Η Renault και η Niassn έχουν εδώ και χρόνια έχουν σχηματίσει μια συμμαχία και σήμερα, ο CEO των δύο εταιριών, ο Carlos Ghosn, δήλωσε πως είναι έτοιμες να επιδιώξουν μια στενότερη συνεργασία, αλλά αυτό δεν θα συμβεί προτού το γαλλικό Δημόσιο πουλήσει το ποσοστό του στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία. Το γαλλικό Δημόσιο είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της Renault, με ποσοστό 19,74%.

Ο Ghosn, που είναι επικεφαλής της συμμαχίας των δύο εταιριών, δήλωσε ότι η αντιπαράθεση του 2015 για τα δικαιώματα ψήφου της γαλλικής κυβέρνηση, έπεισε τη Nissan ότι δεν είναι δυνατή μια περαιτέρω ενοποίηση με τη Renault, όσο η Γαλλία παραμένει μέτοχος.

Οι Ιάπωνες ποτέ δεν θα δεχθούν να είναι μέρος μιας οντότητας όπου το γαλλικό Δημόσιο θα είναι μέτοχος ιαπωνικών περιουσιακών στοιχείων.

Την ημέρα που το γαλλικό Δημόσιο θα αποφασίσει να αποχωρήσει, τα πάντα θα είναι ανοικτά,

δήλωσε ο Ghosn σε αναλυτές κατά την παρουσίαση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων της Renault.

  • SAMURAI-66

    Και το επικρατεστερο σεναριο θα ειναι η να εχουν ιδιο αριθμο μετοχικου κεφαλαιου η μια της αλλης με στοχο να επιδιωξουν μια σχεση ισοτητας,η αλλιως η nissan σαν μεγαλυτερη σε μεγεθος παραγωγη πωλησεις αξια και κυκλο εργασιων να γινει αυτος που θα εχει το πανω χερι στην συνεργασια τους.

  • Anestis Genk

    Ανίερη συμμαχία!

    • manowar

      Ε δωσε ενα παραδειγμα γιατι το λες?? μας εχεις στο περίμενε.. (:-@……..μυστήρια δηλωση δεν την περιμενα..σε λιγο θα υπαρχιυν 4 φιρμες που θα βγαζουν αυτοκινητα..πολυπολιτισμικοτητα παθανε και τα 4τροχα…χαμος

    • Anestis Genk

      Εγώ θέλω τα ιαπωνικά να είναι από την Ιαπωνία και από Ιάπωνες, τα γαλλικά από την Γαλλία και τους Γάλλους. Τώρα είναι αχταρμάς με τους προμηθευτές, τις συνεργασίες, τα μετοχικά κεφάλαια, τα σηματάκια είναι κενά νοήματος. Ειδικά στην ευρώπη υπάρχουν πολλά Nissan που είναι περισσότερο Renault.
      Επίσης θέλω και την Renault κρατικοδίαιτη με τους συνδικάλες να κάνουν απεργία, δίνει χαρακτήρα στην εταιρεία, ποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία ήταν κρατική;