Το θέμα με την προθέρμανση του κινητήρα τον χειμώνα είναι αρκετά αμφιλεγόμενο και έτσι το γνωστό κανάλι στο YouTube, Engineering Explained πήρε μια θερμική κάμερα και κατέγραψε τι γίνεται στον κινητήρα ενός νέου Subaru, όταν η εξωτερική θερμοκρασία ήταν -5,8 βαθμούς Κελσίου.

Στο video διάρκειας σχεδόν 5 λεπτών μπορείς να δεις ακριβώς ποια σημεία του κινητήρα θερμαίνονται και πως η θερμότητα εξαπλώνεται σε όλο τον κινητήρα. Ο κινητήρας δουλεύει για αρκετή ώρα στις 1.800 σ.α.λ μέχρι ο εγκέφαλος να μετρήσει πως η θερμοκρασία του ψυκτικού έχει φτάσει τους 50 βαθμούς Κελσίου, για να ρίξει τις στροφές του ρελαντί στις περίπου 850 σ.α.λ. ενώ αυτές πέφτουν κάτω από τις 800 σ.α.λ όταν η θερμοκρασία του ψυκτικού φτάσει τους 60 βαθμούς Κελσίου.

  • paparoach

    Νταξει από τελείως παγωμένο αν το αφήσεις και 1 λεπτό δεν θα γίνει τίποτα. Συνήθως άμα έχει – και είσαι έξω το αυτοκίνητο πιάνει και πάγο στα τζάμια οπότε πρέπει να περιμένεις να λιώσει κιόλλας.

  • manowar

    Γιαυτο ραγιζουν οι πολλαπλες σε εσας τους τουρμπισιους καθε 3 και λιγο

  • Renesis1

    Με τον Renesis, το ζέσταμα το χειμώνα μετατρέπεται σε ευχάριστη ιεροτελεστία, με γνώμονα την μακροημέρευση του Βάνκελ..