Η BMW την περίοδο αυτή αναπτύσσει μια νέου τύπου μπαταρία ιόντων-λιθίου που θα περάσει στην αγορά το 2026. Η μπαταρία κάνει χρήση υγρών ηλεκτρολυτών αντί για στερεών, θα είναι ελαφρύτερη σε σχέση με τις σημερινές μπαταρίες ιόντων-λιθίου, ενώ θα υπάρχει μικρότερος κίνδυνος πυρκαγιάς σε περίπτωση σύγκρουσης.
Επιπλέον, οι νέες μπαταρίες θα έχουν 15% με 20% μεγαλύτερη χωρητικότητα σε σχέση με τις σημερινές μπαταρίες, με την BMW να έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές αντοχής τους. Η BMW ετοιμάζεται να μπει στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, αλλά δεν αφήνει στην άκρη τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όπως είπε το αφεντικό του τμήματος πωλήσεων και μάρκετινγκ, Ian Robertson:
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν να διανύσουν ακόμη πολύ δρόμο. Θα βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητά τους και θα τους συνδυάσουμε με ηλεκτροκινητήρες στα plug-in υβριδικά μας οχήματα.