Test Drive: Δοκιμάζουμε το Nissan NP300 Navara

Σχετικά άρθρα

Εισαγωγή

Κανένα αυτοκίνητο δεν θέλει να γίνει pick-up, αλλά ολοένα και περισσότερα pick-up θέλουν να αποκτήσουν χαρακτηριστικά αυτοκινήτου, έστω ενός σκληροτράχηλου SUV. Και αυτό γιατί σε όλον τον κόσμο, εκτός φυσικά της Ελλάδας, τα pick-up θεωρούνται συμβατικά οχήματα ελευθέρου χρόνου, και μπορεί να τα έχει ο καθένας στο γκαράζ του, και όχι μόνο επαγγελματίες, όπως γίνεται στη χώρα μας.

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι στην Αμερική το best seller αυτοκίνητο τα τελευταία 37 χρόνια είναι pick-up, με το F-150 να είναι ταυτόχρονα για 40 χρόνια το best-seller της κατηγορίας του. Εκεί, τα ενός τόνου ημι-φορτηγά είναι η μικρότερη κατηγορία, με την Nissan να έχει στην γκάμα της το Titan XD, το οποίο τοποθετείται πάνω από το Navara (ονομάζεται Frontier), όπου στην τελευταία του γενιά έχει πολύ δυναμική παρουσία. Ερχόμενος στην χώρα μας, δυστυχώς ζούμε ακόμη στο δικό μας γαλαξία και η αγορά περιορίζεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό, ενώ υπάρχει και η ανάλογη φορολογία.

Η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε την τρίτη γενιά του μοντέλου πριν 1,5 χρόνο, αν και έχει παρουσία στην συγκεκριμένη κατηγορία εδώ και 80 χρόνια, η οποία έχει ξεχωριστή θέση στην ιστορία της Nissan. Η πορεία του ξεκίνησε με “γκολ από τα αποδυτήρια”, καθώς το νέο Nissan NP300 Navara κατέκτησε το πολυπόθητο διεθνές βραβείο του Pick-up για το 2016. Και όλα αυτά με άκρως έντονο ανταγωνισμό, όπως το Mitusbishi L200, το Toyota Hilux, το Ford Ranger, το νέο Isuzu D-Max και το Fiat Fullback, ενώ σύντομα θα προστεθεί και το Renault Alaskan.

Στα συν

  • Ποιότητα κύλισης
  • Ηχομόνωση
  • Ροπή κινητήρα
  • Χώροι
  • Πρακτικότητα
  • Πίσω ανάρτηση

Στα μείον

  • Αίσθηση τιμονιού
  • Αίσθηση λεβιέ ταχυτήτων

Το αυτοκίνητο

Από καταβολής, τα pick-up ήταν macho και bοxy, και παρά την απαραίτητη εξέλιξη τους στο πέρασμα των χρόνων και το “στρογγύλεμα” των άκρων τους, παραμένουν άγρια και επιβλητικά. Ο σχεδιασμός του NP300 Navara έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις και στις προτιμήσεις της Ευρωπαϊκής αγοράς, καθώς εδώ παράγεται (Βαρκελώνη), με την εξέλιξη του από το αντίστοιχο τμήμα της Nissan στην Αγγλία, να ακούει τα θέλω της ευρωπαϊκής αγοράς. Όπου NP βάλτε Nissan Pick-up και όπου 300, τους 3 τόνους μικτού φορτίο.

Παρατηρώντας το εμπρός μέρος, θα διακρίνεις ένα μείγμα από κυρτές και κοίλες επιφάνειες που του προσδίδουν μια δυναμική εμφάνιση. Χρησιμοποιώντας το ίδιο DNA με τα SUV της Nissan, όπως τα Qashqai και X-Trail, το Navara διαθέτει μια φρέσκια εμφάνιση, με το εμπρός μέρος να μπορούσε κάλλιστα να ανήκε σε ένα μεγάλο SUV της εταιρίας (λέγε με Patrol ή Pathfinder). Διαθέτει εμπρός μάσκα τύπου V, που συναντάται σε όλα τα νέα μοντέλα της Nissan, αλλά και LED φώτα ημέρας σε σχήμα μπούμερανγκ μέσα στα μεγάλα τετράγωνα φώτα. Ακόμα θα δεις έναν επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα, με τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ να διευκολύνουν την πρόσβαση στην καμπίνα.

