Advertisement

1Εισαγωγή

Κανένα αυτοκίνητο δεν θέλει να γίνει pick-up, αλλά ολοένα και περισσότερα pick-up θέλουν να αποκτήσουν χαρακτηριστικά αυτοκινήτου, έστω ενός σκληροτράχηλου SUV. Και αυτό γιατί σε όλον τον κόσμο, εκτός φυσικά της Ελλάδας, τα pick-up θεωρούνται συμβατικά οχήματα ελευθέρου χρόνου, και μπορεί να τα έχει ο καθένας στο γκαράζ του, και όχι μόνο επαγγελματίες, όπως γίνεται στη χώρα μας.

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι στην Αμερική το best seller αυτοκίνητο τα τελευταία 37 χρόνια είναι pick-up, με το F-150 να είναι ταυτόχρονα για 40 χρόνια το best-seller της κατηγορίας του. Εκεί, τα ενός τόνου ημι-φορτηγά είναι η μικρότερη κατηγορία, με την Nissan να έχει στην γκάμα της το Titan XD, το οποίο τοποθετείται πάνω από το Navara (ονομάζεται Frontier), όπου στην τελευταία του γενιά έχει πολύ δυναμική παρουσία. Ερχόμενος στην χώρα μας, δυστυχώς ζούμε ακόμη στο δικό μας γαλαξία και η αγορά περιορίζεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό, ενώ υπάρχει και η ανάλογη φορολογία.

Η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε την τρίτη γενιά του μοντέλου πριν 1,5 χρόνο, αν και έχει παρουσία στην συγκεκριμένη κατηγορία εδώ και 80 χρόνια, η οποία έχει ξεχωριστή θέση στην ιστορία της Nissan. Η πορεία του ξεκίνησε με “γκολ από τα αποδυτήρια”, καθώς το νέο Nissan NP300 Navara κατέκτησε το πολυπόθητο διεθνές βραβείο του Pick-up για το 2016. Και όλα αυτά με άκρως έντονο ανταγωνισμό, όπως το Mitusbishi L200, το Toyota Hilux, το Ford Ranger, το νέο Isuzu D-Max και το Fiat Fullback, ενώ σύντομα θα προστεθεί και το Renault Alaskan.

Στα συν

  • Ποιότητα κύλισης
  • Ηχομόνωση
  • Ροπή κινητήρα
  • Χώροι
  • Πρακτικότητα
  • Πίσω ανάρτηση

Στα μείον

  • Αίσθηση τιμονιού
  • Αίσθηση λεβιέ ταχυτήτων
Advertisement

2Το αυτοκίνητο

Από καταβολής, τα pick-up ήταν macho και bοxy, και παρά την απαραίτητη εξέλιξη τους στο πέρασμα των χρόνων και το “στρογγύλεμα” των άκρων τους, παραμένουν άγρια και επιβλητικά. Ο σχεδιασμός του NP300 Navara έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και στις προτιμήσεις της Ευρωπαϊκής αγοράς, καθώς εδώ παράγεται (Βαρκελώνη), με την εξέλιξη του από το αντίστοιχο τμήμα της Nissan στην Αγγλία, να ακούει τα θέλω της ευρωπαϊκής αγοράς. Όπου NP βάλτε Nissan Pick-up και όπου 300, τους 3 τόνους μικτού φορτίο.

Παρατηρώντας το εμπρός μέρος, θα διακρίνεις ένα μείγμα από κυρτές και κοίλες επιφάνειες που του προσδίδουν μια δυναμική εμφάνιση. Χρησιμοποιώντας το ίδιο DNA με τα SUV της Nissan, όπως τα Qashqai και X-Trail, το Navara διαθέτει μια φρέσκια εμφάνιση, με το εμπρός μέρος να μπορούσε κάλλιστα να ανήκε σε ένα μεγάλο SUV της εταιρίας (λέγε με Patrol ή Pathfinder). Διαθέτει εμπρός μάσκα τύπου V, που συναντάται σε όλα τα νέα μοντέλα της Nissan, αλλά και LED φώτα ημέρας σε σχήμα μπούμερανγκ μέσα στα μεγάλα τετράγωνα φώτα. Ακόμα θα δεις έναν επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα, με τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ να διευκολύνουν την πρόσβαση στην καμπίνα.

Εντύπωση προκαλούν οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες, και οι (προαιρετικές) ζάντες 18 ιντσών, με ελαστικά 255/60, που “γεμίζουν” τους θόλους, και ολοκληρώνουν την άγρια εικόνα του. O εντυπωσιακός σχεδιασμός συνδυάζεται και με το μέγεθος του ιαπωνικού pick-up, καθώς στην διπλοκάμπινη έκδοση που είχαμε για δοκιμή, το μήκος του φτάνει τα 5.300 χλστ., το πλάτος του τα 1.850 χλστ., ενώ το ύψος του τα 1.840 χλστ. Για το μεταξόνιο του ευθύνεται το τύπου σκάλας σασί, και αυτό αγγίζει τα 3.150 χλστ. Για να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε κάθε σκληροτράχηλο δρόμο, η απόσταση από το έδαφος με τις 18άρες ζάντες που φορούσε το συγκεκριμένο Navara ανέρχεται στα 223 χλστ., με την γωνία προσέγγισης να είναι στις 30,4 μοίρες, η γωνία διαφυγής στις 25.6 μοίρες, ενώ η γωνία ράμπας στις 22,2 μοίρες.

Αυτό που ίσως έχει μεγαλύτερη σημασία είναι οι διαστάσεις της “καρότσας”, με το μήκος της να φτάνει τα 1.578 χλστ., και να έχει επιμηκυνθεί κατά 67 χλστ. Από την άλλη, το πλάτος της τα 1.560 χλστ., με το άνοιγμα ανάμεσα στους θόλους να είναι 1.130 χλστ. Το ύψος της είναι 474 χλστ., με το ωφέλιμο φορτίο να είναι στα 1.059 κιλά, ενώ η απόσταση από το έδαφος του κατώτατου σημείου της είναι στα 815 χλστ.

Τέλος, η Nissan προσφέρει μια ευρεία γκάμα αξεσουάρ ώστε να μπορέσεις να διαμορφώσεις την καρότσα σύμφωνα με τις δικές σου προτιμήσεις, διατηρώντας το σύστημα ραγών εντός της καρότσας, που περιλαμβάνει ειδικά κανάλια –βαρέως τύπου- στα πλευρικά τοιχώματα, αλλά και το πίσω μέρος της καρότσας. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η στερεή πρόσδεση ακόμη και των πιο ακανόνιστων τύπων φορτίου.

