Advertisement

1Εισαγωγή

Η Volkswagen δεν συνηθίζει να κάνει facelift στα μοντέλα της, αλλά για την έβδομη γενιά του Golf έκανε την εξαίρεση. Και όταν το 2016, όντας 4 γεμάτα χρόνια στην αγορά, καταφέρνει να πουλήσει σχεδόν 500.000 μονάδες στην Ευρώπη, ακριβώς τις διπλάσιες από το δεύτερο Opel Astra, αποδεικνύεται με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι η γερμανική εταιρία έχει βρει τον τρόπο να διατηρεί στην κορυφή το αυτοκίνητο-ορόσημο της. Από το 1974 έχουν πατήσει στον δρόμο 33,3 εκατ. Golf, κάτι που σημαίνει ότι για πάνω από τέσσερις δεκαετίες, ένα νέο Golf φεύγει από τη γραμμή παραγωγής κατά μέσο όρο κάθε 40 δευτερόλεπτα.

Η έβδομη γενιά του μοντέλου είχε παρουσιαστεί λίγο πριν την έκθεση του Παρισιού, το 2012, και η γερμανική εταιρία αποφάσισε να επεκτείνει τον κύκλο ζωής του τρέχοντος μοντέλου, καθώς το επόμενο αναμένεται λίγο πριν την έναρξη της επόμενης δεκαετίας. Το ανανεωμένο μοντέλο παρουσιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο, για να το δούμε από κοντά στην έκθεση του Los Angeles, όπου έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του. Σήμερα, όμως, πραγματοποιήθηκε η πανελλήνια παρουσίαση του από την εισαγωγική εταιρία, για να ακολουθήσει μια πολύ μικρή, διάρκειας 20 λεπτών οδηγική πρώτη επαφή. Από αυτή διακρίναμε ότι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει πρακτικά καθόλου σε σχέση με το παρελθόν.

Επιγραμματικά, λοιπόν, το Golf facelift διαθέτει το πιο διαισθητικό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το Discover Pro, το οποίο διαθέτει έλεγχο μέσω χειρονομιών, κάτι το οποίο τοποθετείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Επίσης, πιο μεγάλα και πιο προηγμένα είναι τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με μεγαλύτερες οθόνες αφής, οι οποίες ξεκινούν από τις 6,5 ίνστες στην βασική έκδοση, στην μεσαία και κορυφαία υπάρχει οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ προαιρετικά η οθόνη του Discover Pro έχει διαγώνια 9,2 ίντσες.

Το ανανεωμένο Golf, πλέον είναι πάντα συνδεδεμένο, καθώς προσφέρει τις διαδικτυακές υπηρεσίες “Guide & Inform”, καθώς και τις νέες υπηρεσίες Car-Net “Security & Service”. Είναι το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας του, το οποίο διαθέτει ημιαυτόνομη λειτουργία σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, όπου τα συχνά “σταμάτα-ξεκίνα” σε ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα γίνονται αυτόνομα με το νέο σύστημα Traffic Jam Assist.

Ακολούθως, και εμπλουτίζοντας σημαντικά την φαρέτρα του, εξοπλίζεται με νέα μηχανικά σύνολα βενζίνης. Στην βάση υπάρχει ο 1.000άρης TSI τρικύλινδρος κινητήρας, ο οποίος είναι άμεσα διαθέσιμος, και διατίθεται με δύο αποδόσεις, 85 και 110 ίππων. Ντεμπούτο σε μοντέλο της VW κάνει ο ολοκαίνουριος 1.5-λίτρων TSI κινητήρας, ο οποίος θα προσφέρεται σε αποδόσεις 130 και 150 ίππων, με το λανσάρισμα του να ξεκινάει τον Μάιο και τον Ιούνιο αντίστοιχα.

Στην κορυφή από πλευράς βενζινοκινητήρων υπάρχει το ανανεωμένο Golf GTI, το οποίο πλέον δεν είναι διαθέσιμο στις Clubsport εκδόσεις. Η ισχύς του 2-λίτρου TSI, όμως, έχει αυξηθεί στα 230 άλογα, ενώ η GTI Performance έχει απόδοση 245 άλογα. Η VW μάλιστα έχει αναπτύξει ένα ολοκαίνουργιο 7-ταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG που αντικαθιστά το εξατάχυτο DSG, όπου μειώνει την κατανάλωση έως 0,3 λίτρο/100 χλμ.

Από θέμα εμφάνισης, η VW παραμένει πιστή στο συντηρητικό και σοβαρό προφίλ της, με το ανανεωμένο Golf να διαθέτει νέους προφυλακτήρες, νέα μάσκα και νέα πίσω φώτα full-LED, διαθέσιμα από την βασική έκδοση. Προαιρετικά υπάρχουν νέα LED φωτιστικά σώματα, που αντικαθιστούν όλα τα φώτα xenon στα Golf και Golf Variant. Τέλος, και ίσως το σημαντικότερο πλεονέκτημα του ανανεωμένου μοντέλου είναι ο σημαντικά πλουσιότερος εξοπλισμός κάθε μιας από τις 3 εκδόσεις (comfortline, generation και highline), με το όφελος προς την αγορά της κάθε έκδοσης σε σχέση με την αντίστοιχη pre-facelift να ανέρχεται σε €2.270, €2.600 και €2.620 αντίστοιχα, με την τελική τιμή να μην αυξάνεται στην βασική έκδοση, στην μεσαία μόλις €250 και στην κορυφαία €500.

