Έφτασε η ώρα που τα πρώτα review της Lamborghini Aventador S ανέβηκαν στο YouTube. Η ανανεωμένη Aventador διαθέτει πιο επιθετική σχεδίαση με νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, μαύρο διαχύτη -διαθέσιμος και από carbon-, νέα απόληξη εξάτμισης, νέες ζάντες και νέα πίσω φτερά που θυμίζουν κάτι από Countach. Οι αλλαγές αυτές στον σχεδιασμό, βελτιώνουν κατά 130% την αεροδυναμική πίεση στο μπροστά μέρος, με την πίσω αεροτομή, η οποία μπορεί να μετακινηθεί σε τρεις θέσεις, να αυξάνει την αεροδυναμική πίεση κατά 50%. Συνολικά, σύμφωνα με την Lamborghini, η Aventador S έχει βελτιωμένη αεροδυναμική κατά 400% σε σχέση με την Aventador.

Κίνηση παίρνει από τον V12 6,5 λίτρων κινητήρα που από τα 700 άλογα, δυνάμωσε στα 740 με την ροπή να παραμένει στα 690 Nm. Για να πετύχουν οι Ιταλοί την αύξηση αυτή αύξησαν τις στροφές του κινητήρα από τις 8.350 σ.α.λ στις 8.500 σ.α.λ, ενώ έκαναν βελτιώσεις στο μεταβλητό σύστημα εισαγωγής και στον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω του ISR αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων που κάνει τις αλλαγές σε 50 ms του δευτερολέπτου, με την νέα εξάτμιση να ζυγίζει κατά 20% λιγότερο. Έτσι το βάρος της Aventador S φτάνει τα 1.575 κιλά, με αναλογία βάρους 2,13 κιλών/ίππο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα τα 350 χλμ/ώρα.

Το carbon monocoque σασί παρέμεινε το ίδιο, αλλά η Lamborghini τοποθέτησε για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της, σύστημα τετραδιεύθυνσης. Αυτό παρέχει βελτιωμένη ευελιξία στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, και αυξημένη σταθερότητα στις υψηλές. Η ανανεωμένη Aventador διαθέτει νέες ρυθμίσεις και νέα γεωμετρία στην pushrod ανάρτηση, το σύστημα LMS (Lamborghini Magneto-rheological Suspension), νέο ενεργό σύστημα απόσβεσης κραδασμών και νέα πίσω ελατήρια.

Όλα τα προγράμματα λειτουργίας της Aventador S έχουν επαναρυθμιστεί, με το ESC (electronic stability control) να έχει νέες ρυθμίσεις και να αντιδρά γρηγορότερα, με το σύστημα τετρακίνησης να μπορεί να στείλει έως και το 90% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν επιλεγεί η ρύθμιση Sport. Εκτός από τα Strada, Sport και Corsa, προστέθηκε και το πρόγραμμα Εgo.

Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν carbon-κεραμικά φρένα διαστάσεων 400x38mm μπροστά και 380x38mm πίσω, που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ/ώρα σε 31 μέτρα, νέα Pirelli P Zero ελαστικά, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου να υποστηρίζει Apple CarPlay. Επίσης, η νέα ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό μπορεί να παραμετροποιηθεί αναλόγως με τα θέλω του οδηγού, ο οποίος μπορεί να προσαρμόσει το εσωτερικό της Aventador με την βοήθεια του Ad Personam προγράμματος της Lamborghini. Τέλος στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ένα σύστημα τηλεμετρίας. Οι παραδόσεις της Aventador S θα ξεκινήσουν από την ερχόμενη άνοιξη με τιμή τις 281.555 ευρώ στην Ευρώπη, χωρίς τον φόρο της κάθε χώρας.

  • στο δευτερο βιντεο λεει ο μπρουκλης οτι δεν του αρεσει ο τροπος αλλαγης ταχυτητων…….τον πειραζει που ταρακουνιεται το κορμακι του !!!!!
    ισα μωρη λουκιααααα !!!!!
    το εργαλειο ειναι BRUTAL !!!!!!!!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/b2ed96306862e36cd46a803b40bd749366cf0b35116ce14bad5eafd344dbad39.gif

    • Mika

      Το ακουσαμε κι αυτο, απο τον χλεχλε!! Τη βρισκει λεει εκνευριστικη,αλλα την αγαπαει!!!Ρε ημαρτον!!! Και ξαναημαρτον!!!
      :p

  • xtra

    Εξακολουθει να ειναι ομορφη , αλλα κατι δεν μου κολλαει.
    Μαλλον ειναι οι ζαντες (που γενικα εχω φετιχ)
    Ειναι ομορφες , αλλα υπερβολικα “κυριλε” για την “s” εκδοση. Ισως σε καμια πρασινη κυπαρισσι lusso εκδοση με μπεζ δερματινα καθισματα να ταιριαζε περισσοτερο.
    Εδω θελει κατι σαν την brutal πεντακτινη με carbon στοιχεια της reventon

  • Sciroccakias

    Προσπαθώ θα αντιληφθώ στην πραγματικότητα τα χαρακτηριστικά του πυραύλου εδάφους εδάφους και “ζαλίστηκα” !

  • Sciroccakias

    Προσπαθώ θα αντιληφθώ στην πραγματικότητα τα χαρακτηριστικά του πυραύλου εδάφους εδάφους και “ζαλίστηκα” !

  • Γιώργος Εμπέρ

    Το μονο που με “χαλαει” ειναι αυτα τα 2 “κερατακια” στον προφυλακτηρα. Αν τα εκλειναν μεχρι κατω θα ηταν καλυτερο. Παντως ειναι απλα καλλονη!