Έχουν περάσει σχεδόν 20 χρόνια από τότε που η McLaren F1 είχε γίνει το αυτοκίνητο παραγωγής με την μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, πιάνοντας τα 386,7 χλμ/ώρα και τώρα, η McLaren έδωσε ένα 7-λεπτο ντοκιμαντέρ με το πως το ρεκόρ αυτό επετεύχθη.

Πίσω από το τιμόνι της F1 βρισκόταν ο Andy Wallace, ο νικητής του Le Mans ο οποίος στις 31 Μαρτίου του 1998 έπιασε τα 240,18 μίλια/ώρα (386,7 χλμ/ώρα) στην πίστα Ground Ehra-Lessien, με τον ίδιο να δηλώνει πως μετά την επίτευξη του ρεκόρ, η θερμοκρασία στο κιβώτιο των ταχυτήτων είχε φτάσει τους 130 βαθμούς Κελσίου.

  • LEO

    Θρυλος…

    Στέκεται άνετα απένατι στους καλύτερους 20 χρόνια μετά.

  • Marios Georgiades

    Με σημερινής τεχνολογίας λάστιχα και παρελκόμενα κοιτάει στα μάτια την veyron.
    Nothing more to say here

  • Mika

    Nothing less than perfection!!!!

  • stadi

    Και όλα αυτά με μόλις 618hp και ατμοσφαιρικά……

  • jonjon

    Τρομερό Βίντεο! Μετα από τόσα χρόνια δείχνει ακομα τα δόντια τής!
    Το αμάξι ήταν μπροστά απο την εποχή του , κατα 5 χρόνια τουλάχιστον! 1998-2018 ηρθε η ώρα μου φαίνεται για την καινούργια f1!

  • Anestis Genk

    Ο Gordon Murray γελάει με ό,τι supercar έχει βγει έκτοτε. Αν εξαιρέσουμε το ECU που τρέχει σε winblows(έλεος) και τα συμβατικά φρένα, για μένα παραμένει το απόλυτο supercar.

  • minas

    απορω πως γινεται με 620 αλογα να πιανει 390 ειναι λογο της κλιμακωσης του κιβωτιου,αεροδυναμικης??και τωρα μετα απο 20 χρονια με 800 αλογα εχουν 340 τελικη πως γινεται??

    • Renesis1

      Στα 1.100 κιλά γίνεται φίλε μου. Τα σύγχρονα κουβαλάνε μπαταρίες, αισθητήρες, 1002 gadgets και η αναλογία κιλού ανά ίππο πάει στο κουβά. Βλέπε τους δεινόσαυρους, Veyron, Chiron..

    • Christos Dimou

      Στην επίτευξη της τελικής ταχύτητας το βάρος παίζει ρόλο αλλά όχι τον κυριαρχο. Η αεροδυναμικη είναι το βασικό πρόβλημα.

    • DarkV12Tdi

      Έχουν και ηλεκτρονικό κόφτη,διαφορετικό γρανάζωμα ταχυτήτων για καλύτερη επιτάχυνση,απλά παλιά ήταν άλλη εποχή και μέτραγαν πιο πολύ τις τελικές, τώρα σήμερα αφού φτάνουν στα όρια των τελικών (λάστιχα για μεγάλες τελικές φτάνουν στα όρια αντοχής τους, πχ στην Veyron αντέχουν 15 λεπτά και μετά αλλαγή σέτ ελαστικών ,περιορισμός ευθειών στους δημόσιους δρόμους είναι πλέον απαγορευτικό ) απλά μετράνε περισσότερο το 0-100km/h 0-200km/h -0-300km/h πιο γρήγορα παρά για τελικές.

  • Giannisk

    Απίστευτο, απόλυτο, εξαιρετικό, ταχύτατο και εφηβικό όνειρο. Από όλα τα supercars μόνο η F1 και η F40 με συγκινούν τόσο.

  • DarkV12Tdi

    19 χρόνια μετά ,δεν έχει να ζηλέψει σε τπτ με τα σημερινά supercar,hypercars,Θρύλος η Mc laren F1. Είδα το βίντεο και έφτασε 391km/h ,αλλά εκεί που σταμάτησε Κόλλησε το 1km/h όποτε έχει απόκλιση 1 km/h :P πάντως αν είχε πειραχθεί και βάζανε turbo θα πήγαινε παραπάνω από 390 αλλά ποιος τρελός θα πείραζε το ατμοσφαιρικό V12 διαμάντι ? :P

  • ισως οτι καλτερο εχει πατησει δρομο με 4 ροδες μεχρι σημερα !!!!!

  • edurakias

    Legendary master piece !!!