Advertisement

2Το αυτοκίνητο

Η εξωτερική σχεδίαση του Golf, εξελίσσεται συστηματικά για πάνω από 40 χρόνια, κάτι που κάνει το Golf ένα από τα λίγα μικρομεσαία αυτοκίνητα παγκοσμίως που δεν φανερώνει το οικονομικό προφίλ του ιδιοκτήτη.

Η σχεδίαση του ανανεωμένου Golf είναι ακόμα πιο χαρισματική με πολυάριθμες, νέες λεπτομέρειες. Η ομάδα υπό τον Klaus Bischoff, επικεφαλής σχεδίασης της Volkswagen, σχεδίασε εκ νέου τους προφυλακτήρες, τους προβολείς (αλογόνου και LED), τα πίσω LED φώτα και τις ζάντες. Στο μπροστινό μέρος, το πάντρεμα της μάσκας και των προβολέων είναι το στοιχείο που προάγει το στυλ του μοντέλου, με την κάτω χρωμιωμένη λωρίδα της μάσκας να συνεχίζεται αριστερά και δεξιά σαν στοιχείο χρωμίου που επεκτείνεται μέσα από τα φώτα ημέρας LED και τους full-LED προβολείς.

Οι προβολείς LED του νέου Golf, που περιλαμβάνονται στο βασικό ή στον προαιρετικό εξοπλισμό, ανάλογα με την έκδοση, αντικαθιστούν τους προβολείς xenon. Οι ανασχεδιασμένες θυρίδες εξαερισμού στο κάτω τμήμα του προβολέα τονίζουν το πλάτος του Golf, με την μάσκα να υιοθετεί σχεδίαση τύπου γρίλιας, ενώ στα μοντέλα GTI και GTD και στο Alltrack, αντίστοιχα είναι τύπου πλέγματος.

Το πίσω μέρος, επίσης, αποκτά πιο ελκυστικό στυλ, καθώς πλέον όλες οι εκδόσεις του Golf εφοδιάζονται με φώτα full-LED, κάτι που σημαίνει ότι καμία από τις λειτουργίες των πίσω φώτων του Golf δεν θα χρησιμοποιεί συμβατικούς λαμπτήρες. Επίσης, η κορυφαία έκδοση πίσω φώτων full-LED έχει “ρέοντα” φλας, και αναγνωρίζεται από μία ημιδιαφανή λευκή λωρίδα LED, που γίνεται πορτοκαλί όταν αναβοσβήνει.

Στα Golf GTI και GTD διατηρείται η θρυλική, κόκκινη λωρίδα της μάσκας, που πλέον γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό στοιχείο ταυτότητας. Η εγκάρσια μπάρα της μάσκας και τα μικρά πλευρικά πτερύγια των διπλών προβολέων LED περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό των GTI, και συνδυάζουν το κόκκινο με το χρώμιο. Πίσω, όλα τα GTI και GTD του 2017 έχουν επίσης νέους προφυλακτήρες και φώτα full-LED στο βασικό εξοπλισμό τους, με το Golf GTI να χρησιμοποιεί χρωμιωμένες απολήξεις εξαγωγής μεγαλύτερης διατομής.

Advertisement

3Εσωτερικό

Η ανανέωση στη καμπίνα του Golf εντοπίζεται στην κεντρική κονσόλα και στον πίνακα οργάνων, που δημιουργούν μια ιδιαίτερη αίσθηση πολυτέλειας. Ακόμα, το ενδιαφέρον δεν περιορίζεται μόνο στις νέες επενδύσεις θυρών, αλλά στο κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων, στην κεντρική κονσόλα και στα νέα καλύμματα των καθισμάτων.

Προαιρετικά ο πίνακας οργάνων μπορεί να έχει πλήρως ψηφιακή απεικόνιση, με την VW να τον ονομάζει ενεργή οθόνη πληροφοριών (active info display). Το πλήρως ψηφιακό cockpit είναι ένας πλήρως ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων με πολυάριθμες διαδραστικές λειτουργίες. Όλα τα όργανα προβάλλονται εικονικά μέσω λογισμικού στην έγχρωμη οθόνη 12,3-ιντσών. Οι πληροφορίες πλοήγησης μπορούν να απεικονίζονται σε 2-διάστατη ή 3-διάστατη μορφή. Η ανάλυση της οθόνης είναι 1.440 x 540 pixel, και επιτρέπει μία εξαιρετικά ακριβή και προηγμένη απεικόνιση όλων των λεπτομερειών. Υπάρχουν πέντε διαφορετικά προφίλ λεπτομερειών, στα οποία το είδος των πληροφοριών και γραφικών που εμφανίζονται αλλάζει σε μερικούς τομείς.

Έτσι, μπορείς να επιλέξεις ένα από τα παρακάτω προφίλ: classic, consumption & range, efficiency, performance & driver assistance ή navigation, με τα γραφικά να προσαρμόζονται σύμφωνα με το μοντέλο. Στο Golf GTI, για παράδειγμα, το κόκκινο του GTI χρησιμοποιείται ως αντίθετη απόχρωση.

