Το πολύ σκληρό 25ημερο για τις ομάδες ξεκίνησε, αφού τα μονοθέσια πάτησαν πίστα για πρώτη φορά, δίνοντας δεδομένα προς ανάλυση στους μηχανικούς. Οι προοπτικές βελτίωσης των αυτοκινήτων είναι τεράστιες, ωστόσο στις πρώτες ημέρες των δοκιμών γίνονται όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι στην αξιοπιστία, ενώ οι τεχνικοί ελέγχουν αν οι προσομοιώσεις και οι υπολογισμοί στα εργοστάσιά τους μεταφέρονται πράγματι στην πίστα.

Αν και οι χρόνοι λίγη σημασία έχουν στις δοκιμές, ιδιαίτερα στη φάση που βρισκόμαστε ο Lewis Hamilton ήταν αυτός που έγραψε το ταχύτερο πέρασμα, με 1:21.7. Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ανέλαβε δράση το απόγευμα, προτού ο Valtteri Bottas ολοκληρώσει 79 γύρους το πρωί, δίνοντας συνολικά στη γερμανική ομάδα δεδομένα 152 γύρων. Η Mercedes δοκίμασε το shark fin, το οποίο είχε ένα άνοιγμα στο πάνω μέρος για την ψύξη των μηχανικών μερών αλλά και για την διοχέτευση επιπλέον αέρα στο T-Wing.

Ένα δέκατο πίσω ακολούθησε ο Sebastian Vettel, που κάλυψε απόσταση 128 γύρων ή 596 χιλιομέτρων, αλλά ειδικά στην περίπτωση της Ferrari οι ταχύτεροι χρόνοι δε θα πρέπει να λένε σχεδόν τίποτα, καθώς η ιταλική ομάδα έχει σημειώσει αρκετές φορές ταχύτερα περάσματα στις δοκιμές των προηγούμενων ετών, χωρίς ανάλογη συνέχεια κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Ο Felipe Massa ανέλαβε δουλειά σήμερα για τη Williams, με τον χρόνο του να είναι 3 δέκατα πιο αργός από αυτόν του Hamilton. Ήταν ένα καλό ξεκίνημα για τη Williams, που θέλει να πάρει πίσω την τέταρτη θέση από τη Force India. Ο Kevin Magnussen βρέθηκε στο cockpit της VF-17, με τον πρώην οδηγό της Renault να παίρνει την τέταρτη θέση, κάνοντας 51 γύρους.

Ξεκίνημα με προβλήματα για τη Red Bull και τον Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός σταμάτησε στο ξεκίνημα της ημέρας μετά από πρόβλημα σε έναν αισθητήρα, ενώ στη συνέχεια είχε πρόβλημα με τις μπαταρίες. Παρ’ όλα αυτά, η αυστριακή ομάδα δεν ανησυχεί, ενώ ο 27χρονος ήταν ο πέμπτος ταχύτερος, με 50 γύρους.

Στην έβδομη θέση, πίσω από τον Bottas, ο Sergio Perez. Ο ταχύτερους γύρος του Μεξικανού ήταν 2 δευτερόλεπτα αργότερος  από αυτόν του Hamilton, όμως το χειρότερο είναι πως ολοκλήρωσε μόλις 39 γύρους, λόγω σπασμένης εξάτμισης. Ακολούθησαν οι Carlos Sainz και Nico Hulkenberg, οι οποίοι σημείωσαν τον όγδοο και ένατο καλύτερο χρόνο, αντίστοιχα.

Το χειρότερο ξεκίνημα πραγματοποίησε η McLaren. Η MCL32 αντιμετώπισε διαρροή λαδιού πριν από τη μεσημεριανή διακοπή, ενώ οι μηχανικοί χρειάστηκαν πολύ χρόνο για να λύσουν το πρόβλημα, καθώς η διαρροή παρουσιάστηκε σε δύσκολο σημείο. 29 οι γύροι για τον Ισπανό. Στην τελευταία θέση, ο Marcus Ericsson, πέντε δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.