Το Renault Megane RS θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2017 και σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες αναφορές, θα φορά τον ολοκαίνουργιο 1.800αρη turbo κινητήρα που φορά το Alpine A110, που στη περίπτωσή του αποδίδει 252 άλογα. Στο Megane RS ο κινητήρας αναμένεται να αποδίδει μεταξύ 280 και 325 ίππων και να συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με rev-matching τεχνολογία, που παρουσίασε η Nissan στο 370Z, ενώ φήμες θέλουν το αυτόματο κιβώτιο να είναι διαθέσιμο προαιρετικά, με επιπλέον κόστος.

Το νέο Renault Megane RS θα εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπως το Megane GT, προκειμένου να εξασφαλίσει την κινητικότητα σε χαμηλές αλλά και την σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες, με τους μηχανικούς της Renault να πιστεύουν ότι τα προτερήματα του συγκεκριμένου συστήματος πρόκειται να αντισταθμιστούν με το επιπλέον βάρος των περίπου 40 κιλών.

Η κίνηση θα περνά στον δρόμο από τον μπροστά άξονα, με το συνολικό βάρος να είναι σημαντικός προβληματισμός της Renault Sport για το νέο Megane RS, καθώς αυτό όχι μόνο είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το προκάτοχο του, αλλά θα προσφέρεται αποκλειστικά σε 5-θυρη έκδοση, κάτι που αυξάνει σημαντικά το βάρος.

Οι μηχανικοί προσπαθούν να καταλήξουν σε λύσεις για να αντισταθμίσουν το επιπλέον βάρος, με τη χρήση ελαφριών υλικών να είναι μια λύση ώστε να κρατηθεί χαμηλά το βάρος, κάτι που δεν σημαίνει, όμως, απαραίτητα ότι το νέο Megane RS θα χρησιμοποιεί carbon.

Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα κοντά στα 270 χλμ/ώρα. Το αφεντικό της Renaultsport, Patrice Ratti, σε παλαιότερη συνέντευξή του απέκλεισε το ενδεχόμενο προσπάθειας κατάρριψης του ρεκόρ ταχύτερου γύρου για προσθιοκίνητα οχήματα στο Nurburgring.

  • Mika

    Φανταζει απολυτα λογικο…

  • AKHS

    Αυτό ρwτάο και γw ο κινητήραs στο A110 ο κινητήραs είναι 1.8 πρέπει κάποιοs να μαs διελευκάνει περισσότερο μήπws στο παραπάνw άρθρο έχει γίνει κάποιο λάθοs και λένε ότι είναι δίλιτροs λέw εγw.

  • SAMURAI-66

    Οι φωτο το κολακευουν απιστευτα ο δε κινητηρας ειναι διαμαντι και προσφερει εξαιρετικες επιδοσεις!

  • Κυριακος

    Λεφτά να χαμε και ένα γκαράζ να μην το πειράζει κανένας…

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Η αισθητική τραβάει ζόρι.

  • Grekko

    Πόσο λέτε να κάνει;

    • Soko

      35 χιλαιδες με 40 χιλιάδες η λέω μαλακίες ?

    • Grekko

      Κάπου εκεί σκεφτόμουν κ εγώ, αν φτάσει τα 40 δεν νομίζω να πουλήσει.

  • giannisb

    ”Το αφεντικό της Renaultsport, Patrice Ratti, σε παλαιότερη συνέντευξή του απέκλεισε το ενδεχόμενο προσπάθειας κατάρριψης του ρεκόρ ταχύτερου γύρου για προσθιοκίνητα οχήματα στο Nurburgring.”

    Εγώ πάντως θα ήθελα να το δω να τρέχει στην πράσινη κόλαση ..να υπάρξει λίγο ανταγωνισμός…

  • redbull_junkie

    koukla i megane