Στο κέντρο της κονσόλας, η Volkswagen έχει αντικαταστήσει όλα τα προηγούμενα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με μία νέα γενιά συστημάτων, όπου διαθέτουν νέα σχεδίαση και μεγαλύτερες οθόνες αφής. Μόνο τα ονόματά τους παραμένουν ίδια, με το σύστημα Composition Colour 5 ιντσών (με ανάλυση 400 x 240 pixels) να αντικαθίσταται από το νέο Composition Colour 6,5 ιντσών με ανάλυση 800 x 480 pixels. Στο επόμενο επίπεδο, τα Composition Media και Discover Media (συμπεριλαμβανομένου συστήματος πλοήγησης) προηγουμένως είχαν οθόνες 6,5 ιντσών, και πλέον έχουν αντικατασταθεί από συστήματα με τα ίδια ονόματα αλλά με οθόνες 8 ιντσών με ανάλυση 800 x 480 pixels. Το κορυφαίο σύστημα Discover Pro (με σύστημα πλοήγησης), αποκτά οθόνη 9,2 ιντσών, αντί 8, και ανάλυση 1280 x 640 pixels (προηγουμένως 800 x 480 pixels).

Ακόμα, και σε αντίθεση με το σύστημα των 8-ιντσών που έχει αντικατασταθεί στο Golf, ολόκληρο το εμπρός τμήμα καλύπτεται από μία κομψή γυάλινη επιφάνεια (το ίδιο ισχύει και για το νέο σύστημα Discover Media). Επίσης, οι συμβατικοί διακόπτες και χειριστήρια ανήκουν πλέον στο παρελθόν με το Discover Pro, καθώς ο μηχανικός έλεγχος γίνεται αποκλειστικά μέσω της οθόνης αφής και τα πέντε κουμπιά στην αριστερή πλευρά του νέου συστήματος infotainment.

Όπως προανέφερα, το Golf γίνεται το πρώτο μικρομεσαίο αυτοκίνητο παγκοσμίως που προσφέρει έλεγχο λειτουργιών μέσω χειρονομιών. Ο έλεγχος λειτουργιών μέσω χειρονομιών εφαρμόζεται σε διάφορα μενού, έτσι με τη χειρονομία “swipe” του χεριού τα οριζόντια διατεταγμένα στοιχεία των μενού μπορούν να μετακινηθούν αριστερά ή δεξιά. Με αυτό τον τρόπο, μπορείς να σκρολάρεις στο βασικό μενού, να αλλάζεις ραδιοφωνικούς σταθμούς, να σκρολάρεις εμπρός / πίσω στην playlist ή να κάνεις αναζήτηση στο Picture Viewer και τα άλμπουμ μουσικής (CoverFlow).

Advertisement

4Κινητήρες

Το Golf διαθέτει μια πληρέστατη γκάμα κινητήρων, και είναι διαθέσιμο ως βενζινοκίνητο, ως πετρελαιοκίνητο, σε εκδόσεις με κινητήρα φυσικού αερίου, σε μια plug-in hybrid εκδοχή, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Έτσι, μαζί με τις διάφορες εκδόσεις αμαξώματος, υπάρχει κάθε δυνατή επιλογή για αγορά, καθώς εκτός από το 3-θυρο και 5-θυρο αμάξωμα του hatchback μοντέλου, υπάρχει το Golf variant, το Golf Alltrack, το e-Golf, το Golf GTI, το Golf GTD, το Golf GTE και το Golf R.

Στην βάση υπάρχει ο 1.000άρης TSI, που για πρώτη φορά θα διατίθεται στο Golf, και αποδίδει 85 άλογα στις 5.000 σ.α.λ., με 175 Nm ροπή από τις 2.000 σ.α.λ.έως τις 3.000 σ.α.λ. Καταναλώνει 4,8 λίτρα/100 χλμ, με εκπομπές CO2 της τάξης των 108 γρ/χλμ. Για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 11,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα.

Στο επόμενο επίπεδο ισχύος το Golf έχει στη διάθεσή του 110 άλογα στις ίδιες 5.000 σ.α.λ., με την ροπή να αυξάνεται στα 200 Nm ανάμεσα στις 2.000 και τις 3.500 σ.α.λ. Με αυτόν τον κινητήρα το Golf επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει ταχύτητα 196 χλμ./ώρα Η μέση κατανάλωση φτάνει τα 4,8 λίτρα/100 χλμ., με τις εκπομπές στα 109 γρ/χλμ.

Τους επόμενους μήνες θα προστεθούν δύο νέοι 1.5 TSI, που αντικαθιστούν τον 1.4 TSI. Σε σύγκριση με αυτόν, οι εσωτερικές τριβές του νέου κινητήρα μειώνονται περισσότερο με τη συμβολή μίας πλήρως μεταβαλλόμενης αντλίας λαδιού και του πρώτου κυρίως κουζινέτου στο στροφαλοφόρο άξονα, που είναι επιστρωμένο με πολυμερές. Από εκεί και πέρα, οι νέοι τούρμπο κινητήρες διακρίνονται και για την πίεση ψεκασμού, η οποία αυξήθηκε από τα 200 στα 350 bar. Επιπλέον, αλλαγές έχουν γίνει στην έμμεση ψύξη του αέρα πλήρωσης, η οποία είναι πιο αποτελεσματική, χάρη στη βελτιωμένη απόδοση της ψύξης. Μηχανικά μέρη ευαίσθητα στη θερμοκρασία, όπως η πεταλούδα του γκαζιού, έχουν τοποθετηθεί πίσω από το ψυγείο του αέρα πλήρωσης.

