Η Lamborghini πιστή στην υπόσχεσή της, παρουσίασε σήμερα την Aventador S, την ανανεωμένη έκδοση της Aventador. Το μοντέλο διαθέτει πιο επιθετική σχεδίαση με νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, μαύρο διαχύτη -διαθέσιμος και από carbon-, νέα απόληξη εξάτμισης, νέες ζάντες και νέα πίσω φτερά που θυμίζουν κάτι από Countach.

Οι αλλαγές αυτές στον σχεδιασμό, βελτιώνουν κατά 130% την αεροδυναμική πίεση στο μπροστά μέρος, με την πίσω αεροτομή, η οποία μπορεί να μετακινηθεί σε τρεις θέσεις, να αυξάνει την αεροδυναμική πίεση κατά 50%. Συνολικά, σύμφωνα με την Lamborghini, η Aventador S έχει βελτιωμένη αεροδυναμική κατά 400% σε σχέση με την Aventador.

Κίνηση παίρνει από τον V12 6,5 λίτρων κινητήρα που από τα 700 άλογα, δυνάμωσε στα 740 με την ροπή να παραμένει στα 690 Nm. Για να πετύχουν οι Ιταλοί την αύξηση αυτή αύξησαν τις στροφές του κινητήρα από τις 8.350 σ.α.λ στις 8.500 σ.α.λ, ενώ έκαναν βελτιώσεις στο μεταβλητό σύστημα εισαγωγής και στον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω του ISR αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων που κάνει τις αλλαγές σε 50 ms του δευτερολέπτου, με την νέα εξάτμιση να ζυγίζει κατά 20% λιγότερο. Έτσι το βάρος της Aventador S φτάνει τα 1.575 κιλά, με αναλογία βάρους 2,13 κιλών/ίππο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα τα 350 χλμ/ώρα.

Το carbon monocoque σασί παρέμεινε το ίδιο, αλλά η Lamborghini τοποθέτησε για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της, σύστημα τετραδιεύθυνσης. Αυτό παρέχει βελτιωμένη ευελιξία στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, και αυξημένη σταθερότητα στις υψηλές. Η ανανεωμένη  Aventador διαθέτει νέες ρυθμίσεις και νέα γεωμετρία στην pushrod ανάρτηση, το σύστημα LMS (Lamborghini Magneto-rheological Suspension), νέο ενεργό σύστημα απόσβεσης κραδασμών και νέα πίσω ελατήρια.

Όλα τα προγράμματα λειτουργίας της Aventador S έχουν επαναρυθμιστεί, με το ESC (electronic stability control) να έχει νέες ρυθμίσεις και να αντιδρά γρηγορότερα, με το σύστημα τετρακίνησης να μπορεί να στείλει έως και το 90% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν επιλεγεί η ρύθμιση Sport. Εκτός από τα Strada, Sport και Corsa, προστέθηκε και το πρόγραμμα Εgo.

Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν carbon-κεραμικά φρένα διαστάσεων 400x38mm μπροστά και 380x38mm πίσω, που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ/ώρα σε 31 μέτρα, νέα Pirelli P Zero ελαστικά, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου να υποστηρίζει Apple CarPlay. Επίσης, η νέα ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό μπορεί να παραμετροποιηθεί αναλόγως με τα θέλω του οδηγού, ο οποίος μπορεί να προσαρμόσει το εσωτερικό της Aventador με την βοήθεια του Ad Personam προγράμματος της Lamborghini. Τέλος στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ένα σύστημα τηλεμετρίας.

Οι παραδόσεις της Aventador S θα ξεκινήσουν από την ερχόμενη άνοιξη με τιμή τις 281.555 ευρώ στην Ευρώπη, χωρίς τον φόρο της κάθε χώρας.

