Και πιο συγκεκριμένα, η γερμανική εταιρία είχε δείξει, έστω σε πρωτότυπη μορφή δύο προτάσεις που βασίζονταν στην 928. Πρώτο ήταν το 928-4, ένα τετραθέσιο και τετράπορτο shooting brake, το οποίο παρουσιάστηκε το 1984, με 3 χρόνια αργότερα είδαμε το 928 H50 concept.

Και τα δύο πρακτικά αποτελούν πρόγονοι της Panamera Sport Turismo που έκανε το ντεμπούτο της την περασμένη εβδομάδα στην Γενεύη. Τα δύο αυτά μοντέλα είχαν κατασκευαστεί από το Porsche Development Center στο Weissach, με το πρώτο να βασίζεται στην 928 S, έχοντας κατά 25 εκατ. μεγαλύτερο μήκος, κάτι που αύξανε τον χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών κατά 20 εκατ.

Στο παρακάτω video, η Porsche μας δείχνει αυτό ακριβώς το πράγμα, κάνοντας μας πρακτικά μια αναδρομή στα shooting brake μοντέλα της, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι πλέον σήμερα είναι πιο ώριμη η αγορά σε ένα τέτοιο μοντέλο.