Τέλος, οι νέοι κινητήρες διαθέτουν και ένα ιδιαίτερα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης της θερμοκρασίας, που εξοπλίζεται με καινούργιους αισθητήρες. Ειδικά στον TSI των 150 ίππων υπάρχουν διαδρομές εμβόλων επιστρωμένες με υπερθετικό αμμώνιο, ψύξη του κορμού ανάμεσα στους κυλίνδρους, καθώς και ένα πρόγραμμα ψύξης με ένα κάθετο αγωγό μέσα στην κυλινδροκεφαλή.

Η BlueMotion εκδοχή του 1.5 TSI Evo αποδίδει 130 άλογα, με την μέση εργοστασιακή κατανάλωση να φτάνει τα 4,6 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων τα 104 γρ/χλμ. Με την συγκεκριμένη απόδοση, ο κινητήρας διαθέτει μια παγκόσμια πρεμιέρα για την διευρυμένη λειτουργία του coasting, δηλαδή της “πλεύσης”, όπου το μηχανικό σύνολο απενεργοποιείται από τη στιγμή που απομακρύνεις το πόδι σου από το γκάζι. Μία ανάλογη απενεργοποίηση είναι γνωστή έως σήμερα μόνο σε σχέση με τα υβριδικά αυτοκίνητα, αφού συστήματα όπως αυτό της διεύθυνσης με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση ή ο ενισχυτής πίεσης πέδησης πρέπει να συνεχίσουν να τροφοδοτούνται με ενέργεια ακόμα κι όταν ο κινητήρας είναι απενεργοποιημένος. Αυτό συμβαίνει με τον 1.5 TSI Evo του Golf, ο οποίος χάρη στη συγκεκριμένη λειτουργία έχει κατανάλωση μειωμένη έως και κατά 0,4 λίτρα/100 χλμ.

Η δυνατότερη έκδοση των 150 ίππων, διαθέτει turbo με μεταβαλλόμενη και διακοπτόμενη λειτουργία κυλίνδρων (ACT), αλλά και με τον αποδοτικό άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Επίσης, λειτουργεί με μία νέα μέθοδο καύσης, βασισμένη στο λεγόμενο κύκλο του Miller, με μία πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1, ενώ έχει έναν υπερτροφοδότη με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). H μέγιστη ροπή των 250 Nm αποδίδεται από τις μόλις 1.500 σ.α.λ., με την τιμή της μέσης κατανάλωσης για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων να βρίσκεται στα 5,1 λίτρα/ 100 χλμ., και οι εκπομπές CO2 στα 116 γρ/χλμ. Με το προαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων οι τιμές διαμορφώνονται αντίστοιχα στα 5 λίτρα/100 και στα 114 γρ/χλμ.

Το τετρακίνητο Golf Alltrack είναι αποκλειστικά διαθέσιμο με τον 1.8-λίτρων TSI κινητήρα με τα 180 άλογα, μεταξύ 4.500 και 6.200 σ.α.λ., και ροπή στα 280 Nm, που εμφανίζεται από τις 1.300 έως τις 4.500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 217 χλμ./ώρα. Το Golf Alltrack 1.8 TSI, που εφοδιάζεται στάνταρντ με κιβώτιο ταχυτήτων DSG 6 σχέσεων, καταναλώνει κατά μέσο όρο 6,7 λίτρα/100 χλμ, εκπέμποντας 156 γρ CO2/χλμ.

Στην κορυφή, το Golf GTI κινείται με τον 2-λιτρο TSI 230 και 245 άλογα στην Performance έκδοση. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 6,4 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα φτάνει στα 250 χλμ./ώρα, ενώ στην εκδοχή με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ο κινητήρας καταναλώνει 6,4 λίτρα/100 χλμ (148 γρ/χλμ), ενώ με το προαιρετικό κιβώτιο DSG η κατανάλωση μειώνεται στα 6,3 λίτρα/100 χλμ. (145 γρ/χλμ).

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων δεν υπάρχουν διαφορές, και το Golf εξοπλίζεται με τον 1.600άρη TDI απόδοσης 115 ίππων στις 3.250 σ.α.λ, τη στιγμή που η μέγιστη ροπή των 250 Nm αποδίδεται από τις 1.500 έως τις 3.200 σ.α.λ. Με αυτόν τον TDI κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων το νέο Golf επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 198 χλμ./ώρα. Πολύ χαμηλή είναι η μέση κατανάλωση, καθώς χρειάζεται 4,1 λίτρα/100 χλμ. (106 γρ/χλμ).

