H PSA Group βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με την General Motors, προκειμένου να συγχωνευθεί με την Opel.

Όπως αναφέρει το Reuters, οι δύο πλευρές είναι πολύ κοντά σε μια συμφωνία η οποία ίσως ανακοινωθεί επίσημα εντός των επόμενων ημερών.

Σε περίπτωση που ολοκληρωθούν με επιτυχία οι συζητήσεις θα οδηγήσουν στη συγχώνευση της γερμανικής Opel, με την γαλλική PSA. Η GM και η PSA, η κατασκευάστρια των Peugeot, Citroen και DS, ήδη μοιράζονται κοινή παραγωγή SUV και minivans, κάτι που έχει μείνει από προηγούμενη απόπειρα να σφυρηλατήσουν μια ευρύτερη συμμαχία.

Εκπρόσωπος της PSA επιβεβαίωσε ότι η εταιρία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, προκειμένου να βαθύνουν τη συνεργασία τους.

Βρισκόμαστε σε συζητήσεις με την Opel, για να επεκτείνουμε τα υπάρχοντα projects μας.

Εκπρόσωπος της οικογένεια Peugeot, όσο και η γαλλική κυβέρνηση, η οποία κατέχει το 14% της PSA, δεν έκαναν κανένα σχόλιο.

Ανανέωση: Η Opel εξέδωσε την παρακάτω δήλωση:

Από το 2012, η General Motors και ο Όμιλος PSA έχουν σε εφαρμογή μια συμμαχία που μέχρι σήμερα καλύπτει, τρία έργα στην Ευρώπη και η οποία έχει δημιουργήσει σημαντικές συνέργειες για τις δύο ομάδες. Στο πλαίσιο αυτό, η General Motors και ο Όμιλος PSA εξετάζουν τακτικά πρόσθετες δυνατότητες επέκτασης της συνεργασίας αυτής.

Ο Όμιλος PSA και η General Motors επιβεβαιώνουν την διερεύνηση πολλών στρατηγικών πρωτοβουλιών που αποσκοπούν στη βελτίωση της κερδοφορίας και της λειτουργικής αποτελεσματικότητας, συμπεριλαμβανομένης μιας πιθανής εξαγοράς της Opel Vauxhall από την PSA.

Δεν μπορεί να υπάρξει καμία διαβεβαίωση ότι θα επιτευχθεί συμφωνία.

  • mixalhs7

    Είναι άξιο θαυμασμού το πως μετά τον Β’ΠΠ η Γαλλική κρατική μηχανή κράτησε τις διοικητικές αρχές της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, και συνετέλεσε θετικά στην εξέλιξη και επέκταση των κρατικοποιημενων Renault & PSA, αντί να τις καταστρατηγήσει με αλόγιστες προσλήψεις και παράλογη φορολογία όπως πχ στην Ελλάδα. Κι αυτό, χωρίς να χρειαστεί να επενδύσει υπέρογκα ποσά από τα δημοσιονομικά ταμεία για να τις ενισχύσει οικονομικά (όπως στην περίπτωση των British Leyland και Alfa Romeo).

    • Giannisk

      Χρειάστηκαν μόλις 7 χρόνια μνημόνια αλλά καταλάβαμε τι μ@λ@κιες κάναμε σαν χώρα. όσο οι άλλοι έβρισκαν μοντέλα ανάπτυξης (όπως, πολύ ωραία, ανέφερες για την Γαλλία) εμείς τι κάναμε?

    • georgekaras

      εμεις τσουγκρανοποιηση με τα τετοια μας

    • Giannisk

      Και διορισμούς στο δημόσιο. Και φάγωμα των επιδοτήσεων στην Μύκονο και την Αράχωβα.

    • manowar

      Βαλε και την ελουντα της κρητης..ολες οι ψωναρες της καραγκιοζοκυβερνησης εκει τα ακουμπαει

    • mixalhs7

      Κρατικοποιησεις διορισμούς απεργίες και μπλόκα…

    • Mika

      Ακομα αυτα συνεχιζουμε να κανουμε, μονο ως εκει ειμαστε ικανοι..

    • VaggD

      Εμείς όμως έχουμε Καρανίκα!! Αχάριστε νεοφιλελε :P
      Πέρα από την πλάκα περιμένω αντίδραση από Marchionne, ο οποίος το παλεψε πολύ για συγχώνευση με GM.

    • Giannisk

      Εγώ πιστεύω ότι η opel μακριά από την φτερούγα της GM θα κάνει σπουδαία πράγματα. Ο πουλοβεράκιας κάποια στιγμή θα καταλάβει ότι σώθηκε που δεν συγχωνευθηκε με αυτούς. Είδαμε και την saab, βλέπουμε και την opel, είδαμε και την isuzu.