Εντύπωση προκαλούν οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες, και οι (προαιρετικές) ζάντες 18 ιντσών, με ελαστικά 255/60, που “γεμίζουν” τους θόλους, και ολοκληρώνουν την άγρια εικόνα του. O εντυπωσιακός σχεδιασμός συνδυάζεται και με το μέγεθος του ιαπωνικού pick-up, καθώς στην διπλοκάμπινη έκδοση που είχαμε για δοκιμή, το μήκος του φτάνει τα 5.300 χλστ., το πλάτος του τα 1.850 χλστ., ενώ το ύψος του τα 1.840 χλστ. Για το μεταξόνιο του ευθύνεται το τύπου σκάλας σασί, και αυτό αγγίζει τα 3.150 χλστ. Για να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε κάθε σκληροτράχηλο δρόμο, η απόσταση από το έδαφος με τις 18άρες ζάντες που φορούσε το συγκεκριμένο Navara ανέρχεται στα 223 χλστ., με την γωνία προσέγγισης να είναι στις 30,4 μοίρες, η γωνία διαφυγής στις 25.6 μοίρες, ενώ η γωνία ράμπας στις 22,2 μοίρες.

Αυτό που ίσως έχει μεγαλύτερη σημασία είναι οι διαστάσεις της “καρότσας”, με το μήκος της να φτάνει τα 1.578 χλστ., και να έχει επιμηκυνθεί κατά 67 χλστ. Από την άλλη, το πλάτος της τα 1.560 χλστ., με το άνοιγμα ανάμεσα στους θόλους να είναι 1.130 χλστ. Το ύψος της είναι 474 χλστ., με το ωφέλιμο φορτίο να είναι στα 1.059 κιλά, ενώ η απόσταση από το έδαφος του κατώτατου σημείου της είναι στα 815 χλστ.

Τέλος, η Nissan προσφέρει μια ευρεία γκάμα αξεσουάρ ώστε να μπορέσεις να διαμορφώσεις την καρότσα σύμφωνα με τις δικές σου προτιμήσεις, διατηρώντας το σύστημα ραγών εντός της καρότσας, που περιλαμβάνει ειδικά κανάλια –βαρέως τύπου- στα πλευρικά τοιχώματα, αλλά και το πίσω μέρος της καρότσας. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η στερεή πρόσδεση ακόμη και των πιο ακανόνιστων τύπων φορτίου.

Από πλευράς δοκιμών σύγκρουσης, τα pick-up δεν έχουν κάποια διαφορετική αντιμετώπιση από τον ανεξάρτητο οργανισμό EuroNCAP, με το Navara να αποσπά τέσσερα αστέρια, καθώς πήρε 79% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 78% στη προστασία παιδιών, 78% στη προστασία πεζών και 68% στα συστήματα ασφαλείας. Έτσι, εξοπλίζεται με μια σειρά νέων τεχνολογιών, όπως τα συστήματα περιμετρικής θέασης (around view monitor) και αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης (forward emergency braking).

Εσωτερικό

Περνώντας στην καμπίνα θα χρειαστεί να πατήσεις το σκαλοπάτι, για να κάτσεις στο κάθισμα. Τα δύο εμπρός προσφέρουν εξαιρετική οσφυϊκή υποστήριξη χάρη στη βελτιωμένη εργονομία, ενώ σύμφωνα με την εταιρία έχουν κατασκευαστεί με χρήση τεχνολογίας εμπνευσμένη από τη NASA. Τα εξογκώματα σε κάθε πλευρά του καπό, εκτός από στιλιστικές πινελιές αποτελούν, επίσης, σημεία αναφοράς, καθιστώντας το όχημα πιο εύκολο να το χειρίζεσαι στον δρόμο.

Η καμπίνα είναι πλήρως ανασχεδιασμένη και προσφέρει υψηλού επιπέδου εμπειρία άνεσης, ενώ και κάθε στοιχείο της έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή πρακτικότητα στη σκληρή χρήση σε οδηγό και επιβάτες. Η νέα σχεδίαση προσφέρει αυξημένη ευρυχωρία και μια πιο άνετη αίσθηση, με τον διάκοσμο να θυμίζει τα υπόλοιπα μοντέλα της Nissan.

Έτσι, αν εξαιρέσεις την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και αυτή μεταξύ των επιβατών, δύσκολα θα καταλάβεις ότι βρίσκεται σε pick-up, αντί για συμβατικό μοντέλο. Το ταμπλό έχει μοντέρνα σχεδίαση, και δανείζεται αρκετά στοιχεία από το X-Trail, όπως οι διακόπτες του ψηφιακού διζωνικού κλιματισμού, και τους αντίστοιχους για τα παράθυρα. Ακόμα υπάρχει ένα νέο σύστημα εξαερισμού για τα πίσω καθίσματα που έχουν ανασχεδιαστεί, προκειμένου να προσφέρουν ακόμα πιο άνετες μετακινήσεις, γι’αυτό και δεν θα συναντήσεις κάποια εργονομική αστοχία.

Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι το τιμόνι, που προέρχεται αυτούσιο από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας, με τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι σκληρά, ανθεκτικά και γεροδεμένα, όπως πρέπει σε ένα τέτοιου χαρακτήρα αυτοκίνητο. Η καμπίνα είναι πολύ ευρύχωρη και έτσι οι χώροι για 4 ενήλικες είναι υπερεπαρκείς, ανεξαρτήτου σωματότυπου, και δεν θα νιώσεις ποτέ ότι βρίσκεσαι σε αγροτικό.

Η ιαπωνική εταιρία έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και στην ηχομόνωση της καμπίνας, καθώς είναι αισθητά φιλτραρισμένος, τόσο από τους αεροδυναμικούς στροβιλισμούς όσο και από τον κινητήρα, με τις piano black και ασημένιες λεπτομέρειες να προσθέτουν πόντους “καθημερινού” αυτοκινήτου.

Κινητήρας

Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά ενός pick-up είναι η κινητήριος δύναμη, και αυτό η Nissan το ξέρει πολύ καλά. Έτσι, κάτω από το μεγάλο καπό υπάρχει ένας νέος 2.3-λίτρων dCi κινητήρας πετρελαίου, που είναι έως και 24% πιο αποτελεσματικός από αυτόν του απερχόμενου μοντέλου, ενώ αποτελεί και έναν από τους πιο καθαρούς σε ρύπους, αλλά και οικονομικούς σε κατανάλωση κινητήρα στην κατηγορία των pick-up.

Διατίθεται με δύο επιλογές ισχύος, 160 και 190 ίππων, με την δεύτερη να κάνει χρήση τεχνολογίας διπλής υπερσυμπίεσης, κάτι που εισάγεται για πρώτη φορά στην κατηγορία των pick-up. Το Navara της δοκιμής ήταν στην “μικρότερη” έκδοση, με την δύναμη να εμφανίζεται στις 3.750 σ.α.λ., με την ροπή των 403 Νm να είναι διαθέσιμη από τις 1.500 μέχρι 2.500 σ.α.λ. Τα turbo είναι με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας σε κάθε περίπτωση.

Η Nissan γνωρίζει άριστα ότι οι ισχυροί κινητήρες χρειάζονται και αντίστοιχα ισχυρά συστήματα μετάδοσης. Έτσι, στην περίπτωση του νέου Navara της δοκιμής, ως double cab, η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός standard χειροκίνητου κιβωτίου έξι ταχυτήτων ή εναλλακτικά αυτόματου κιβωτίου επτά ταχυτήτων. To μοντέλο της δοκιμής διέθετε το πρώτο, με τον επιλογέα να μην ενθουσιάζει λόγω χαλαρότητας και μακριών διαδρομών, κάτι που συναντάς σε όλα τα pick-up.

Η εταιρία δεν ανακοινώνει χρόνο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας του 0-100 χλμ/ώρα, με τις μετρήσεις του VBox μας, να δείχνουν ότι αυτά έρχονται σε 12,01 δευτ., με την τελική να ανέρχεται στα 172 χλμ/ώρα. Χάρη στην πλούσια ροπή του, τα 1.970 κιλά του Navara, κινούνται αρκετά άνετα, με τον κινητήρα να έχει ελαστικότητα από χαμηλά και να εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία σε όλο το εύρος των στροφών, χωρίς εκρήξεις.

Κλείνοντας, η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 6,4 λίτρα/100 χλμ., αλλά η πραγματική μετά 900 χλμ. σκληρής χρήσης και οδήγησης σε όλες τις συνθήκες ανήλθε στα 7,9 λίτρα/100 χλμ., με το ρεζερβουάρ καυσίμου να έχει χωρητικότητα 80 λίτρα. Αντίστοιχα, οι εκπομπές CO2 είναι στα 169 γρ./χλμ., και απ’όσο γνωρίζω αν υπάρχει αγροτική άδεια τα τέλη κυκλοφορίας είναι διαφορετικά σε σχέση με όσους έχουν στην κατοχή τους το Navara για επαγγελματική χρήση.