Ο 2-λιτρος TDI στο Golf GTD αποδίδει 184 άλογα μεταξύ 3.500 και 4.000 σ.α.λ. Διαθέτει δύο άξονες εξισορρόπησης για πολιτισμένη λειτουργία, με τη μέγιστη ροπή των 380 Nm να είναι διαθέσιμη ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. σταθερά έως τις 3.250 σ.α.λ. Έτσι, το Golf GTD επιταχύνει έως τα 231 χλμ./ώρα και από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Η μέση τιμή της κατανάλωσης βρίσκεται στα 4,4 λίτρα/100 χλμ (116 γρ/χλμ).

Ο κινητήρας φυσικού αερίου (TGI) έχει χωρητικότητα 1.400 κ.εκ., και λειτουργεί τόσο με φυσικό αέριο όσο και με βενζίνη. Ξεκινά τη λειτουργία του μονίμως αυτόματα στο πρόγραμμα με το φυσικό αέριο (εκτός από τις περιπτώσεις των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών). Αν εξαντληθούν τα αποθέματα φυσικού αερίου, το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα επιλέγει αυτόματα τη λειτουργία του βενζινοκινητήρα. Χάρη στο συνδυασμό των δύο πηγών ενέργειας προκύπτει μία εξαιρετικά εντυπωσιακή τιμή αυτονομίας, η οποία φτάνει τα 1.270 χλμ. Ο τούρμπο κινητήρας άμεσου ψεκασμού επιταχύνει το Golf 1.4 TGI στα 195 χλμ./ώρα και από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα. Η ισχύς του ανέρχεται στα 110 άλογα και εμφανίζεται ανάμεσα στις 4.800 και στις 6.000 σ.α.λ. Τη μέγιστη ροπή των 200 Nm την εμφανίζει μεταξύ 1.500 και 3.500 σ.α.λ. Έτσι, για το Golf 1.4 TGI προκύπτουν οι παρακάτω τιμές κατανάλωσης: 3,6 κιλά φυσικού αερίου/100 χλμ. (98 γρ/χλμ) και 5,6 λίτρα/100 χλμ βενζίνης (127 γρ/χλμ).

Τέλος, η Volkswagen εξέλιξε ένα δεύτερο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων για το Golf. Το νέο DSG φέρει τον εσωτερικό κωδικό “DQ 381” και δημιουργήθηκε για ισχυρότερους κινητήρες με τιμή ροπής άνω των 340 Nm. Έτσι, στο Golf έχουν τοποθετηθεί έως σήμερα τέσσερις εκδοχές του κιβωτίου DSG: 1) το DQ 200, ένα DSG 7 σχέσεων για μικρότερους κινητήρες με ροπή έως 250 Nm, 2) το DQ 250, ένα DSG 6 σχέσεων για κινητήρες έως 350 Nm, 3) το DQ 400 Ε, ένα DSG 6 σχέσεων για το υβριδικό σύστημα κινητήρα του Golf GTE και 4) το νέο DQ 381.

Το τελευταίο χάρη στο μεγαλύτερο “άνοιγμα” των σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων, οι κινητήρες λειτουργούν μονίμως κοντά στο καλύτερο δυνατό σημείο της λειτουργίας τους, μειώνοντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει δύο “υγρούς” συμπλέκτες, οι οποίοι λειτουργούν μέσα σε λάδι. Αν οι ανάγκες είναι αυξημένες, όπως για παράδειγμα σε μία ανηφόρα, επεμβαίνει μία δεύτερη αντλία, η οποία λειτουργεί ως υποστήριξη ηλεκτρικά. Σε πολλά μηχανικά μέρη ήταν δυνατή η μείωση των εσωτερικών τριβών με τη βοήθεια διάφορων διορθωτικών και βελτιωτικών επεμβάσεων.

Advertisement

5Τιμές-Εξοπλισμός

Προς το παρόν το ανανεωμένο Golf είναι διαθέσιμο μόνο με τον 1.000άρη TSI κινητήρα, και με τις δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, καθώς και με τον 1.600άρη TDI. H τιμή της comfortline για το 5-θυρο αμάξωμα και με τα 85 άλογα ξεκινάει από τα €17.400 (-€950 το 3-θυρο), ενώ η αντίστοιχη για την έκδοση με τους 110 ίππους ξεκινάει από τα €20.200 (-€950 το 3-θυρο). Αντίστοιχα, η βασική τιμή για το Golf με τον πετρελαιοκινητήρα των 115 ίππων ανέρχεται στα €21.700.

Το σημαντικότερο προσόν του ανανεωμένου Golf είναι ο εξοπλισμός, καθώς από την βασική έκδοση περιλαμβάνει adaptive cruise control, front assist, city emergency brake, λειτουργία αναγνώρισης πεζών, αναγνώριση κόπωσης, αισθητήρες βροχής/φωτός, αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέφτη, φώτα ημέρας LED, πίσω full-LED, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι κλπ.

Αναλυτικά τις τιμές του Golf και του Golf Variant, καθώς τον εξοπλισμό και τα αναλυτικά χαρακτηριστικά, μπορείς να τις βρεις εδώ και εδώ.

