H Volkswagen παρουσίασε το ανανεωμένο Golf R πoy διαθέτει νέους προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα και νέες ζάντες. Στο εσωτερικό, όπως και στο απλό Golf facelift, συναντάμε νέα διακοσμητικά, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, head-up display, νέες ταπετσαρίες, αλλά και την νέα οθόνη αφής διαστάσεων 9,2″ του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Η νέα οθόνη (Discover Pro) υποστηρίζει ηχητικές εντολές και gestures, κάνοντας το Golf το πρώτο μοντέλο στη κατηγορία των συμπαγών αυτοκινήτων που εξοπλίζεται με υποστήριξη για gestures.


Κάτω από το καπό του ο 2.0 TSI κινητήρας δυνάμωσε στα 310 άλογα με 400 Nm ροπής, μια αύξηση της τάξεως των 10 ίππων και των 20 Nm ροπής. Συνδυάζεται είτε με 6αρι μηχανικό, είτε με DSG, με την κίνηση να περνά στον δρόμο από όλους τους τροχούς, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει στο εντυπωσιακό νούμερο για hatchback των 4,6 δευτερόλεπτων! Επίσης, όπως αναμενόταν, το Golf R, προσφέρεται και σε Variant έκδοση. Στη Γερμανία το Golf R ξεκινά από τις 40.675 ευρώ και το Golf R Variant από τις 44.800 ευρώ.

Η Volkswagen ανακοίνωσε επίσης πως βασική έκδοσή του Golf γίνεται αυτή με τον 1.0 TSI των 85 ίππων με 200 Nm ροπής, με τον 2.0 TDI των 150 ίππων να μπορεί να συνδυαστεί με σύστημα τετρακίνησης.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Volkswagen εγκαινίασε ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων στην Κένυα. Το εργοστάσιο βρίσκεται στην πόλη Thika, κοντά στην πρωτεύουσα της Κένυας Ναϊρόμπι, και γίνεται το τρίτο εργοστάσιο της γερμανικής εταιρία στην Αφρική, με τα άλλα δύο να βρίσκονται σε Νιγηρία και Νότιο Αφρική. Το εργοστάσιο θα κατασκευάζει αρχικά 1.000 αυτοκίνητά ετησίως, έχοντας ωστόσο την δυνατότητα να κατασκευάζει έως και 5.000 μονάδες κάθε χρόνο. Το πρώτο μοντέλο που κατασκευάζει είναι το Polo Vivo που πωλείται στην τοπική αγορά.

Δελτίο Τύπου

Other versions of the new Golf can now be ordered

  • New entry-level car: Golf 1.0 TSI1 launches at price of €17,850
  • New sports cars: Golf R2 and Golf R Variant3 with 228 kW / 310 PS
  • The new Golf R with 228 kW / 310 PS The new Golf R with 228 kW / 310 PS

Now it is possible to order nearly all versions of the new Golf. This also means that pre-sales have launched for the entry-level version with 63 kW / 85 PS. The Golf 1.0 TSI Trendline1 at this power level costs €17,850 – its price has not risen one cent despite substantially improved features. In addition, it is now also possible to order the Golf 2.0 TDI 4MOTION4 all-wheel specialist and the Golf R2 which now has a power output of 228 kW / 310 PS. Since the beginning of December it has been possible to configure all Golf and Golf Variant models of the Trendline, Comfortline and Highline equipment lines as well as the Golf Alltrack and the Golf GTI5.

The 63 kW / 85 PS1 Golf has a 1.0-liter TSI that is being used here for the first time; the efficient turbocharged direct-injection petrol engine consumes just 4.8 l/100 km. The Golf 2.0 TDI 4MOTION4 with 110 kW / 150 PS is also launching now as the all-wheel version of the diesel models (from €29,600 / from €30,750 as a Golf Variant6). Like all new Golf cars, they too are now fitted with LED tail lights and the new Composition Colour infotainment system as standard.

