Ελάχιστες ημέρες έχουν μείνει πλέον μέχρι να ξεκινήσει ουσιαστικά η σεζόν του 2017, με τις παρουσιάσεις των νέων μονοθεσίων και την έναρξη των χειμερινών δοκιμών, στις 27 Φεβρουαρίου. Την αρχή έκανε η Williams, όταν χθες είδαμε τις πρώτες φωτογραφίες από την FW40, χωρίς για την ώρα να εντυπωσιαζόμαστε από τις διαφορές σε σχέση με το 2017.

Αυτό δε σημαίνει ότι τα μονοθέσια δε θα είναι αρκετά διαφορετικά, με τα ελαστικά να είναι πλατύτερα, στα 305 χιλιοστά μπροστά (από 245 χιλιοστά πέρυσι) και 405 χιλιοστά πίσω (από τα 325 χιλιοστά πέρυσι), την ώρα που η διάμετρος μεγαλώνει κατά 10 χιλιοστά, ωστόσο η διάμετρος της ζάντας παραμένει στις 13 ίντσες.

Επιπλέον, η εμπρός πτέρυγα θα έχει πλάτος 1.800 χιλιοστά (από 1.650 χιλιοστά πέρυσι), με το σχήμα της να είναι πιο επιθετικό. Όσον αφορά την πίσω πτέρυγα, το μέγιστο ύψος μειώνεται στα 800 χιλιοστά από στα 950 χιλιοστά πέρυσι, με το πλάτος να αυξάνεται στα 950 χιλιοστά, από στα 750 χιλιοστά που βλέπαμε το 2016.

Αλλαγμένος θα είναι και ο διαχύτης, καθώς το ύψος του θα ανέρχεται στα 175 χιλιοστά, από τα 125 χιλιοστά πέρυσι, όταν το πλάτος του θα διαμορφώνεται στα 1.050 χιλιοστά, νούμερο αυξημένος κατά 50 χιλιοστά. Τα barge boards είναι μεγαλύτερα, ενώ το μέγιστο πλάτος του πατώματος αυξάνεται κατά 200 χιλιοστά, στα 1.600 χιλιοστά. Επιπλέον, το λεγόμενο T-Tray θα είναι κοντύτερο κατά 100 χιλιοστά, στα 430 χιλιοστά από τον εμπρός άξονα.

Αυτά μπορείς να τα δεις στο video του τεχνικού αναλυτή, Giorgio Piola, γνωστός για τα σχέδιά του και τα 3D animations.

Δες κι ένα video της Mercedes για τα ελαστικά: