Και ενώ όλα δείχνουν πως η ηλεκτροκίνηση θα αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι των μελλοντικών μας προσωπικών μετακινήσεων, ο διευθύνων σύμβουλος της Continental υποστηρίζει ότι η στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα θα κοστίσει θέσεις εργασίας στο γερμανικό προμηθευτή ελαστικών.
Συνέχισε, όμως, λέγοντας ότι πολλές από αυτές εργασίας θα αντισταθμιστούν από τις νέες θέσεις που θα σχετίζονται με την ηλεκτρολογία. Χαρακτηριστικά ο Elmar Degenhart δήλωσε:
Λόγω της χαμηλής προστιθέμενης αξίας, θα χαθούν θέσεις εργασίας στην παραγωγή. Υπάρχει αρκετός χρόνος για να σχεδιάσουμε τη διαδικασία μετάβασης, έτσι ώστε το “χτύπημα” να είναι μαλακό και να αποφευχθεί μεγάλος πόνος.
Περίπου 30.000 από 218.000 θέσεις εργασίας της Continental εξαρτώνται από κινητήρες εσωτερικής καύσης, με την εταιρία να δηλώνει τον περασμένο μήνα ότι θα αυξήσει τις δαπάνες της για τα εξαρτήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσα στα επόμενα χρόνια, αλλά αναμένει ότι αυτές να μην έχουν οποιαδήποτε σημαντική επίδραση στα κέρδη της, μέσω των πρόσθετων πωλήσεων των νέων R & D projects.