Από πλευράς δοκιμών σύγκρουσης, τα pick-up δεν έχουν κάποια διαφορετική αντιμετώπιση από τον ανεξάρτητο οργανισμό EuroNCAP, με το Navara να αποσπά τέσσερα αστέρια, καθώς πήρε 79% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 78% στη προστασία παιδιών, 78% στη προστασία πεζών και 68% στα συστήματα ασφαλείας. Έτσι, εξοπλίζεται με μια σειρά νέων τεχνολογιών, όπως τα συστήματα περιμετρικής θέασης (around view monitor) και αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης (forward emergency braking).

Advertisement

3Εσωτερικό

Περνώντας στην καμπίνα θα χρειαστεί να πατήσεις το σκαλοπάτι, για να κάτσεις στο κάθισμα. Τα δύο εμπρός προσφέρουν εξαιρετική οσφυϊκή υποστήριξη χάρη στη βελτιωμένη εργονομία, ενώ σύμφωνα με την εταιρία έχουν κατασκευαστεί με χρήση τεχνολογίας εμπνευσμένη από τη NASA. Τα εξογκώματα σε κάθε πλευρά του καπό, εκτός από στιλιστικές πινελιές αποτελούν, επίσης, σημεία αναφοράς, καθιστώντας το όχημα πιο εύκολο να το χειρίζεσαι στον δρόμο.

Η καμπίνα είναι πλήρως ανασχεδιασμένη και προσφέρει υψηλού επιπέδου εμπειρία άνεσης, ενώ και κάθε στοιχείο της έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή πρακτικότητα στη σκληρή χρήση σε οδηγό και επιβάτες. Η νέα σχεδίαση προσφέρει αυξημένη ευρυχωρία και μια πιο άνετη αίσθηση, με τον διάκοσμο να θυμίζει τα υπόλοιπα μοντέλα της Nissan.

Έτσι, αν εξαιρέσεις την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και αυτή μεταξύ των επιβατών, δύσκολα θα καταλάβεις ότι βρίσκεται σε pick-up, αντί για συμβατικό μοντέλο. Το ταμπλό έχει μοντέρνα σχεδίαση, και δανείζεται αρκετά στοιχεία από το X-Trail, όπως οι διακόπτες του ψηφιακού διζωνικού κλιματισμού, και τους αντίστοιχους για τα παράθυρα. Ακόμα υπάρχει ένα νέο σύστημα εξαερισμού για τα πίσω καθίσματα που έχουν ανασχεδιαστεί, προκειμένου να προσφέρουν ακόμα πιο άνετες μετακινήσεις, γι’αυτό και δεν θα συναντήσεις κάποια εργονομική αστοχία.

Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι το τιμόνι, που προέρχεται αυτούσιο από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας, με τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι σκληρά, ανθεκτικά και γεροδεμένα, όπως πρέπει σε ένα τέτοιου χαρακτήρα αυτοκίνητο. Η καμπίνα είναι πολύ ευρύχωρη και έτσι οι χώροι για 4 ενήλικες είναι υπερεπαρκείς, ανεξαρτήτου σωματότυπου, και δεν θα νιώσεις ποτέ ότι βρίσκεσαι σε αγροτικό.

Η ιαπωνική εταιρία έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και στην ηχομόνωση της καμπίνας, καθώς είναι αισθητά φιλτραρισμένος, τόσο από τους αεροδυναμικούς στροβιλισμούς όσο και από τον κινητήρα, με τις piano black και ασημένιες λεπτομέρειες να προσθέτουν πόντους “καθημερινού” αυτοκινήτου.

Advertisement

4Κινητήρας

Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά ενός pick-up είναι η κινητήριος δύναμη, και αυτό η Nissan το ξέρει πολύ καλά. Έτσι, κάτω από το μεγάλο καπό υπάρχει ένας νέος 2.3-λίτρων dCi κινητήρας πετρελαίου, που είναι έως και 24% πιο αποτελεσματικός από αυτόν του απερχόμενου μοντέλου, ενώ αποτελεί και έναν από τους πιο καθαρούς σε ρύπους, αλλά και οικονομικούς σε κατανάλωση κινητήρα στην κατηγορία των pick-up.

Διατίθεται με δύο επιλογές ισχύος, 160 και 190 ίππων, με την δεύτερη να κάνει χρήση τεχνολογίας διπλής υπερσυμπίεσης, κάτι που εισάγεται για πρώτη φορά στην κατηγορία των pick-up. Το Navara της δοκιμής ήταν στην “μικρότερη” έκδοση, με την δύναμη να εμφανίζεται στις 3.750 σ.α.λ., με την ροπή των 403 Νm να είναι διαθέσιμη από τις 1.500 μέχρι 2.500 σ.α.λ. Τα turbo είναι με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας σε κάθε περίπτωση.

Η Nissan γνωρίζει άριστα ότι οι ισχυροί κινητήρες χρειάζονται και αντίστοιχα ισχυρά συστήματα μετάδοσης. Έτσι, στην περίπτωση του νέου Navara της δοκιμής, ως double cab, η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός standard χειροκίνητου κιβωτίου έξι ταχυτήτων ή εναλλακτικά αυτόματου κιβωτίου επτά ταχυτήτων. To μοντέλο της δοκιμής διέθετε το πρώτο, με τον επιλογέα να μην ενθουσιάζει λόγω χαλαρότητας και μακριών διαδρομών, κάτι που συναντάς σε όλα τα pick-up.

Η εταιρία δεν ανακοινώνει χρόνο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας του 0-100 χλμ/ώρα, με τις μετρήσεις του VBox μας, να δείχνουν ότι αυτά έρχονται σε 12,01 δευτ., με την τελική να ανέρχεται στα 172 χλμ/ώρα. Χάρη στην πλούσια ροπή του, τα 1.970 κιλά του Navara, κινούνται αρκετά άνετα, με τον κινητήρα να έχει ελαστικότητα από χαμηλά και να εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία σε όλο το εύρος των στροφών, χωρίς εκρήξεις.