Δελτίο Τύπου

The Lamborghini Aventador S: Elevating The Benchmark for Super Sports Cars

  • The next generation of the V12 Lamborghini flagship
  • New iconic design features focused on aerodynamic performance
  • New four-wheel steering system
  • Significantly enhanced suspension and electronics, and customisable driving modes
  • More powerful naturally aspirated V12 engine outputting 740 hp
  • 0-100km/h in 2.9 seconds, top speed of 350 km/h

Sant’Agata Bolognese, 19 December 2016 – The new Lamborghini Aventador S is characterized by new aerodynamic design, redeveloped suspension, increased power and new driving dynamics. The ‘S’ is the suffix of previous enhanced Lamborghini models and defines a new benchmark for the V12 Lamborghini. “This is the next generation Aventador as well as the expression of new technological and performance milestones in super sports car development,” says Automobili Lamborghini Chairman and Chief Executive Officer Stefano Domenicali. “The Aventador S is visionary design, cutting-edge technology and driving dynamics in pure harmony, and elevates the concept of super sports cars to a new level.” Design and Aerodynamics The design of the new Aventador S clearly indicates the new Aventador generation

The Aventador S features a number of exterior developments, particularly in front and rear, while its profile remains clearly an Aventador. Every modified component is redesigned for a purpose, achieving maximum aerodynamic efficiency while accenting the Aventador’s complex, muscular dynamism. Furthermore, Lamborghini Centro Stile has intelligently integrated certain elements of past icons, such as the lines of rear wheel arches reminiscent of the original Countach. A more aggressive nose and longer front splitter redirect airflow for better aerodynamic efficiency, improved engine cooling and increased cooling to the radiators. Two air ducts in the side of the front bumper reduce aerodynamic interference from the front tires and optimize wake flow to the rear radiator. The rear of the Aventador S is dominated by a black diffuser, available on request in carbon fiber, characterized by a number of vertical fins that amplify the airflow effects, reduce drag through pressure recovery and generate downforce. Three single exhaust outlets exit through the rear bumper.

The active rear wing is movable in three positions depending on speed and drive select mode, and optimizes the car’s improved overall balance, working with vortex generators created in the front and rear of the chassis’ underside that maximize air flow as well as assist in brake cooling. The Aventador S design results in significantly enhanced aerodynamic performance. Front downforce has been improved by more than 130% over the previous Aventador coupé. When the wing is in its optimum position the overall efficiency at high downforce is improved by over 50%, and in low drag by more than 400% compared to the previous model.

Four masterpieces evolve driving emotion: Four-wheel drive, new active suspension, new four-wheel steering system and the new EGO driving mode The Aventador S chassis retains the Aventador’s unique and extremely rigid lightweight carbon fiber monocoque with attached aluminum frames resulting in a dry weight of just 1,575 kg. The Aventador S is redeveloped around a ‘total control concept’ to provide a superior drive, ride and performance; every aspect of the car’s suspension and electronic control systems has been advanced, with the goal of particularly enhanced control and driving emotion.

Enhanced lateral control comes from new four-wheel steering, adopted for the first time on a series production Lamborghini. The system provides improved agility at low and medium speeds and more stability at high speed. On the front axle it is combined with Lamborghini Dynamic Steering (LDS), tuned for a more natural and responsive feel with a sharper turn-in. It is specially adapted to integrate with the active Lamborghini Rear-wheel Steering (LRS) on the rear axle: two separate actuators react in five milliseconds to driver’s steering movements, allowing a real-time angle and cornering stiffness adjustment.

At low speeds, front wheels face in opposite direction to the steering angle, thereby virtually reducing the wheelbase. With less steering wheel angle required, the Aventador S is more agile with a reduced turning radius, ensuring higher performance in curves and making it easy to maneuver in town and at low speeds.

Conversely at higher speeds both front and rear wheels share the same steering angle, thus virtually extending the wheelbase, providing increased stability and optimizing the responsiveness of the car.

Vertical control comes from Lamborghini’s updated pushrod and Lamborghini Magneto-rheological Suspension (LMS), with revised kinematics adapted to the new four-wheel steering. New suspension geometry, optimized for Lamborghini Rear-wheel Steering, includes upper and lower arm and wheel carrier to reduce caster and load on the system. A new real-time variable damping system optimizes wheel and body control, and balance and ground stiffness is maximized. New rear springs also enhance the car’s balance.

