Πολύς ντόρος έγινε γύρω από τα μονοθέσια του 2017. Χωρίς καμία αμφιβολία, είναι πιο επιθετικά και γρήγορα από τα περσινά, αλλά αυτό που ενδιαφέρει τους περισσότερους από εμάς είναι το θέαμα. Τα τελευταία χρόνια, οι πραγματικές μάχες στην πίστα έχουν μειωθεί, και το φαινόμενο αυτό ίσως είναι πιο έντονο φέτος.

Τα νέα αυτοκίνητα παράγουν περισσότερη κάθετη δύναμη, οπότε έχουν εκφραστεί παράπονα για δυσκολία ενός οδηγού να μείνει κοντά στο μονοθέσιο που είναι μπροστά του. Με 6 ημέρες δοκιμών να έχουν διεξαχθεί, οι οδηγοί πλέον έχουν μία αρκετά αξιόπιστη άποψη για το θέμα, με τον Felipe Massa να ισχυρίζεται πως το θέαμα φέτος θα είναι χειρότερο.

Λοιπόν, έτσι θα είναι η Formula 1 τώρα: πολύ δύσκολο να προσπεράσεις. Όχι απλώς προσπαθούσα να περάσω μία Sauber, αλλά υπήρχε και μία Renault πίσω μου. Χάνεις πολλή κάθετη δύναμη όταν είσαι πίσω. Εσείς θα δείτε σίγουρα λιγότερα προσπεράσματα στους αγώνα απ’ ό,τι είχατε συνηθίσει.

Με τον οδηγό της Williams συμφωνεί ο Nico Hulkenberg, που ακολουθούσε τον Massa στην πίστα, γνωρίζοντας έτσι κατά πόσο χάνεται η κάθετη δύναμη. Ο πιλότος της Renault πιστεύει πως, εκτός από την κάθετη δύναμη, το γεγονός ότι τα μονοθέσια είναι 20 εκατοστά πιο φαρδιά σε σχέση με το 2016 θα συμβάλλει αρνητικά στη διαδικασία του προσπεράσματος.

Το να ακολουθείς ένα μονοθέσιο είναι πιο δύσκολο κι ένιωσα σημαντική απώλεια της κάθετης δύναμης. Επίσης, έχεις λιγότερο φυσικό χώρο. Αυτά τα μονοθέσια είναι τόσο φαρδιά, έτσι θα χάσεις κάπου χώρο. Αλλά, θα δούμε στην πραγματικότητα πόσο δύσκολο ή όχι είναι, όμως θα μπορούσε να είναι ένας παράγοντας.