Η BMW την περίοδο αυτή αναπτύσσει μια νέου τύπου μπαταρία ιόντων-λιθίου που θα περάσει στην αγορά το 2026. Η μπαταρία κάνει χρήση υγρών ηλεκτρολυτών αντί για στερεών, θα είναι ελαφρύτερη σε σχέση με τις σημερινές μπαταρίες ιόντων-λιθίου, ενώ θα υπάρχει μικρότερος κίνδυνος πυρκαγιάς σε περίπτωση σύγκρουσης.

Επιπλέον, οι νέες μπαταρίες θα έχουν 15% με 20% μεγαλύτερη χωρητικότητα σε σχέση με τις σημερινές μπαταρίες, με την BMW να έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές αντοχής τους. Η BMW ετοιμάζεται να μπει στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, αλλά δεν αφήνει στην άκρη τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όπως είπε το αφεντικό του τμήματος πωλήσεων και μάρκετινγκ, Ian Robertson:

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν να διανύσουν ακόμη πολύ δρόμο. Θα βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητά τους και θα τους συνδυάσουμε με ηλεκτροκινητήρες στα plug-in υβριδικά μας οχήματα.

  • Anestis Genk

    Για την πόλη καλά είναι τα ηλεκτρικά/υβριδικά, αν εξαιρέσουμε την οικολογική καταστροφή λόγω λιθίου. Εκτός πόλης η ΜΕΚ κάνει μια χαρά την δουλειά.

  • VaggD

    Αν δείξει τ δόντια του ο ανταγωνισμός το 26 γίνεται 21 για πλάκα! Πρωτα πρέπει να βρεθεί λύση για την παραγωγή ενέργειας και μετά πάμε για ηλεκτρικα. Στην χώρα μας θα μπορούσαμε να παραγάγουμε το μεγαλύτερο ποσοστό από την ενέργεια που καταναλώνουμε από πράσινες πηγές και στο μέλλον να εξάγουμε και όλας. Μετά όμως δεν θα είχαμε Φωτόπουλο και 45αριδες συνταξιούχους……