Η Mercedes στην έκθεση του Detroit παρουσίασε τις ανανεωμένες GLA και GLA 45 AMG. Το μικρό crossover της γερμανικής εταιρίας διαθέτει νέους προφυλακτήρες, νέα LED φωτιστικά σώματα που αντικαθιστούν τα bi-xenon, LED φωτιστικά σώματα πίσω, νέου σχεδιασμού ζάντες και ένα νέο εξωτερικό χρώμα (Canyon Beige).

Μεγαλύτερες αλλαγές συναντάμε στο εσωτερικό, εκεί όπου στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει μια νέα οθόνη 8″, νέος πίνακας οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, ενώ το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας υποστηρίζει πλέον και το Android Auto. Επίσης υπάρχουν νέα ξύλινα διακοσμητικά, νέες επενδύσεις, νέοι χρωματικοί συνδυασμοί, χρωμιομένα διακοσμητικά, κάμερα 360 μοιρών αλλά και το πακέτο Ice Edition.

Μηχανικά εξοπλίζεται με τους ίδιους κινητήρες που υπάρχουν και σήμερα στη γκάμα (GLA 180, GLA 200, GLA 250, GLA 250 4Matic, GLA 180 d, GLA 200 d, GLA 200 d 4Matic, GLA 220d και GLA 220d 4Matic), ενώ προστέθηκε και η GLA 220 4MATIC απόδοσης 184 ίππων με 300 Nm ροπής.

Υπάρχουν τρεις διαθέσιμες αναρτήσεις. Η βασική, μια χαμηλότερη που συνδυάζεται με τα πακέτα AMG Line και Dynamic Handling, όπως επίσης και μια off-road που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χιλιοστά. Η Mercedes έχει βελτιώσει περαιτέρω την αεροδυναμική της GLA, αλλάζοντας ελαφρώς τον σχεδιασμό των μπροστά κολονών, των πλαϊνών καθρεπτών, του διαχύτη και σε συνδυασμό με μια μικρή αεροτομή, ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd ανέρχεται στα 0,28.

Η κορυφαία GLA 45 AMG 4Matic απόκτησε τον αναβαθμισμένο 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 381 ίππων με 475 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα, με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη να έχει κοντύτερο γρανάζωμα να γρηγορότερες επιταχύνσεις. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Η GLA 45 είναι διαθέσιμη και με το πακέτο Yellow Night Edition που αποτελείται από μαύρο εξωτερικό χρώμα, γκρι ματ διακοσμητικά και κίτρινες λεπτομέρειες.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    και πάλι όμορφη και ελκυστικότερη…

  • Mika

    Μικρες αλλαγες, που την ομορφυναν λιγο παραπανω…Βλεπω μεγαλη πανοραμικη οροφη, μεγαλυτερη απο πριν, που καλυπτει σχεδον ολοκληρη την οροφη. Τα νεα φαναρια μπρος πισω,ειναι πιο κομψα…Τελος, αυτη η νεα ζαντα ειναι πολυ συντηρητικη για Α45 ΑΜG……….Eλπιζω να προσφερονται ακομα κι οι παλιες..
    Like για το Yellow Edition package.

    • Καλησπέρες! Μικρές αλλαγές που με εξαίρεση αυτή των μπροστινών προβολέων ομίλχης όλες οι άλλες είναι καλοδεχούμενες. Η πανοραμική είναι ακριβώς η ίδια καμία διαφορά.

    • Mika

      H πανοραμικη σ ολες τις Α, GLA, CLA ειχε ενα μεγαλο κομματι γυαλι και το υπολοιπο της οροφης, απο το B pillar και πισω ηταν μεταλλο..Τωρα, αν το δεις, το κομματι αυτο, το σταθερο που δεν ανοιγει, ειναι γυαλινο…Ακομα ωραιοτερο δηλαδη.

    • Στην Α class και CLA είναι έτσι όπως το περιγράφεις στην GLA ήταν δυο κομμάτια γυαλιού εξ’ αρχής που το ένα ανέβαινε πάνω στο άλλο όταν άνοιγε.
      ΥΓ. βαριέμαι να κατέβω γκαράζ για φωτό :P

    • Στην Α class και CLA είναι έτσι όπως το περιγράφεις στην GLA ήταν δυο κομμάτια γυαλιού εξ’ αρχής που το ένα ανέβαινε πάνω στο άλλο όταν άνοιγε.
      ΥΓ. βαριέμαι να κατέβω γκαράζ για φωτό :P

    • Mika

      Aντε ρε, θα σκουριασεις!!
      :p
      Ποια εκδοση εχεις???

    • Καλησπέρες από την χιονισμένη Σαλονίκη!
      250 4matic urban & off road pack.