Golf R2 and Golf R Variant3 play in a league of their own. The power output of the Golf R2 (from €40,675 with manual gearbox / Golf R Variant from €44,800 with DSG3) was boosted for model year 2017. This model – the most powerful Golf – now develops 228 kW / 310 PS (10 PS increase) and transfers 400 Nm of torque (20 Nm more) to the all-wheel drive system. Fitted in this way, the Golf R2 accelerates to 100 km/h in just 4.6 seconds.

1Golf 63 kW / 85 PS fuel consumption in l/100 km: urban 6.0 – 5.9 / extra-urban 4.2 – 4.1/ combined 4.9 – 4.8, CO2 emissions (combined) in g/km: 111 – 108; efficiency class: B

2Golf R 228 kW / 310 PS fuel consumption in l/100 km: urban 10.1 – 8.7 / extra-urban 6.6 – 6.0 / combined 7.9 – 7.0, CO2 emissions (combined) in g/km: 180 – 160; efficiency class: E-D

3Golf R Variant 228 kW / 310 PS fuel consumption in l/100 km: urban 8.9 / extra-urban 6.2 / combined 7.2, CO2 emissions (combined) in g/km: 164; efficiency class: D

4Golf 2.0 TDI 4MOTION 110 kW / 150 PS fuel consumption in l/100km: urban 5.8 – 5.7 / extra-urban 4.2 – 4.1 / combined 4.8 – 4.7, CO2 emissions (combined) in g/km: 125 -123; efficiency class: B

5Golf GTI 169 kW / 230 PS fuel consumption in l/100 km: urban 8.2 – 7.8 / extra-urban 5.5 – 5.3 / combined 6.4 – 6.3, CO2 emissions (combined) in g/km: 148 – 145; efficiency class: D

6Golf 2.0 TDI Variant 4MOTION 110 kW / 150 PS fuel consumption in l/100 km: urban 5.9 – 5.8 / extra-urban 4.4 – 4.3 / combined 5.0 – 4.9, CO2 emissions (combined) in g/km: 127 – 125; efficiency class: A

Nairobi / Wolfsburg, 21 December 2016

Developing new market potentials: Volkswagen inaugurates vehicle production facility in Kenya

Kenya’s President Kenyatta and Volkswagen CEO Diess officially open facility near Nairobi First locally produced vehicle – a Polo Vivo – rolls off production line in Kenya Local training center planned Diess: “Systematically developing our position in the fast-growing African car market.”

Volkswagen is forging ahead with the regionalization of its worldwide automobile business and today inaugurated a vehicle production facility in Kenya. Together with the President of Kenya, H.E. Uhuru Kenyatta, Dr. Herbert Diess, CEO of the Volkswagen brand, was present when the first locally produced Polo Vivo rolled off the production line. With the CKD production of the bestselling car model in the sub-Saharan region, Volkswagen is stepping up its commitment to Africa. This is a key step in the development of new opportunity markets – with the right products, local partners and training in the region.

At the inauguration, Diess underlined Kenya’s key role within the Volkswagen brand’s Africa strategy: “After over 60 years of Volkswagen vehicle production in South and North Africa, I am delighted to now have a further site in Kenya. We will systematically continue to develop our position in the fast-growing African car market.”

In addition to vehicle production, Volkswagen will be offering Kenyan customers a comprehensive package including a manufacturer’s guarantee as well as a maintenance and service plan. Financing schemes will be developed together with local banks in order to allow individual mobility and to provide Volkswagen with the impetus it needs for its re-entry to the Kenyan market.

President Kenyatta said: “A few months ago, this was only a dream. Now Volkswagen’s investment in Kenya has become reality. This is further proof of my government’s determination to strengthen the production location of Nairobi and to forge ahead with the industrialization of the nation.”

Third Volkswagen production plant in Africa

The joint project implemented together with DT Dobie in Thika near to the Kenyan capital Nairobi is Volkswagen’s third production plant in Africa, together with one plant in South Africa and one in Nigeria. In the initial phase, annual production of up to 1,000 vehicles is planned. In the long term, it will be possible to produce up to 5,000 units per year at the plant of Kenya Vehicle Manufacturers (KVM). The assembly facility is flexibly designed and offers the possibility of investigating the production of further models in the event of positive developments in the new car market. In addition, the Volkswagen Group recently announced plans to start vehicle production in Algeria.