Longitudinal control is achieved via an improved ESC strategy with faster and more precise control of traction control and vehicle dynamics, depending on the driving mode selected. Extensively tested on surfaces such as snow and ice, the Aventador S has improved adhesion detection to maximize grip in all conditions and enhance its handling capabilities. The Aventador S permanent four-wheel drive has been calibrated for the stabilizing effect of the new Lamborghini Rear-wheel Steering, allowing more torque to the rear axle: when powering off the throttle, less torque is shifted to the front axle to allow oversteer behavior and a sporty, but safe drive. Lamborghini engineers have integrated the smart Lamborghini Dinamica Veicolo Attiva (LDVA) control unit to manage these systems in the car. LDVA is the new brain of the car, which receives real time and precise information on body motion via input from all sensors of the car. It instantly defines the best set-up of all active systems in order to guarantee the best vehicle dynamics in each and every condition.

EGO concept – customizable driving modes

The Aventador S allows the driver to select between four different driving modes: STRADA, SPORT, CORSA and the new EGO mode, which influence the behavior of traction (engine, gearbox, 4WD), steering (LRS, LDS, Servotronic) and suspension (LMS). STRADA stands for maximum comfort and daily use. SPORT provides a sporty, rear-wheel drive feel and CORSA is suitable for maximum track performance. EGO is the new driving mode option. This provides several additional and individual set-up profiles, customizable by the driver, selecting his preferred criteria for traction, steering and suspension within the STRADA, SPORT and CORSA settings.

All driving modes have been recalibrated in the Aventador S, improving ESC integration with all-wheel drive and the interface between engine torque management system and traction control reaction. The continuous torque split to front and rear axles in each driving mode is recalibrated for the Lamborghini Rear-wheel Steering and the differentiation between the driving modes is enhanced.

In STRADA, the progressive damping is smoothed for better comfort and stability on rough roads. Torque is split 60/40 to the rear and front as standard: safe and stable with maximum adhesion, the car is easily driven and controlled.

In SPORT mode, the stabilizing effect of the Lamborghini Rear-wheel Steering allows up to 90% torque to the rear wheels for maximum sportiness and driving fun on curving roads. Driving precision and driver feedback is improved, while maintaining safety and without compromising on comfort. When powering off the accelerator, less torque is shifted to the front axle to enhance the car’s agility, with oversteer and drifting easy using light throttle and steering wheel control.

In CORSA, drivers experience less intrusive dynamic and traction control intervention while maintaining driving precision and traction. High levels of damping force maximize driver feeling and feedback from driver inputs including steering, braking and throttle. Counter-phase steering is enhanced in high-performance situations and torque is balanced to both axles, with a maximum 80/20 split to rear and front for more neutral behavior and to maximize track-oriented performance.

The engine and exhaust

The Lamborghini Aventador’s naturally aspirated twelve cylinder, 6.5 liter engine outputs an additional 40 hp over its predecessor, to a maximum 740 hp, with a 690 Nm of torque at 5,500 rpm. To achieve the power increase, both VVT (Variable Valve Timing) and VIS (Variable Intake System) have been optimized in order to obtain an enriched torque curve. Additionally, the maximum engine revs have been increased from 8,350 to 8,500 rpm. A dry weight of just 1,575 kg provides a weight-to-power ratio of just 2.13 kg/hp. Acceleration from 0-100 km/h is reached in 2.9 seconds, with a top speed of 350 km/h. Transmission is provided by Lamborghini’s lightweight Independent Shifting Rod (ISR) 7-speed shifting system, providing robotized gear shifts in up to 50 milliseconds.

The Aventador S adopts a new exhaust system developed as the result of a significant R&D project. More than 20% lighter than its predecessor and the product of testing multiple configurations, the results are an enhanced Lamborghini sound and resonance from the already inimitable V12 aspirated engine, with the three single pipe outlets at the rear of the Aventador S a visual reminder of the new exhaust system.