Advertisement
  • george

    Φανταστικο και άκουσα ότι θα προσφέρει στον εξοπλισμό πλούσια δώρα όπως: Μάσκα οξυγόνου, πινεζες και ειδική κόλλα για να κολλάς μόνος το ύφασμα του ουρανου που θα πέφτει, ένα χοντρό παλτό για να το φοράς όταν θα τυχαίνει να πέφτουν τα παράθυρα τις κρύες νύχτες του χειμώνα, στο χώρο αποσκευών δώρο 1 τενεκες λάδι αντί για ρεζερβα και άφθονα λουκάνικα της επωνυμίας Vw θα σου προσφέρονται τζάμπα όταν θα περιμένεις ατελείωτες ώρες να σου το φτιαξουν

    • Μάνος Μαμαλάκης

      χαχαχαχαχα!!!

    • liospi

      πάει ο καφές, και η οθόνη μαζί!!!

    • Γιώργος Βαρδου

      “ιδική κόλλα για να κολλάς μόνος το ύφασμα του ουρανου” άστα, με octavia mk1, το ζουμε καθημερινά αυτό, αλλά όλο πέφτει :-(

    • giannisb

      ναι αλλά όπως πάντα η πρωτοπόρα toyota φέρνει πιο πλούσια δώρα:εκτός απο τις πινέζες και την ειδική κόλλα για να κολλάς μόνος το ύφασμα του ουρανού,σου προφέρει ειδικές σχεδιασμένες από την toyota ωτοασπίδες,για να ανακουφίζεσαι απο τους διάφορους τριγμούς Κριτς, Μπαμπ, ντουκ, κλουκ, τσικ και την ανύπαρκτη ηχομόνωση σε μεγάλα αλλά και μικρά ταξίδια,επίσης σου προσφέρει μπογιά για το τιμόνι όταν αυτό θα ξεβάφει μαζί και ένα πακέτο απο ποτηροθήκες ώστε όταν χαλάει η μία να βάζεις άλλη και μα φυσικά ένα τσόκ με ντίζα για όταν κολλάει ή χαλάει το γκάζι ,ακόμα σου προσφέρει ειδικό αλεξίπτωτο αντί για ρεζέρβα το οποίο εκτινάσσεται όταν τα φρένα αδυνατούν να σταματήσουν το αυτοκίνητο ή είναι ανύπαρκτα και δεν πρέπει να ξεχνάμε τα κράνη οδηγού-συνοδηγού που θα σε προστατέψουν από τους αερόσακους της takata…………..

  • UltraB

    Ένα πράμα δε μου αρέσει, το τιμόνι! Βάλτε επιτέλους ένα από τα παρακάτω:

    Επίσης ξέχασα να αναφέρω, αν οι φωτογραφίες είναι δικές σας, απλά WOW!
    Θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση του μοντέλου στα μέσα!

    http://www.eurocarnews.com/media/pictorials/1957/10938.jpg
    http://www.southmotorsmiami.com/images/vw/models/gallery/golf/30.jpg

  • UltraB

    Ένα πράμα δε μου αρέσει, το τιμόνι! Βάλτε επιτέλους ένα από τα παρακάτω:

    Επίσης ξέχασα να αναφέρω, αν οι φωτογραφίες είναι δικές σας, απλά WOW!
    Θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση του μοντέλου στα μέσα!

    http://www.southmotorsmiami.com/images/vw/models/gallery/golf/30.jpg
    http://www.eurocarnews.com/media/pictorials/1957/10938.jpg

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Όμορφο είναι και του πάει αυτό το χρυσαφί χρώμα! Μ’ άρεσε από την 1η φορά που το ‘δα.

  • DimitrisBXL

    O αδερφος μου παραλαμβανει σε λιγες μερες το facelift γκολφακι, με τον 1000αρι στα 110 αλογα, το active info display, την 9,2 (edit) οθονη αφης για το συστημα ψυχαγωγιας, διζωνικο κλιματισμο active cruise control ως στανταρ εξοπλίσμο και πανοραμικη γυαλινη οροφη ως το μονο εξτρα.

    Για να δουμε, το πρωτο γκολφ στην οικογενεια.

    • Mika

      Κουκλι ακουγεται,σαν πακετο!
      :p

    • Smartass

      To κουκλί (με την ευρύτερη έννοια της λέξης) βλέπεται ή ακούγετε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      :D

    • DimitrisBXL

      Σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν υπήρχε κάτι που να μπορέσει να χτυπήσει το πακέτο αυτό, στα υπόλοιπα θα δειξει

    • Mika

      Καλο ειναι, κι εχει και καλη εγγυηση νομιζω τωρα…5 χρονια, η κανω λαθος?

    • DimitrisBXL

      Νομιζω πως ναι. Δεν ειμαι σιγουρος δεν εχω ασχοληθει με VW στο παρεθον.

    • Mika

      Πολυ βασικο που επιτελους την πηγαν τοσο…

  • δες που φτασαμε σε FL του mk7………και νιωθουμε τοσο ”καινουριοι” εμεις με το mk5 !!!! πουτ@ν@ κριση !!!!!
    παντως σταθερα βηματα για να μεινει στην κορυφη !!!!
    εξαιρετικο για μενα το συστημα της ”αυτονομης” οδηγησης σε ρυθμους κινησης……..αλλα πιστευω θα σπαει ”μπαλες” to Car-Net “Security & Service” !!!!

    y.g οι φωτογραφιες εξαιρετικες !!!!! ο test driver δεν ειναι βλεπω ο GAZO!! ποιος ειναι ????