Κλείνοντας, η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 6,4 λίτρα/100 χλμ., αλλά η πραγματική μετά 900 χλμ. σκληρής χρήσης και οδήγησης σε όλες τις συνθήκες ανήλθε στα 7,9 λίτρα/100 χλμ., με το ρεζερβουάρ καυσίμου να έχει χωρητικότητα 80 λίτρα. Αντίστοιχα, οι εκπομπές CO2 είναι στα 169 γρ./χλμ., και απ’όσο γνωρίζω αν υπάρχει αγροτική άδεια τα τέλη κυκλοφορίας είναι διαφορετικά σε σχέση με όσους έχουν στην κατοχή τους το Navara για επαγγελματική χρήση.

Nissan NP300 Navara Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 12,01 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 6,32 δευτ. (3η ταχύτητα)
60-100 χλμ/ώρα 8,60 δευτ. (4η ταχύτητα)
80-130 χλμ/ώρα 14,28 δευτ. (5η ταχύτητα)
Τελική ταχύτητα 172 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 41,93 μέτρα σε 3,19 δευτ.
Advertisement

5Τετρακίνηση

Το σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει το ιαπωνικό pick-up, βασίζεται στα ισχυρά σημεία του μοντέλου της προηγούμενης γενιάς, προσφέροντας το πλέον αξιόπιστο κράτημα και στα πιο δύσβατα εδάφη. Το σύστημα εμπλοκής και απεμπλοκής της τετρακίνησης γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη που βρίσκεται στο ταμπλό. Έτσι καλείσαι να επιλέξεις είτε κίνηση στους δύο τροχούς για οικονομική οδήγηση σε κανονικές συνθήκες, ή την λειτουργία 4HI για τετρακίνηση και σε ταχύτητα μέχρι 100 χλμ/ώρα.

Τονίζοντας περαιτέρω τα off-road διαπιστευτήρια του, το νέο αυτοκίνητο διαθέτει δυνατότητα επιλογής τετρακίνησης με πιο κοντές σχέσεις. Αυτές είναι σχεδιασμένες για να βοηθήσει το όχημα να ανταπεξέλθει πλήρως σε απότομες και ολισθηρές κλίσεις, με τη ρύθμιση 4LO να προσφέρει ακόμα περισσότερη ροπή στους τροχούς, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και η επιλογή του μηχανικού κλειδώματος του πίσω διαφορικού.

Advertisement

6Τιμή-Εξοπλισμός

Η Nissan προσφέρει το Navara σε king και double cab, όντας διαθέσιμο σε πρακτικά 6 επίπεδα εξοπλισμού: το Pro, το Accenta, το Accenta+, με το Techna να συνδυάζεται μόνο με την δυνατότερη -190 ίππων- έκδοση του κινητήρα. Η τιμή του double cab ξεκινάει από €28.490, με αυτή του Navara δοκιμής να ήταν στο Accenta+, και ξεκινάει από €32.090. Ο εξοπλισμός είναι κάτι παραπάνω από πλούσιος, και συγκρίνεται με ένα συμβατικό SUV, και διαθέτει Cruise Control, Hill Descent Control (HDC) και Hill Start Assist (HSA), σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (keyless entry), η πίσω κάμερα οπισθοπορείας ενσωματωμένη στον εσωτερικό καθρέφτη, αισθητήρες παρκαρίσματος κλπ. Αναλυτικά μπορείς να δεις τα χαρακτηριστικά εξοπλισμού εδώ.

Advertisement

7Οδηγώντας

Εκεί που κάνει την έκπληξη το Navara είναι στην διάταξη της ανάρτησης. Έτσι, το double cab διαθέτει στον εμπρός άξονα διπλά ψαλίδια με coil over αμορτισέρ, ενώ πίσω αντί για φύλλα σούστας υπάρχει ανεξάρτητη ανάρτηση 5 συνδέσμων, καθιστώντας το μοναδικό μοντέλο της αγοράς που διαθέτει κάτι τέτοιο. Το σύστημα διαθέτει 20 λιγότερα κιλά μη αναρτώμενης μάζας, σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά και τα φύλλα σούστας. Σύμφωνα με τις δικές μου τεχνικές γνώσεις, αυτή η λύση αυξάνει κατακόρυφα την ποιότητα κύλισης, τόσο στον δρόμο, όσο και εκτός αυτού, καθιστώντας το Navara πιο φιλικό σαν καθημερινό αυτοκίνητο , αλλά ίσως δεν έχει την ίδια απόδοση με πλήρες φορτίο, και αξιοπιστία στον χρόνο, όταν χρησιμοποιείται ως εργαλείο δουλειάς.

Έτσι, τα ελικοειδή ελατήρια της πίσω ανάρτησης και το setup της ανάρτησης που έδωσαν οι μηχανικοί της εταιρίας, εξαφανίζουν τους κραδασμούς που εισέρχονται στην καμπίνα εξαιτίας των φύλλων σούστας, ειδικά όταν η καρότσα είναι άδεια. Η διάταξη της ανάρτησης προσφέρει μεγάλη άνεση, σιδερώνοντας με stirella όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να εμφανίζει ενοχλητικές αναπηδήσεις, χαρίζοντας σου εξαιρετικό χειρισμό. Να πω την αλήθεια, κάποιες φορές έγιναν αισθητές κάποιες μικρές ταλαντώσεις, αλλά καμία σχέση με τον ανταγωνισμό και κυρίως καθόλου ενοχλητικές ή επίφοβες.

Κατά την διάρκεια της δοκιμής, φορτώσαμε την καρότσα με κάτι σακιά περίπου 300 κιλών, και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Οι αντιδράσεις του αμαξώματος ήταν προβλέψιμες και ομαλές, ενώ γενικά έδειξε να συνδυάζει οδηγική απόλαυση, όπως ένα συμβατικό μοντέλο, χωρίς να θυσιαστεί η απαιτούμενη off-road ικανότητα του μοντέλου. Χάρη στην νέα διάταξη και τη στήριξη του άκαμπτου πίσω άξονα, βελτιώνεται ο έλεγχος της κάθε κίνησης των πίσω τροχών.

