H Bugatti όπως κάθε άλλη σοβαρή αυτοκινητοβιομηχανία, διεξάγει δοκιμές και προσομοιώσεις εντός του εργοστασίου της, προκειμένου να βεβαιωθεί πως η Chiron είναι ασφαλής ακόμη και για flat out γύρους στη Πράσινη Κόλαση.

Σύμφωνα με το video που ανέβασε στο Twitter του ο James Mills της Sunday Times, η Bugatti κάνει προσομοιώσεις τόσο στον κινητήρα, όσο και στο πλαίσιο της Chiron, ώστε να είναι σίγουρη πως ο W16 quad-turbo κινητήρας των 1.500 ίππων δεν θα μείνει από λάδι αλλά και θα αντέχει στις ακραίες καταπονήσεις και στα πλευρικά Gs που παράγονται από τις αλλαγές κατεύθυνσης, σε έναν γύρο με τέρμα το γκάζι στο Nurburgring.

Διάβασε επίσης:

  • o φαλακρος ο κριστιαν…που ειναι ενα ”πριμιουμ μαγαζακι”..οταν λεει πως τα μοτερ του αντεχουν 200 χρονια……τετοιες δοκιμες τα εχει κανει???? η μιλαει με υποθετικα σεναρια ???

    • Mika

      Που θα στοιχηματιζες εσυ?
      :p

    • GiannisTs

      Επειδή μιλας για τα μοτερ της Spyker, μέχρι τώρα φορούσε τον V8 της Audi, οπότε η άλλη πλευρά μπορεί να το τσέκαρε.
      Όσον αφορά για δοκιμές, το 2016, δοκιμάστηκε το One:1 (έκδοση της Agera) στην ίδια πίστα και… τράκαρε. https://www.youtube.com/watch?v=RZWEBAHREa8

      Μετα απο κάτι μέρες, το ξαναέτρεξαν: https://www.youtube.com/watch?v=iMkhMc04m1g

      Εδω όμως ο τύπος, το τεστάρει και πιθανόν σου λυθεί… κάπως η απορία στο θέμα “αξιοπιστία”.:https://www.youtube.com/watch?v=wQ7mJT6q8KE

      Εγω έχω άλλη απορία. Η camless τεχνολογία δεν έχει διευκρινιστεί αν θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται στους νέους κινητήρες; Την παραχώρησε στην Qoros και ούτε εκείνη την πουλάει στα μοντέλα της, παραμόνο όταν πέρσι την έδειξε εκθεσιακά. Τι έγινε;

    • sorry αλλα δεν καταλαβα το σχολιο σου…….

    • GiannisTs

      Εσυ μιλας για τον κινητήρα της “αιωνιότητας”, ο οποίος δεν είναι της Koen αλλα της Spyker. Η Spyker είναι κατασκευαστής που παίρνει κινητήρες της Audi και τους εξελίσσει η ίδια. Μπορεί να ελέγχθηκε απο την Audi κατα το παρελθόν ή ακόμα και απο την ίδια την Spyker.

      Εγω μιλάω και πανω στο θέμα “πίστα” και “Koenigsegg” (συμπίπτω το άρθρο με το κύριο θέμα που μιλάς και εσυ) επειδή οδήγησαν και αυτοί ενα μοντέλο τους στο Νίρμπουργκινγκ. Η πρώτη προσπάθεια ήταν αποτυχία, η δεύτερη όχι και το τρίτο βιντεάκι (είναι στο Μάνι-Κουρς στην Γαλλία) δείχνει οτι γίνεται καλύτερο τέστ στο μοντέλο. Ελπίζω να καταλάβες τωρα.. :P

    • GiannisTs

      Επιπλέον και εγω λίγο ντε σαλατε τα κατάλαβα, αλλα ψάχτηκα περισσότερο και τώρα στα μεταφέρω με μεγαλύτερη ακρίβεια. :P :-)

    • τωρα το ειδα……που κολλαει η SPYKER με το μοτερ της AUDI ????
      αληθεια….σε χανω !!! :-D σορρυ αμα σε κουραζω αλλα προσπαθω να καταλαβω γιατι μου το λες αυτο !

      εγω μιλαω καθαρα για τα μοτερ της ΚΟΝΙ !!!

  • Herc

    Αυτο ειναι γυρος σε τσιρκο και οχι σε πιστα.Κανενας με κελεμπια, η κουστουμι, δεν θα παει την chiron ετσι.Το πολυ -πολυ τελικες σε καμια αουτομπαν η κοντρες σε δρομο η drag.

  • scaniolos

    οταν κανει κατι μυρια… και λιγα μου φαινονται….