    • Mika

      Kαλα ξυπνητουρια!!!Τωρα το πηρες πρεφα?
      :p :p
      Οπου βλεπεις αφθονες φωτος (συνηθως 100+) απο τετοιες παρουσιασεις σε ελληνικο εδαφος, χωρις αυτοκολλητα, συνηθως ειναι απο το γραφειο τυπου της εκαστοτε αντιπροσωπειας και διανεμονται σ ολα τα εντυπα..Πολλες απο αυτες, αυτουσιες τις βλεπουμε συχνα σε 3 και 4 και παραπανω site (τουλαχιστον αυτα που χαζευω εγω! :p)
      Xαρακτηριστικα παραδειγματα, ολες οι παρουσιασεις της Ford, Fiesta, Focus, Kuga, το Honda Civic, το Passat, κλπ….

  • Gmph fast

    Ρε παιδιά δεν το καταλαβαίνω αυτό που κάνουν όλες οι εταιρίες. 2.800 EUR διαφορά η έκδοση των 85 hp με αυτήν των 110 hp παρόλο που φοράνε τον ίδιο κινητήρα. Αλλάζει μόνο το πρόγραμμα ή και κάτι επιπλέον, γιατί τέτοιες διαφορές δεν δικαιολογούνται αλλιώς.

  • gv

    βρε μια χαρα αμαξι δειχνει εμενα μου αρεσει και εκπεμπει μια πολυ ποιοτικη αισθηση αλλα το θεμα ειναι το παιρνεις η θα σου βγαλει τη παναγια με τις βλαβες?
    δεν εχω πειστει ακομη και δε προκειται να δωσω 20+ χιλιαρικα ελαφρα τη καρδια..
    εσεις οι φανατικοι της μαρκας αγοραστε απο ενα και πειτε μας..

  • Smartass

    Καταρχάς να δηλώσω ότι είμαι εναντίον της μόδας από 1.0lt – 1.2lt να βγάζουν ιπποδυνάμεις 1.6lt ατμοσφαίρα.
    Πόσο θα αντέξει o κινητήρας των 999lt όταν το Golf ζυγίζει κενό (χωρίς επιβάτες και φορτίο) 1136 kg ενώ το μέγιστο βάρος του είναι 1710 kg;;;;

    • gv

      μια χαρα βαρος ειναι αυτα τα κιλα γιατι ποσο λιγοτερο νομιζεις ζυγιζει ενα corsa η ενα clio?
      και γενικα τοσο κοντη μνημη εχετε?
      οταν παλαιοτερα σε ενα οctavia 1,6 ατμοσφαιρικο με 105 αλογα και πολυ λιγοτερη ροπη απο τον χιλιαρη φορτωνονταν ολοκληρη οικογενεια ηταν καλυτερα δηλαδη?
      το το μοτερ ζοριζεται κυριως οταν εχει λιγη ροπη και οταν ανεβαζει θερμοκρασια..
      αν εχουν βαλει τα σωστα υλικα και οδηγησει ενας σωστος οδηγος μια χαρα θα αντεξει..

    • Smartass

      Οι υποθέσεις με αφήνουν αδιάφορο!!
      ;)

    • gv

      ενω εσυ δε κανεις υποθεσεις δηλαδη..
      οταν λες οτι τα λιγα κυβικα δε θα αντεξουν ειναι σαν να λες οτι το βαρυ αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο..
      σχετικο ειναι..
      ή σαν να λες οτι η veyron θα ειναι πιο αξιοπιστη απο την agera επειδη βγαζει τα ιδια αλογα απο 8 λιτρα ενω η agera απο 5 λιτρα..
      ολα σχετικα ειναι..
      και στη τελικη 110 αλογα απο χιλιαρη κινητηρα ειναι 110 αλογα στο λιτρο..
      ο αλεξισφαιρος παλιος 1,8 τουρμπο του vag εβγαζε 225/1,8=125 ιππους στο λιτρο αλλα δε χαλουσε..
      ειναι θεμα υλικων οχι θεμα κυβικων πως να στο εξηγησω αλλιως..

    • Smartass

      Καλά ρε μεγάλε χαλάρωσε παρ το αλλιώς.
      Μια ερώτηση έκανα, νιώθω άσχημα που σου έθιξα το άγιο δισκοπότηρο της αυτοκίνησης!!
      :D

    • gv

      καμια σχεση και φυσικα κανενα προβλημα εγω μια ζωη λεω ποσο επιφυλακτικος ειμαι να αγορασω vw..
      εγω σε αυτα που λες για τα κυβικα εχω αντιθετη αποψη απλα και σου αναφερω το γιατι ..

    • charris

      αν μιλας για τον 20v σε 7μηνες εσπασα 2…..
      :D :D :P :P

    • gv

      χαχαχα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Συνχαρητηρια….
      Τωρα δυο τα τεινα.,
      Η κατι δεν κανεις κατι καλα,η συνεργαζεσαι με ανθρωπους που σιγουρα κατι δεν κανιυν καλα.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Συνχαρητηρια….
      Τωρα δυο τα τεινα.,
      Η κατι δεν κανεις κατι καλα,η συνεργαζεσαι με ανθρωπους που σιγουρα κατι δεν κανιυν καλα.