Στην πράξη και στην άσφαλτο το αυτοκίνητο, όπως προείπα έχει πολύ φιλική και οικεία λειτουργία, και μόνο ο όγκος του θα ξενίσει αρχικά. Αυτός “κρύβεται” από τους μεγάλους καθρέφτες, την κάμερα οπισθοπορείας και τον μικρότερο κύκλο στροφής, καθιστώντας το αρκετά ευέλικτο. Το τελευταίο είναι ο επιπλέον άσσος του Navara, καθώς χάρη στην αναθεωρημένης σχεδίασης πίσω ανάρτηση και τη μείωση του μεταξονίου κατά 50 χλστ., το νέο μοντέλο μπορεί να κάνει μια στροφή 180 μοιρών σε μόλις 12,4 μέτρα.

Με τα παραπάνω καταλαβαίνεις ότι με το Navara μπορείς να πραγματοποιήσεις μεγάλα και ξεκούραστα ταξίδια, ενώ με λίγη προσοχή είναι εύχρηστο και στην πόλη. Φυσικά, αν για κάποιο λόγο θελήσεις να το στρίψεις, το βάρος του καθώς και το αργό τιμόνι του, με σχεδόν 4 στροφές από άκρη-σε-άκρη, δεν θα σε αφήσουν να παίξεις όπως θα ήθελες, ενώ οι κλίσεις στις στροφές γίνονται εμφανείς. Όλα τα pick-up είναι μπροστόβαρα και έτσι η υποστροφή θα εμφανιστεί νωρίς, πόσο μάλλον εξαιτίας των mud & snow ελαστικών. Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει υδραυλική υποβοήθηση, έχει πολύ βαριά αίσθηση, ενώ και η ακρίβεια του δεν είναι ένα από τα στοιχεία που το διακρίνουν, κάτι που κακά τα ψέμματα δεν αποτελεί καμία έκπληξη.

Πατώντας χώμα, η οδήγηση του Navara γίνεται άκρως απολαυστική. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ μεγάλα, και θα αναρριχηθείς σε σημεία που δεν πίστευες, ακόμα και χωρίς το κλείδωμα του μεσαίου διαφορικού. Η εναλλαγή από πισωκίνητο, σε τετρακίνητο ή και την ενεργοποίηση των κοντών σχέσεων γίνεται πολύ εύκολα και απλά μέσω του περιστροφικού διακόπτη στην κονσόλα. Αυτό σου δίνει την δυνατότητα και την χαρά να διασχίσεις πρακτικά ότι βρεις μπροστά σου, με το sky is the limit να είναι το motto που θα του χάριζα.

Advertisement

8Συμπέρασμα

Αν είσαι στην αναζήτηση για ένα 1 τόνου τετρακίνητο pick-up, οι επιλογές σου είναι πιο πολλές από κάθε άλλη φορά. Το νέο Navara είναι ίσως το μοναδικό που έχει βρει την χρυσή τομή ανάμεσα στον όρο “εργαλείο” και καθημερινό ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει το μοναδικό περιουσιακό στοιχείο μιας οικογένειας της όμορφης ελληνικής επαρχείας. Διατηρεί τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, με την αναβαθμισμένη καμπίνα του, και τις τεχνολογίες που διαθέτει να το καθιστούν το πιο μοντέρνο της κατηγορίας του.

Advertisement
  • LEO

    H πισω ανάρτηση που την εχετε στα συν, ειναι για απαιτησεις επιπεδου χομπιστα.
    Για να βαλεις καμια γουρουνα και κανα ποδηλατο καλο θα είναι.

    Στο χωριο μου που τα φορτώνουν με ελιές κ λιπασματα σαν τα μουλαρια θα έχει ενα θεματακι. Κατα τα αλλα καλο είναι.

    • theolvs

      Η πίσω ανάρτηση ακριβώς είναι για πουλ μουρ.
      Αν του βάλεις 30 τσοβάλια ελιές και το βάλεις να βγεί απο λιοστάσι με λάσπη σε ανηφόρα (όπως το δικό μας) θα χρειαστεί τρακτέρ για να το ξεκολλήσεις

  • SAMURAI-66

    Εγινε κυριλε τοσο στο σαλονι που δεν το ξεχωριζεις απο το οποιο επιβατικο της nissan οπως και στην εντονη σχεδιαση που του δινει παρουσια μοναδικη μαζι με τον τεραστιο ογκο του.
    Δειχνει ποιοτικο και ειναι σιγουρα εργατης ακουραστος αν και στεναχωριεται η ψυχη σου να του λερωσεις το εσωτερικο οπως το παρατηρεις….ισως το βλεπω ετσι εγω σαν παιδι της πολης βεβαια και οχι σαν επαγγελματιας.
    Παντως πρεπει να ειναι δικαιολογημενα τα βραβεια που απεσπασε και να τα αξιζει!.

    • theolvs

      το pickup το παίρνεις για σκληρή χρήση όχι για ομορφιά.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αμαξάρα το νέο Navara. Έγινε πιο ολοκληρωμένο από ποτέ.

  • Christos F4

    ειναι κακο δηλαδη που στην ελλαδα δεν θεωρουνται συμβατικα οχηματα? φτανει που τρωμε στη μαπα καθε μερα τα αχρειαστα τζηπ, πρεπει να φαμε στη μαπα και τα ακομα πιο αχρειαστα αγροτικα κτηνη??? ποσος μικροτσουτσουνισμος χωραει δηλαδη στον ελληνα νεοπλουτο???

    • antonis

      Φίλε εδω στη Κρήτη το μεγαλύτερο ποσοστό των κατοίκων έχουν ελιές ή αμπέλια όποτε βλέπεις πολλές οικογένειες ν έχουν πικ πας κ ας εργάζονται στη πόλη. Κ εχεις ένα αυτοκινητο για όλες τις δουλειές.

    • Christos F4

      σε τετοιες περιπτωσεις το πικ απ ειναι μονοδρομος. αλλα η αμερικη ειναι αστοχο παραδειγμα. ποιος ο λογος να εχει καποιος πικ απ χωρις να κανει ουτε αγροτικες ουτε οικοδομικες δουλειες?? μονο το πουλμουρ

    • διαφωνω….προχθες ειχα αυτην την κουβεντα με φιλους….
      πιστευω τα πικ απ ειναι τα απολυτα οχηματα εξω στους δρομους !!!
      πλεον εχουν σε νορμαλ ρυθμους εφαμιλη συμπεριφορα με τα σενταν……..εχουν πρακτικοτητα 10 φορες μεγαλυτερη……πλεον δεν θυμιζουν φορτηγα/αγροτικα στο εσωτερικο τους…..ειναι ανετα οσο δεν παει…….οδηγας απο ψηλα που εχει για τον Μ.Ο το γουστο του…… ειναι 4χ4…βασικα το μονο μειονεκτημα τους ειναι το μεγεθος ..και αυτο αν δεν εχεις θεμα με το παρκιν !

