Κατά την παρουσίαση του Tesla Model 3 πέρυσι κάποια δημοσιεύματα ανέφεραν ότι θα έχει αυτονομία της τάξης των 300 μιλίων κάνοντας χρήση μπαταριών 80 kWh. Τότε πολλοί είχαν αναρωτηθεί γιατί το “μικρό” ηλεκτρικό της Tesla δεν θα φορέσει την μπαταρία των 100 kWh με την οποία εξοπλίζονται τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας. Η λόγος λοιπόν είναι πολύ απλός: δεν χωράνε.


Μάλιστα ο ίδιος ο Elon Musk το επιβεβαίωσε στο Twitter. Ο ιδρυτής της Tesla έχει αφήσει να εννοηθεί πως τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρίας από την Καλιφόρνια θα φοράνε μεγαλύτερη μπαταρία από την τωρινή των 100 kWh η οποία σήμερα προσφέρει αυτονομία 540 και 475 χιλιομέτρων στα Model S 100D και Model X 100D αντίστοιχα.

Αξίζει να αναφέρουμε πως η πραγματική αυτονομία του Model 3 αναμένεται να είναι χαμηλότερη από αυτή που ανέφεραν τα αρχικά δημοσιεύματα, κάτι που θα το τοποθετεί αρκετά κοντά στον ανταγωνισμό. Μάλιστα αν αληθεύουν οι φήμες ότι η Lucid ετοιμάζει για το 2018 αυτοκίνητο με σετ μπαταριών 130 kWh και αυτονομία στα 400 μίλια, τότε μάλλον αυτός γίνεται όλο και πιο έντονος.

  • αυτο που θα εχει το 3ρι μικροτερη αυτονομια απο αυτο που ανακοινωσαν………μπορει να δωσει πατημα για μυνησεις σε αυτους που προπληρωσαν ??

    • George Droulas

      Από που προκύπτει ότι θα έχει μικρότερη αυτονομία από αυτή που ανακοίνωσαν; το άρθρο πάντως άλλα λέει.

    • το αρθρο στην αρχη λεει…..”Κατά την παρουσίαση του Tesla Model 3 πέρυσι κάποια δημοσιεύματα ανέφεραν ότι θα έχει αυτονομία της τάξης των 300 μιλίων κάνοντας χρήση μπαταριών 80 kWh.”

      στη συνεχεια αυτο… ”Ο ιδρυτής της Tesla έχει αφήσει να εννοηθεί πως τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρίας από την Καλιφόρνια θα φοράνε μεγαλύτερη μπαταρία από την τωρινή των 100 kWh η οποία σήμερα προσφέρει αυτονομία 540 και 475 χιλιομέτρων στα Model S 100D και Model X 100D αντίστοιχα ”

      και στο τελος αυτο ”η πραγματική αυτονομία του Model 3 αναμένεται να είναι χαμηλότερη από αυτή που ανέφεραν τα αρχικά δημοσιεύματα, κάτι που θα το τοποθετεί αρκετά κοντά στον ανταγωνισμό. ”

      τι καταλαβα λαθος ?

    • George Droulas

      Ας τα πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Το χιλιάρικο το δίνεις για να κάνεις κάνεις κράτηση ενός αυτοκινήτου, τα τελικά χαρακτηριστικά του οποίου δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί. Τα μόνα σίγουρα χαρακτηριστικά τα οποία εγγυάται, όταν δίνεις το χιλιάρικο είναι, ότι θα έχει αυτονομία 215 μίλια, θα φτάνει τα 100 σε κάτω από 6 δεύτερα και μερικά ακόμα.

      Τα δημοσιεύματα και αυτά που αφήνει να εννοηθούν ο ιδρυτής δεν έχουν να κάνουν με αυτά που σου εγγυάται το χιλιάρικο αλλά με τα έξτρα που μπορείς να προσθέσεις στην ελάχιστη έκδοση του αυτοκινήτου. Τα 300 μίλια με την 80αρα μπαταρία δεν είναι η στάνταρ έκδοση που εγγυάται το χιλιάρικο αλλά η έξτρα. Υπήρχαν λοιπόν φήμες, ότι μπορούν να χωρέσουν και μεγαλύτερη από 80άρα, αλλά από ότι φαίνεται δεν θα τα καταφέρουν.

  • αυτο που θα εχει το 3ρι μικροτερη αυτονομια απο αυτο που ανακοινωσαν………μπορει να δωσει πατημα για μυνησεις σε αυτους που προπληρωσαν ??