Πριν από 2 χρόνια στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Honda παρουσίασε στο κοινό το νέο της concept με όνομα Honda Project 2&4. Πρόκειται για ένα ελαφρύ sports-car το οποίο κινούνταν από έναν V4 ατμοσφαιρικό κινητήρα 999 κ.εκ., απόδοσης 215 ίππων- προερχόμενο από την μοτοσυκλέτα που συμμετείχε η Honda στο πρωτάθλημα του Moto GP- και σκοπό είχε τη δημιουργία ενός οχήματος που συνδύαζε αποτελεσματικά τα πλεονεκτήματα μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου. Τότε ο Martin Petersson που συμμετείχε στην σχεδιαστική ομάδα του concept μας είχε προϊδεάσει ότι θα υπάρξει το επόμενο βήμα για το Project 2&4 και όπως φαίνεται το βήμα αυτό έγινε.

Η Honda κατέθεσε αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για ένα αυτοκίνητο με αλουμινένιο πλαίσιο στο οποίο ο κινητήρας εδράζεται ακριβώς πίσω από τα καθίσματα και η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.

Στην περιγραφή της αίτησης το αλουμινένιο πλαίσιο περιγράφεται ως ελαφρύ, άκαμπτο και χαμηλού κόστους παραγωγής, με όλα τα παρελκόμενα μέρη του αυτοκινήτου, όπως το τιμόνι και η πεταλιέρα, να είναι άμεσα συνδεδεμένα με αυτό, ενώ αναφέρεται ότι υπάρχουν πολλά ακόμη πλεονεκτήματα που αφορούν στην εύκολη δημιουργία διαφορετικών διατάξεων προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις των αριστεροτίμονων ή δεξιοτίμονων αγορών και παράλληλα μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε μονοθέσιο, ενώ ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στην διαμόρφωση διάταξης για την προστασία του οδηγού σε περίπτωση ανατροπής.

Ο κενός χώρος που διαχωρίζει τον οδηγό με τον συνοδηγό θα χρησιμοποιηθεί είτε για την έδραση του ντεπόζιτου καυσίμου στην περίπτωση που γίνει χρήση κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε για την αποθήκευση των μπαταριών αν χρησιμοποιηθεί ηλεκτροκινητήρας, ενώ λίγο πιο πίσω βρίσκεται ένα μεγάλο air-duct το οποίο αναλαμβάνει να τροφοδοτήσει τον κινητήρα με φρέσκο αέρα διευκολύνοντας την αναπνοή του.

Στον τομέα της ανάρτησης τα πράγματα είναι απλά κάνοντας χρήση διπλών ψαλιδιών με την εταιρεία να αυτοαναιρεί το επιχείρημα, γράφοντας πως αυτή η διάταξη δεν είναι απαραίτητη.

Οι λόγοι κατάθεσης της συγκεκριμένης πατέντας από την Honda μπορεί να είναι πολλοί με δύο εξ’αυτών, να είναι είτε το πέρασμα στην παραγωγή ενός αυτοκινήτου όπως το Project 2&4, βάζοντας τους Ιάπωνες σε νέα χωράφια, με αντιπάλους τα Ariel Atom και KTM X-BOW, πράγμα που θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είτε διερευνώνται από την εταιρεία τα πλεονεκτήματα που μπορούν να αποκοιμηθούν από ένα τέτοιο σασί, με την τεχνογνωσία να περνά σε μεταγενέστερα μοντέλα της Honda.

Εσένα πως σου φαίνεται το ενδεχόμενο πέρασμα στην παραγωγή ενός light sports-car από την Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία;

  • ας περασει στην παραγωγη αλλα να μην ειναι ετσι !!! :-D

    • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

      τι λες βλάσφημε μπαμπίνε; :p

    • γουστα ειναι αυτα !!!! εμενα δεν μαρεσει καθολου !!! :-D

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ηonda cart :P Καποιοι ζηλεψαν το bac mono :)

  • SAMURAI-66

    Θυμαμαι την τεραστια εντυπωση που ειχε προκαλεσει η παρουσια του και ευτυχως δεν πηγε χαμενη η ευκαιρια απο τους ιαπωνες να το δουμε και στους δρομους….πρωτοπορος οπως παντα η honda!!
    …………..https://youtu.be/Of6hx5ORVqg

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    το θέλω!!!