Volkswagen committed to sustainable training in Kenya

For the start of production at Thika, the employees are being trained by Volkswagen Group South Africa. This will ensure that all vehicles have constant high quality levels. Volkswagen is also investigating possible approaches for the establishment of a sustainable, practically oriented training initiative. Apart from school or academic training, young people are also to receive practical training in order to improve their employment prospects in the region as a whole.

Kenya is an opportunity market in Africa. The country has an outstanding position within the region of East Africa and has the most powerful economy in the East African Community (EAC) with a GDP of about US$63 billion. In addition, Kenya is a key transit country for trade throughout East Africa. The good economic relations between Kenya and Germany are also being continuously and strategically expanded by the governments concerned.

Volkswagen and Kenya – this is a relationship with a tradition: Volkswagen already assembled the Beetle in Kenya in the 1960s. The Volkswagen brand is now returning to Kenya with its first model, the Polo Vivo.

  • φοβερο αυτοκινητο !!!!! με πικρες πινελεις ανανεωσης !!!!
    αλλα πολλα τα 40.000 για την κατηγορια που παιζει !!!!!
    στην ελλαδα κανα 50ρικο με τους φορους ????

    • Mika

      Aνετα…!!!
      Οντως πολυ ωραιο, διακριτικο και τζιτζι!!!!
      Μ αρεσει και που επιμενουν στο τριθυρο στις φωτος!

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Για τις προδιαγραφές του μια χαρά είναι τα 40Κ.
      Στην ελλάδα δεν το βλέπω να εισάγεται.

    • hot hatch…me 2λιτρο μοτερ και τετρακινηση !!!!
      τα 40.000 τα θεωρω πολλα !!!
      πλεον με 40.000 εχει και αλλα αυτοκινητα…….

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Με ποιά αυτοκίνητα το συγκρίνεις και το βρίσκεις ακριβό στα 40Κ?

    • με αλλα HOT HATCH……οπως και με διαφορα sedan που μπορει να μην ειναι τοσο σφεντονες……..αλλα ειναι γηργορα!!!
      θεψρω πως ενα hot hatch πρεπει να εχει το πολυ ταβανι τα 30+ !!!

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Επιδόσεις supercar, τετρακίνηση, πρακτικό και αισθητικό αμάξωμα…το απόλυτο sleeper, για 40Κ…εμένα μου φαίνεται εξαιρετικό value for money.

      Ας διαφωνήσουμε!

    • JohnnyXP64

      Leon cupra 300…
      Faster (on track not on paper)… Sexier… 50% less money ?

    • JohnnyXP64

      Leon cupra 300…
      Faster (on track not on paper)… Sexier… 50% less money ?

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      20 χιλιάρικα έχει μόνο το κούπρα?
      Είναι το κούπρα πιο γρήγορο στον πραγματικό κόσμο (βλ. ελληνικοί δρόμοι-γλίτσα)?
      Ώς προς το sexy, τελείως υποκειμενικό το θέμα, πχ εγώ έχω τελείως διαφορετική γνώμη από τη δική σου, οπότε άστο καλύτερα…

    • JohnnyXP64

      27.000 ειχε αρχικη τιμη το δικο μου στην χωρα που ζω με τα εξτρα του 28.5κ. ερχεται μαλιστα 7-1-17
      κ ναι ειναι γρηγοροτερο απο το r σε καλους δρομους. αν δεν εχεις δρομους καλους ενας λογος να μην πεταξης σχεδον 25κ παραπανω για golfo κ αυτη θα γλυστραει μην νοmiζεις.. ασε που το quatro αφου εισαι Ελλας θα σε γδυσει σε βενζινες.
      πρεπει να παραδεχτεις οτι με τα +48% περισσοτερα λεφτα Δεν αγοραζεις 48% καλυτερο αμαξι!. thats the point here

