Τάδε έφη ο επικεφαλής της εταιρίας, Wolfgang Durheimer, σε δείπνο του με έναν συντάκτη του βρετανικού Evo, με την επίδοση αυτή να είναι αρκετά πιο εντυπωσιακή απ’όσο ακούγονται τα 60 δευτ. Ακόμα τίποτα δεν είναι επίσημο, αλλά ο Durheimer θεωρεί ότι αυτός ο χρόνος είναι εφικτός.

Δεν έχουμε κάποια αντίστοιχη μέτρηση από ένα άλλο hypercar, με την Koenigsegg να είχε ανακοινώσει κατά την παρουσίαση της Regera ότι το 0-400 χλμ/ώρα το ολοκληρώνει σε λιγότερα από 20 δευτερόλεπτα, ενώ η One:1 κατέχει το ρεκόρ για το 0-300-0 χλμ/ώρα, το οποίο ολοκληρώνει σε 17,95 δευτ.

Το μόνο που απομένει είναι η απόδειξη, με την Chiron να έχει όλα τα φόντα να τα καταφέρει, καθώς κινείται από έναν quad-turbo W16 8,0-λίτρων κινητήρα, απόδοσης 1.500 ίππων και 1.600 Nm ροπής.

  • Akis-F1 FAN

    Μα νομίζω, όντως δεν είναι εντυπωσιακό….και 35 sec να θέλει για τα 400 ( που θεωρητικά είναι “πολύ αργό” αν η regera τα κάνει σε 20 ) και άλλα 20 sec για να φρενάρει από τα 400 που επίσης είναι υπεραρκετά, τότε συνολικά έχουμε 55 sec με πολύ χλιαρά νούμερα για τις επιμέρους μετρήσεις.

    • sergio360

      Ειναι θεοβαρο…

    • manowar

      Ειναι αλλα δεν νομιζω να το περναει η ρετζερα ουτε κατι αλλο με 4 και με 2 τροχους αυτο που μενει ειναι να το δουμε να τρεχει διπλα σε λλο χαηπερ

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Φίλε manowar θα σου πω κάτι που το έχω δει… Και διαστημόπλοιο να έχεις πάντα κάποιος θα έχει στην κατοχή του κάτι ποιο γρήγορο… https://www.youtube.com/watch?v=uoEJR3mRTek

    • manowar

      Ναι αλλα που κολλαει ενα hypercar εργοστασιακο που πληρεί τους κανονες ρυπων της εποχης του με ενα βελτιωμεβο αυτοκινητο για ντραγκστερ,,που ειναι αλαγμενα ολα μεσα?ασε που αυτη ειναι με 1000 αλογα η σιρον ειναι 1500 και την συγκρίνω μονο με εργοστασιακο οχημα οποιο δηποτε..το ντατσουν καλο αλλα δεν εχει δουλεια εκει..

    • Jettakias

      Που και πάλι η Veyron νίκησε…

    • manowar

      Το εβαλε χωρις να το δει σ λεει αυτο ειναι το φουλ εξτρα με τα νιτρα..?

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Μια χαρά το είδα και το έβαλα, το Ντάτσουν γρηγορότερο ήταν στους χρόνους απλά στο Unlimit 500 μετράει η τελική στο 1 μίλι αν ήθελα να δείξω την τελική μόνο θα έβαζα τον πρωταθλητή DMITRY S με Gallardo με τελική τα 399 km/h στο μίλι ή αν ήθελα να επιμείνω στα Ντατσουν θα έβαζα το R35 Yury M. με 386 km/h στο μίλι… Απλά όπως και σχολίασα πιο πάνω αν βάζεις τα πάντα μέσα και όχι μόνο τα εργοστασιακά πάντα θα υπάρχει κάποιος ποιο γρήγορος…

    • xoul

      Τον χρονο μετραει φιλε μου.Κοιτα πιο προσεκτικα το πρωτο νουμερο που περιλαμβανει χρονο+χρονο αντιδρασης οδηγου μαζι

    • manowar

      Οτι και να κανει καλο το ντατσουν αλλα εκει δεν πιανει..σαν κατασκευη ειναι κκατωτερη και 2000 αλογα να εχει 440 χιλιομετρα δεν τα βλεπει σε εναν ανοιχτο δρομο το βευρον ειναι απιαστο απογειώνεται στο εδαφος..το αλλο εχει νευρα στα φευγα και στα ρεπριζ επιδη εχει μπειαπανω μια βυζοτουρμπινα απο τρακτορα κατι 7αρες εχεις δει?