    • VaggD

      Ο μόνος λόγος που υπάρχει ακόμα η GM είναι επειδή την κρατάει στην ζωή το αμερικανικό δημοσίο. Να λέμε και το στραβού το δίκαιο το comeback της opel με κινητήρες από GM έγινε.
      Δεν ξέρω αν αυτό αρκεί για να αντιστάθμιση έστω και λίγο την γενική αποτυχία της GM.

    • η Γαλλία που ετοιμάζεται να αποχωρήσει από το ευρώ και την ε.ε.
      οκ.

    • Giannisk

      Η Γαλλία ετοιμάζεται να αποχωρήσει από την Ε.Ε. ? Από που το συμπέρανες αυτό?

  • georgekaras

    Kαλό νέο αυτό

  • Γιώργος Βαρδου

    τωρά αυτό να το δου΄με ως καλό ή απλά θα έχουμε περισσότερα badge-engineered, ή τουλάχιστον με ιδια πλατφόρμα αυτοκίνητα;

  • SAMURAI-66

    Προτυπο καταστροφικης πορειας και δραματος ηταν και ειναι η opel που εδω και χρονια επεφτε απο την μια δαιδαλωδη γεματη προβληματα λουμπα στην αλλη,ποτε δεν καταφερε να ανανηψη απο την κατακορυφη πτωση της και ζουσε στην σκια των υπολοιπων γερμανων αποτελωντας μετριοτητα και καρκινωμα για τους αμερικανους αν και αξιζε καλυτερη πορεια….θυμιζει εντονα ελλαδα στην κυριολεξια η ιστορια της!
    Βρηκε τροπο να ξεφορτωθει οριστικα το βαριδι της που εμοιαζε πηγαδι διχως πατο η GM και για να μην βαλει λουκετο της κουναει το μαντηλι.
    Οι γαλλοι ισως καταφερουν να την φερουν σε πορεια αναπτυξης και πρεπει να θεωρειται δεδομενο οτι θα μειωσουν μοντελα και προσωπικο μετα την αγορα της.
    Για να δουμε.

    • georgekaras

      γι αυτο αγαπαμε ΟPEL στην Ελλαδα αχαχχαχ για να δουμε τι θα γινει τις αξιζουν περισσοτερα της μαρκας αυτης

    • manowar

      Σιγα την κατρακύλα της οπελ μια χαρα τα παει…οσο για ελλαδα Να σου πω ποιοι την καταντησαν ετσι την ελλαδα???……θα σου ελεγα αλλα αστο για αυριο……

    • Giannisk

      Προσωπικά πιστεύω ότι η opel αδικήθηκε από την GM (όπως και η saab) και το μόνο που την έσωσε είναι η Γερμανική καταγωγή της και το γεγονός ότι πουλούσε αυτοκίνητα σε δημοφιλής κατηγορίες και είχε cash flow. Έκαψαν το omega και άφησαν το passat να αλωνίζει, έκαψαν το calibra και άφησαν τα υπόλοιπα γερμανικά coupe να κάνουν πάρτυ, Έβγαλαν ένα antara που ήταν μαντάρα την στιγμή που άλλοι γεμιζαν τα ταμεία τους με τα suv & Xover. Το νέο astra που το είδα από κοντά είναι εξαιρετικό σε ποιότητα και τεχνολογία, το Mocca επίσης. Οι άνθρωποι ξέρουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα, ίσως με μία πιο ανοιχτόμυαλη διοικηση να επιτύχουν πολλά.

    • SAMURAI-66

      Συμφωνω στα λεγομενα σου και να συμπληρωσω πως πιστευω εχει να κανει και με την προβολη που ειχε και εχει μεχρι σημερα απο τα μεσα επικοινωνιας σχεδον πανευρωπαικα που την εχουν στην απεξω αντιθετα με τους υπολοιπους γερμανους κατασκευαστες που τους προβαλουν κυριολεκτικα σκανδαλωδως.
      Ισως γιατι ηταν σε αμερικανικα χερια και την θεωρουσαν παρασιτικη μορφη μεσα στην γερμανια και σε καμια περιπτωση αυτοχθων κατασκευαστη.
      Μπορεις να το δεις και στα ελληνικα site που ακομα και τα δευτερας κατηγοριας και φτηνοτερα seat και skoda εχουν χρονο πολλαπλασιο στης εμφανισεις τους…ελεω vw group…ενω αντιθετα η opel ελαχιστο.