As in its predecessor, the Aventador S is equipped with a stop-and-start system and cylinder deactivation for optimized engine efficiency. When full engine capacity is not required, six of the twelve cylinders are temporarily deactivated by switching off one cylinder bank. When the driver accelerates, the system switches back instantaneously to twelve-cylinder mode, with the changeover virtually impossible to detect by the driver.

Tires and braking system

The Aventador S sits on a new, specially developed set of Pirelli P Zero tires. Designed to optimize steering, traction, lane changes and braking efficiency, the tires are specifically designed to respond to the dynamic behavior induced by the Lamborghini Rear-wheel Steering, ensuring handling consistency and driver feedback. With improved force generation from both front and rear tires, the Pirelli P Zero tires provide a higher lateral acceleration and reduce understeer characteristics. Carbon ceramic brakes are standard equipment for the Aventador S. The ventilated and perforated carbon ceramic discs (Ø 400 x 38 mm – Ø 380 x 38 mm) enhance braking performance from 100 km/h to standstill in 31 m.

Aventador S – a driver’s environment

The cockpit of the Aventador S brings new functionality and refinement. A new TFT digital dashboard can be customized according to the driver’s preferences, with different kombi screens for STRADA, SPORT and CORSA in conjunction with the EGO mode. Selected from the driving modes options on the control panel, the EGO button reveals further options on pop-up digital screens, allowing the driver to choose his preferred settings.

AppleCarPlay comes as a standard specification, allowing the cockpit’s occupants to manage voice activated communications and entertainment from personal Apple devices.

The Lamborghini telemetry system is an optional specification: recording lap times and track performance as well as trip data, the telemetry system is especially appealing to the owner who wants to take his car on track.

The interior specification of the Aventador S is virtually limitless through Lamborghini’s Ad Personam customization program.

Price of the Lamborghini Aventador S and market delivery The first customers will take delivery of the new Lamborghini Aventador S in Spring 2017 at suggested retail prices as follows: Europe: EUR 281.555,00 (suggested retail price taxes excluded) UK: GBP 225.955,00 (suggested retail price taxes excluded) USA: USD 421.350,00 (suggested retail price – GGT included) China: RMB 6.739.673,00 (suggested retail price taxes included) Japan: YEN 41.578.179,00 (suggested retail price taxes included)

  • φθηνα … ο φορος δεν με νοιαζει θα την βγαλω με πινακιδες βουλγαριας …

    • xoul

      Εχεις ακρη για βουλγαρικες?

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Super… αν και μπροστά οταν την πρωτοειδα είναι κάπως περιεργη αλλά πάντα εντυπωσιακή Lambo η AVENTADOR!

  • Petros K

    Εξαιρετική δουλειά για ακόμη μια φορά από την Lamborghini, ειδικά σε θέματα αεροδυναμικής και όχι τόσο ιπποδύναμης και κινητήρα.. Όσο για την τιμή προβλέπω σε κανα 3-4 μήνες το πολύ, αυτή να έχει πάει κοντά στο μύριο εύκολα!

    Υ.Γ. Δεν έγραψα στο χθεσινό άρθρο για το V7.0 αλλά θέλω να πω ένα μπράβο σε εσάς σαν autoblog και σε αυτούς που δούλεψαν για να φτιάξουν το site, ότι φαίνεται πολύ όμορφο και χρηστικό! Μόνη επισήμανση όπως αναφέρθηκε και από πολλούς άλλους είναι τα σχόλια που προσωπικά με “χαλάνε” λίγο που εμφανίζονται σε νέο παράθυρο δεξιά! Αν διορθωθεί και το μικρό αυτό θεματάκι τότε η περιήγηση θα είναι ακόμη καλύτερη! Και πάλι μπράβο!

  • Mika

    Πανω που πηγαινα να τα χωσω, διαβασα το δελτιο τυπου κι ηρεμησα! Το 4ο προγραμμα ειναι ΕGO, oχι ECO, που σημαινει ειναι individual προγραμμα για να διαλεγει ο οδηγος τις δικες του ρυθμισεις απο τα αλλα τρια, Strada,Sport,Corsa!
    :p :p

    Eντυπωσιακη οπως παντα, λιγες βελτιωσεις ουσιας, με πιο σημαντικη το συστημα τετραδιευθυνσης!! Θα συνεχισει δυναμικα να στοιχειωνει τα ονειρα μας!!Λελο ακους?????
    :p

  • Giannis

    Πολυ εντυπωσιακη ! Μπραβο στην Lambo !

    Θα αναφερθω ομως και σε κατι αλλο:
    ”Οι αλλαγές αυτές στον σχεδιασμό, βελτιώνουν κατά 130% την αεροδυναμική πίεση στο μπροστά μέρος, με την πίσω αεροτομή, η οποία μπορεί να μετακινηθεί σε τρεις θέσεις, να αυξάνει την αεροδυναμική πίεση κατά 50%. Συνολικά, σύμφωνα με την Lamborghini, η Aventador S έχει βελτιωμένη αεροδυναμική κατά 400% σε σχέση με την Aventador.”

    Mονο εγω τα θεωρω αυτα μπαρουφες? Καθε facelift της Ferrari και της Lambo μας το παρουσιαζουν σαν να ανακαλυψαν το τροχο.Αλλαζουν προφυλακτηρα και μας λενε καθε φορα 100% αυξηση πιεσης…200%…350%…
    Σιγα ρε παιδια.Αμα ηταν ετσι τοτε στα 300 χιλιομετρα θα εφταναν τους 10τονους downforce…
    Ασε που θα χρειαζονταν 5000 αλογα.
    Δεν παιζουν αυτα τα νουμερα.Και η στατιστικη βοηθαει για να πεις ψεμματα και να εντυπωσιαζεις αυτους που δεν μπαινουν στη διαδικασια να σκεφτουν αριθμητικα.

    • sergio360

      Το οτι εχει μεγαλυτερο downforce δεν συνεπαγεται και μεγααλυτερο drag.Αυτο θα γινοταν αν χρησιμοποιουσαμε αεροτομες-ξαπλωστρες.Αν ομως ”παιξεις” με το ground effect,τοτε κερδιζεις παντου.

    • Giannis

      To ground effect εχει απογορευτει σε αυτοκινητα δρομου.Eκπληκτικο εργαλειο που μπορει ομως να γινει σκοτωστρα στον δρoμο.Eπισης ακομα και να μην εχει μεγαλυτερο drag και μονο που εχει μεγαλυτερο downforce ”τρωει” αλογα.Απ την στιγμη που φορτιζεις στον κατακορυφο αξονα τοτε αυξανεται και η τριβη στον οριζοντιο.

    • sergio360

      Ground effect δεν ειναι μονο να εχει τις ”κουρτινες” στα πλαγια.Ακομα και η 360 μου εκμεταλευεται το ground effect για να βγαλει τα(πρωτογονα)300 κιλα καθετη δυναμη στα 290 χιλιομετρα ανα ωρα.Αλλιως θα απογειωνοταν.

    • Giannis

      Άς το πάρουμε έτσι: η 360 βγάζει 300 κιλά downforce στα 290.
      Απ την 360 και μετά έχουν βγει η f430 ,η f430 scuderia ,η 458 italia , η 458 speciale και τέλος η 488 gtb.
      Κάθε μα κάθε μοντέλο, μας το παρουσιάζουν ότι έχει τρομερή ποσοστιαία αύξηση της κάθετης δύναμης απ το αμέσως προηγούμενο.
      Οπότε αν βάλεις κατω τα ποσοστά που δίνουν κάθε φορά τώρα η gtb θα έπρεπε να έχει down force 3 τόνους. Το οποίο βέβαια δεν ισχύει. Γιατί άμα ισχυε τότε το δικό σου θα ήταν ,που λεει ο λογος, πιο γρήγορο σε τελική ,αφού η gtb στα 290 θα είχε να ξεπεράσει την τριβή που προκαλούν τα 1550 κιλά βάρους της + οι 3τονοι downforce.

