Το 51ο Super Bowl αποτελεί παρελθόν, με το το τρόπαιο να καταλήγει στα χέρια των Patriots, οι οποίοι έκαναν μυθική ανατροπή και από το 28-3 στα μέσα της τρίτης περιόδου, πήραν την νίκη στην παράταση με 34-28 επί των Falcons.

Κατά τη διάρκεια του τελικού του αμερικάνικου ποδοσφαίρου, καταγράφεται η μεγαλύτερη τηλεθέαση στις ΗΠΑ από οποιοδήποτε άλλο γεγονός, με το τηλεοπτικό κοινό να ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια! Αυτή λοιπόν είναι μια καλή ευκαιρία για εταιρίες – κολοσσούς να απευθυνθούν με νέες διαφημίσεις σε μια εξαιρετικά ευρεία γκάμα ανθρώπων. Για να αγοράσουν διαφημιστικό χρόνο χρειάζεται πάντως να πληρώσουν αδρά: από τα 2,5 εκατομμύρια δολάρια για 30 δευτερόλεπτα προώθησης το 2010, οι απαιτήσεις του Fox από φέτος έχουν διπλασιαστεί για τον ίδιο χρόνο.

Πλέον απαιτείται το ποσό των 5 εκατομμυρίων δολαρίων για όποιον θέλει να διαφημιστεί στην διάρκεια του Super Bowl. Παράλληλα υπάρχει και η διαρκώς αυξανόμενη τάση οι διαφημίσεις εκείνης της ημέρας να μπαίνουν σε διαδικασία κριτικής και κατάταξης. Έτσι λοιπόν οι εταιρίες που αποφασίζουν να επενδύσουν, ζητάνε από τα διαφημιστικά τους τμήματα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Και αυτό γιατί με τόσα εκατομμύρια ζευγάρια μάτια να παρακολουθούν μια καλή διαφήμιση μπορεί να φέρει ενθουσιασμό και εκτόξευση των πωλήσεων στο προϊόν, την ίδια στιγμή όμως μια διαφήμιση που θα μπει στον κυκλώνα αρνητικών σχολίων μπορεί να αποδειχθεί καταστροφική.

Την περασμένη Παρασκευή είδαμε αρκετές από τις διαφημίσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών και χθες, η Alfa Romeo παρουσίασε 3 διαφημίσεις, ενώ στη συνέχεια θα δεις και μια διαφήμιση της Hyundai, όπως και μια της Michelin. Αυτό σημαίνει πως η FCA ξόδεψε 20 εκατ. δολάρια για να παίξουν οι τρεις διαφημίσεις της, συνολικής διάρκειας 2 λεπτών, κατά τη διάρκεια του Super Bowl, αποδεικνύοντας πως επενδύει πολλά στην Αμερικάνική αγορά.