    • Christos F4

      ανετα, πρακτικα και με εσωτερικο μπορουν να γινουν (οπως και οποιοδηποτε οχημα μπορει να εχει ωραιο εσωτερικ πλεον). 4Χ4 δεν γινεται να μην εχουν, αλλιως δε θα πηγαιναν βημα.
      αλλα σε καμια περιπτωση δε γινεται να εχει εφαμιλλη συμπεριφορα με τα σενταν ενα οχημα 8 μετρων μηκους και 2μιση μετρων υψους, καλα για το παρκινγκ ουτε λογος…. αν δεν εχεις γκαραζ το ξεχνας. εγω νομιζω οτι καθε οχημα πρεπει να ειναι για συγκεκριμενο σκοπο, δε μπορεις να τα κανεις ολα με ενα. και ανεση και επιδοσεις και πρακτικοτητα και ευκολια…

    • στην εθνικη με 140+ με NAVARA που εχω παει…δεν βρισκω ιδιαιτερη διαφορα απο ενα sedan…..
      κατα βαση ειναι πισωκινητα πχ στην εθνικη οδο οποτε μια χαρα πανε και βημα εχουν !!!
      οπως ειπα ”μονο” μειονεκτημα τους ειναι το μεγεθος…….

      ασφαλως αμα θελεις κοντρες…δεν θα παρεις navara…αλλα κατι αλλο!!!
      απλα το NAVARA και το καθε NAVARA θα συγκριθει με το ”χ” sedan-S/W-SUV-crossover σε μια νορμαλ εκδοση !

    • Christos F4

      οχι οχι εδω διαφωνω εγω. δε γινεται να συγκρινεις navarra με Α6 allroad π.χ. διοτι ειναι δυο τελειως διαφορετικα οχηματα. ιιιισως να μπορεις να το συγκρινεις με μεγαλα τζηπ τυπου pathfinder αλλα και παλι…
      κατα βαση ναι ειναι πισωκινητα. στο 4Χ4 τα γυρνανε οταν τα φορτωνουν βαρια, αλλα και παλι με ενα βαρυ φορτιο σε δρομο με στροφες παλι στην κινηση τα αφηνουν. για τοσα χλμ που πηγαινες στην εθνικη ναι δεν φαινεται διαφορα. αλλα για μεσα σε κατοικημενες περιοχες (διοτι δεν μπορει να μην περασει κανεις και απο τετοιες) και στις στροφες αυτων σιγουρα ειναι δυσκολο. εγω τουλαχιστον θα δυσκολευομουν.

    • εγω το συγκρινω το πικ απ..με οποιοδηποτε οχημα αν ειναι να κινηθεις σε νορμαλ ρυθμους !!! κακα τα ψεματα τα κανει ολα και συμφερει που λεει ο λογος !!
      τωρα αν θελεις να στηνεσαι στο φαναρι…….ενα τουρμπο ντιζελ πικ απ…δεν κανει….
      αν θελεις για να κατεβαινεις καθε μερα στο κεντρο για δουλεεις δεν κανει….
      αμα θελεις κατι που να ειναι απολυτα οικονομικο δεν κανει….

      ΑΛΛΑ αμα θελεις κατι που να τα κανει ΟΛΑ ΚΑΛΑ…..και δεν σε χαλαει η θεα της καροτσας…τοτε τα πικ απ….τα κανουν ολα !!

      υ.γ μιας και ανεφερες Α6allroad….ακομακαι στο μεγεθος δεν διαφερουν πολυ………

    • DarkV12Tdi

      τα Pick up 4χ4 φορτηγάκια αν συγκρίνουμε με τα παλιότερης γενιάς,ήταν μεν άβολα αλλά ήταν σκληροτράχηλα και άντεχαν κάθε είδους κακουχίες, στην οικογένεια έχουμε ένα Toyota Hilux 2.4 βενζίνη 4×4 SR5 του 1989 και το έχουμε ακόμα,και λειτουργεί ακόμα παρά τις κακουχίες που έχει υποστεί η καρότσα, του έχουμε φορτώσει από το χωράφι ελιές-σανό,ξύλα,έως και εργολαβικές εργασίες με χώμα,άμμο,πέτρες,τσιμέντο,ότι μπορείς να φανταστείς,για τους επαγγελματίες είναι χρήσιμο εργαλείο – και για ιδιώτες επίσης που να θέλουν αν χρειαστεί να κουβαλούν τπτ,εμείς ιδιώτες ήμασταν και δεν το χρησιμοποιούσαμε επαγγελματικά ,αλλά το χρειαζόμασταν για τις δουλειές του χωραφιού. Καθημερινό ήταν άβολο,με έπαιρνε από το σχολείο με αυτό,έχουμε πάει εξωτερικό και γυρίσαμε με πράγματα και εργαλεία φορτωμένο τέρμα και στην Autobahn με 140 κοπάναγε πολύ,πόλεμος μέσα στην καμπίνα :P,βέβαια για καθημερινό για την δουλεία στην πόλη είχαμε επιβατηγό και μία βέσπα.Ο γείτονάς μας έχει ένα ίδιο Hilux που αν το βάλεις δίπλα στο δικό μας, του γείτονα φαίνεται σαν να βγήκε από το εργοστάσιο,διότι δεν τον έχω δει ποτέ αν το χρησιμοποιεί για δουλειές,παρά τπτ πράγματα της λαϊκής και τα ψώνια του,το πήρε γιατί απλά του άρεσε και το έχει εδώ και χρόνια από όσο τον θυμάμαι μικρός. Σήμερα τα 4χ4 pick up απλά καμία σχέση με τα παλαιότερης γενιάς του 1990-1995 τουλάχιστον ,συγκρίνονται με ένα suv απλά έχουν καρότσα και διαφορετικό κέντρο βάρους όταν είναι άδειο και φορτωμένο είναι δύσκολη η συμπεριφορά τους, μόνο αργά και προσεκτικά να πας όταν έχεις φορτίο.βέβαια έχουν περισσότερες ανέσεις και στην άνεση συγκρίνεται με ένα επιβατηγό suv, πχ κλιματισμός,ηλ παράθυρα,gps,κάμερα οπισθοπορείας κλπ,αλλά με ένα σεντάν καμία σχέση,άλλη συμπεριφορά το σεντάν και άλλη ένα 4χ4 pick up,το μόνο κοινό έχουν είναι κάποια επίπεδα εξοπλισμού,μεχρι εκεί. Εντάξει συμφωνώ ότι υπάρχουν μερικοί που αγοράζουν τα pick up μόνο επειδή τους άρεσε και να έχουν κουβαλήσει μόνο τα ψώνια του σούπερ μάρκετ στην καρότσα ,σα τον γείτονα,εκεί το pick up φαίνεται ότι δεν χρησιμοποιείται για τον σκοπό που φτιάχτηκε :P αλλά όμως τα σημερινά pick up, σχεδόν τα κάνουν όλα ,είναι πολύ κοντά σε επίπεδο επιβατηγού SUV στις ανέσεις,συμπεριφορά απλά έχουν καρότσα μόνο.