    • charris

      καλά είναι όλα απλά το καθένα έχει το όριο του……
      όπως λέει και ο πατέρας μου κ δεν μου δίνει ούτε το αλυσοπριονο ειμαι σιδεροφαγος…
      εχω σπάσει ga14….στο audi θα δυσκολευομουν….

      χαχαχαχα

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Χα χα,να ξέρεις πάντως ότι δεν είσαι ο μόνος ‘σιδεροφαγος’οσοι σέβονται το εαυτό,τους έχουν να διηγηθούν Ιστορία, Ιστορίες ανατιναξεων, οσο για τα ορια,ακολουθώ το εξής θεωρημα που λεγει,όποιος ψάχνει για προβλήματα, τα βρίσκει και μπροστά του.

    • DJ_D

      “Ψηλά” γράμματα η ειδική ισχύς…

  • MikeLamar

    Κανείς δεν πρόσεξε ότι η ισχύς του 1.0tsi μειώθηκε από τα 115 στα 110ps. Περίεργο γιατί στο facelift του Leon η ισχύς διατηρήθηκε στα 115 ενώ στο νέο Ibiza αυξήθηκε από τα 110 στα 115..!

    • thodoris91

      Για να μπορούν να σπρώξουν πιο εύκολα τον καταναλωτή στο 1.5 tsi με τα 130ps λογικά

  • thodoris91

    Με το f/l μπορώ πλέον να πω ότι golf vii μου αρέσει και στις απλές εκδόσεις του γιατί μέχρι τώρα μου φαινόταν ασχημοτερο και από το 6αρι μου κι από το 5αρι…

  • DJ_D

    Φτάσαμε το αυτοκίνητο του λαού να κάνει €20k για την “απλή” έκδοση…

    • όλα τα αυτοκίνητα του λαού παίζουν εκεί. ελλάδα είσαι. τα αυτοκίνητα δεν είναι για το λαό πια(βέβαια αυτό είναι παγκόσμιο φαινόμενο), τα αυτοκίνητα είναι πολυτελή προϊόντα για ανώτερα οικονομικά στρώματα πλέον. πολύπλοκα, ακριβά προϊόντα για τους έχοντες. οι υπόλοιποι χάρτινο λάντα και πολύ μας είναι.
      όλα τα μικρομεσαία και μικρά γύρω στο 20αρικο παίζουν.

  • a_f_a

    καλα, το συγκεκριμένο το χρυσαφί θα φτανει καμια 25αρα (μη πω 30αρα) για πλάκα.
    το πιο ασχημο γκολφ εβερ (μεσα και πίσω) τουλάχιστον έγινε πιο αποδεκτό.
    αν έδινα καμα 20αρα για τη κατηγορία, στανταερ εδινα κανα 3-4 παραπάνω για το Α3 αντί για τη μάπα της ΦΒ. απογοήτευση τα τελευταία της μοντέλα. Αουντάρα λοιπον.

  • ionized

    f/l η οχι το 6ρι μου αρεσει πιο πολυ

  • Πραγματικά, είμαι συγκλονισμένος από το f/l του Golf.
    Τρομερή σχεδίαση, πολύ εντυπωσιακό εσωτερικό, που κόβει την ανάσα και πραγματικά
    φαίνεται ευκαιρία. 17.400 + για 1000 cc, 85ΗΡ και πολλά λαμπάκια στον πίνακα οργάνων (Led φυσικά) Κι όμως υπάρχει κόσμος
    που θα τα δώσει και θα είναι; ευχαριστημένος…. ή θα λέει πως είναι.

  • Γιατί εξακολουθώ να πιστεύω πως είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε Golf https://uploads.disquscdn.com/images/16dfe167c3c14e798dc365f271e4455717e21099d3dc3b280482992281c09573.jpg

  • dimis

    Η VW έπρεπε να το παρουσιάσει ως Golf mk VIII και να ξεμπερδεύει.Η νέα γενιά σε 2-3 χρόνια δηλαδή,θα έχει ίδιους κινητήρες,ίδιο πάτωμα και ένα μικρό lifting εσωτερικά και εξωτερικά σε σχέση με Golf facelift mk VIΙ :-)

  • Esperto

    to kalutero sthn kathgoria tou! den einai tuxaio oti kai poulaei toso kai metapwlhtikh aksia exei!

  • Mika

    Καλες οι βελτιωσεις, ειδικα τα Full LED πισω που το ομορφαινουν πολυ,αλλα σε “αναγκαζουν” να βαλεις και τα μπροστινα, να συμπληρωθει το πακετο..
    Θετικο το γεγονος του πλουσιοτερου εξοπλισμου στην ιδια σχεδον τιμη…
    Θα μπορουσαν να βαλουν παντως τον 1.8 και στις αλλες εκδοσεις του Golf περα της Alltrack, δημιουργωντας ετσι μια εκδοση GT ας πουμε, μια και το χασμα των 150 ιππων με τους επομενους 230 του GTI, ειναι σημαντικο….Σκεφτειτε το εκει στη Vw ρε σεις..

  • NK

    Βάρκιζα!

  • ωραία καθίσματα. φαίνονται άνετα.