      Δεν βγαινουν τα ποσοστα που καθε φορα δινουν.Ναι,φυσικα αυξανεται η αεροδυνανικη αποδοση απο μοντελο σε μοντελο.Αλλα οχι οπως το παρουσιαζουν οι εταιριες.Αυτο ειναι το point μου.

    • sergio360

      Δεν εχουν την ιδια δυναμη πρωτον και δευτερον,μην μπερδευεσαι και συ σαν τον Νικο…Η στατικη τριβη ιδια θα ειναι.Ειναι καθετη δυναμη και οχι μαζα.Αν αυξανοταν κατι,θα αυξανοταν η οπισθελκουσα αλλα αυτο θα γινοταν με χρηση μεγαλων αεροτομων.Με αυτο σου το σκεπτικο και τα αεροπλανα θα επρεπε να πετανε μονιμα χωρις κινητηρες αφου ειναι αναποδα φτερα.Για θυμισου την Parmalat με τον ανεμιστηρα πισω που ειχε κανει πλακα σε ολους στην F1…Ειχε την μεγαλυτερη καθετη δυναμη και ταυτοχρονα και την υψηλοτερη τελικη….

    • Giannis

      Η τριβη ειναι το γινομενο του συντελεστη τριβης επι της καθετης δυναμης,δηλαδη μ*Ν .Το downforce μετριεται σε κιλα και προστηθετε στο στατικο βαρος. Ετσι, αυξανεται και το Ν και αρα και η τριβη στον οριζοντιο αξονα.
      Οποτε ακομα και το Cd του αυτοκινητου να μην αλλαξει σε συνδυασμο με την μετωπικη επιφανεια,ακομα δηλαδη και αν εχουμε το ιδιο drag ,τοτε και μονο που εχεις downforce αυξανεις την τριβη.
      Ο κατακορυφος αξονας δεν ειναι ανεξαρτητος απ τον οριζοντιο.

      Στα αεροπλανα αν υπηρχε ενας τεραστιος ανεμιστηρας που να τα χτυπα με ταχυτητα 800 km/h τοτε ναι θα μπορουσαν να μενουν στον αερα χωρις μηχανες. Ο λογος που στην πραξη δεν γινεται αυτο ειναι γιατι 1ο δεν υπαρχουν ανεμιστηρες και 2ο οταν σβησουν οι μηχανες τοτε η οπισθελκουσα αρχιζει να μειωνει την ταχυτητα του.Ετσι οι αεροτομες του λειτουργουν λιγοτερο και δεν αρκουν για να νικησουν το βαρος του.

  • ρεεεεεεεεεεεεε τι μουν@ρος ειναι ετουτος ?????????????????????? κοπανημα χωρις τελος λεμε !!!!

    υ.γ σε 50ms οι αλλαγες ταχυτητων…και ακομα καποιοι πιστευουν πως αλλαζουν πιο γρηγορα ταχυτητες με το χερι !!!!!! https://uploads.disquscdn.com/images/b2ed96306862e36cd46a803b40bd749366cf0b35116ce14bad5eafd344dbad39.gif