    • Giannisk

      Ισχύει αυτό που λες. Τo group φρόντισε να διαφημίσει τα προιόντα του σε τέτοιο βαθμό ώστε να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι βγάζουν ανώτερα σε ποιότητα αυτοκίνητα και κατά συνέπεια να τα τιμολογεί αναλόγως. Στην οικογένεια είχαμε μπόλικα opel με τελευταίο ένα astra g και έβγαλαν εκατοντάδες χιλιάδες χλμ χωρίς προβλήματα. Δεν ξέρω αν οι ίδιοι οι Γερμανοί θεωρούσαν την opel “μη γερμανική¨ ελέω GM αλλά σίγουρα την θεωρούν κατώτερη ποιοτικά. Το γιατί, μόνο στο μάρκετινγκ μπορώ να το αποδόσω καθώς η προσωπική μου πήρα λέει ότι οι κάτοχοι vw επισκέπτονται πιο πολλές φορές το συνεργέιο από ότι οι κάτοχοι opel, χωρίς να θέλω να δημιουργήσω πόλεμο εδώ μέσα.

  • manowar

    Λογικα μετα απο αυτο θα παψει να βαζει μοτερ bmw?θα βαζει οπελ?

    • VaggD

      Απο GM δεν τα παίρνει ? Η Opel ειναι από τς λίγες εταιρείες που έχω χάσει την μπάλα από που και τι φοράει!

    • GiorisFullThrottle

      Ποια μπαλα εχεις χασει???Ολοι οι κινητηρες GM ειναι εκτος απο τον 1.3 πετρελαιο που ειναι της Fiat.Απλα ειναι τα πραγματα!!!

    • VaggD

      Είπε ο από πάνω μου για BMW και ρώτησα.Chill.. :D

    • thodoris91

      Μάλλον η opel θα βάζει μοτέρ psa…Κάπως πρέπει να ξεφορτωθούν και τους 1.6 thp που τους έχουν ξεμείνει στο ράφι…Η φάση είναι ότι ο πουλοβερακιας ψάχνεται για συγχωνεύσεις κι έχουν συγχωνευτεί όλοι οι άλλοι μεταξύ τους!

    • thodoris91

      Μάλλον η opel θα βάζει μοτέρ psa…Κάπως πρέπει να ξεφορτωθούν και τους 1.6 thp που τους έχουν ξεμείνει στο ράφι…Η φάση είναι ότι ο πουλοβερακιας ψάχνεται για συγχωνεύσεις κι έχουν συγχωνευτεί όλοι οι άλλοι μεταξύ τους!

  • UltraB

    Έτσι όπως το σκέφτομαι, μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει αυτό για την Opel.
    Τα Peugeot αν κρίνω από το 2008 που έχει συγγενικό μέλος, έχουν ξεφύγει τα τελευταία χρόνια, και σε ποιότητα υλικών αλλά και από πλευράς κινητήρων. Μένει να δούμε και κατά πόσο αξιόπιστα είναι όμως.

    Η Opel έβγαζε και βγάζει από τις καλύτερες προτάσεις στις mainstream κατηγορίες και νοιώθω ότι η GM την κρατούσε κάπως πίσω θεωρώντας την κάπως ξεγραμμένη. Ελπίζω αυτή η συνεργασία / εξαγορά, ότι γίνει τέλος πάντων μόνο θετικό αντίκτυπο να έχει και στην PSA αλλά και στην Opel.

  • Eλα, να δούμε κι ένα Opel που να στρίβει!!!!

  • VaggD

    Αν και το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα tigra του 98(αυτό που ανέβαζε θερμοκρασία για πλάκα, δεν έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στην Opel μακάρι βέβαια να πάει καλά και να αυξηθεί ο ανταγωνισμός.
    Κάτι τελευταίο, αν συνεχίσουν να γίνονται συγχωνεύσεις με αυτόν τον αριθμό θα μειωθεί ακόμα περισσότερο η ιδιαιτερότητα (δεν θα έχουμε με τι να διαφωνήσουμε….) Στο τέλος μόνο Kia & Hyundai θα θα παραμείνουν διαφορετικές.

  • thymios tsilimparis

    Δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό ή απλά αδιάφορο νέο αυτό. Η Οπελ έχει στόλο παρόμοιο εμπορικά με τους Γάλλους. Τι μπορεί να δώσει στους Γάλλους μια τέτοια εξαγορα, πέρα από πιθανές εγκαταστάσεις κτλ. Εκτός κι αν στοχεύουν στις γερμανοτραφείς αγορές και η Οπελ αποτελέσει το δούρειο ίππο.

  • thymios tsilimparis

    Δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό ή απλά αδιάφορο νέο αυτό. Η Οπελ έχει στόλο παρόμοιο εμπορικά με τους Γάλλους. Τι μπορεί να δώσει στους Γάλλους μια τέτοια εξαγορα, πέρα από πιθανές εγκαταστάσεις κτλ. Εκτός κι αν στοχεύουν στις γερμανοτραφείς αγορές και η Οπελ αποτελέσει το δούρειο ίππο.

  • α ρε ταλαίπωρη όπελ που θα μπλέξεις πάλι

  • α ρε ταλαίπωρη όπελ που θα μπλέξεις πάλι