Δεν υπάρχει καλύτερη περίοδος για να αγοράσεις κεντρομήχανο sportscar. Η Porsche Boxster (εντάξει, 718) κατέβηκε στα 2 λίτρα, η Alpine A110 έκανε δυναμικό comeback, η Alfa 4C είναι κλασική (και ελαφρώς πανάκριβη) αξία, η Lotus Elise διαχρονική και ανόθευτη. Αν πάλι τα “ψιλά” δεν βγαίνουν, μην αγχώνεσαι. Η Tata έχει τη λύση!

Στην Έκθεση της Γενεύης έκανε πρεμιέρα η Tamo, το sub-brand της Tata που στοχεύει στην “εξέλιξη της καινοτομίας και στην προσφορά σύγχρονων μέσων μετακίνησης. Η Tamo θα αποτελεί το Tata του μέλλοντος, σήμερα”. Με άλλα λόγια, η Lexus wannabe της Ινδίας.

Το Racemo είναι το πρώτο αυτοκίνητο της νεοσύστατης εταιρίας και η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ένα αρκετά συμπαθητικό σύνολο. Ο 3κύλινδρος 1.2000αρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας Revotron βρίσκει θαλπωρή στο κέντρο του -μήκους 3,8 μέτρων- αμαξώματος και αποδίδει 190 ίππους και 210 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με τα μόλις 800 κιλά του βάρους, αναμένεται να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 6″ και να φτάνει στα 220 χλμ/ώρα τελικής. Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, το οποίο “διαθέτει paddles αλλαγής στο τιμόνι, εμπνευσμένα από την Formula 1” (πάνω από δεκαετία είχα να διαβάσω τέτοια περιγραφή).

Το αμάξωμα αποτελείται από πολυμερές πλαστικό σε συνδυασμό με αλουμινένια τμήματα της ανάρτησης (διπλά ψαλίδια μπρος – πίσω παρακαλώ) και του πλαισίου, ενώ η Tamo υποστηρίζει πως δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με τα crash tests (αν γελάς, δεν σε παρεξηγώ), έχοντας αερόσακους οδηγού και συνοδηγού.

Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας μέχρι και ηλεκτρικό χειρόφρενο, ενώ την παράσταση κλέβουν οι πόρτες που ανοίγουν στο στυλ της McLaren. . Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν Bi-LED προβολείς, ρεζερβουάρ καυσίμου 40 λίτρων, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης

Το ωραίο είναι ότι όλα αυτά δεν θα κοστίζουν πάνω από 25 λαχ, δηλαδή 2,5 εκατομμύρια ρούπιες, δηλαδή περίπου 30 χιλιάδες ευρώ. Γελοιωδώς πολλά για Tata, “παλεύονται” για κεντρομήχανο τούρμπο sportscar με ποζεράδικες πόρτες. Στο κάτω κάτω, υπάρχουν Smart των 50 χιλιάδων.

Στην ινδική αγορά αναμένεται στα μέσα του 2018. Ο ερχομός του στην Ευρώπη είναι άγνωστο αν θα τελεσφορήσει.

  • Anestis Genk

    Αν ήταν Μ/Τ ίσως. Εμφανισιακά δεν μ’αρέσουν τα τόσο επιτηδευμένα σχέδια, ειδικά το industrial overload.

  • Hexagon

    μόνο και μόνο για το μοτέρ, απόδοση και θέση, και την πίσω κούνιση

    https://www.youtube.com/watch?v=Q3dB1P881s4

  • αν διαβαζα για τιμη στις 20.000 θα ηταν ΑΠΙΤΕΥΤΑBLE !!!!!!!!!
    ασε που αμα μελεγε κανεις πως ειναι coupe civic θα τον πιστευα !!!! :-P

    • Φωτόνιον

      Στα 20 χιλιάρικα θα ήταν πραγματικά απίστευτο. Θα με έβαζε σε σοβαρές σκέψεις… Στα 30k – ιδίως στον πολιτισμένο κόσμο που τα δίλιτρα δεν είναι ποινικό αδίκημα- νομίζω υπάρχουν άλλες επιλογές εγγυημένα διασκεδαστικές… Πολύ καλό πάντως και μια πολύ καλή αρχή για την εταιρία

    • Φωτόνιον

      Στα 20 χιλιάρικα θα ήταν πραγματικά απίστευτο. Θα με έβαζε σε σοβαρές σκέψεις… Στα 30k – ιδίως στον πολιτισμένο κόσμο που τα δίλιτρα δεν είναι ποινικό αδίκημα- νομίζω υπάρχουν άλλες επιλογές εγγυημένα διασκεδαστικές… Πολύ καλό πάντως και μια πολύ καλή αρχή για την εταιρία

  • SAMURAI-66

    Διαφημιστικη καμπανια σωστη θελει και κοστος φυσιολογικο και θα βρει τον δρομο του και στα λημερια μας.
    Πρεπει να το δουλεψουν σωστα οι ινδοι και ολα θα πανε καλα.

  • DarkV12Tdi

    30.000 ευρώ για εμάς, για τους Ινδούς θα είναι σαν να έχει 300.000 ευρώ,άρα για λίγους στην Ινδία.