Το βασικότερο ίσως στοιχείο που μας κάνει να ανυπομονούμε για τη σεζόν που έχουμε μπροστά μας είναι τα νέα μονοθέσια. Η πιο επιθετική τους σχεδίαση και τα κατά 25% πιο φαρδιά ελαστικά σημαίνει πως θα μπορούν να παράγουν περισσότερη κάθετη δύναμη, αλλά και πρόσφυση από τα ελαστικά, συνεπώς τα νέα αυτοκίνητα θα γίνουν πιο γρήγορα εντός των στροφών, με αποτέλεσμα ακόμα και πέντε δευτερόλεπτα στον γύρο καλύτεροι χρόνοι, ιδιαίτερα σε πίστες με υψηλή κάθετη δύναμη.


Η McLaren θεωρεί πως κάποιες στροφές πλέον δε θα υπολογίζονται καθόλου, καθώς οι οδηγοί θα περνούν από εκεί με τέρμα γκάζι. Η αυξημένη ταχύτητα συναρπάζει οδηγούς και θεατές, αλλά η Παγκόσμια Ομοσπονδία οφείλει να πάρει τα μέτρα της. Αυτό που κάνει είναι να λαμβάνει τα δεδομένα από τους προσομοιωτές των ομάδων και να τα βάζει στο λογισμικό που έχει δημιουργήσει για τον σκοπό αυτό.

Σύμφωνα με τον Laurent Mekies, υπεύθυνο ασφαλείας της FIA, η ταχύτητα εντός των στροφών μπορεί να αυξηθεί ακόμα και έως 40 χλμ/ώρα, έτσι ήδη η Αυστραλία έχει λάβει ήδη προειδοποιήσει και θα αντικαταστήσει τα ελαστικά με μπαριέρες στις στροφή 12, ενώ θα υπάρχει διπλός τοίχος ελαστικών στις στροφές 1, 6 και 14.

Κάθε ομάδα έχει κληθεί να δώσει τις προσομοιώσεις από τα νέα της μονοθέσια. Έχουμε χρησιμοποιήσει αυτές τις προσομοιώσεις για να τροφοδοτήσουμε το λογισμικό μας για τις προσομοιώσεις, γι’ αυτό και προσομοιώνουμε κάθε πίστα με τα μονοθέσια του 2017, συνεπώς θα υπάρχουν πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες μέσα στις στροφές, μέχρι και 40 χλμ/ώρα μεγαλύτερες ταχύτητες στις στροφές.

Κάθε πίστα έχει λάβει από τη FIA προτάσεις για αναβαθμίσεις πάνω σε αυτό. Η διαδικασία συνεχίζεται. Το κάνουμε αυτό όσο προχωρά το πρωτάθλημα, έτσι δεν το έχουν λάβει ακόμα όλες οι πίστες.

  • F1fan

    Η FIA τουλαχιστον τωρα,με την νεα αλλαγη κανονισμων,φαινεται να παιρνει τα καταλληλα μετρα ασφαλειας.Δεν θελουμε να ξαναζησουμε Ιαπωνια 2014…

    • Petros K

      Για μένα τα μέτρα ασφαλείας της FIA είναι σχεδόν άψογα και σε πάρα πολύ καλό επίπεδο! Το ότι οι Ιάπωνες το 2014 (με την εν μέρει ανοχή της FIA βέβαια) έβαλαν εγκληματικά σχεδόν μέσα στην πίστα έναν γερανό για να μαζέψουν το μονοθέσιο του Sutil, σε συνδυασμό με τον τυφώνα και την μη τήρηση των κίτρινων σημαιών από τον άτυχο Jules, έφεραν αυτό το τρομερό δυστύχημα. Θυμήσου Αυστραλία 2016 και το τρομακτικό ατύχημα του Alonso από το οποίο βγήκε περπατώντας και σχεδόν άθικτος αφού δεν έτρεξε στον επόμενο αγώνα περισσότερο για προληπτικούς λόγους. Με λίγα λόγια εύκολο να ρίχνουμε την ευθύνη στην FIA αλλά στο θέμα ασφάλεια δεν έχουν γίνει απλά βήματα, αλλά άλματα!

