας πηρε 7 χρονια για να το καταλαβουμε…..τωρα κρυφειται γατακια….χααχαχχα

    ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ

  • sotirisb

    Κλειστε την μονοι σας μη σας την κλεισει η Red Bull παλι!!

  • LJ

    Ο Τομπαζης και οι αλλοι σας εφταιγαν μωρε ο Τομπαζης και οι αλλοι!!!