Nissan NP300 Navara Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 12,01 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 6,32 δευτ. (3η ταχύτητα)
60-100 χλμ/ώρα 8,60 δευτ. (4η ταχύτητα)
80-130 χλμ/ώρα 14,28 δευτ. (5η ταχύτητα)
Τελική ταχύτητα 172 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 41,93 μέτρα σε 3,19 δευτ.

Τετρακίνηση

Το σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει το ιαπωνικό pick-up, βασίζεται στα ισχυρά σημεία του μοντέλου της προηγούμενης γενιάς, προσφέροντας το πλέον αξιόπιστο κράτημα και στα πιο δύσβατα εδάφη. Το σύστημα εμπλοκής και απεμπλοκής της τετρακίνησης γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη που βρίσκεται στο ταμπλό. Έτσι καλείσαι να επιλέξεις είτε κίνηση στους δύο τροχούς για οικονομική οδήγηση σε κανονικές συνθήκες, ή την λειτουργία 4HI για τετρακίνηση και σε ταχύτητα μέχρι 100 χλμ/ώρα.

Τονίζοντας περαιτέρω τα off-road διαπιστευτήρια του, το νέο αυτοκίνητο διαθέτει δυνατότητα επιλογής τετρακίνησης με πιο κοντές σχέσεις. Αυτές είναι σχεδιασμένες για να βοηθήσει το όχημα να ανταπεξέλθει πλήρως σε απότομες και ολισθηρές κλίσεις, με τη ρύθμιση 4LO να προσφέρει ακόμα περισσότερη ροπή στους τροχούς, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και η επιλογή του μηχανικού κλειδώματος του πίσω διαφορικού.

Τιμή-Εξοπλισμός

Η Nissan προσφέρει το Navara σε king και double cab, όντας διαθέσιμο σε πρακτικά 6 επίπεδα εξοπλισμού: το Pro, το Accenta, το Accenta+, με το Techna να συνδυάζεται μόνο με την δυνατότερη -190 ίππων- έκδοση του κινητήρα. Η τιμή του double cab ξεκινάει από €28.490, με αυτή του Navara δοκιμής να ήταν στο Accenta+, και ξεκινάει από €32.090. Ο εξοπλισμός είναι κάτι παραπάνω από πλούσιος, και συγκρίνεται με ένα συμβατικό SUV, και διαθέτει Cruise Control, Hill Descent Control (HDC) και Hill Start Assist (HSA), σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (keyless entry), η πίσω κάμερα οπισθοπορείας ενσωματωμένη στον εσωτερικό καθρέφτη, αισθητήρες παρκαρίσματος κλπ. Αναλυτικά μπορείς να δεις τα χαρακτηριστικά εξοπλισμού εδώ.

Οδηγώντας

Εκεί που κάνει την έκπληξη το Navara είναι στην διάταξη της ανάρτησης. Έτσι, το double cab διαθέτει στον εμπρός άξονα διπλά ψαλίδια με coil over αμορτισέρ, ενώ πίσω αντί για φύλλα σούστας υπάρχει ανεξάρτητη ανάρτηση 5 συνδέσμων, καθιστώντας το μοναδικό μοντέλο της αγοράς που διαθέτει κάτι τέτοιο. Το σύστημα διαθέτει 20 λιγότερα κιλά μη αναρτώμενης μάζας, σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά και τα φύλλα σούστας. Σύμφωνα με τις δικές μου τεχνικές γνώσεις, αυτή η λύση αυξάνει κατακόρυφα την ποιότητα κύλισης, τόσο στον δρόμο, όσο και εκτός αυτού, καθιστώντας το Navara πιο φιλικό σαν καθημερινό αυτοκίνητο , αλλά ίσως δεν έχει την ίδια απόδοση με πλήρες φορτίο, και αξιοπιστία στον χρόνο, όταν χρησιμοποιείται ως εργαλείο δουλειάς.

Έτσι, τα ελικοειδή ελατήρια της πίσω ανάρτησης και το setup της ανάρτησης που έδωσαν οι μηχανικοί της εταιρίας, εξαφανίζουν τους κραδασμούς που εισέρχονται στην καμπίνα εξαιτίας των φύλλων σούστας, ειδικά όταν η καρότσα είναι άδεια. Η διάταξη της ανάρτησης προσφέρει μεγάλη άνεση, σιδερώνοντας με stirella όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να εμφανίζει ενοχλητικές αναπηδήσεις, χαρίζοντας σου εξαιρετικό χειρισμό. Να πω την αλήθεια, κάποιες φορές έγιναν αισθητές κάποιες μικρές ταλαντώσεις, αλλά καμία σχέση με τον ανταγωνισμό και κυρίως καθόλου ενοχλητικές ή επίφοβες.