    • Mika

      Eδω μεχρι κι η Μενεγακη το προτιμησε, στη προηγουμενη γενια του για να φορτωνει σκυλια,παιδια και τον Ματεο στα Αχλα, μη χαλασει το Range Rover!!
      Λογικο!

    • Christos F4

      και αυτο αστοχο παραδειγμα. μια ξανθια με iq υπο του μηδενος εχει το ακαταλογιστο. πουλμουρ μονο

    • Mika

      Μα για πουλμουρ το ανεφερα, αρα δεν ειναι αστοχο, σωστα?

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      “πλεον εχουν σε νορμαλ ρυθμους εφαμιλη συμπεριφορα με τα σενταν……..”

      Ώσπου να πρέπει να στρίψεις απότομα για να μην πατήσεις το μηχανάκι που πετάχτηκε και ώσπου να πρέπει να φρενάρεις γιατί ο ταρίφας το κοκάλωσε απροειδοποίητα για να πάρει κούρσα.Πράγματα που συμβαίνουν σχεδόν καθημερινά…

      Έχω οδηγήσει αγροτικό και έχω άποψη.
      Σεντάν με αγροτικό δεν συγκρίνεται.
      Σούβ με αγροτικό ναι, είναι και ίδια κατηγορία σύμφωνα με τους αμερικάνους.

    • Σε νορμαλ ρυθμούς ειναι το ίδιο … Μιλάμε για μοντέρνα πικ απ …
      Οκ εξαιρούνται τα χάι λουξ που τουμπαρουν !!!! 😜😜😜‼️🆎🏁

    • crazyfrog

      εγω που το θελω πχ για να παω να σπιναρω στις λασπες και στα χιονια και να το ευχαριστιεμαι εχω μικρο τσ…νι κατ’εσενα.ο αλλος που το θελει για να παει για κυνηγι με ολη την παρεα και διαμορφωμενη την καροτσα για σκυλια τη εχει μικρη κι’αυτος.και ο αλλος ο αθηναιος πχ που το παιρνει επειδη απλα του αρεσει την εχει μικροτερη ακομη.
      οτι να’ναι.

    • Christos F4

      τρικυμια εν κρανιω. μιλησα για ατομα που δεν εχουν κανενα απολυτως λογο να το αγορασουν… και ναι, οι αθηναιοι που δεν πανε ποτε εκτος δρομου δεν εχουν κανενα απολυτως λογο να το αγορασουν. αυτος που μεταφερει γατια, σκυλια, ξυλα, τουβλα, τελαρα κλπ. εχει λογο να το παρει.

      τωρα για σενα που θες να σπινιαρεις στις λασπες και στα χιονια… εγω δε βλεπω καμια ευχαριστηση σε αυτο, αλλα και να εβλεπα παλι θα προτιμουσα ενα σκληροτραχηλο μικρομεσαιο suv, οχι ενα 7μετρο κτηνος που αν μου φυγει λιγο παραπανω την γ#$$$ησα.

    • crazyfrog

      τρικυμια εν κρανιω και φασισμος ειναι να θελεις να επιβαλλεις εσυ αναλογα με τα γουστα σου τι θα αγορασει ο καθενας.σου περναει καθολου απο το μυαλο οτι καποιος μπορει να θελει να το παρει γιατι απλα του αρεσει?
      αν ακολουθησω τη λογικη τη δικη σου δε μπορω να καταλαβω γιατι καποιος να αγοραζει στασιον αν δεν εχει γραφειο κηδειων.
      οσο για την ευχαριστηση στις λασπες και στα χιονια βγες καμια φορα στη φυση και δοκιμασε το και ισως αλλαξεις γνωμη.

    • Christos F4

      αυτη τη συζητηση ακομα κι αν την εχω κανει 100 φορες, δε θα βαρεθω να την κανω κι αλλες 200

      τρελοβατραχε, δεν επιβαλλω σε κανεναν τιποτα. απλα σχολιαζω το οτι ο κοσμος δεν ψωνιζει σωστα. δεν ξερουμε να ψωνιζουμε, παει και τελειωσε. σιγουρα μπορει σε καποιον να αρεσει κατι και σιγουρα ο καθενας αγοραζει αυτο που του αρεσει (αν βεβαια το αντεχει η τσεπη του), αυτο ομως δεν σημαινει οτι η επιλογη του ειναι παντα η σωστη.
      station, οπως ανεφερες, αγοραζει καποιος οικογενειαρχης η καποιος επαγγελματιας που θελει να εχει μεγαλο αποθηκευτικο χωρο. καμια απολυτως σχεση δεν εχουν τα γραφεια κηδειων.

    • crazyfrog

      αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι η λαθος επιλογη για σενα ειναι η σωστη για καποιον αλλο.εσυ βλεπεις σωστο το στασιον για χωρους εγω βλεπω το SUV γιατι απλα σιχαινομαι το στασιον και μου αρeσει το SUV.o αλλος παιρνει prius για οικονομια εγω παιρνω diesel γιατι το prius με το που το βλεπω κανω εμετο.

    • ThanLam

      Tι μαλακίες είναι αυτές; Ο καθένας αγοράζει ό,τι γουστάρει. Τα τζιπ στην πλάτη σ’ τα φορτώσανε. Γουστάρεις να σε κρίνουν για το αμάξι σου; Ή μήπως πήγες στο άλλο άκρο να ζηλεύεις κάτι που δεν έχεις ή που δεν μπορείς να πάρεις; Εντάξει πάντα θα υπάρχουν και αυτοί που πουλάνε μόστρα, τι να κάνουμε. Μες στο παιχνίδι όλα.

