Όταν έγινε η παρουσίαση της νέας συνεργασίας μεταξύ McLaren και Honda το 2014, η βρετανική ομάδα είχε δηλώσει ότι θέλει να επιστρέψει στις νίκες την τρίτη τους χρονιά, και να είναι σε θέση να διεκδικήσει το πρωτάθλημα το 2018.

Γι’άυτό και το 2017 είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την συνέχιση στης βρετανοϊαπωνικής σύμπραξης. Για να επιτευχθεί αυτό, η Honda ανακοίνωσε ότι ο κινητήρας της για τη νέα σεζόν θα διαθέτει αναθεωρημένη αρχιτεκτονική και νέα διάταξη, έτσι ώστε να φανούν (;) τα κέρδη του size zero concept των Ιαπώνων.

Σε συνέντευξή του στο site της McLaren, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Tim Goss επιβεβαίωσε ότι η Honda είχε ολοκληρώσει τον επανασχεδιασμό της μονάδας ισχύος της, έχοντας κατά νου τα διδάγματα από τις δύο τελευταίες σεζόν. Το πεδίο εφαρμογής για να κάνει ριζικές αλλαγές είναι η απελευθέρωση του συστήματος εξέλιξης κινητήρων, βάζοντας στο χρονοντούλαπο την χρήση tokens, που περιόριζε τον βαθμό των τροποποιήσεων από κατασκευαστές.

Ο Goss δήλωσε χαρακτηριστικά:

Σταμάτησε το σύστημα με τις μάρκες που εφαρμόστηκε στην ανάπτυξη κινητήρων τις τελευταίες σεζόν. Για το 2017, η αρχιτεκτονική και η διάταξη του κινητήρα της Honda έχουν τροποποιηθεί, ώστε να προσφέρει την ανάγκη για επιδόσεις και “συσκευασίας”.

Η νέα μονάδα ισχύος διαθέτει μεγάλο μέρος του τι μάθαμε τις δύο τελευταίες σεζόν, αλλά έχει επανασχεδιαστεί συγκεκριμένα για τη νέα σεζόν.

  • Soko

    ο θεος μαζι σας ελα μωρή Hondaαρα δείξε τα δόντια σου …

  • Soko

    ο θεος μαζι σας ελα μωρή Hondaαρα δείξε τα δόντια σου …

  • Thanos

    Το 2017 απλά δεν υπάρχουν άλλες δικαιολογίες. Και για τις δυο πλευρές.

  • Thanos

    Το 2017 απλά δεν υπάρχουν άλλες δικαιολογίες. Και για τις δυο πλευρές.

  • Giannisk

    Είναι φανερό ότι οι Ιάπωνες δεν ήταν έτοιμοι για την F1. Ελπίζω πλέον να έμαθαν και να δώσουν ένα ικανό PU που αποδεδειγμένα ξέρουν και μπορούν.

  • LJ

    Για να δουμε τι θα δουμε και φετος… Αλλα οπως λεει και ο Θανος, απο φετος οι δικαιολογιες τελος!

    • Nerazzuro21

      Η πρώτη δικαιολογία είναι ήδη έτοιμη. Εκτός από αυτά για τη νέα μονάδα ισχύος της Honda που αναφέρει το άρθρο, ο Goss επίσης είπε ότι θα είναι τεράστια πρόκληση τα ελαστικά του 2017.

    • LJ

      Ωχ, κατάλαβα…

  • Δηλαδη το 17 θα εχουμε παλι δοκιμες εξελιξης;;; αντε παλι για διακοπες ο αλονσο..
    Κατι αλλο θα ειναι τεραστια εκπληξη

  • zet125

    Δυσκολα η honda-mclaren
    2 σπονσορες/συνεργατες που ειχε για πανω απο 20+ χρονια την κανανε για τους ταυρους με φτερα!
    Βλεπω σκληρο παιχνιδι ταυρους με αστερια!
    Να δωσω και την εκπληξη του 2017????

    • gronholm89

      Δώσε!

    • zet125

      Martini Racing ω ναι

  • gronholm89

    Παλι αργό θα είναι δηλαδή!

  • Mika

    To καταλαβατε ετσι??Νεος κινητηρας, χρονια δοκιμων και το 2017!!!
    :p :p

  • Κούκος

    Honda the power of failure….

  • ΑΛΕΞΗΣ

    Αν και οπαδός αν δεν έχει τεράστια βελτίωση πιστεύω και το 2017 θα είναι μια απο τα ίδια…. https://uploads.disquscdn.com/images/be8eef6f36c6d061598e3083eaad27ce2e3a2d764345e4c6080b6403c4c0d6ec.jpg

  • Christos Dimou

    Για το καλό του τσιρκου εύχομαι να έχουν επιτυχία οι τεχνικοί της Honda

  • Γιάννης

    Φέτος οι δικαιολογίες τελειώσανε αγαπητοί σχιστομάτηδες…

    Περιμένουμε τα 100 επιπλέον αλογάκια στον κινητήρα για να είναι ανταγωνιστικό το μονοθέσιο. Πλέον δεν υπάρχουν περιορισμοί στην εξέλιξη, οπότε καλά θα κάνετε να τα έχετε…