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Johnny εδώ διαφωνούμε με τον babino για το αν αξίζει ή όχι το R στη τιμή των 40Κ. Αν το κούπρα έχει 28Κ, τότε το R είναι 30% ακριβότερό του. Αν υπολογίσουμε ότι το R προσφέρει 4κίνηση τότε η οικονομική διαφορά μικραίνει ακόμη περισσότερο. Αν η 4τετρακίνηση κοστίζει πχ 3 χιλιάρικα, τότε η διαφορά ανάμεσα στα μοντέλα περιορίζεται στο 20%.

      Μάλιστα στη δοκιμή του evo, το μόνο μείον που γράφουν για το κούπρα είναι ότι είναι “‘αβολα κοντά στην τιμή του RS και του R”-“Uncomfortably close in price to the Focus RS and Golf R”.
      http://www.evo.co.uk/seat/leon-cupra/17432/seat-leon-cupra-290-review-does-power-boost-put-cupra-into-golf-r-territory

      Ο Evans γράφει ότι τα βρήκε στην ίδια τιμή (και θα αγόραζε το R):
      When I went to check exactly how much of a bargain the Cupra is compared to a new GTi or R, I was shocked to the core.
      They are basically the same price, albeit the model I was sent had £2,700-worth of extras, bringing all three models to within a hair’s breadth of £30,000.
      if I had to buy one over the other, I would still choose a Golf R.
      But that’s probably down to several childhood issues I’ve never talked about, and the fact Golfs retain their value like Berlusconi retains his lawyers.
      http://www.dailymail.co.uk/home/event/article-2687475/Chris-Evans-reviews-Seat-Leon-SC-Cupra-280-In-battle-hot-hatches-surely-match-conquering-VW-Golf-R-it.html

      Και σε όλα αυτά θα πρέπει να υπολογίσουμε ότι το R θα διατηρήσει και μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία.

      Στα συμπεράσματα του πρώτου συγκριτικού γράφει μάλιστα:
      The Leon Cupra remains an impressively fast and capable hot hatch, but the are alternatives at this price point that offer even more sparkling dynamic ability with, in many cases, even more power.
      Seat lists the Ford Focus ST and RS, Honda Civic Type R, Renaultsport Megane 275, Skoda Octavia vRS, Vauxhall Astra VXR and VW Golf R as the 290’s rivals. Uncomfortably for Seat, that list includes some of the very best hot hatches of recent memory – notably the Focus RS and Golf R.

      Σε άλλο τεστ που βρήκα το συμπέρασμα είναι:
      “the bottom line, and the SEAT doesn’t have the VW’s dynamic polish and all-weather security.”
      http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/golf/93482/volkswagen-golf-r-estate-vs-seat-leon-st-cupra-280

      Δεν ξέρω αν το κούπρα θα είναι πιο γρήγορο σε καλούς ευρωπαικούς δρόμους, αλλά στην ελλάδα (εγώ) θα στοιχημάτιζα υπέρ του 4κίνητου R.

      Ως προς τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα της 4κίνησης, είναι γνωστά. Όποιος αγοράσει το 4κίνητο R σίγουρα δεν θα τον νοιάξει αν ετησίως πληρώνει 200 ευρώ ή 300 ευρώ παραπάνω σε βενζίνες. Πάντως σίγουρα θα είναι πιο ασφαλής.

      Με το καλό το αυτοκίνητό σου! Καλές και απολαυστικές διαδρομές!