    • Christos F4

      επειδη αυτα τα περι ζηλιας τα εχω ξανακουσει και στο παρελθον και για να τελειωνει αυτη η φαρσοκωμωδια.
      πικ απ μπορεις να παρεις ΜΟΝΟ σαν ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ οχημα που σημαινει οτι πρεπει να πληροις καποιες προυποθεσεις. εγω φερ ειπειν δεν μπορω να παρω πικ απ με την δουλεια που κανω.
      επισης, οταν θα θελησεις να το διωξεις θα κληθεις να πληρωσεις στο κρατος εναν τεραστιο φορο σαν αποζημιωση για το κερδος που εχεις βγαλει ολο το διαστημα που χρησιμοποιησες το αμαξι. οποτε λοιπον, αυτο που καποιοι αποκαλειτε “αγοραζει οτι του αρεσει” εγω το αποκαλω ηλιθιοτητα διοτι δεν ξερω κανεναν να του αρεσει να πληρωνει κερατιατικα

    • ThanLam

      1. Το τι θα πληρώσει ο καθένας δε μας αφορά.
      2. Και με ποια κριτήρια ξέρεις εσύ αν ο άλλος πληρώνει κερατιάτικα; Στην τσέπη του είσαι;
      3. Το πρόβλημά σου τελικά είναι ότι και μικροτσούτσουνος είσαι, και φράγκα για να πάρεις τζιπ, αγροτικό, suv κλπ κλπ δεν έχεις.

    • Christos F4

      ενω εσυ εισαι στην τσεπη μου και ξερεις τι φραγκα εχω ε?
      και ξαναλεω: δεν ειμαι δερβεναγας στην τσεπη κανενος. σχολιασμο κανω για αυτα που αγοραζει ο κοσμος. αλλα φαινεται αδυνατεις να το καταλαβεις… εισαι τελειως εκτος θεματος και εκτος πραγματικοτητας. γι αυτο εχουμε γεμισει ενα σωρο αηδιες στους δρομους και οι εταιριες κρυφογελανε με την παρτη μας, επειδη ο καθενας αγοραζει “αυτο που του αρεσει”.
      ξερεις, πριν αγορασεις οτιδηποτε υπαρχει ενα κριτηριο που στα αγγλικα λεγεται “value for money”. στα ελληνικα μπορεις να το μεταφρασεις και “ψωνιζω συνετα” η “ψωνιζω εξυπνα”

    • to value for money ισχυει οταν θελεις κατι που απλα να καλυπτει τα θελω σου στην πιο οικονομικη τιμη !!!
      αν ομως θελεις να ειναι και λιγο ομορφο…να εχει λιγο πρεστιζ…να εχει λιγο γκαζακι….και πας σε κατι αλλο τοτε δεν ειναι αλλο best value for money…..

      ΑΝ τωρα εγω θελω κατι που να τα κανει ολα οπως σε ειπα πιο πανω…..τοτε το NAVARA για μενα ειναι το best value for money…εκτος βεβαια αν εχεις να μου προτινεις κατι αλλο που μου διαφευγει ! :-D

    • Christos F4

      συμφωνω! το value for money ισχυει παντου και πρεπει να ισχυει παντου.
      αλλα εκτος απο το υποκειμενικο κομματι της υποθεσης (τα “θελω” του καθενος) υπαρχει και το αντικειμενικο κομματι. ακομα και μεγαλο πορτοφολι να εχεις δεν νομιζω να θες να πετας τα λεφτα σου σε πραγματα που δεν τα αξιζει. εγω πχ μπορει να θελω ενα αμαξι με τεραστιο αποθηκευτικο χωρο για την οικογενεια μου και για την δουλεια μου και μπορει το Α να εχει μικροτερο χωρο αποσκευων απο το Β αρα θα επιλεξω το Β. τα κριτηρια μου για την επιλογη αυτοκινητου ειναι αντικειμενικα σωστα.
      αν ομως ψαχνω ενα αμαξι με κριτηρια να εχει ενα εξωφρενικα δυνατο ηχοσυστημα η να εχει κοκκινο χρωμα στα προσκεφαλα των καθισματων η το εσωτερικο του να ειναι διχρωμια ασπρο μαυρο ,διοτι αυτο θελω, αντικειμενικα τα κριτηρια μου για την επιλογη αυτοκινητου ειναι γτπ

      οσο για τον αν μπορω να σου προτεινω κατι, θα πρεπει να μου πεις με τι ασχολεισαι ^^ (αντιλαμβανεσαι φανταζομαι οτι η συγκεκριμενη ερωτηση ειναι πληρως καλοπροαιρετη και χωρις καμια κακη προθεση ;) το αποσαφηνιζω αυτο γιατι και στο παρελθον εχω ρωτησει το ιδιο καποια αλλα ατομα και δυσανασχετησαν)

    • αποψη μου το Value For Money ισχυει για ενα μοντελο σε καθε κατηγορια…πχ τελη 90” αρχες 00” το VFM της ελληνικης αγορας ηταν το octavia…..τα εκανε ολα και συμεφερε..και χωρους ειχε…..και γκαζι ειχε..και ”ομορφο” ηταν…..ΑΝ καποιος ηθελε αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας μεοσο το δυνατον λιγοτερα χρηματα για να παρει το περισσοτερο σε αυτοκινητο θα επρεπε να κυκλοφορουν ”μονο” octavia αναμεσα μας !!! αλλα δεν ισχυει…γιατι ??? γιατι απλα οι πιο πολλοι δεν κοιταν μονο το VFM που ειναι το καθαρα αντικειμενικο αλλα βαζουν τις υποκειμενικες προτεραιοτητες τους !!!

      σημερα πχ το VFM στα hot hatch ειναι το LEON……αλλα δες πως τα παει σε πωλησεις σε σχεση με τον ανταγωνισμο….

