Την άποψη του για την νέα σεζόν έδωσε ο Mark Webber, πιστεύοντας ότι η απόδοση των κινητήρων θα είναι ακόμα πιο σημαντική το 2017, παρά τις πολλές αλλαγές και στην αεροδυναμική και στα ελαστικά των μονοθεσίων.

Πιο συγκεκριμένα ο πρώην οδηγός της Red Bull και Williams θεωρεί ότι η αύξηση του κατώτατου βάρους των μονοθεσίων, καθώς και η μεγαλύτερη αεροδυναμική αντίσταση των μονοθεσίων, θα μεγαλώσει την σημασία της απόδοσης των power units, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Τα αυτοκίνητα θα έχουν πολύ περισσότερη κάθετη δύναμη, αυτό πρόκειται να τα κάνει περισσότερο ευαίσθητα για ιπποδύναμη από ποτέ. Θα χρειαστείς έναν μεγαλύτερο κινητήρα περισσότερο από ό,τι είχες ποτέ, λόγω των φαρδύτερων ελαστικών και της μεγαλύτερης αντίστασης. Τα αυτοκίνητα γίνονται αρκετά βαριά με τα φαρδύτερα ελαστικά και θα τους επιβραδύνει.

Οι οδηγοί θα πρέπει αποδείξουν γιατί κερδίζουν τα χρήματά τους και πάλι, ενώ θα είναι κάθιδροι στο βάθρο και πάλι, το οποίο θα είναι πολύ καλό. Θα έχουμε χρόνους, όπως συνηθίζαμε να έχουμε πριν από 10 χρόνια. Νομίζω ότι θα είναι πολύ καλό στο να τα παρακολουθείς.

Εμφανισιακά τα μονοθέσια θα είναι εντάξει, εκτός από το πολύ φαρδύ προφίλ των ελαστικών. Χρειαζόμαστε ένα μεγαλύτερο προφίλ για τα ελαστικά. Είναι ακόμα αρκετά μικρό, αλλά το υπόλοιπο φαίνεται αρκετά καλό.

  • Mika

    Για να δουμε ποσο δικιο θα εχει…..Και για τους κινητηρες, και ποσο θα δυσκολεψει αυτο, τους μεγαλυτερους ηλικιακα οδηγους…

  • Nerazzuro21

    Μιας και μίλησε ο Webber για κινητήρες κάποιοι έχουν ήδη πάρει μπροστά. Προσωπικά μου είχε λείψει αυτός ο ήχος, όσο άθλιος και να είναι.

    https://www.youtube.com/watch?v=KlwA8XyosSM

    https://www.youtube.com/watch?v=zZiFs3gRPgU&feature=youtu.be

  • Anestis Genk

    Η αύξηση του βάρους είναι λάθος, αν και θα ευνοήσει τους βαρύτερους οδηγούς(νορμάλ ανθρώπους). Το καλύτερο θα ήταν να έχει ελάχιστο όριο βάρους ο οδηγός και όχι το μονοθέσιο.
    Είναι τραγικό οι χρόνοι στην F1 να μην πέφτουν κάθε χρόνο, αλλά να υπάρχουν χρονιές που αυξάνονται μάλιστα.
    Υπάρχουν άλλες κατηγορίες αγώνων που στόχος είναι ένας συγκεκριμένος χρόνος.

    “Χρειαζόμαστε ένα μεγαλύτερο προφίλ για τα ελαστικά. Είναι ακόμα αρκετά μικρό”
    Εννοεί πιο φαρδιά υποθέτω και ναι συμφωνώ, άλλωστε κάποτε(ως το 1992) ήταν πιο φαρδιά, ήταν 450+ (18 ίντσες) και συνολικό φάρδος 220cm.

  • Talos the Robot

    Ετσι που τα λεει είναι. Η μονη διαφορα που μπορει να δουμε είναι τα μονοθέσια να γινουν πιο δυσκολοδηγητα αλλα δεν νομίζω ότι είναι αρκετο αυτό για να αυξήσει το θέαμα. Θα δουμε…