    • JohnnyXP64

      Απλα να πω ότι το R ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ θα κανει πολύ ποιο πάνω απο 55.000κ κ τετρακίνηση εχει κ το leon st αν θες. Εγω δεν θελω το split diff μπροστά ειναι αρκετό. Εδω το 280 ειχε το R κολλητά απο πίσω σε πάρα πολλά reviews που τώρα είναι αδύνατο να παραθέσω. Ξαναλέω καλο αμαξακι αλλα τοσα λεφτα ειναι Κοροϊδία. Πραγματικά αγοράζω GTR μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση στα 55κ 2012

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Johnny με τον babino διαφωνούμε για το αν αξίζει το R στα 40 χιλιάρικα, όχι στα 60 που θα είχε στην ελλάδα αν το έφερναν (που δεν θα το φέρουν).
      Στο εξωτερικό τώρα, που απ΄ ότι γράφουν στις πηγές που παρέθεσα οι τιμές των 2 αυτοκινήτων είναι πολύ κοντά, καλύτερη αγορά φαίνεται να είναι το R.
      Στην ελλάδα αν το έφερναν το R στα 60Κ σίγουρα δεν θα άξιζε – στα 40Κ όμως θα ήταν (για μένα) μια εξαιρετική αγορά.

      Σε κάθε περίπτωση, το αν θα μας “ταιριάξει” ένα αυτοκίνητο είναι κάτι πολύ υποκειμενικό και πολύ καλά έκανες και τα έκανες test drive πριν καταλήξεις στο κούπρα.

      Καλά και άγια τα σύγχρονα πολύ δυνατά προσθιοκίνητα, αλλά για εμένα (υποκειμενικά) δεν κάνουν για την ελλάδα, και τα φχαριστιέσαι υπό συγκεκριμένες (και όχι τόσο συχνές) συνθήκες.

      Τώρα, στο internet, μπορώ να δηλώσω ότι θέλω, αλλά αν θες με πιστεύεις: Ξεκίνησα μικρός να οδηγώ πολύ ισχυρά γαλλικά προσθιοκίνητα τα όρια των οποίων εξαντλούνταν πολύ γρήγορα. Μετά μου φάνηκαν αδιάφορα ως προς την σπόρ οδηγηση τα quattro. Τώρα στα 40+ έχω καταλήξει ότι για σπόρ αυτοκίνητο που να ευχαριστιέσαι οδήγηση (όχι ονομαστικές επιδόσεις) αξίζουν περισσότερο τα πισωκίνητα με μια αξιοπρεπή ισχύ γύρω στα 250 άλογα.

      Αλλά για all around hot hatch που θα βάλω και την οικογένεια μέσα, τότε στην ελλάδα με κλειστά μάτια θα αγόραζα το R, αν είχε 40Κ.

      Με το καλό να παραλάβεις το αυτοκίνητό σου και ποιός ξέρει μπορεί και να πάμε και καμιά βόλτα να το απολαύσω και εγώ!
      Καλά Χριστούγεννα!

    • JohnnyXP64

      μωρε στην Ελλαδα, θελεις αεροπλανο οχι αμαξι, τους λιγους πραγματικα καλους δρομους που θα χαρεις το οχημα σου πρεπει να το πληρωσεις πολυ ακριβα σε διοδια, η βενζινες, ή απλα δεν υπαρχουν κοντα τετοια σημεια δρομων. καλα απο μεριας ασφλαλειας σιγουρα ενα quatro ειναι παντα καλητερο αλλα οχι σε τοσο πολλα λεφτα. η δικια μου προσωπικη εμπειρια ειναι οτι τετρακινηση > μπρος > πισω.
      ισως μαλλον και γιατι δεν ειχα την ευκαιρια να “δαμασω” ενα πισωκουνα… ακομα με φοβήζουν, και κατι porche 911 που ετρεξα γερμανια, δεν εκανα drift σε απλες δρομους ήμουν, με λιγες στροφες, οποτε δεν μπορω να πω οτι ειμα εμπειρος με τα πισω :P

      καλες Γιορτες και σε σενα, και αν ερθεις κατα την μεγαλόνησο γιατι οχι, να παμε και βολτα :)

    • Sciroccakias
    • μεταχειρισμενο 47.000+ !!!καινουριο χαλαρα πανω απο 50.000 !!!!!

