Η Alpine στη Γενεύη παρουσιάζει επίσημα το A110. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται πάνω σε μια αλουμινένια πλατφόρμα, έχει αλουμινένιο σώμα, με το βάρος του να αγγίζει τα 1.080 κιλά.

Κίνηση παίρνει από έναν 1.800αρη turbo κινητήρα απόδοσης 252 ίππων με 320 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας είναι τοποθετημένος μπροστά από τον πίσω άξονα και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag, με το γρανάζωμά του να είναι ειδικά ρυθμισμένο για το A110. Έχει τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport, Track) που προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, του συστήματος διεύθυνσης του ESC και του ήχου της εξάτμισης. Έχει μήκος 4.178 mm, πλάτος 1.798 mm, ύψος 1.252 mm και κατανομή βάρους 44% μπροστά και 56% πίσω.

Το αυτοκίνητο παραγωγής δεν διαφέρει ουσιαστικά από το πρωτότυπο Vision που είδαμε τον Φεβρουάριο του 2016. Έχει αξιοσημείωτη αεροδυναμική με επίπεδο πάτωμα και διαχύτη. Ο αεροδυναμικός του συντελεστής είναι 0,32 Cd, από τους μικρότερους στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων.

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, με τις αλουμινένιες τετραπίστονες δαγκάνες να είναι της Brembo. Το πίσω σύστημα πέδησης διαθέτει ένα ενσωματωμένο ενεργοποιητή χειρόφρενου, για πρώτη φορά παγκοσμίως, εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο 2,5 κιλά από το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.

Οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου είναι διαστάσεων 18″ με ελαστικά 205/40 μπροστά και 235/40 πίσω, με το ρεζερβουάρ να είναι τοποθετημένο πίσω από τον μπροστά άξονα.

Το κάθε κάθισμα της Sabelt ζυγίζει 13,1 κιλά, με τις ράγες στήριξης να είναι έως και 50% ελαφρύτερες σε σύγκριση με αυτές που χρησιμοποιούν ορισμένοι από τους ανταγωνιστές του A110. Είναι επενδυμένα με δέρμα και σύμφωνα με την Alpine, προσφέρουν “εξαιρετική ποιότητα και άνεση”.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν προς τα τέλη του έτους, και αρχικά θα προσφέρεται η έκδοση Premiere Edition που θα βγει σε 1.955 μονάδες, οι οποίες έχουν όλες προ-πουληθεί και στη Γαλλία ξεκινούσε από τις 58.500 ευρώ.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ίσως η πιο πολυαναμενόμενη αμαξάρα της έκθεσης. Κουκλάραααα και τη θέλω!!!!!

  • Mrdesperado32

    με τιποτα..μπορει να ειναι καλο οδηγικα αλλα απεναντι στη 4c δε στεκεται σχεδιαστικα.πολυ βαρετο στα ματια μου

    • xtra

      εχεις ενα δικιο στην συγκριση.

    • GioKak

      Για εμένα πάλι, η 4C ήταν τόσο…Elise που αυτό το προτιμώ!

      Κι έχει και καλύτερο εσωτερικό από αυτό της 4C, που θυμίζει αυτοκίνητο δοκιμών!

    • Mrdesperado32

      σα προτζεκτ εχεις δικιο αλλα σαν υλοποιηση και σχεδιο καμια επαφη..η αλφα ειναι future classic απο τωρα.σα ταμπλο ναι ειναι καπως αχρωμο και σε επιπεδα χατσμπακ αλλα το γυμνο καρμπον δινει αλλη αισθηση

    • manowar

      1000 φορες αυτο απο 4c

    • Mika

      4C??Ποια 4C???
      Aυτο το αυτοκινητο, πριν καν κυκλοφορησει, δειχνει κλασεις ανωτερο..1080 κιλα, χωρις καρμπον μπανιερες, 7 διπλοσυμπλεκτο κι εσωτερικο που απεχει μιλια απο το πλαστικο ταπερ της ιμοτσιονε..

    • παιρνεις ELISE…και εισαι κατω απο τον τονο χαλαρα !!!! :-P

    • Mika

      Επιλογες μπολικες. Και καλυτερες απο τον μιμητη!
      :p

  • VictorRav4

    Ωραιο αυτοκινητο, το πισω ισως φαινεται λιγο παραξενο σε καποιους, εμενα προσωπικα μαρεσει πολυ (σ.σ. το τιμονι θυμιζει πολυ mclaren)

  • SAMURAI-66

    Ολα δειχνουν οτι εχει την επιτυχια στο τσεπακι του απο την στιγμη που αμεσως εξαφανιστηκαν τα edition,ωραια προταση!

  • Dimitris

    επιτελους…..ενα mazda απο παλιά…κάτι απο RX-7, MX-5 Mazdaspeed……τι ? Ειναι Renault ?

    Απλα υπέροχο!

  • manowar

    Αυτο το αμαξι το θελω πολυ

    • Mika

      Count me in!!

  • sargus

    Κατά τη γνώμη μου πολύ άσχημο! Και από πίσω είναι χαμηλοκώλικο σαν την Μερκ CLA και αυτό μου τη σπάει πολύ σε ένα αμάξι. Πάντως μου αρέσει αυτή η κατηγορία αυτοκινήτων γιατί επιστρέφουμε στα παλιά όπως πρέπει (είχαν φτάσει τα σπορ ας πούμε αυτοκίνητα να φλερτάρουν με τους 2 τόνους!).
    Ρε παιδιά, μη συγκρίνετε ατό το έκτρωμα με την 4C. Η Alfa είναι ποίηση!

  • Νικόλαος244turbo

    Γκάβλα σκέτη

  • I’m too old for this shit
    http://i.giphy.com/3b1JW7LxfsAKs.gif

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Πολυ καλο !!!!μπονους η ferrari κονσολα αναμεσα απ τα καθισματα

  • Renault

    Α ρε Renault τι αμαξαρες βγαζεις!!!