Το 51ο Super Bowl αποτελεί παρελθόν, με το το τρόπαιο να καταλήγει στα χέρια των Patriots, οι οποίοι έκαναν μυθική ανατροπή και από το 28-3 στα μέσα της τρίτης περιόδου, πήραν την νίκη στην παράταση με 34-28 επί των Falcons.


Κατά τη διάρκεια του τελικού του αμερικάνικου ποδοσφαίρου, καταγράφεται η μεγαλύτερη τηλεθέαση στις ΗΠΑ από οποιοδήποτε άλλο γεγονός, με το τηλεοπτικό κοινό να ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια! Αυτή λοιπόν είναι μια καλή ευκαιρία για εταιρίες – κολοσσούς να απευθυνθούν με νέες διαφημίσεις σε μια εξαιρετικά ευρεία γκάμα ανθρώπων. Για να αγοράσουν διαφημιστικό χρόνο χρειάζεται πάντως να πληρώσουν αδρά: από τα 2,5 εκατομμύρια δολάρια για 30 δευτερόλεπτα προώθησης το 2010, οι απαιτήσεις του Fox από φέτος έχουν διπλασιαστεί για τον ίδιο χρόνο.

Πλέον απαιτείται το ποσό των 5 εκατομμυρίων δολαρίων για όποιον θέλει να διαφημιστεί στην διάρκεια του Super Bowl. Παράλληλα υπάρχει και η διαρκώς αυξανόμενη τάση οι διαφημίσεις εκείνης της ημέρας να μπαίνουν σε διαδικασία κριτικής και κατάταξης. Έτσι λοιπόν οι εταιρίες που αποφασίζουν να επενδύσουν, ζητάνε από τα διαφημιστικά τους τμήματα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Και αυτό γιατί με τόσα εκατομμύρια ζευγάρια μάτια να παρακολουθούν μια καλή διαφήμιση μπορεί να φέρει ενθουσιασμό και εκτόξευση των πωλήσεων στο προϊόν, την ίδια στιγμή όμως μια διαφήμιση που θα μπει στον κυκλώνα αρνητικών σχολίων μπορεί να αποδειχθεί καταστροφική.

Την περασμένη Παρασκευή είδαμε αρκετές από τις διαφημίσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών και χθες, η Alfa Romeo παρουσίασε 3 διαφημίσεις, ενώ στη συνέχεια θα δεις και μια διαφήμιση της Hyundai, όπως και μια της Michelin. Αυτό σημαίνει πως η FCA ξόδεψε 20 εκατ. δολάρια για να παίξουν οι τρεις διαφημίσεις της, συνολικής διάρκειας 2 λεπτών, κατά τη διάρκεια του Super Bowl, αποδεικνύοντας πως επενδύει πολλά στην Αμερικάνική αγορά.

  • η πρωτη της Ιουλιας ειχε συναισθημα..και μαρεσε..
    οπως και αυτη της Χιουνται…οι αλλες της ιουλιας ουτε κρυο ουτε ζεστη……της μισελεν…αδιαφορη….

  • Mika

    Της Χιουνται αγγιζει το αμερικανικο,κι οχι μονο, συναισθημα….

    • Spider

      Εγώ δεν είδα διαφήμιση της Χιουντάι,διαφήμιση του αμερικανικού στρατού είδα….

    • Mika

      Τrue,ενα μεγαλο δικιο το εχεις!!

    • Bon Viveur

      Κι εγώ το ίδιο κατάλαβα.. πολύ άκυρη.. αν μου έλεγε κάποιος τι διαφημίζει θα πίστευα οτι είναι της LG ή της Samsung που διαφημίζουν τα panel τους.

  • Ιωάννης

    Αν η Giulia δεν πουλήσει θα πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες αδικίες στον αυτοκινητιστικό κόσμο!Η διαφήμιση και η προώθηση της είναι εξαιρετικές, και σε κάθε test drive-review ακούμε ύμνους υπερ της.

    • Κώστας

      δεν φτανει αυτο ομως,πρεπει πρωτα να καθιερωθει στη συνειδηση του κοσμου ,οσο και οι ανταγωνιστες της και αυτο θα παρει αρκετα χρονια ακομη,καθως ηταν στην μετριοτητα επι σε ετων.

  • Giannisk

    Θα σχολιάσω τις διαφημίσεις του super bowl γενικά. Πέρα από τα 5 εκατομύρια που κοστίζει το μόλις ενός λεπτού κλιπ, τα σποτάκια είναι αποκλειστικά για το event και πολλές φορές έχουν μείνει στην ιστορία (βλ. apple). Συνήθως είναι εντυπωσιακά όπως η πρώτη της Alfa Romeo και αυτή της Hyundai. Βλέποντας τα διαφημιστικά και διαβάζοντας το άρθρο καταλαβαίνει κάποιος πόσο ανύπαρκτοι είμαστε σαν αγορά αλλά και σαν χώρα παραγωγής.

  • Bon Viveur

    Αχ αυτές οι Άλφες…
    Η τρίτη διαφήμιση με την Casta Diva μου άρεσε πάρα πολύ.
    Επειδή κάθισα τα ξημερώματα και είδα τον αγώνα, είχαν αγοράσει και το half time..
    https://uploads.disquscdn.com/images/f479f34884057c173a8e60676ed6738800fb895d807932c310ab9ff6275bb735.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/367ec3cb95e6f98502b5cc72ca30cbb921c4138cfebe7ca78993f6aca881c753.jpg