    • ΑΛΕΞΗΣ

      Τώρα για ρύπους καλό είναι να μην παίρνεις όρκους wagen είναι αυτή… Με 22,5 και καλά μικτή κατανάλωση και σε 9 λεπτά φουλ γκάζι βενζίνη γιοκ δεν βγαίνει το μέτρημα στους ρύπους… Τώρα στο σχόλιο σου δεν ανέφερες ότι αναφερόσουν μόνο για εργοστασιακά γιαυτό και το σχόλιο μου…

    • manowar

      Μην παιδευεσαι το σιρον εχει τον πιο δυνατο κινητηρα στον πλανητη την μεγαλυτερη τελικη και το πιο γραμμικο δουλεμα παρολο που ειναι σε σχημα W16 4τουρμπινο και εμοιαζε σαν πειραμα στην αρχη

    • sergio360

      Σε ευθεια λογικα η ρετζερα του ριχνει κολωνες,οπως και η ατζερα εριχνε στην βευρον.Απο τα υπολοιπα 3 δεν νομιζω οτι το περναει καποιο στην ευθεια.

    • Akis-F1 FAN

      Ισχύει αυτό, αλλά το βάρος, είναι απλώς ένα χαρακτηριστικό του που καθορίζει τις επιδόσεις. Συνολικά, όμως, ως αυτοκίνητο οι επιδόσεις του πρέπει να είναι ανάλογες με αυτές της regera ( στην ευθεία ), γι αυτό τα 60 sec δεν είναι εντυπωσιακά ;-P

  • manowar

    Ο κινητηρας της VOLKSWAGEN σκοτωνει .. .εκτινασει αυτη την κομψοβουβαλα με απιστευτη δυναμη..

    • Herc

      Με 8000cc και 4 turbo και η zastava να εβγαζε κινητηρα θα πηγαινε.Ο φαλακρος εχει μοτερ με 3000cc λιγοτερα(σχεδον ο μισος κινητηρας) και σας παιρναει απο πανω, ενωμενα Γερμανικα εργοστασια.

    • manowar

      Κλαφτινγκ.. Στην θεωρία περναω το μπολτ στο σπριντ των 100 μετρων και απο την πολυ ταχυτητα του παταω και εναν γρηγορο απο πισω…. αν ηταν ευκολα ολα αυτα που λες θα εβγαζαν και αλλοι 1500 αλογα και 450 χιλιομετρα τελικη..αστο κανεις δεν περναει το εργοστασιο της vw παγκοσμιως πηραν ολοι τον μακρυτερο οσο για πριμιουμ κανεις δεν φτανει τον βαβαρικο ομιλο οποτε <> το μας μαρεσε,,,(σας) πανε πιπεν κωλεν εμπλοκεν .οσο αφορα την κοντρα ρετζερα σιρον η ρετζερα θα πεταχτει μπροστα και μετα θα μαζεψει τον αμαζωχτο

  • απο χθες το βραδυ που διαβασα το αρθρο….. εγω ακομα προσπαθω να φτασω τα 200 !!!! και συνεχιζω !!!!! :-P

    • manowar

      Καλα πηγες και εκανες 0-200 στο 1.4σαρι ,,,τσικνοπεμπτη?

    • μετα απο 1 κιλο παιδακια…..και 1 κιλο πανσετουλες….λεω τωρα που ειμαι θεοβαρος…θα παταω πιο καλα αρα θα ειμαι πιο γρηγορος !!!!!! :-P
      μουφα !!!!!!!!!! εκει στα 198 κολλαω………..και σε λιγο θα τελειωσει και η βενζινη!!!!! :-P

    • rous

      χαχαχαχαχαχαχαχα

    • Mika

      Eγω το συνεχισα και σημερα με δευτερο ημιχρονο!!!
      :p :p

    • Thanasis

      Εγώ με την γκολφάρα φίλε,μόλις μπει το αέριο, προσπαθώ να φτάσω το mp3 να αλλάξω τραγούδι και άσε τους άλλους να περιμένουν για τα 400!!

  • charris

    παραμένει ΑΨΥΧΗ…!!!

    • manowar

      Ποιος σε εκανε βολτα?το χε βαλει στο εκονομυ?δεν ένιωθες την ροπη??

  • Mika

    Αναμενω βιντεο, για να το δουμε και να σχολιασουμε..
    Αλλα αν ισχυει της Regera το 0-400 σε 20 δευτερα, τοτε αλλα τοσα δεν θα θελει να σταματησει??Πες 30…Και παλι δεν ακουγεται εντυπωσιακο..
    Ασε που αυτα ειναι εκτιμησεις του τυπου της Bugatti…Aλλα λογια να αγαπιομαστε δηλαδη…