Οκ, οι Ferrari είναι εξορισμού ακριβές, αυτοκίνητο για λίγους, αλλά το πόσο ακριβές, αυτό είναι κάτι που χωράει διαπραγμάτευση. Η Ferrari ξεκίνησε κατευθείαν από τα βαθιά φτιάχνοντας πάρα πολύ ακριβά αυτοκίνητα, αφού όλα τα αρχικά της μοντέλα ήταν V12, με τον κινητήρα εμπρός βεβαίως, όπως θεωρούσε πρέπον ο Commendatore. Όταν η Porsche, η αιώνια αντίπαλος της Ferrari, παρουσίασε την 911, ήταν αργότερη και φτηνότερη από κάθε Ferrari, αυτό όμως της έδωσε την δυνατότητα να αποκτήσει μερίδιο της αγοράς των σπορ αυτοκινήτων κάτω από την Ferrari.

Βλέποντας πως υπάρχει έδαφος σε αυτή την κατηγορία ο Enzo συνέστησε την “Dino” στο όνομα του αδικοχαμένου γιου του που πέθανε το 1956 σε ηλικία 24 ετών από μυϊκή δυστροφία. Η Dino ήταν μια θυγατρική μάρκα που προοριζόταν να κατασκευάζει φτηνότερα σπορ αυτοκίνητα με μικρότερα μοτέρ. Η αρχή έγινε το 1968 με την θρυλική 206 Dino και τον δίλιτρο V6 του Vittorio Jano, που ήταν και η πρώτη φορά που μια Ferrari δρόμου δεν είχε το μοτέρ μπροστά. Η παραγωγή της ήταν αρκετά περιορισμένη με κάτι παραπάνω από 150 αυτοκίνητα, προτού αντικατασταθεί από την 246GT. Όπως καταλαβαίνεις μικρός όγκος παραγωγής, βαριά ιστορία και αγέραστη ομορφιά τις κάνουν να σπάνε ρεκόρ σε κάθε δημοπρασία.

Αυτή που βλέπεις είναι το πρωτότυπο, η 206 Berlinetta Speciale, που φτιάχτηκε από τον ίδιο τον Battista “Pinin” Farina, τον ιδρυτή του ιστορικού οίκου και ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο που σχεδίασε πριν τον θάνατό του το 1966, κάτι που αυξάνει ακόμα περισσότερο το ειδικό βάρος της κατασκευής.

Ο γενάρχης λοιπόν των μικρών Ferrari δημοπρατήθηκε το περασμένο σαββατοκύριακο στο Παρίσι στα πλαίσια της έκθεσης Retromobile. Η τιμή που έπιασε ήταν 4,4 εκατομμύρια ευρώ. Το αυτοκίνητο το είχε δωρίσει ο Sergio Pininfarina στο μουσείο του Le Mans, όταν το Automobile Club de l’Ouest ονόμασε την πλατεία έξω από το μουσείο Pinin Farina και δυστυχώς λόγω οικονομικών δυσκολιών το club αποφάσισε να την ρευστοποιήσει.

Στις φωτογραφίες μπορείς να την θαυμάσεις μαζί με άλλες εκλεκτές κατασκευές που δημοπρατήθηκαν το ίδιο σαββατοκύριακο, όπως μια Ferrari 166 Spyder Corsa του 1948 για 2,9 εκατ. ευρώ μια Lamborghini Miura SV του 1972 για 2,7 εκατ. ευρώ μια Bugatti Type 57 Atalante του 1935 για 2,4 εκατ. ευρώ, μια Porsche 959 του 1989 για 1,1 εκατ. ευρώ και μια Mercedes 300 SL Roadster του 1961 για 1 εκατ. ευρώ. Συνολικά, ο οίκος Artcurial στο φετινό Retromobile, δημοπράτησε οχήματα συνολικής αξίας 32 εκατ. ευρώ

  • manowar

    Πφφφφ παιξε μου χιλιες μαχαιριες και μια με το σκαπετι

  • sergio360

    Απιστευτο αμαξι,απιστευτες καμπυλες…..

  • sergio360

    Απιστευτο αμαξι,απιστευτες καμπυλες…..