Το πολύ σκληρό 25ημερο για τις ομάδες ξεκίνησε, αφού τα μονοθέσια πάτησαν πίστα για πρώτη φορά, δίνοντας δεδομένα προς ανάλυση στους μηχανικούς. Οι προοπτικές βελτίωσης των αυτοκινήτων είναι τεράστιες, ωστόσο στις πρώτες ημέρες των δοκιμών γίνονται όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι στην αξιοπιστία, ενώ οι τεχνικοί ελέγχουν αν οι προσομοιώσεις και οι υπολογισμοί στα εργοστάσιά τους μεταφέρονται πράγματι στην πίστα.

Αν και οι χρόνοι λίγη σημασία έχουν στις δοκιμές, ιδιαίτερα στη φάση που βρισκόμαστε ο Lewis Hamilton ήταν αυτός που έγραψε το ταχύτερο πέρασμα, με 1:21.7. Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ανέλαβε δράση το απόγευμα, προτού ο Valtteri Bottas ολοκληρώσει 79 γύρους το πρωί, δίνοντας συνολικά στη γερμανική ομάδα δεδομένα 152 γύρων. Η Mercedes δοκίμασε το shark fin, το οποίο είχε ένα άνοιγμα στο πάνω μέρος για την ψύξη των μηχανικών μερών αλλά και για την διοχέτευση επιπλέον αέρα στο T-Wing.

Ένα δέκατο πίσω ακολούθησε ο Sebastian Vettel, που κάλυψε απόσταση 128 γύρων ή 596 χιλιομέτρων, αλλά ειδικά στην περίπτωση της Ferrari οι ταχύτεροι χρόνοι δε θα πρέπει να λένε σχεδόν τίποτα, καθώς η ιταλική ομάδα έχει σημειώσει αρκετές φορές ταχύτερα περάσματα στις δοκιμές των προηγούμενων ετών, χωρίς ανάλογη συνέχεια κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Ο Felipe Massa ανέλαβε δουλειά σήμερα για τη Williams, με τον χρόνο του να είναι 3 δέκατα πιο αργός από αυτόν του Hamilton. Ήταν ένα καλό ξεκίνημα για τη Williams, που θέλει να πάρει πίσω την τέταρτη θέση από τη Force India. Ο Kevin Magnussen βρέθηκε στο cockpit της VF-17, με τον πρώην οδηγό της Renault να παίρνει την τέταρτη θέση, κάνοντας 51 γύρους.

Ξεκίνημα με προβλήματα για τη Red Bull και τον Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός σταμάτησε στο ξεκίνημα της ημέρας μετά από πρόβλημα σε έναν αισθητήρα, ενώ στη συνέχεια είχε πρόβλημα με τις μπαταρίες. Παρ’ όλα αυτά, η αυστριακή ομάδα δεν ανησυχεί, ενώ ο 27χρονος ήταν ο πέμπτος ταχύτερος, με 50 γύρους.

Στην έβδομη θέση, πίσω από τον Bottas, ο Sergio Perez. Ο ταχύτερους γύρος του Μεξικανού ήταν 2 δευτερόλεπτα αργότερος  από αυτόν του Hamilton, όμως το χειρότερο είναι πως ολοκλήρωσε μόλις 39 γύρους, λόγω σπασμένης εξάτμισης. Ακολούθησαν οι Carlos Sainz και Nico Hulkenberg, οι οποίοι σημείωσαν τον όγδοο και ένατο καλύτερο χρόνο, αντίστοιχα.

Το χειρότερο ξεκίνημα πραγματοποίησε η McLaren. Η MCL32 αντιμετώπισε διαρροή λαδιού πριν από τη μεσημεριανή διακοπή, ενώ οι μηχανικοί χρειάστηκαν πολύ χρόνο για να λύσουν το πρόβλημα, καθώς η διαρροή παρουσιάστηκε σε δύσκολο σημείο. 29 οι γύροι για τον Ισπανό. Στην τελευταία θέση, ο Marcus Ericsson, πέντε δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Αν και οι χρόνοι ακόμα δεν λένε κάτι, πιστεύω και πάλι η Mercedes θα είναι στην κορυφή.