Κατά την διάρκεια της δοκιμής, φορτώσαμε την καρότσα με κάτι σακιά περίπου 300 κιλών, και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Οι αντιδράσεις του αμαξώματος ήταν προβλέψιμες και ομαλές, ενώ γενικά έδειξε να συνδυάζει οδηγική απόλαυση, όπως ένα συμβατικό μοντέλο, χωρίς να θυσιαστεί η απαιτούμενη off-road ικανότητα του μοντέλου. Χάρη στην νέα διάταξη και τη στήριξη του άκαμπτου πίσω άξονα, βελτιώνεται ο έλεγχος της κάθε κίνησης των πίσω τροχών.

Στην πράξη και στην άσφαλτο το αυτοκίνητο, όπως προείπα έχει πολύ φιλική και οικεία λειτουργία, και μόνο ο όγκος του θα ξενίσει αρχικά. Αυτός “κρύβεται” από τους μεγάλους καθρέφτες, την κάμερα οπισθοπορείας και τον μικρότερο κύκλο στροφής, καθιστώντας το αρκετά ευέλικτο. Το τελευταίο είναι ο επιπλέον άσσος του Navara, καθώς χάρη στην αναθεωρημένης σχεδίασης πίσω ανάρτηση και τη μείωση του μεταξονίου κατά 50 χλστ., το νέο μοντέλο μπορεί να κάνει μια στροφή 180 μοιρών σε μόλις 12,4 μέτρα.

Με τα παραπάνω καταλαβαίνεις ότι με το Navara μπορείς να πραγματοποιήσεις μεγάλα και ξεκούραστα ταξίδια, ενώ με λίγη προσοχή είναι εύχρηστο και στην πόλη. Φυσικά, αν για κάποιο λόγο θελήσεις να το στρίψεις, το βάρος του καθώς και το αργό τιμόνι του, με σχεδόν 4 στροφές από άκρη-σε-άκρη, δεν θα σε αφήσουν να παίξεις όπως θα ήθελες, ενώ οι κλίσεις στις στροφές γίνονται εμφανείς. Όλα τα pick-up είναι μπροστόβαρα και έτσι η υποστροφή θα εμφανιστεί νωρίς, πόσο μάλλον εξαιτίας των mud & snow ελαστικών. Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει υδραυλική υποβοήθηση, έχει πολύ βαριά αίσθηση, ενώ και η ακρίβεια του δεν είναι ένα από τα στοιχεία που το διακρίνουν, κάτι που κακά τα ψέμματα δεν αποτελεί καμία έκπληξη.

Πατώντας χώμα, η οδήγηση του Navara γίνεται άκρως απολαυστική. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ μεγάλα, και θα αναρριχηθείς σε σημεία που δεν πίστευες, ακόμα και χωρίς το κλείδωμα του μεσαίου διαφορικού. Η εναλλαγή από πισωκίνητο, σε τετρακίνητο ή και την ενεργοποίηση των κοντών σχέσεων γίνεται πολύ εύκολα και απλά μέσω του περιστροφικού διακόπτη στην κονσόλα. Αυτό σου δίνει την δυνατότητα και την χαρά να διασχίσεις πρακτικά ότι βρεις μπροστά σου, με το sky is the limit να είναι το motto που θα του χάριζα.

Συμπέρασμα

Αν είσαι στην αναζήτηση για ένα 1 τόνου τετρακίνητο pick-up, οι επιλογές σου είναι πιο πολλές από κάθε άλλη φορά. Το νέο Navara είναι ίσως το μοναδικό που έχει βρει την χρυσή τομή ανάμεσα στον όρο “εργαλείο” και καθημερινό ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει το μοναδικό περιουσιακό στοιχείο μιας οικογένειας της όμορφης ελληνικής επαρχείας. Διατηρεί τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, με την αναβαθμισμένη καμπίνα του, και τις τεχνολογίες που διαθέτει να το καθιστούν το πιο μοντέρνο της κατηγορίας του.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
<h5>Στα συν:</h5>Ποιότητα κύλισης, Ηχομόνωση, Ροπή κινητήρα Χώροι, Πρακτικότητα, Πίσω ανάρτηση <hr /> <h5>Στα μείον:</h5>Αίσθηση τιμονιού, Αίσθηση λεβιέ ταχυτήτωνTest Drive: Δοκιμάζουμε το Nissan NP300 Navara
Autoblog.gr