    • manowar

      Μπαμπινο επιδη με βιδωσε αναποδα μια κουβεντα που ειχα εχθες για τα λαμποργκινι λογο vw ξερεις αυτα τα πιτσι πιτσι που σου σπανε τα αρχδια θα σ πω κατι ασχετο αλλα στα π@@ρια μου που ειναι ασχετο οποιος δεν γουσταρει να κανει πως δεν το βλεπει,,τα λαμποργκινι ειναι στα καλυτερα τους και πες στον καθε ασχετο που μιλαει για αυτοκινητα οτι ο ιταλος και γερμανος τους πηδαει ολους στο θεμα επιδόσεις 4 τροχοι Κ Α Θ Α Ρ Α Α …αυτες οι 2 χωρες……οταν συνεργαζονται δε;;;;βλεπε pagani zonda ,,Lamborghini;;;πφφ τοτε ολοι πλακώνονται στα μπουκιτσι..ετσι δωσε ενα μυνημα απο μενα..για κατι κουβαδες που καινε απο μπουρμπουλιθροζουμο μεχρι και υδρογόνο καλοι ειναι στα αυτοκινητα επιδοσεων ομως περνουν φορα και έρχονται με τον λωκο..αυτα..με το καθε ακυρο ναπουμε τα ιδια και τα ιδια καθε μερα να μην ηρεμεις ουτε λεπτο

    • δεν ξερω γιατι….αλλα συμφωνω απολυτα με το το ασχετο σου !!!! :-D

      παντως….αυτο που βλεπω…και κορεατικο να ηταν……εγω θα το ηθελα !!!!! :-D

    • manowar

      Πιστεψε με κορεατικο δεν επρόκειτο ποτε να ηταν.επι εποχη miura στην κορεα ετρωγαν ο ενας τον αλλο ζωντανο και μετα εφτυναν τα μανικετοκουμπα..

    • DarkV12Tdi
    • manowar

      Χαχαχαχαχα μλκα ιδιοι ειναι σαν πατερας με ιο

    • ο λελος ετσι θα γινει……αλλα δεν οξυγονωνεται καθολου το αιμα…….ξερεις που παει ολο αφου !!!! :-P https://uploads.disquscdn.com/images/17fc944081b58388c9366bb0bf641811fdeaeb4c4a8b6cdacd942cd248c25550.gif

    • Steve A

      πραγματικά δεν τους καταλαβαίνω τους japan μερικές φορές.. έχουν την τεχνολογια αλλά αρνιούνται να βγάλουν ενα hypercar (τύπου λαφερράρι).. το γιατί κανένας δεν ξέρει.. ενω στις μηχανές βγάζουν τρομερά εργαλεία στα αμάξια είναι λες κ έχουν συμβόλαιο να μην ασχολούνται με ακραίες επιδόσεις..

      επίσης τέρας και πανέμορφη η λάμπο αλλα προτιμω την SV, οπτικά είναι πιο brutal!!

    • DarkV12Tdi
    • Renesis1

      Για το Υ.Γ. σωστός, αλλά τουλάχιστον στην Αμερική το μηχανικό σε γλυτώνει από άλλους μπελάδες.. :))) http://www.corvetteforum.com/wp-content/uploads/2015/09/140270.jpg

  • Βελισσάριος

    Μου λειπουν τα 555 ευρω,θα περιμενω τις εκπτωσεις.

  • jonjon

    Εξαιρετική είναι πια στην πιο ώριμη φάση τής!

  • jonjon

    Εξαιρετική είναι πια στην πιο ώριμη φάση τής!

  • Soko

    πολύ δυνατό …

  • Akis-F1 FAN

    Επιτέλους !! Πολύ τούμπανο και αντικαθιστά πλέον την προηγούμενη Aventador ως την επίσημη αγαπημένη ;-P Τα μόνα ψεγάδια για μένα είναι κάτι λίγο που δεν μου κάθεται καλά στο πίσω μέρος και που κράτησαν το ISR….την κρατάει πίσω πλέον σε σχέση με τα διπλόδισκα του ανταγωνισμού.

  • jonjon

    Το καλο μόλις έγινε καλύτερο! Είναι πιά στην πιο ώριμη έκδοχη της , η καινούργια sv θα δίνει πόνο! Όταν έρθει.

  • thodoris91

    Τέρας!

  • Εμπέρ Γιώργος

    Αν και ειμαι ταγμενος GTR μονο, ρε πουστη μου, θα την πω την αμαρτια μου. Τι κουκλαρα ειναι αυτη? Αν ειχα τα λεφτα, την ειχα ηδη προπαραγγειλει!