    • Grekko

      Το θέμα είναι να δούμε το υπόλοιπο grid ή μάλλον να πω καλύτερα πόσο θα έχουν κλείσει την ψαλλλλλλιιιιιιιδδδδδδδααααα οι Ferrari κ RBR μήπως κ δούμε καμία μάχη.
      Γιατί αν βλέπουμε πάλι τον κλαρινογαμπρό να φεύγει πρώτος κ να μην το φτάνει κανείς θα έχουμε ένα (ίσως) βαρετό πρωτάθλημα.

  • Nikolas_S1

    Βλεπω οτι γραψαμε απροβληματιστους γυρους σε επιπεδο Mercedes…ΟΚ με τη Ferrari εχω μαθει να κραταω μικρο καλαθι τα τελευταιο χρονια αλλα αυτο ειναι αφιαμφισβητητα θετικο σημδι.

    Οι κουφαλες στην Merc κρατουσαν το καλο το shark fin για την πιστα…λεω δε μπορει……

  • stadi

    Ερασιτέχνες απλά. Δεν κάνουν για f1.πάλι τα ίδια. Το είχα πει και πέρυσι την ίδια μέρα και παρεξήγηθηκα. Στον κόσμο τους απλά. Λαου Λαου.

    • Mika

      Ok, προσωπικα δεν μου κανει και τοσο εντυπωση. Εντελως νεος κινητηρας, φτου κι απο την αρχη, σε προβληματα, αξιοπιστια, κι αποδοση…Αυτο που παρακαλαει καποιος ειναι τουλαχιστον να δειξει σημαδια πως εν τελει μπορει να υπαρξει καλυτερος απο τον τραγικο προηγουμενο!

    • stadi

      Δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Από τι διαβάζω έχουν διαρροή από ένα δοχείο λαδιού.και σήμερα πάλι έμεινε στα Πιτ. Τέρμα οι δικαιολογίες. Αρκετά. Είναι απροετοιμαστοι.και η Red Bull είχε πρόβλημα αλλά έκανε τόσους γύρους μετά. Αυτοί άλλαξαν ολόκληρο κινητήρα. Πάλι το σασί δεν κάνει χιλιόμετρα. Τί να εξελιξουν ;

    • Nerazzuro21

      Μετά τη Mercedes, η MCL32 είναι το μονοθέσιο με τους περισσότερους γύρους σήμερα μέχρι αυτή τη στιγμή.

    • stadi

      Ναι μέχρι να σπάσει και το άλλο δοχείο. Μη ξεχνάς το πρώτο έβγαλε και τα 100 χλμ της κυριακης

    • Nerazzuro21

      Η αλήθεια είναι ότι με τρόμαξε και εμένα η χτεσινή μέρα γιατί θύμισε έντονα ημέρες 2015 αλλά ας περιμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθεί η πρώτη εβδομάδα δοκιμών.

    • Mika

      Αυτο τρεμω κι εγω..Λεω οχι παλι τα ιδια, νεος κινητηρας, τα ιδια σκατα..Και τοτε ενα γυρο ειχαμε κανει παλι!!

    • Mika

      Αυτο τρεμω κι εγω..Λεω οχι παλι τα ιδια, νεος κινητηρας, τα ιδια σκατα..Και τοτε ενα γυρο ειχαμε κανει παλι!!

    • Mika

      H Honda δηλωσε πως ισως φταιει ο σχεδιασμος του ρεζερβουαρ, διαβασα εγω..Βασικα, ενας μυλος επικρατει!!
      :p

    • Nerazzuro21

      Και τώρα αλλάζουν τον κινητήρα του Van γιατί ο προηγούμενος έχασε ισχύ χωρίς να ξέρουν το γιατί…

    • Mika

      Oμορφιες!!!
      Τουλαχιστον εχουν φερει καμια εικοσαρια για τις δοκιμες?
      Θα τους χρειαστουν!!!

    • stadi

      Αύριο θα φέρουν και 4ο.Απλα τραγικοι.