    • Mika

      Πηγες σε διλιτρη!! Ευγε…Ελπιζω να εχεις και τα LED φαναρια, χωρις αυτα αδικειται πολυ!
      Εχω οδηγησει σε test drive τη 200 7-DCT, not bad, απλα το κιβωτιο της καθυστερουσε μερικες φορες τις αλλαγες..Ωραια αισθηση παντως η πιο ψηλη θεση οδηγησης, σε σχεση με την Α class που εισαι χωμενος στο δρομο…

    • Όταν λέμε όλον τον έξτρα το εννοώ. Πχ. Τυφλές γωνίες, διατήρηση λωρίδας, πίσω πλ. αερόσακοι, διζ. κλίμα, ηλ. καθίσματα με μνήμες θερμαινόμενα, δέρματα (θέσεις, πόρτες, ταμπλό) Parktronic Συναγερμός εργοστασίου, Gps, Harman kardon, ηλεκτρικό πορτ μπαγκάζ, Xenon με full led πίσω, πανόραμα, 19άρες με ψηλή ανάρτηση. Σίγουρα ξεχνάω αρκετά αλλά τα βασικα είναι τούτα. Η δίλιτρη ήταν μονοδρομος γιατί το ήθελα 4κίνητο.

    • Mika

      Αρα η ΑΜG line ηταν πραγματικα πολυ σκληρη για τους δρομους μας??
      Ενω η normal πιο δοτικη σε λακουβες και ανωμαλιες….?

    • Πολύ σκληρή ανάρτηση για τα ελληνικά δεδομένα σε καθημερινή χρήση (που βέβαια σε ταξίδια στην εγνατία για παράδειγμα ήταν εξαιρετική) και σε συνδυασμό με τις 18άρες και τα 40άρια ήταν άστα να πάει…..

    • Mika

      Eδειχνε ομως κουκλα η ατιμη!!
      :-)
      Κι εχω διαβασει πως η GLA με τις ΑΜG 19αρες πχ. δεν κοπαναει το ιδιο…Τα παντα ειναι θεμα setup κι ελατηριων αμορτισερ που ειναι πολυ πιο ενδοτικα στη GLA….

    • 19αρια έχω στο Gla απλά έχω την off road ανάρτηση που το σηκώνει ακόμα 30mm από το έδαφος και γενικά είναι αρκετά ισορροπημένος συνδυασμός θα έλεγα. Προσφέρεται και για πιο “ανήσυχες” στιγμές. Την βενζίνη με τα 156άλογα και με 17άρια που είχα κάνει test drive με την βασική ανάρτηση ήταν λίγο βάρκα γιαλό σε κανά δυο μπασίματα που την έκανα…..

    • Mika

      19αρια κι off road?? Οντως ιδιαιτερος συνδυασμος!!!!
      Κι εγω τη 200αρα με το βασικο πακετο την ειχα οδηγησει, ουτε καν Urban, και στις στροφες εγερνε αρκετα…Βεβαια μια μικρη βολτα εκανα, οποτε τα συμπερασματα ηταν λιγα…

    • Mika

      Πηγες σε διλιτρη!! Ευγε…Ελπιζω να εχεις και τα LED φαναρια, χωρις αυτα αδικειται πολυ!
      Εχω οδηγησει σε test drive τη 200 7-DCT, not bad, απλα το κιβωτιο της καθυστερουσε μερικες φορες τις αλλαγες..Ωραια αισθηση παντως η πιο ψηλη θεση οδηγησης, σε σχεση με την Α class που εισαι χωμενος στο δρομο…

    • Στην Α class και CLA είναι έτσι όπως το περιγράφεις στην GLA ήταν δυο κομμάτια γυαλιού εξ’ αρχής που το ένα ανέβαινε πάνω στο άλλο όταν άνοιγε.
      ΥΓ. βαριέμαι να κατέβω γκαράζ για φωτό :P

  • Neos

    επιδερμικες αλλαγες.
    εξακολουθει να ειναι πολυ πιο ομορφη και απο x1 και απο q3

  • Αλλαγές στα πλαίσια των Α/CLA που τις αναμέναμε πάνω κάτω. Μια διευκρίνηση πέραν των όσων ορθώς γράφεται φέρει πλέον και πίσω πόρτα αποσκευών που ανοίγει με το πόδι κάτω από τον προφυλακτήρα (ηλεκτρική ήταν ήδη απλά άνοιγε μόνο από το τηλεχειριστήριο).

  • bulgary

    Τι ζάντα είναι αυτή που έχει η καφέ;Θα παίρνει μερίδιο και η Maserati από τις πωλήσεις της;Η 45 πάντως πολύ καλή!

    • Neos

      ανα γεια σου!
      ουτε ζαντες δν μπορουν να σχεδιασουν οι γερμανοι,ΟΛΑ ειναι αντιγραφη απο ιταλους :p.
      προσκυναμε group fca

    • bulgary

      Προσκύνα αν θες εσύ δεν υπάρχει πρόβλημα !Απλά παρατήρησα ομοιότητα(αρκετά μεγάλη) με τις ζάντες της Levante και είπα να εκφράσω την άποψη μου μέσω του παραπάνω σχολίου!Απολογήθηκα!:P
      Οοοοοοπατις να και η εικονίτσα για άμεση σύγκριση μην ψάχνεις άδικα!
      http://images.car.bauercdn.com/pagefiles/27977/mlev-004.jpg

  • bulgary

    Τι ζάντα είναι αυτή που έχει η καφέ;Θα παίρνει μερίδιο και η Maserati από τις πωλήσεις της;Η 45 πάντως πολύ καλή!

  • Geopan

    Ποτέ δεν θα μπορέσω να καταλάβω την ύπαρξη μιας υπερυψωμένης Α45…