Χτες διάβασες την δήλωση της VW ότι το downsizing πέθανε, αλλά από ότι φαίνεται η εταιρεία ετοιμάζεται να ρίξει ταφόπλακα και στους μικρούς ντίζελ κινητήρες. Μετά το σκάνδαλο dieselgate, η VW κάνει στροφή στην φιλοσοφία της και ετοιμάζεται να σταματήσει την εξέλιξη των μικρών ντίζελ κινητήρων.

Η Volkswagen παρουσίασε πρόσφατα το ανανεωμένο Golf που διατίθεται με κινητήρες ντίζελ 1,6 και 2,0 λίτρων, αλλά ξεκίνησε να προετοιμάζει την επόμενη γενιά του που αναμένεται να παρουσιαστεί μέχρι το 2020. Το νέο Golf φαίνεται πως εγκαταλείπει τους μικρούς ντίζελ κινητήρες για χάρη της υβριδικής τεχνολογίας με την χρήση του ήπιου υβριδικού συστήματος 48V. Το αφεντικό της VW, Herbert Diess παραδέχτηκε πως το μέλλον των μικρών ντίζελ είναι πλέον αβέβαιο, λόγω του αυξημένου κόστους ώστε οι νέοι ντίζελ κινητήρες συμμορφωθούν με τη νέα πιο αυστηρή νομοθεσία για τους ρύπους.

Το νέο Golf Mk8 θα μας οδηγήσει στο να καθιερώσουμε το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Νομίζω ότι θα πρέπει να αντικαταστήσουμε κάποιους ντίζελ κινητήρες, με αυτό το υβριδικό σύστημα στα αυτοκίνητα μας. Αυτά θα έχουν παρόμοια απόδοση καυσίμου και καλύτερη επιτάχυνση, με το ίδιο ή και λίγο λιγότερο κόστος.

Το υβριδικό Golf αναμένεται να διαθέτει τον νέο 1,5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο TSI EVO. Αυτός θα μπορούσε να συνδυάζεται με ένα μικρό ηλεκτρικό κινητήρα, ίσως με 15 άλογα και μαζί με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V να τον βοηθάει να διαχειριστεί τα επίπεδα φόρτισης και την παροχή βοήθειας για τον κινητήρα καύσης κατά την επιτάχυνση. Την τεχνολογία αυτή την έχουμε δει στα πολυτελή Audi Q7 και Bentley Bentayga, αλλά η VW θέλει να την κάνει ευρύτερα γνωστή με το Golf και αργότερα και στα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου.

Με την κατάργηση του μικρού ντίζελ από το Golf, αυτό αναμένεται να επηρεάσει και το Polo του οποίου την νέα γενιά την περιμένουμε μέχρι τα τέλη του έτους. Ο Diess αρνήθηκε να επιβεβαιώσει αν η έκτη γενιά του Polo θα είναι και η τελευταία που προσφέρεται με κινητήρες ντίζελ.

  • Philby

    Είναι η πρώτη φορά από το 2004 και έπειτα που θέλω ένα Golf. Τότε ήταν το MK V GTi, τώρα είναι το 1.5 TSI EVO σε χρυσαφί.

  • Mika

    Εμενα που δεν μ αρεσουν τοσο τα diesel, και δεν τα εχω κι αναγκη, απο θεμα χιλιομετρων, δεν θα με χαλαγε μια τετοια λυση, αν ηταν συχρονως οικονομικη σε καταναλωση και προσιτη σχετικα σε κτηση….

    • mixalhs7

      Πιστεύω πως ότι ντίζελ βγάλει η vw από δω και πέρα θα γίνει ανάρπαστο. Όλοι θα το αγοράσουν προσδοκώντας μελλοντικά μια καλή αποζημίωση ;)))

    • Mika

      Ειναι κι αυτο μια καλη αποψη!!!!
      :p

  • sotirisb

    Τα υβριδικα κανουν τη διαφορα μεσα στην πολη. Στον αυτοκινητοδρομο τα ιδια με το απλο βενζινοκινητο θα καει. Μεχρι τωρα τους εκαιγε το CO2 οποτε πλασαραν diesel. Τωρα τους καινε τα NOx οποτε πλασαρουν υβριδικα.

  • SAMURAI-66

    Καλα αυτοι και στα υβριδικα λογισμικο εξαπατησης θα βαλουν….σιγουρακι γιατι το ξερουν το παραμυθι!!

    • panos

      με την ιδια λογικη αμα παρουσιαστει ξανα μαζικο προβλημα στα τογιοτα,
      οπως τοτε με τα κολλημενα γκαζια, παλι θα το κρυψουν μεχρι να τους
      παρουν χαμπαρι οι αμερικανοι..

  • rous

    Diesel και παλι diesel. Υβριδικα τυπου Toyota Prius σε ιπποδυναμη και επιδοσεις (οικονομιας) ειναι μονο για γελια.

  • Spyros

    ;Άρα τον 1.5 TDI που διαφήμιζαν μ’αλλον πάπαλα.. δεν θα τον βγάλουν… γιατί πάλι για τον 1.6 βλέπω…

  • Spyros

    ;Άρα τον 1.5 TDI που διαφήμιζαν μ’αλλον πάπαλα.. δεν θα τον βγάλουν… γιατί πάλι για τον 1.6 βλέπω…

  • sijune50

    Οι μικροι ντιζελ σωστα πρεπει να καταργηθουν,δεν προσφερουν αξιοπρεπεις επιδοσεις και σωστα πρεπει να προωθηθει η υβριδικη τεχνολογια.