Η DS στη Γενεύη θα παρουσιάσει το DS 7 και στις βλέψεις της είναι να παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο. Ανάμεσα σε αυτά εξετάζεται και ένα υβριδικό supercar προκειμένου να ανταγωνιστεί το BMW i8.

H PSA Group, πρόσφατα υπέγραψε με τις Exagon Motors, Investissement Quebec και IndusTech, προκειμένου να δημιουργήσουν μια κοινοπραξία ανάπτυξης υψηλής απόδοσης ηλεκτρικών εξαρτημάτων, παίρνοντας και χρηματοδότηση 16 εκατ. δολαρίων από την καναδική κυβέρνηση. Από τη συνεργασία αυτή η DS θα μπορούσε να αποκτήσει το powertrain για ένα μοντέλο που θα αποτελεί την έκδοση παραγωγής του E-Tense Concept που είδαμε στην περσινή έκθεση της Γενεύης, με την PSA να έχει κατοχυρώσει το όνομα E-Tense για εμπορική χρήση.

Το πρωτότυπο E-Tense είναι αμιγώς ηλεκτρικό και φορά έναν ηλεκτροκινητήρα 402 ίππων με 516 Nm ροπής. Με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα, τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Η αυτονομία που προσφέρουν οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου, τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα, φτάνει τα 360 χλμ εντός πόλης και τα 310 χλμ στον μικτό κύκλο.

  • 80stef

    ποτε δεν συμπαθουσα τα citroen…το συγκεκριμενο ομως γ@μ@ει….

  • Anestis Genk

    Αν κάποιος είναι μάγκας αντί για 3/4 κυλίνδρους ας βάλει 6 και βάλε, με μικρό μοτέρ πάντα. Όσο δεν το κάνει κανένας αυτό, για μένα δεν κάνουν κάτι ιδιαίτερο.

    • Grekko

      Τι να τους κάνεις τους πολλούς κυλίνδρους σε μικρό μοτέρ, χώρο πιάνουν, συντήρηση θέλουν, παραπάνω καύσιμο, όλα πάνω!

    • Anestis Genk

      Είσαι premium αμάξι ή Lada;

    • Grekko

      Μίλησες για λίγα κυβικά, τα premium συνήθως δεν είναι λίγα κυβικά.

    • Anestis Genk

      Μπορεί να γίνει premium με πολλά κύλινδρα, υπάρχουν ιστορικά παραδείγματα. Το premium προσφέρει κάτι ξεχωριστό, το 1.5 μοτέρ της BMW είναι καλό αλλά δεν είναι ξεχωριστό.

    • thymios tsilimparis

      αυτό δεν έχει καν κυλίνδρους! : D

  • thymios tsilimparis

    Υπέροχο είναι