Το βασικότερο ίσως στοιχείο που μας κάνει να ανυπομονούμε για τη σεζόν που έχουμε μπροστά μας είναι τα νέα μονοθέσια. Η πιο επιθετική τους σχεδίαση και τα κατά 25% πιο φαρδιά ελαστικά σημαίνει πως θα μπορούν να παράγουν περισσότερη κάθετη δύναμη, αλλά και πρόσφυση από τα ελαστικά, συνεπώς τα νέα αυτοκίνητα θα γίνουν πιο γρήγορα εντός των στροφών, με αποτέλεσμα ακόμα και πέντε δευτερόλεπτα στον γύρο καλύτεροι χρόνοι, ιδιαίτερα σε πίστες με υψηλή κάθετη δύναμη.
Η McLaren θεωρεί πως κάποιες στροφές πλέον δε θα υπολογίζονται καθόλου, καθώς οι οδηγοί θα περνούν από εκεί με τέρμα γκάζι. Η αυξημένη ταχύτητα συναρπάζει οδηγούς και θεατές, αλλά η Παγκόσμια Ομοσπονδία οφείλει να πάρει τα μέτρα της. Αυτό που κάνει είναι να λαμβάνει τα δεδομένα από τους προσομοιωτές των ομάδων και να τα βάζει στο λογισμικό που έχει δημιουργήσει για τον σκοπό αυτό.
Σύμφωνα με τον Laurent Mekies, υπεύθυνο ασφαλείας της FIA, η ταχύτητα εντός των στροφών μπορεί να αυξηθεί ακόμα και έως 40 χλμ/ώρα, έτσι ήδη η Αυστραλία έχει λάβει ήδη προειδοποιήσει και θα αντικαταστήσει τα ελαστικά με μπαριέρες στις στροφή 12, ενώ θα υπάρχει διπλός τοίχος ελαστικών στις στροφές 1, 6 και 14.
Κάθε ομάδα έχει κληθεί να δώσει τις προσομοιώσεις από τα νέα της μονοθέσια. Έχουμε χρησιμοποιήσει αυτές τις προσομοιώσεις για να τροφοδοτήσουμε το λογισμικό μας για τις προσομοιώσεις, γι’ αυτό και προσομοιώνουμε κάθε πίστα με τα μονοθέσια του 2017, συνεπώς θα υπάρχουν πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες μέσα στις στροφές, μέχρι και 40 χλμ/ώρα μεγαλύτερες ταχύτητες στις στροφές.
Κάθε πίστα έχει λάβει από τη FIA προτάσεις για αναβαθμίσεις πάνω σε αυτό. Η διαδικασία συνεχίζεται. Το κάνουμε αυτό όσο προχωρά το πρωτάθλημα, έτσι δεν το έχουν λάβει ακόμα όλες οι πίστες.