Έχουν περάσει κάτι παραπάνω από 7 χρόνια από την στιγμή που ο Γερμανός κατασκευαστής αγωνίστηκε για τελευταία φορά στην F1, και απ’ότι φαίνεται αυτός ο αριθμός θα συνεχίσει να αυξάνεται, παρότι από τότε έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.


Τόσο οι τεχνικοί κανονισμοί, όσο και η Liberty Media που θέλει να δώσει μια νέα ώθηση στη δημοτικότητα του πρωταθλήματος, θα μπορούσαν να δελεάσουν περισσότερους κατασκευαστές, με την FIA να ελπίζει ότι όσοι κατασκευαστές δεν συμμετέχουν σήμερα στην F1, θα μπορούσαν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στις προγραμματισμένες συζητήσεις για τους νέους κανονισμούς που θα διέπουν το άθλημα για μετά το 2020.

Η BMW, όμως, δεν είναι ζεστή σε μια τέτοια προοπτική, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Όταν αποφασίσαμε να αποχωρήσουμε από Formula 1, το 2009, ήταν μια μακροπρόθεσμη στρατηγική απόφαση της εταιρείας. Θέλαμε να βάλουμε ένα μέρος των πόρων της F1 στην έρευνα και την ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων μετάδοσης κίνησης, και έτσι κάναμε. Έχουμε καθιερωθεί ως η κορυφαία κατασκευάστρια premium εταιρία στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά προς το παρόν δεν έχουμε σχέδια να εισέλθουμε εκ νέου στην Formula 1.

Η BMW δεν είναι ανενεργή από τα motorsports, καθώς συμμετέχει στο DTM και την GT κατηγορία, ενώ θα επιστρέψει στο Le Mans στην κατηγορία GTE το 2018. Επίσης, μέσω της ομάδα της Andretti, όντας τεχνικός εταίρος της, αγωνίζεται και στην Formula E, ενώ αξιολογεί την πλήρη είσοδο της στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα από το 2018.

Η γερμανική εταιρεία εισήλθε για πρώτη φορά στην F1 το 1982, ως προμηθευτής κινητήρων για την Brabham, δίνοντας στον Nelson Piquet το παγκόσμιο πρωτάθλημα το επόμενο έτος. Αποσύρθηκε από την F1 το 1987, για να επιστρέψει το το 2000, αυτή τη φορά ως προμηθευτής της Williams, κερδίζοντας 10 αγώνες και 17 pole positions, χωρίς ωστόσο να κερδίζει κάτι παραπάνω. Το 2005, μπήκε στην μετοχική σύνθεση της Sauber, κερδίζοντας το Καναδικό Grand Prix το 2008 με τον Robert Kubica, για να αποσυρθεί μόνιμα το 2009.

  • Mika

    Θα ηταν καλη φαση παντως, εστω κι αν εμπαιναν ως προμηθευτες κινητηρων, παλι στη Sauber ας πουμε….

  • μεχρι να το παρει αποφαση….εμεις θα την θυμομαστε ετσι !!!!!
    κυρ θαναση…παρτα ρεεεεε !!!!! :-D
    να τριζει η οικοδομη !!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=YqYPU3MNqHw

    • manowar

      Αφου ειχε τον κορυφαιο v10 ολοκληρης της διοργάνωσης αργοτερα τον εφτασε η φεραρρι σε στροφαρισμα..????

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ξαναβαλε το x5 le mans,να γουσταρουμε εμεις,να ζηλευουν οι κακεντρεχεις.

    • manowar

      Δεν χρειαζεται να ακουσουν ….μονο να δεις τα νουμερα 6λιτρα,, 710ps ,, 7.50 με κoυβαδοsuv,,, 720 γμιμενα νιουτομετρ ροπη απο 6λιτρο natural aspirate κινητήρα του 1990 φτανει να καταλαβεις πολλα,,,, ειπαμε μονο φεραρρι εκει απανω…..https://uploads.disquscdn.com/images/f4fc5e05f64a86b4be74b59c374da9a01fc7faf81f35a4f3c7a7cc27332aa243.png ελα μην με βαζεις να ακουω τον s70 γιατι μετα απο αυτο με βγαζει σε mozart. Τωρα εχω λιωσει αυτο εδω.εχει πολλα βιντεακια και τα λιωνω.
      https://youtu.be/fmoTMQyuFT4. ..το χει ντυσει και με την γνωστη μεταλια για γουστα…….εναν κομπρεσορα και την κουτσουρατη αναρτησαρα της kw την clubsport και εξεφτελισε ακομα και σουπερκαρς οπως το κονισσεγκ 500 αλογα και εγραψε 7.20 Τι γεωμετρια ρε τι καροτσα άρρωστη ειναι αυτη??τι φτιαχνουν ο πστηδες?ο αλλος ο γκορασσον τι ρυθμιζει πως το παει ετσι??αν δεν ειμουνα τοσο κολλημένος με την ατμοσφαιρα θα το εβαζα το ρημαδι το κομπρεσσερ :-@