  • Akis-F1 FAN

    Επιτέλους μετά από τόσο καιρό ξανά λίγη δράση στην πίστα. Η Merc κλασικά στην κορυφή. Θετικά σημάδια από τη Ferrari η οποία έκανε πολλούς γύρους χωρίς κανένα πρόβλημα και ήταν 1 δέκατο πίσω από τη Merc αλλά με πιο σληρή γόμα. Σ΄αυτή τη φάση οι χρόνοι δε λένε τίποτα, αλλά το 1:21:8 με τη μέση γόμα και οι αναλυτές που έλεγαν ότι η Ferrari φαινόταν να πατάει το ίδιο καλά στην πίστα με τη Merc μας επιτρέπουν νομίζω να αποκλείσουμε τις φήμες περί καταστροφικού σασί που ακούγονταν. Από κει και πέρα η RBR δε δείχνει να έχει το κάτι παραπάνω για να χτυπήσει τη Μερκ ενώ η McLaren έκανε πάλι πολύ κακό ξεκίνημα.

    Υ.Γ. Αξιοσημεώτο ότι η Ferrari “απαγόρεψε” στους οδηγούς της να μιλήσουν στα media για το αυτοκίνητο μέχρι να τελειώσουν και τις 2 μέρες δοκιμών τους ο καθένας.

    • Christos Protopapas

      σωστα τα λες..οι αναλυτες του autosport……χθες ελεγαν ότι η φεραρι δειχνει σημαδια προσφυσης αναλογα της μερσεντές στις στροφες….και μαλιστα ειχαν αναλυση το αν η φεραρι είναι μπροστα …είναι αδυνατον να αντιγραφει αεροδυναμικα το μονοθεσιο της γιατι είναι εξαιρετικα πολυπλοκο( αν λειτουργησει ολο αυτό φυσικα)

    • Akis-F1 FAN

      Αυτό με την πολυλποκότητα το είπε και ο Newey !! Είδα μια δήλωση που είπε ότι η Ferrari του φαίνεται πολύ περίπλοκη ειδικά στα bargeboards….ας ελπίσουμε αυτό να είναι καλό και να μην έχουν μπλέξει τα μπούτια τους οι Ιταλοί ;-P

  • Κούκος

    Εκεί στην McLaren καλό θα κάνουν να αρχίσουν τα ευχέλαια και τα βουντού. Η Honda πραγματικά διασύρεται.

  • sergio360

    Πω ρε φιλε,στην φωτο του αρθρου η Mercedes φαινεται τερας μ’αυτα τα λαστιχα και τους τεραστιους αεραγωγους….

  • Sotos

    Τι είναι αυτό το πράγμα με τη McLaren…!!! Λες και τους έχουν μουντζώσει, από την ώρα που έφυγε ο Hamilton!
    Δεν είναι που δεν είναι στις πρώτες ανταγωνιστικές θέσεις… αντί τουλάχιστον να βελτιώνονται, έστω βήμα-βήμα, πάνε από το κακό στο χειρότερο!!!! Νυσάφι πια!!!

  • F1fan

    And we are back in business!!!!Ευτυχως απο τοτε που εφυγε ο Bernie,υπαρχουν παρα πολλη ελευθερια χρησης των social media κι εχουμε αρκετα βιντεο!Στην πρωτη μερα,καλα ξεκινησαν οι Merc(οπως συνηθιζει),Ferrari κι Williams(παραδοξως).McLaren & RBR ηδη αντιμετωπισαν θεματα αξιοπιστιας… https://uploads.disquscdn.com/images/7d48a2e28f894ca18da09b048d10b10dfb80b66c235ef205f3ecf698531b5376.jpg

    • Nerazzuro21

      Εδώ υπάρχει μέχρι και live μέσω youtube. Ευχαριστούμε τα Αμερικανάκια.

    • F1fan

      Αντε μακαρι να μην μεινουν στα Periscope,Youtube στα preseason test,αλλα να βαλουν καλυψη κι των race weekend σε ευκολη πλατφορμα(πχ YouTube).Κι αν οχι κατευθειαν των αγωνων(λογω των δικαιωματων),καποια ελευθερα κι τις δοκιμες!