Το 2016 χαρακτηρίστηκε από την αρχή ως μια μεταβατική χρονιά για τη Renault, αφού η Γάλλοι επέστρεψαν μόλις πριν από έναν χρόνο ως ομάδα στη Formula 1. Ακόμα κι έτσι, οι 8 βαθμοί σε 21 αγώνες και η 9η θέση στη βαθμολογία, πίσω και από την Haas, δείχνουν ότι η σεζόν ήταν αποτυχημένη για την ομάδα του Enstone.


Οι Γάλλοι δούλεψαν σκληρά πάνω στην R.S.17, η οποία δείχνει σαφώς πιο ανταγωνιστική από τον προκάτοχό της. Συν τοις άλλοις, ένας τομέας στον οποίο το νέο μονοθέσιο είναι πολύ καλύτερο είναι η οδηγησιμότητα. Όπως ισχυρίζεται ο Jolyon Palmer, η R.S.17 είναι πολύ πιο υπάκουη και προβλέψιμη, κάτι που επιτρέπει στον οδηγό να την πιέσει σκληρά δίχως αρνητικές εκπλήξεις.

Η ποιότητα κύλισης ήταν εκεί που ήμασταν αδύναμοι πέρυσι. Κάναμε ένα μεγάλο βήμα φέτος. Έχουμε πολύ καλύτερα εργαλεία για να δουλέψουμε τώρα. Είναι κάτι που μάθαμε πέρυσι, και μάλιστα με τον σκληρό τρόπο. Αλλά, ξεκάθαρα στη Βαρκελώνη, κάναμε καλή πρόοδο και η ισορροπία του μονοθεσίου ήταν πολύ σταθερή, με πολύ καλή οδηγησιμότητα. Κάθε φορά έμπαινα μέσα και ήξερα τι να περιμένω. Είναι ένα πολύ καλό συναίσθημα τώρα.

Οδηγώ με ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπο αυτή τη στιγμή, επειδή το μονοθέσιο είναι τόσο ωραίο στην οδήγηση. Έχει πραγματικά καλή ισορροπία, μπορούμε να επιτεθούμε πολύ σκληρά, είναι υπάκουο. Ξέρουμε τι να περιμένουμε ότι πατάς φρένο, όταν στρίβεις, και τα εργαλεία που έχουμε για να αλλάζουμε την ισορροπία και το set-up είναι πραγματικά καλά.