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Στελιο δεν εχω οδηγικη εμπειρία απο 46 m3 κομπρεσερ,αυτο που ξερω οτι. ο Μακης στο Νεο Κοσμο εχει φτιαξει κανα δυο.

    • manowar

      ουτε εγω..με 384 σχεδον αλογα παντως που το εχω μεχρι στιγμης στιβει τραπεζι …με κομπρεσσερ σκοτωνει αλλα θελει καλο σεταπ σε τροχους ελαστικα νουμερα και αναρτησεις γιατι 500 ίπποι ειναι πολλοι στο στροφιλικι δεν εχω διαχειριστεί ποτε τοσους μονο σε βολτα..του μακη που λες Το ενα ειναι μαυρο?στα 480 αλογα?

    • ///M5 Αλεξανδρος

      384 !!!!! Τρελλο νουμερο για s54!!! Μπραβο.
      Αν θυμαμε καλα το ενα νομιζω, ηταν οντως μαυρο και το αλλο,σιγουρα κοκκινο με οροφη.
      Ετυχε πριν πολλα χρονια να οδηγησω σε πατημενο επαρχειακο στοφιλικι,46 με ελαφρως χαραγμενα σλικ toyo ναι μεν συγλονιστικο μεν,φοβικο δεν μην πετυχω νερα.

    • manowar

      Κορυφαιο ελαστικο το ιαπωνικο με τα πολλα 8αρια..αυτο φορας τωρα πλεον αν θελεις αποτελεσματα..οσο για το νουμερο ειχα γραψει το καταλογο τι εχω κανει στο μοτερ απο μπλουπριτινγκ σχεδον σε ολα τα κινητα,,μεχρι αλλο εγγεφαλο μεχρι πολλα οτι και να δοκιμασεις ομως η πιο καλη αρχη γινεται με την εισαγωγή της csl και πολλαπλη της supersprint με μια καλη ρυθμιση μπορει να αγγιξει τα 370 αλλα απο κει και πανω ειναι τα δυσκολα εκει πας μονο σε VAC..με αυτα που εχω δωσει να το ανεβασω 40 ιππους θα ειχα βαλει τωρα 1 κομπρεσσερ και 2 τούρμπο χαχαχα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Δεν μπορω παρα να συμφωνησω.
      Ξερεις,υπηρχε κατοχος στον Αγιο Στεφανο που ακουλουθησε το εξαιρετικα δυσκολο δρομο της ατμοσφαιρας,δαπανωντας πολλα,και δεν ειδε ποτε τα νουμερα σου.
      Προσοχη στα vanos και ευλαβικη ρυθμιση βαλβιδων.

    • manowar

      Μπορει να θελει ανακατασκευη αλεξανδρε η κατι δεν εχει ρυθμισει μονο βουδουρης καρρας αργος και παπας νταηνο θεσσ….αυτοι ειναι μαεστροι στα βανος

  • Τριτοξάδερφο Τσακαλώτο

    Κρίμα, ο πρωταρχικός στόχος της νέας διοίκησης θα πρεπε κατα την γνώμη μου να ταν αυτός ακριβώς,bmw,ford,toyota,να εμπλακούν στην F1 ώστε να της δώσουν πίσω την παλιά της αίγλη.

  • sotirisb

    “Έχουμε καθιερωθεί ως η κορυφαία κατασκευάστρια premium εταιρία στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.” Τι??

  • ///M5 Αλεξανδρος

    Γεγονος ειναι.
    V6 και Bmw δεν πανε μαζι.
    Αναβιωση συνεργασιας Mc laren Bmw οσον αφορα κινητηριες μοναδες.

  • mother1russia

    Και καλα κανουν ετσι οπως εχει γινει η Φορμουλα 1 , απορω ποιος καθεται και παρακολουθει ακομα αυτη την σαχλαμαρα