    • Mika

      40 χρονια τουρκικα πωλειται αυτο,κι εκει θα μεινει, οπως το βλεπω…

    • Sciroccakias

      Ναι είναι καιρό η αγγελία. Είναι πολλά τα λεφτά…

    • Βάλε 60αρι να σαι μέσα

    • Βάλε 60αρι να σαι μέσα

    • JohnnyXP64

      Οχι αμα δεν πενεψω το σπίτι μου θα πεσει να με πλακώσει… Αλλά ρε αδερφέ με 50.000 για ενα αμάξι περνεις 2 leon cupra 300 2017 κ έχεις κ γρηγορότερο όχημα (γιατί είναι λογο βάρους), καλύτερη κατανάλωση… και κατε με ομορφότερο εξωτερικό κ ποιο λειτουργικό εσωτερικό (κονσόλα αναμεσα σε αεραγωγούς ψιλά οχι να σκύβω κατω) κ πολυ ποιο πολυμορφικο με τα μισά λεφτά! Ακριβώς το ίδιο εργοστάσιο τα βγάζει. Αμα είναι να δωσεις 50.000€ τραβα σε καμια κατηγορία άλλη οπως Porsche οχι golf.

      Είναι μια καλή αγορά αυτό το golf αλλά οχι μια έξυπνη αγορά!

    • JohnnyXP64

      Οχι αμα δεν πενεψω το σπίτι μου θα πεσει να με πλακώσει… Αλλά ρε αδερφέ με 50.000 για ενα αμάξι περνεις 2 leon cupra 300 2017 κ έχεις κ γρηγορότερο όχημα (γιατί είναι λογο βάρους), καλύτερη κατανάλωση… και κατε με ομορφότερο εξωτερικό κ ποιο λειτουργικό εσωτερικό (κονσόλα αναμεσα σε αεραγωγούς ψιλά οχι να σκύβω κατω) κ πολυ ποιο πολυμορφικο με τα μισά λεφτά! Ακριβώς το ίδιο εργοστάσιο τα βγάζει. Αμα είναι να δωσεις 50.000€ τραβα σε καμια κατηγορία άλλη οπως Porsche οχι golf.

      Είναι μια καλή αγορά αυτό το golf αλλά οχι μια έξυπνη αγορά!

    • Τα είπες ολα !!!!! ??????????????

    • Τα είπες ολα !!!!! ??????????????

    • DimiE92

      Ε καλα αν μιλαμε για καινουρια, δεν παιρνεις και Porsche με ενα 50αρικο… ουτε μια 435 δεν μπορεις να παρεις.
      Ισως ενα S3, να ηταν καλυτερη επιλογη…

  • Jettakias

    Υπέροχο…Και η ζάντα αυτή του ταιριάζει πάρα πολύ. Τώρα για τα φανάρια μην τα ξανά λέμε. Έρωτας!

    http://image.prntscr.com/image/8cf9b3d287d04df1933f66fef13a2b76.jpg

    • Mika

      Καινουριο σχεδιο εεε??
      Πολυ ωραια!!!

    • Jettakias

      Yeeeap!?

  • thodoris91

    Ο μπροστινός προφυλακτήρας του pre f/l ποτέ δε μου άρεσε πολύ καλύτερος αυτός!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ ωραίοοο και όσο σπορ χρειάζεται, δυνάμωσε λίγο και σε ιπποδύναμη!

    • manowar

      Εδω συμφωνούμε οσο σπορ χρειαζεται για να πιανει πολλα γουστα και οχι ενα κοινο μεχρο 19-22 χρονων που ο μπαμπας εχει να τους το παρει

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Έτσι. το φθηνότερο GTI ας πούμε τους το παίρνει.

  • DimiE92

    Στη Γερμανία το Golf R ξεκινά από τις 40.675 και εδω δινουν τα μεταχειρισμενα 50 χιλιαρικα… Πως γκενεν αυτο? :PPP

  • AKHS

    Να κάνw μια ερwτιση ο 1000 κινητήραs στο προηγούμενο μοντέλο δεν έβγαζε 115 άλογα σε αυτό γιατί θα βγάζει 85 άλογα ξέρει κανείs.