Ήταν μέσα Δεκεμβρίου όταν η Lucid Motors παρουσίασε επίσημα το Air, το πρώτο της μοντέλο που έχει ως αντίπαλο το Tesla Model S, και πλέον ένα πλήρως λειτουργικό Air πιάστηκε να κυκλοφορεί στο Σαν Φρανσίσκο, κατά την κινηματογράφηση promo video του.


Το αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν Air, έχει όμορφο, θελκτικό σχεδιασμό, στο εσωτερικό του η λέξη πολυτέλεια “ξεχειλίσει”, ενώ δείχνει άριστα τεχνολογικά εξοπλισμένο με τεχνικά χαρακτηριστικά που εντυπωσιάζουν. Το πεντάπορτο σεντάν μοντέλο που έχει σασί κατασκευασμένο από αλουμίνιο, διαθέτει κρυφές χειρολαβές, μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή, δερμάτινες επενδύσεις, αλουμινένια διακοσμητικά και ξύλινες επενδύσεις. Στο εσωτερικό επίσης κλέβει την παράσταση η κεντρική τεράστια οθόνη αφής που συνδυάζεται με τρεις επιπλέον ψηφιακές οθόνες, με την μια να λειτουργεί ως πίνακας οργάνων. Το αυτοκίνητο επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του να μπορεί να ελέγξει λειτουργίες του μέσω φωνητικών εντολών (Siri και Amazon Echo), ενώ διαθέτει και μια ειδική εφαρμογή για smartphones.

Κίνηση παίρνει από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας ανά άξονα, συνδυαστικής απόδοσης 1.000 ίππων, που τροφοδοτούνται από συστοιχίες μπαταριών της Samsung SDI, χωρητικότητας 100 kWh, τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει μια μπαταρία 130 kWh, με τα 0-96 χλμ/ώρα το Air να τα κάνει σε 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ σε ότι αφορά την αυτονομία του, αυτή ανέρχεται στα 400 μίλια (643 χιλιόμετρα).

Η εταιρία εξοπλίζει το Air με διπλά ραντάρ, τόσο για κοντινές όσο και για μακρινές αποστάσεις, κάμερες και Lidar, έτσι ώστε αργότερα να αποκτήσει αυτόνομα χαρακτηριστικά, τα οποία και θα προσφέρονται δωρεάν μέσω over-the-air αναβαθμίσεων. Το κόστος ενός Lucid Motors Air με πλούσιο εξοπλισμό υπερβαίνει τα 100.000 δολάρια, με την εταιρία να δηλώνει πως μια πιο προσιτή έκδοση θα παρουσιαστεί στο εγγύς μέλλον και θα κοστίζει 65.000 δολάρια.

Η παραγωγή του θα γίνεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρίας στην Αριζόνα, με την κατασκευή του να ξεκινά το 2018, με τις πωλήσεις να ακολουθούν αργότερα μέσα στο ίδιο έτος. Η Lucid Motors χρηματοδοτείται από την κινέζικη Beijing Electric Vehicle Company (BEVC), μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της ασιατικής χώρας, με την BEVC να ανήκει στην Beijing Automotive Industry Corporation (BAIC).

Η τελευταία θα γίνει σύντομα ο μεγαλύτερος μέτοχος της Lucid Motors και πέρα από την παροχή χρηματοδότησης, η BAIC θα είναι καθοριστική για τη μελλοντική επιτυχία της Lucid Motors χάρη στην τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά οχήματα, με τη συνδρομή του τεχνικού της κέντρου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διατηρεί στη Silicon Valley. Υπεύθυνος της Lucid Motors είναι ο Peter Rawlinson, πρώην αρχιμηχανικός του Tesla Model S ο οποίος και έχει θέσει ως στόχο τις 130.000 πωλήσεις ετησίως.

  • gv

    πραγματικα φοβερο!
    πολυ πιο ομορφο απο τεσλα..

  • paparoach

    not bad at all!

  • Mika

    Πολυ ομορφο, θα μπορουσε να θυμιζει Lincoln concept σε εμφανιση…

    • αυτο με το ενιαιο Led φαναρι που βλεπουμε πισω σε ολο και πιο πολλα αυτοκινητα…ειναι μοδα….η καμια ευρωπαικη οδηγια που θα την δουμε στο μελον ???
      εμενα προσωπικα δεν μαρεσει….

    • Mika

      Αμερικανια ειναι…εκει υπαρχει εδω και χρονια…Μεχρι και στις 911 εχει μπει…Ουτε εμενα μ αρεσει…

  • SAMURAI-66

    Πιστευω εχει το πλεον χαι τεκ σαλονι σε αυτοκινητο σημερα που μαζι με το φινετσατο σχεδιασμο της εικονας του εξωτερικου ευκολα σε φερνει κοντα του.
    Παραλληλα ακους την θηριωδη ιπποδυναμη της δυνατες επιδοσεις και την μεγαλη αυτονομια του και ολοκληρωνεις πληρως την εικονα στα υπερ του!

  • xtra

    βαζει το tesla σε αναμμενα καρβουνα και το faraday να δειχνει ακομα μεγαλυτερο ανεκδοτο απ’ότι ειναι !