  • antonis

    Πολυ καλό το νέο ναβαρα εγω θα έβαζα στα αρνητικά την ανάρτηση. Πάντως αν έπαιρνα πικ-απ αυτό θ ηταν το Ρέιντζερ θεωρώ πιο ολοκληρωμένο κ ίσως το καλύτερο εκτός δρόμου. Το επόμενο αυτοκινητο μ σίγουρα θα ειναι πικ απ. Προχθες περνώντας από την φορντ στο ηρακλειο είχαν αυτό το τουμπανακι έξω https://uploads.disquscdn.com/images/a45db0383085ce6f92e263701452946e155c461bdd69d5aaacde8ece2057707b.jpg

    • Τριτοξάδερφο Τσακαλώτο

      Αν ψαχτείς σοβαρά θα καταλήξεις σε ranger για την αξιοπιστία του σε βάθος χρόνου και για τα φτηνά του ανταλλακτικά είναι μονόδρομος ψάξτο και θα δείς.
      Εναλλακτικά ISUZU D-MAX αλλά τιμές αγοράς και κόστος χρήσης ξεφεύγουν κατα πολύ.
      Βρές κατόχους navara 10ετίας ψάξε για αναφορές βλαβών του μοντέλου και θα καταλάβεις τι εννοώ πως λέμε ιαπωνική αξιοπιστία ε καμία σχέση.

  • gv

    σιγουρα τα φυλλα σουστας ειναι καλυτερα για σκληρη χρηση..
    θα μπορουσαν να εχουν φυλλα σουστας στη βασικη εκδοση και στα extra να υπαρχει αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων και ετσι ολοι θα εκαναν τη δουλεια τους και αυτοι θα βγαζαν και περισσοτερα λεφτα!
    αλλα μαλλον ή δε το σκεφτηκαν ή δεν καθισαν να ασχοληθουν τοσο ή δε βολευε στη γραμμη παραγωγης να εχει 2 τοσο διαφορετικες εκδοσεις τι να πω..

  • cfu

    εργατης κτηνος

  • Giannisk

    Το Navara πάντα προορίζονταν για πιο light χρήση. Ήταν από τα πρώτα που απέκτησαν εσωτερικό επιπέδου επιβατικού (για όσους θυμούνται είχε το ίδιο ταμπλό με το pathfinder). Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, η πίσω ανάρτηση θα δίνει σε βάθος χρόνου αν τελικά αντέχει σε μεγάλα φορτία. Βέβαια αν θυμηθούμε το hilux που δεν συμπαθεί τις απότομες αλλαγές πορείας τότε είναι ένα δίλλημα η επιλογή της ανάρτησης. Ας μην ξεχνάμε ότι πλέον οι επιταγές της εποχής επιβάλει, στα επαγγελματικά, να συμπεριφέρονται ακριβώς όπως ένα επιβατικό. Αν εμένα επαρχία θα ήταν στις πρώτες μου επιλογές μαζί με το hilux.

    • theolvs

      Το hilux είναι για δουλειά το Navarra για βόλτες

    • Giannisk

      Πλέον τα διπλοκάμπινα είναι multipurpose. Δουλειά, οικογένεια, βόλτες κλπ. Άσφαλτος, χώμα, βουνό κλπ. Όποιος πετύχει την χρυσή τομή κερδίζει.

  • DarkV12Tdi

    Γεια σου Αγρότη Gazokiller,να σε δούμε με μπλούζα,γαλότσες και τσουγκράνα, όλο το Autoblog το απαιτεί μία φωτογραφία δίπλα με το αγροτικό :P

    Πολυτελές και γεμάτο με Gadget για τα Puck up ,με κάμερα παρκαρίσματος κλπ,έχουν αναβαθμιστεί πλέον και κάνουν για πολλές χρήσεις και καθημερινά σε σχέση με τα παλιά pick up που ήταν άβολα για καθημερινές μετακινήσεις λόγω σκληρής ανάρτησης και έχει πάνω κάτω κουνήματα σαν κατσίκι,τουλάχιστον στο δικό μας Τoyota hilux 4χ4 1989 :P

    YΓ. Ωραίες φωτογραφίες, γαμάτη η φάση που πάει κομμάτια εκεί σαν WRC και χαμήλωσε τόσο ! Την κατάλληλη στιγμή πέτυχε σε κλάσμα δευτερόλεπτου ο Φωτογράφος και το αποθανάτισε. Για πες με πόσα πήγαινες? :P xixixix :)

  • GioKak

    Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε διάταξη twin turbo σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας στην Ελλάδα, την Ευρώπη και τον κόσμο!

    Το έχουμε ξαναπεί!… https://www.autoblog.gr/2016/02/26/hrthe-sthn-ellada-to-neo-nissan-np300-navara-times/

  • Μαχητής Σαολίν

    ανεξαρτήτΩΣ*****
    όχι ανεξαρτήτου…

  • Anestis Genk

    Εγώ θέλω τα αγροτικά να είναι χάροι! Αυτά τα μοντέρνα που είναι επιβατικά με καρότσα δεν μαρέσουν.

    • χαροι σε καμια περιπτωση…….αλλα θελουμε να ειναι σκυλια……γιατι τα τωρινα…ειναι λιγο ”βουτυρομπεμπε” !!! :-P

  • Mika

    Ειναι σιγουρα απο τα πιο ομορφα pick up, μεσα εξω, με αισθηση επιβατικου στο εσωτερικο του…Δεν ξερω ποσο καλο ειναι οντως για αγροτικο αυτοκινητο, εχω διαβασει/ακουσει πως βγαζει αρκετα προβληματα, και δεν ειναι στις πρωτες επιλογες των σκληροτραχηλων αγροτων, οχι αυτων που κανουν light εργασιες και το θελουν και για το φαινεσθαι…Εκει ενα L200, D-max η ισως και το Ranger να ειναι προτιμοτερες επιλογες, το Fiat Fullback μαλλον μου κανει ανεκδοτο….

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μπλόκο μου κάναν τα ΕΚΑΜ απάνω στη Μαδάρα
    μα δεν υπολογίσανε το TURBO το NAVARA! :P ;)

    Αφιερωμένη!

  • giannis1304

    για τον επαγγελματια αυτά τα οχηματα πρεπει να έχουν μεγαλο ωφέλιμο. οταν δεν έχει σουστοφυλα το οφελιμο ειναι μικρό. αλλά από την στιγμή που το παιρνει ο αλλος διπλοκαμπινο το παιρνει περισδότερο για ιχ. μικρη καροτσα αναλογο οφελιμο οποτε δεν τους πολυενοχλει κ γι αυτο πουλάει. κάνει ολα τα αλλα καλά. ελπιζω αυτος ο κινητηρας να αποδειχτει πιο αξιοπιστος