Το θέμα με την προθέρμανση του κινητήρα τον χειμώνα είναι αρκετά αμφιλεγόμενο και έτσι το γνωστό κανάλι στο YouTube, Engineering Explained πήρε μια θερμική κάμερα και κατέγραψε τι γίνεται στον κινητήρα ενός νέου Subaru, όταν η εξωτερική θερμοκρασία ήταν -5,8 βαθμούς Κελσίου.

Στο video διάρκειας σχεδόν 5 λεπτών μπορείς να δεις ακριβώς ποια σημεία του κινητήρα θερμαίνονται και πως η θερμότητα εξαπλώνεται σε όλο τον κινητήρα. Ο κινητήρας δουλεύει για αρκετή ώρα στις 1.800 σ.α.λ μέχρι ο εγκέφαλος να μετρήσει πως η θερμοκρασία του ψυκτικού έχει φτάσει τους 50 βαθμούς Κελσίου, για να ρίξει τις στροφές του ρελαντί στις περίπου 850 σ.α.λ. ενώ αυτές πέφτουν κάτω από τις 800 σ.α.λ όταν η θερμοκρασία του ψυκτικού φτάσει τους 60 βαθμούς Κελσίου.