  • ετσι οπως διαβασα τον τιτλο νομιζα πως θα κανουν τις πιστες πιο αργες πχ με παραπανω S-akia….
    ευτυχως απλα ειναι προειδοποιησεις για αυξημενα μετρα ασφαλειας !!

    • Mika

      Φτου φτου, μη τους δινεις λαθος ιδεες!!
      :p

  • ετσι οπως διαβασα τον τιτλο νομιζα πως θα κανουν τις πιστες πιο αργες πχ με παραπανω S-akia….
    ευτυχως απλα ειναι προειδοποιησεις για αυξημενα μετρα ασφαλειας !!

  • Βασιλης

    Καλα λεμε για καθετη δυναμη αλλα πιστευω οτι και τα μοτερ αξιζουν προσοχη….γιατι καλη η καθετη δυναμη αλλα αν δεν εχεις pu δεν κανεις τιποτα…..ετσι απο την στιγμη που τα μονοθεσια θα γινουν ποιο γρηγορα θα γινουν και ποιο απαιτητηκα απο το pu….Ποια φτιαχνει το καλυτερο pu???η merc….οποτε μακαρι καποιος αλλος να κανει την εκπληξη

  • Βασιλης

    Καλα λεμε για καθετη δυναμη αλλα πιστευω οτι και τα μοτερ αξιζουν προσοχη….γιατι καλη η καθετη δυναμη αλλα αν δεν εχεις pu δεν κανεις τιποτα…..ετσι απο την στιγμη που τα μονοθεσια θα γινουν ποιο γρηγορα θα γινουν και ποιο απαιτητηκα απο το pu….Ποια φτιαχνει το καλυτερο pu???η merc….οποτε μακαρι καποιος αλλος να κανει την εκπληξη

  • Anestis Genk

    Αν τα μονοθέσια δεν είναι επικίνδυνα γρήγορα και δύστροπα, είναι ψιλοβαρετό το θέαμα.
    Τι να μας πει για ασφάλεια η F1 όταν υπάρχει το MotoGP(για να μην πω για Isle of Man) και το WRC.
    Το in-car στις 1000 λίμνες κόβει την ανάσα και λες οκ ο τύπος είναι κάτι άλλο από εμένα. Στην F1 η όποια προσπάθεια δεν φαίνεται, είτε επειδή είναι φαρδιές πίστες με άσφαλτο γύρω γύρω, είτε επειδή αντικειμενικά είναι σχετικά ευκολοδήγητα.

    • F1Faith01

      Σορρυ κιολας ρε φιλε αλλα εσυ πως καταλαβαινεις αν ενα μονοθεσιο ειναι δυσκολο στην οδηγηση ή οχι? Εσύ έχεις ως μονο μέσο αντιληψης της ταχυτητας τα onboard πλανα και τπτ αλλο τα οποια το κανουν να φαινεται σχετικα ευκολο. Τα μονοθεσια του χρονου οπως ειπε και ο Martin Brundle θα ειναι τερατα.

    • Anestis Genk

      Αν δεν συγχωρούν λάθη, έχουμε συχνές εξόδους και οι οδηγοί παλεύουν με το τιμόνι.

    • Anestis Genk

      Αν δεν συγχωρούν λάθη, έχουμε συχνές εξόδους και οι οδηγοί παλεύουν με το τιμόνι.

    • Anestis Genk

      Αν δεν συγχωρούν λάθη, έχουμε συχνές εξόδους και οι οδηγοί παλεύουν με το τιμόνι.

    • Anestis Genk

      Αν δεν συγχωρούν λάθη, έχουμε συχνές εξόδους και οι οδηγοί παλεύουν με το τιμόνι.