Όταν είσαι πρωταθλητής ενός από τα κορυφαία πρωταθλήματα Τουρισμού στον κόσμο, μάλιστα δις, πριν καν συμπληρώσεις το 27o έτος της ηλικίας σου, σίγουρα οι “σειρήνες” για τη συμμετοχή σου στην κορυφαία έκφανση του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τη Formula 1, ηχούν στα αυτιά σου.

Όχι όμως και για τον Marco Wittmann, αφού η Formula 1 αποτελεί για αυτόν ένα όνειρο μακρινό (και ακριβό). Αλλά, ποια η γνώμη του για το ανερχόμενο πρωτάθλημα της Formula E, στο οποίο η BMW έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον και θα συμμετέχει ενεργά με την ομάδα της  Andretti Formula E για το πρωτάθλημα του 2016/17; Ήδη ο πρώην οδηγός της βαυαρικής εταιρείας στο DTM, Antonio Felix da Costa, θα συμμετέχει πλήρως στη Formula E, αλλά ο πρωταθλητής του DTM μάλλον δε συγκινείται από το “enjoy the silence” πρωτάθλημα:

Για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι μεγάλος φαν του πρωταθλήματος της Formula E. Οι τοποθεσίες στις οποίες λαμβάνουν χώρα οι αγώνες, το θέαμα είναι πραγματικά υπέροχα. Το να αγωνίζεσαι σε μεγάλες πόλεις, είναι κάτι ξεχωριστό και μου αρέσει.

Δε μου αρέσει η έλλειψη του ήχου από τα μονοθέσια της Formula E. Επίσης, από πλευράς ταχύτητας, δεν είναι κάτι το εντυπωσιακό. Δεν ξέρω, δεν έχω δοκιμάσει να οδηγήσω ένα τέτοιο μονοθέσιο, αλλά πιθανόν πρέπει να δοκιμάσω μια φορά πριν διαμορφώσω την άποψή μου. Αλλά, τώρα, δεν ενδιαφέρομαι να αγωνιστώ.

O Γερμανός, κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του βρισκόταν στην Αυστραλία για τις δοκιμές με την Μ6 GT3 για τον 12-ωρο αγώνα αντοχής του Bathurst, δήλωσε για το μέλλον του στο DTM και το τι μέλλει γενέσθαι στην καριέρα του, ίσως αφήνοντας ένα “παραθυράκι”, αν τα τεκτενόμενα στα motorsports ακολουθήσουν την “ηλεκτρική οδό”:

Είμαι ευτυχισμένος στο DTM και νιώθω αρκετά άνετα. Σίγουρα χρειάζεται να κοιτάμε και τι μας επιφυλάσσει το μέλλον. Σε 10 χρόνια, μπορεί να είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο και ως οδηγός, πρέπει να κοιτάς πού θέλεις να πας και να ακολουθήσεις την κατεύθυνση που βαδίζει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Μόνο τότε μπορείς να αποφασίσεις πραγματικά πού θες να πας.

Στην πρώτη του, πλήρη χρονιά στο DTM με την ομάδα της MTEK το 2013, ο Γερμανός κατάφερε να εντυπωσιάσει τερματίζοντας όγδοος πάνω από τον Timo Glock και βαθμολογήθηκε σε 6 αγώνες. Τα 2012, έκανε το ντεμπούτο του στο DTM ως οδηγός εξέλιξης της BMW. Mε την εταιρεία από το Μόναχο αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα Formula BMW και πήρε μέρος στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Formula 3, πριν μεταπηδήσει στο DTM. Πλέον, θα τον βλέπουμε να αγωνίζεται στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού και θα είναι ένας από τους οδηγούς της Team SRM που θα αγωνίζεται σε αγώνες GT κατηγορίας με την M6 GT3.

  • Anestis Genk

    Marco Wittmann, the captain obvious!

  • fanboy

    ποιον τον ενδιαφερει δηλαδη?

    • manowar

      Εδω οδηγαει το m4 ((το βλεπω και μ τρεχουν τα σαλια)) το πριονι που ριχνει ολοκληρα δευτερολεπτα στα (ραδικαλ) Κινείται με ταχυτητες κουφες και γουσταρει,,σε ενα πολυ δυνατο αθλημα το dtm ,,, στην formula e θα παει λιγοι.ειναι αυτοι που θα εκαναν τετοια μεταγραφή :-)

  • Giannisk

    Η formula E κατά την γνώμη μου είναι νεκροταφείο οδηγών.