Μπορεί να έχεις διαβάσει ότι από τον Οκτώβριο του 2015 έχει ξεκινήσει η παραγωγή του SP:01 από την Detroit Electric, παραδίδοντας το πρώτο αυτοκίνητο στον διανομέα της Κίνας, Jowett Motors, σήμερα όμως η αμερικάνικη εταιρία μπορεί να λέει ότι είναι έτοιμη για την κανονική παραγωγή του αυτοκινήτου.

Και αυτό γιατί βρήκε χρηματοδότηση ύψους 1.725.000.000 ευρώ από την κινέζικη εταιρία ενέργειας Far East Smarter Energy Group. Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα αρχίσει μετά από μια αρχική επένδυση των €345 εκατ., με την εταιρία να χρησιμοποιεί στη συνέχεια το υπόλοιπο ποσό για την διεύρυνση της γκάμας, στην οποία αναμένεται να προστεθεί ένα SUV και ένα sedan.

Να θυμίσω ότι το SP:01 θα είναι διαθέσιμο προς πώληση σε Ασία και Ευρώπη, και βασίζεται στην Lotus Exige. Είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με την βασική Pure να αποδίδει 204 άλογα με 280 Nm ροπής, κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 170 χλμ/ώρα.

Η δυνατή έκδοση, η Performance, παράγει 286 άλογα με 280 Nm ροπής, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να είναι σε θέση να τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα. Και οι δύο εκδόσεις έχουν μπαταρία 37 kWh που δίνουν αυτονομία 288 χλμ. Το βάρος της Pure έκδοσης ανέρχεται στα 1.155 κιλά και της Performance στα 1.175 κιλά. Το μοντέλο θα πωλείται σε Ευρώπη, Ασία, Βόρειο Αμερική, Αφρική και Μέση Ανατολή, με τις τιμές του να μην έχουν ανακοινωθεί.

  • η PURE εκδοση αληθεια εχει λογο υπαρξης ??ουτε για sport κατασκευη κανει……ουτε για πρασινη με στυλ μετακινηση…….
    αληθεια σχεδον 1.5δις….αληθεια ποσα οχηματα πιστευουν θα πουλησουν ???σε καμια 20 χρονια θα τα κανουν αποσβεση ?????

  • gv

    σε κουτσο αλογο πονταρανε..
    δε ξερω βασικα αλλα τοσες εταιρειες υπαρχουν να επενδυσεις αυτη βρηκανε?
    ισως να ειδαν κατι παραπανω,ισως να εχουν απωτερο σκοπο,αλλα εμενα δε μου γεμιζει το ματι..

  • Anestis Genk

    Βάλτε έναν μετατροπέα ροπής ρε παιδιά, οι τελικές των ηλεκτρικών είναι χειρότερες και από τα ντίζελ.