Η Lamborghini έδωσε δύο promo video της Aventador S που διαθέτει πιο επιθετική σχεδίαση με νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, μαύρο διαχύτη -διαθέσιμος και από carbon-, νέα απόληξη εξάτμισης, νέες ζάντες και νέα πίσω φτερά που θυμίζουν κάτι από Countach. Οι αλλαγές αυτές στον σχεδιασμό, βελτιώνουν κατά 130% την αεροδυναμική πίεση στο μπροστά μέρος, με την πίσω αεροτομή, η οποία μπορεί να μετακινηθεί σε τρεις θέσεις, να αυξάνει την αεροδυναμική πίεση κατά 50%. Συνολικά, σύμφωνα με την Lamborghini, η Aventador S έχει βελτιωμένη αεροδυναμική κατά 400% σε σχέση με την Aventador.

Κίνηση παίρνει από τον V12 6,5 λίτρων κινητήρα που από τα 700 άλογα, δυνάμωσε στα 740 με την ροπή να παραμένει στα 690 Nm. Για να πετύχουν οι Ιταλοί την αύξηση αυτή αύξησαν τις στροφές του κινητήρα από τις 8.350 σ.α.λ στις 8.500 σ.α.λ, ενώ έκαναν βελτιώσεις στο μεταβλητό σύστημα εισαγωγής και στον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω του ISR αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων που κάνει τις αλλαγές σε 50 ms του δευτερολέπτου, με την νέα εξάτμιση να ζυγίζει κατά 20% λιγότερο. Έτσι το βάρος της Aventador S φτάνει τα 1.575 κιλά, με αναλογία βάρους 2,13 κιλών/ίππο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα τα 350 χλμ/ώρα.

Το carbon monocoque σασί παρέμεινε το ίδιο, αλλά η Lamborghini τοποθέτησε για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της, σύστημα τετραδιεύθυνσης. Αυτό παρέχει βελτιωμένη ευελιξία στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, και αυξημένη σταθερότητα στις υψηλές. Η ανανεωμένη Aventador διαθέτει νέες ρυθμίσεις και νέα γεωμετρία στην pushrod ανάρτηση, το σύστημα LMS (Lamborghini Magneto-rheological Suspension), νέο ενεργό σύστημα απόσβεσης κραδασμών και νέα πίσω ελατήρια.

Όλα τα προγράμματα λειτουργίας της Aventador S έχουν επαναρυθμιστεί, με το ESC (electronic stability control) να έχει νέες ρυθμίσεις και να αντιδρά γρηγορότερα, με το σύστημα τετρακίνησης να μπορεί να στείλει έως και το 90% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν επιλεγεί η ρύθμιση Sport. Εκτός από τα Strada, Sport και Corsa, προστέθηκε και το πρόγραμμα Εgo.

Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν carbon-κεραμικά φρένα διαστάσεων 400x38mm μπροστά και 380x38mm πίσω, που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ/ώρα σε 31 μέτρα, νέα Pirelli P Zero ελαστικά, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου να υποστηρίζει Apple CarPlay. Επίσης, η νέα ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό μπορεί να παραμετροποιηθεί αναλόγως με τα θέλω του οδηγού, ο οποίος μπορεί να προσαρμόσει το εσωτερικό της Aventador με την βοήθεια του Ad Personam προγράμματος της Lamborghini. Τέλος στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ένα σύστημα τηλεμετρίας.

Οι παραδόσεις της Aventador S θα ξεκινήσουν από την ερχόμενη άνοιξη με τιμή τις 281.555 ευρώ στην Ευρώπη, χωρίς τον φόρο της κάθε χώρας.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κίτρινος ταύρος ΕΡΩΤΑΣ!!!!!!

  • ρε τι να λεμε τωρα !!!! το αυτοκινητο ειναι ΟΝΕΙΡΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Mika

      Το 2ο βιντεο να το παιζεις πριν πας για υπνο!! Για να δεις μετα ονειρα γλυκα!!!

    • manowar

      Ενα πραγμα δεν μπορω να αποφασισω ομως….σε αυτο το γμημενο το χρυσοκιτρινο τι ζαντα παει μαυρη η ασημογκρι??θα βαψω τις bbs για αυτο το λεω..δεν ξερω τι χρωμα..γνωμη ακουω

    • αποψη μου…
      η μαυρη του δινει χαρακτηρα πιο μαγκικo/καγκουρικo….
      αντιθετα η ασημογκρι πιο φλωρικo/κυριλε……..

      οπως και να χει…παραμενει μουναρος ακομα και με ροζ ζαντες !!!!! :-P

    • Giannis

      Ουτε μαυρες ουτε ασημι. Το χρωμα του γραφιτη γαμαει.
      Οι μαυρες ζαντες φαινονται πιο μικρες απ το πραγματικο τους μεγεθος και οταν τα λαστιχα δεν ειναι καταμαυρα δεν δειχνουν ωραιες.
      Kατι τετοιο σου προτεινω :
      https://uploads.disquscdn.com/images/a13f758381f8a3ecb7f44a31f43d3e98f011fa4fc25e559cda35166a8a43f227.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/47fcca912a7c9a3f253a28cb10ba78dc6bb29800bf83c5ecd7deeaa369797a66.jpg

    • manowar

      Το space gray?το χεις δει;ς

    • Giannis

      Τώρα που το πες πατησα να το δω. Σε αμάξι είναι ωραίο αλλά σε ζάντα (και με χρώμα σαν το δικό σου) θα το προτιμούσα σε πιο σκούρο γκρι.

  • manowar

    Απο τα αυτοκινητα που θα μεινουν στην ιστορια πιστευω all time classic απο τωρα. Κορυφη σε ολα κινητηρας αποδοση ηχος κρατημα σχεδιο οδηγικη συμπεριφορα και γενικα ειναι Furious and sexy like a real supercar πως το μιλαω το εγγλεζοπουστικο

  • Mika

    Το δευτερο βιντεο ειναι ΟΛΑ τα λεφτα!!!
    Λελο, συγκεντρωσου και δωσεεεεεε!!!!